Haldexi viga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 857
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas aus » 18 Sept 2014, 15:20

Avastasin üks päev, et nelivedu (Passat B6, 2006, haldex) on natuke nukras olukorras.

Veakood VCDSi kaudu:
01073 - Clutch Pressure System
002 - Lower Limit Exceeded

Esialgu arvasin, et nelivedu seepärast järele ei tule, et viga sees on. Küll aga vea kustutamisel tekib kohe tagasi. Väärtuste mõõtmisel on õli temperatuur umbes 23 kraadi, surve aga nullis. Tegin alles ka õlivahetuse, käisin teeninduses uuesti küsimas, et kas nende mingi viga; nemad enda viga ei näe, aga ei oska ka rohkemat midagi öelda.

Siit küsimus - kas on Tartus keegi (eraisik, töökoda), kes saab mind selle küsimusega aidata? Esindus kindlasti, aga esialgu ajaks sõbralikumalt läbi. :lol:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kiik777
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2012, 12:43
Telefon: 5124032
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas Kiik777 » 05 Mär 2019, 13:18

Tere

Oleks huvitatud infost, mis oli selle probleemi lahenduseks. Üks Skoda Octavia Scout vaevleb täpselt sama mure käes.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 857
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas aus » 05 Mär 2019, 13:27

Viga oli nii ajus kui pumbas. Aga ma alustaks pumbast.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kiik777
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2012, 12:43
Telefon: 5124032
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas Kiik777 » 05 Mär 2019, 13:43

Tänud kiire vastamise eest. Pump on seal uus (muidugi pole välistatud, et uus osa defektiga on - arvutiga kontrollides tööle lülitub, aga surve on 0). Teema algas sellest, et vana haldex lõpetas koostöö ja läks alla järgmine, mis oli vähe sõitnud Altea pealt. Koos vahetusega läksid sisse ka uued mahlad, filter ja pump. Ning eile sai ka ajusid ümber tõstetud, aga ikka sama tulem. Äkki on siis pumba sõel umbe läinud. Vana pump on ka alles, aga sellega ei ole veel proovinud.
Viimati muutis Kiik777, 05 Mär 2019, 13:44, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 857
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas aus » 05 Mär 2019, 13:52

Ma vahetasin ka jupikaupa ringi töötavalt autolt. Ja samas proovisin oma juppe tema auto alla.
Vt rohkem: viewtopic.php?f=113&t=116689&p=783630#p783630
Ehk - kas oled 100% kindel, et pump (oli karbist uus või lammarist "uus" :D) ja aju töötavad?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kiik777
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2012, 12:43
Telefon: 5124032
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas Kiik777 » 05 Mär 2019, 14:08

Viidatud lingile ei pääse ma ligi, pole piisavalt õigusi. Aga pump oli uus, karbist võetud koos õli ja filtriga.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 857
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas aus » 05 Mär 2019, 14:11

@argo, miks ta ei saa endiste autode teemadesse? Kas uustulnuka staatuse pärast?

Kas sinu Haldexi aju mõne teise auto all töötab? Saad sa proovida?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2243
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Ida
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 20 korda

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas argo » 05 Mär 2019, 14:18

@aus, just.
Kes tänasid kasutajat argo selle postituse eest:
aus
phpBB Estonia | Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kiik777
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2012, 12:43
Telefon: 5124032
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas Kiik777 » 05 Mär 2019, 14:35

aus kirjutas:
05 Mär 2019, 14:11
Kas sinu Haldexi aju mõne teise auto all töötab? Saad sa proovida?
Seda kahjuks proovida ei saa, aga vana aju peaks olema töökorras - vähemalt siis veel oli, kui vana tagasild mehaanilise vea tõttu alla andis.
Aga kas keegi oskab öelda, mis peaks olema ettenähtud õlisurve haldexis?

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 857
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas aus » 05 Mär 2019, 14:42

Kohapeal oli mu mälu järgi 2. midagi bari.
Olles ise selle kadalipu läbi elanud julgustan ma sind võimaluse korral proovima, sest et tingiv kõneviis ja tehnika ei käi kokku. :D Paraku on nii, et sul võis just "vedada" ja jäid ajust ilma. Sa arvad, et töötab, aga tutkit.
Õlitase vaata ka üle - kui täitepunni lahti teed, siis sealtkaudu ei tohiks õli välja tulla.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kiik777
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2012, 12:43
Telefon: 5124032
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas Kiik777 » 11 Mär 2019, 15:33

Lisan infoks, kui keegi veel komistab siia teema otsa - nii, nagu mina Google'i vahendusel.

Teise masina peal polnud võimalik ajusid ja pumpasid proovida, siis sai seda vana difri peal tehtud ning seal võttis koheselt õlisurve üles. Kuna kõik haldexi küljest eemaldatavad osad (aju, pump, filter, ülerõhuklapp) said vana ja uue peal läbi proovitud ning uuel (loe kasutatud osal) oli rõhk endiselt 0, siis jäi kahtlusaluseks korpus (millele kinnituvad aju, pump, filter jne) ise, kas sisemine leke vms. Kui Google'isse sisestada kood 0AV525554G, siis näeb pilti ka. Igasugu õlikanalid tundusid ka nagu korras olema ning mingit ummistust samuti ei leidnud, siis sai haldexi korpus võetud vana difri küljest ning uuelt osalt haldexi sisu tervenisti (v.a üks laagriseib ja tugilaager, mis olid täketega ning vanal olid need õnneks korras) ümber laotud. Kusjuures selleks operatsiooniks polnud isegi eritööriistu vaja, kui siis ainult kolmeharulist tõmmitsat, millega kardaani flants ära tõmmata - ülejäänud osad eraldusid kerge vaevaga difri poole. See töö kandis vilja, tekkis rõhk ja tagasild ärkas ellu. Rõõm oli paraku üürike, kuna kokkuhoiu mõttes panime haldexi kokku vana pumbaga, mis toimetas võiduka lõpuni vähem kui ööpäevaga. Õnneks oli uus pump olemas, mis läks täna külge ja tagasild toimetab jälle.

Selle tööga sai haldexist päris hea ülevaade ja kui keegi meie kogemusest osa soovib saada, siis pöörduda siia: http://bcaeteh.ee/et/

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 857
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Haldexi viga

Lugemata postitus Postitas aus » 11 Mär 2019, 15:36

See on küll väärt info, aitäh jagamast! ;)
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Vasta