Passat B6 kiirendamisel üle 2000 rpm-i vibratsioon
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 14 Mai 2005, 10:53
- Auto: Volkswagen Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat B6 kiirendamisel üle 2000 rpm-i vibratsioon
Autoks 2006 aasta Passat 2,0 TDI 103 kw 4-motion. Käigukastiks manuaal.
Mure selline, et üle 2000 pöörde tekib kiirendades auto keresse vibra ja mürin (mürinat võib võrrelda tundega, kui panna 50km/h sõites 6-s käik- nagu detoneerib vms). 1-3 käik seda väga aru saada pole, aga alates 4-dast käigust on väga hästi tunda/kuulda. Maanteel on üsna keeruline rahulikult sõita.
Lisaks, tuleb vibratsioon/mürin maanteel sõites 5-da ja 6-da käiguga kiirendades. Selline tunne, nagu see tuleks tagant poolt, kuid ma tegelikult kahtlen selles.
Keeruline seletada, aga loodan, et on arusaadav
Uurisin siin neid hooratta ja siduri teemasid, kuid kohapeal mul kolinat pole ja kõik muud hooratta lõppu näitavad sümptomid puuduvad.
On kellegil sarnane probleem olnud või oskab äkki pakkuda, mis viga võib olla?
Mure selline, et üle 2000 pöörde tekib kiirendades auto keresse vibra ja mürin (mürinat võib võrrelda tundega, kui panna 50km/h sõites 6-s käik- nagu detoneerib vms). 1-3 käik seda väga aru saada pole, aga alates 4-dast käigust on väga hästi tunda/kuulda. Maanteel on üsna keeruline rahulikult sõita.
Lisaks, tuleb vibratsioon/mürin maanteel sõites 5-da ja 6-da käiguga kiirendades. Selline tunne, nagu see tuleks tagant poolt, kuid ma tegelikult kahtlen selles.
Keeruline seletada, aga loodan, et on arusaadav
Uurisin siin neid hooratta ja siduri teemasid, kuid kohapeal mul kolinat pole ja kõik muud hooratta lõppu näitavad sümptomid puuduvad.
On kellegil sarnane probleem olnud või oskab äkki pakkuda, mis viga võib olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 30 Jaan 2013, 21:16
- Auto: Sharan 02' 1.9TDI 85kW
- Asukoht: Tartu (& Kuressaare)
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Passat B6 kiirendamisel üle 2000 rpm-i vibratsioon
Kolme rullikuga sisemised veovõlli liigendid (tripod CV joint) tekitavad esiveolistel sellist nähtust, aga ma ei oska öelda, kuidas 4motionil veovõllid lahendatud on. Sisemisi liigendeid tasuks vahetada ainult korralike/originaalide vastu. B osana liigenditel on tihti tolerantsid nii suured, et vibreerib samamoodi edasi nagu vana kulunud liigend.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Passat B6 kiirendamisel üle 2000 rpm-i vibratsioon
Ütleks, et 90% tõenäosusega tagumine kardaani leevendi. Hästi otsides leiab umbes 130 euroga. Vahetus vast tunni kanti, mul oli pool h, aga need olid väga kiired poisid Räägime siis ikka nelikveolisest!