Passat 1.8t 97a. õlitule probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 31 Jaan 2007, 10:52
- Auto: Vag grupi
- Asukoht: tartu-jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat 1.8t 97a. õlitule probleem
Nimelt siis viga selline,et kui kuskil 5-10 km sõita viskab õlitule põlema .Kui korrakas seisma jätta,siis oleks nagu korras,Natuke sõita,siis jälle tuluke annab märku.Kuna autoga sai enne seisma jäämist(seisis nädal otsa) sõita lühikesi otsi,tekib küsimu, kas näiteks
1. umbes karteri tuulutus saab seda põhjustada,kui survekarteris ,kas siis tuluke võib märku anda
2.andur jamab-kas on võimalik kuidagi kontrollida.
3.Õlivõttur umbes-kuigi paar kuud tagasi sai rõhku kontrollitud ja oli normis
4. õlipump annab otsad-kas saab pump töö lõpetada vaikselt,või on,et kas tõõtab või ei.
Tänks:
1. umbes karteri tuulutus saab seda põhjustada,kui survekarteris ,kas siis tuluke võib märku anda
2.andur jamab-kas on võimalik kuidagi kontrollida.
3.Õlivõttur umbes-kuigi paar kuud tagasi sai rõhku kontrollitud ja oli normis
4. õlipump annab otsad-kas saab pump töö lõpetada vaikselt,või on,et kas tõõtab või ei.
Tänks:
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1.8t 97a. õlitule probleem
Õlirõhk manuaalselt mõõta või teed nagu mina, et vahetasin mõlemad andurid lootuses, et jääb vait ära. Minul muidugi jäid ka.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 30 Okt 2012, 17:46
- Auto: VW Passat 1,8T 1998a.
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 1.8t 97a. õlitule probleem
Mõlemad andurid? Minu arusaamist mööda seal üks on?! Või eksin...golfi_vend kirjutas:Õlirõhk manuaalselt mõõta või teed nagu mina, et vahetasin mõlemad andurid lootuses, et jääb vait ära. Minul muidugi jäid ka.