.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kris-Timo
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Nov 2007, 19:07
Asukoht:

.

Lugemata postitus Postitas Kris-Timo »

.
Viimati muutis Kris-Timo, 26 Jaan 2017, 12:09, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7847
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 2,4D T4 käigukastist õli väljas

Lugemata postitus Postitas GTI »

Eks differ lendas laiali nagu VW kastidel kombeks. Piilu auto alla ja vaata täpsemalt - siitpoolt monitori kahjuks ei paista.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kris-Timo
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Nov 2007, 19:07
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Kris-Timo »

.
Viimati muutis Kris-Timo, 26 Jaan 2017, 12:09, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7847
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 2,4D T4 käigukastist õli väljas

Lugemata postitus Postitas GTI »

Õli on difris ja kastis sama (v.a. automaadil), kui differ laiali, siis ainult korpuse keevitusest ei piisa, tuleb ka sisu korda teha. Katsu enne defekteerida, mis reaalselt viga on, siis saab lahendusi pakkuda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kris-Timo
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Nov 2007, 19:07
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Kris-Timo »

.
Viimati muutis Kris-Timo, 26 Jaan 2017, 12:09, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7847
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 2,4D T4 käigukastist õli väljas

Lugemata postitus Postitas GTI »

Opaa ... ega seda korpust auto all, sisu kastis sees ikka naljalt kinni ei keevita. Kui kindel, et auto sõidab ja vigastus on mitte eriti suur (kas pragu või on tükk lausa väljas?), võiks mõelda see kinni liimida - on olemas igasuguseid 2-komponendilisi liime ja paikajaid, aga kas ta õli pidama jääb ja selle sõidu vastu peab, ei oska öelda. Reaalsem on ta treila peal ära tuua, samas võib transa minna kallimakski kui auto turuhind. Kõiki juppe saab osta (uuena) - iseasi mis see maksma läheb. Reaalsem oleks kasut. käigukast hankida. T4 kast peaks küll ilma mootorit maha võtmata maha tulema, isegi syncro oma (oma kogemustest mäletan).
Viimati muutis GTI, 24 Aug 2011, 20:48, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kris-Timo
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Nov 2007, 19:07
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Kris-Timo »

.
Viimati muutis Kris-Timo, 26 Jaan 2017, 12:09, muudetud 5 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7847
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 2,4D T4 käigukastist õli väljas

Lugemata postitus Postitas GTI »

Antud pildil peaks vigastus olema sidurikoja poolt (kui pildist õieti aru saada? see pole vist VW kast?)- sel juhul õlid jäävad sisse. Mingit tugevamini keevitust või korpuse tugevdamisest ei tasu loota, kuna kui diffrist (kas neet või difri telg, sinu puhul kahtlustan esimest varianti) midagi täiskiirusel välja lajatab, lendab see igasugusest kergsulam korpusest läbi. Lahendus on needid asendada poltidega, telje probleemi välistab näiteks teise konstruktsiooniga diffri kasutuselevõtt (LSD näiteks).
Viimati muutis GTI, 24 Aug 2011, 21:04, muudetud 2 korda kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kris-Timo
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Nov 2007, 19:07
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Kris-Timo »

.
Viimati muutis Kris-Timo, 26 Jaan 2017, 12:10, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7847
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 2,4D T4 käigukastist õli väljas

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kõik on võimalik ise teha - oleneb palju tegijal oskusi on :). Kui kast maas, tuleb sisu välja võtta, korpus kinni keevitada (kui ikka kõik tükid on alles), differ ära remontida, kokku tagasi ja peaks kestma. Kindlasti lisanduvad kulusse kasti defekteerimise käigus leitud kulunud detailid, mis on mõtekas sama töö käigus välja vahetada. Kasut. kast on samas soodsam, aga arvesta, et saad samasuguse loterii, mis sul juba laiali lendas. Viimasest postist loeks nagu välja, et kast on juba maha võetud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kris-Timo
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Nov 2007, 19:07
Asukoht:

Re: 2,4D T4 käigukastist õli väljas

Lugemata postitus Postitas Kris-Timo »

.
Viimati muutis Kris-Timo, 26 Jaan 2017, 12:10, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Ülekanne”