Kiirendades, kolks 1 ja 2 kaiguvahetuse ajal.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mirkotalujne
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 20 Okt 2004, 19:35
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mirkotalujne » 17 Okt 2005, 15:04

Originally posted by potentate
Kui t'ie gaasiga kumm ringi lasta ja teine k'ik sisse lyya, kaib selline pauk, v6i kolks, mitte metalli kolks, ma ei saa aru kas see on tingitud sellest, et ratas tahab ringi k'ima hakata kuid tekib pidamine v6i on mingi pooltelje liigend kulunud. On kellegil sarnane tunne... vaga segane jutt kuid akki saite aru mida m6tlen
M?ni mootoripadi ? Kui siduriga j?nksutad , kas siis on ka ?

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno » 17 Okt 2005, 15:16

?ra lase siis kummi p?lema ;):D

mirkotalujne
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 20 Okt 2004, 19:35
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mirkotalujne » 17 Okt 2005, 17:59

Originally posted by potentate
kui siduriga sujuvalt j6nksutan, no umbes nii nagu korralik linnakodanik foori alt stardib, siis ei ole, kui aga j?rsult `libistan` jala sidurilt maha e. siis ei t6stagi jalga ara siis kyll.
Oli G2-el sama jama. L?bi oli k?igukasti pealne mootoripadi. Minuteada see suht levinud viga, vahetus kah suht jura ...

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 18 Okt 2005, 15:40

usun et veov?lli otste vahetus l?hedal...pisike l?tk veel aga varsti juba suurem. Looda aint, et mitte mootori poolne j?rgi ei anna...Omal oli teisel autol sama v?rk.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 18 Okt 2005, 17:55

Usun siiski patju rohkem kui v?lli laagri loksu.
Padjad mingid korralikud j?igad kui rulnok oled ja vaata, et sa oma suure kummi ringi laskmisega asfaldil difrit laiali ei lase. Vw insenerid oelvat sinna pannud suurep?rastd alu needid, mis m?nusasti murduvad ja kasti korpusesse mahlakad augud sisse kimavad kui kogu kupatus seal lendu paiskub. Naised saunas r??kisid. Olen n?inud mingi 2-3 laiali kasti ja foorumis 4-5 meenub.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

sarikas
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:24
Asukoht: Vahi küla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sarikas » 20 Okt 2005, 15:50

mootoripadi 95% jah.

pane tagurpidi/esimene k?ik sisse, t?mba k?ssar peale ja lase s?bral kapotialla vaadata, kui "n?ksutad" kohapeal. mootor teeb surnud padjaga p?ris korralikku akrobaatikat seal sellisel juhul.
Diisel, Turbo Diisel

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 20 Okt 2005, 16:04

Algselt postitas: samzik
Vw insenerid oelvat sinna pannud suurep?rastd alu needid, mis m?nusasti murduvad ja kasti korpusesse mahlakad augud sisse kimavad kui kogu kupatus seal lendu paiskub. Naised saunas r??kisid.
Ei mingid aluneedid (?ra usu naiste juttu!), korralik teras tundub olevat-v?hemalt vanu andis ikka eemaldada. P?hiline h?da on difri satelliitide telg, mis pooleks l?heb aga see on teine teema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 22 Okt 2005, 23:03

K?igukastipealne mootoripadi ehk? Mul oli sama jama, t?na vahetasin ?ra enam ei h??litse

martinto
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 16 Mär 2009, 21:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kiirendades, kolks 1 ja 2 kaiguvahetuse ajal.

Lugemata postitus Postitas martinto » 15 Jaan 2013, 10:05

Kisun vana teema üles. Autoks Golf 2 1.3 40kw
Mure enam vähem sama, mis eelpool kirjeldatud. Autoga kohalt võttes käib kolks ja ka siis, kui sõidu ajal gaas lahti lasta või sidur ära lahutada.
Suure tõenäosusega on läbi siis käigukasti padi.
Kui palju üldse Golf 2-hel kokku neid patju seal mootori/käigukasti ümber on, 3? Üks mootori ees, üks taga ja üks käigukasti otsas?
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it

seppa
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 27 Mär 2005, 15:25
Asukoht: rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Kiirendades, kolks 1 ja 2 kaiguvahetuse ajal.

Lugemata postitus Postitas seppa » 13 Dets 2017, 18:38

Golf 4 sama jama .Kumb padi läbi on ,kui gaas lahti lasta sõiduaeg siis jõnks käib läbi .Kas siis käigukasti ülemine või alumine padi.

Vasta

Mine “Ülekanne”