kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
honda617
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 29 Dets 2009, 13:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas honda617 » 15 Juul 2014, 19:38

Oleks tänulik kes oskaks aidata 1.9 tdi 66kw mootorile.millise mootori sidur ja hooratas sinna sobib .peab olema tavalise hoorattaga tahaks kahemassilise välja vahetada.


Ettetänades

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 15 Juul 2014, 19:51

Küsitki sellele mootorile ühemassilist siduri komplekti. Kuni 97a. oligi ühemassiline.(minul 96a).

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas rako » 15 Juul 2014, 23:08

Kui tegemist on Golf Mk4 peal oleva 66kw isendiga siis on seal ju kahemassiline.

E: Üldiselt küsitakse ikka auto andmeid autopoes. Keegi ei oska sulle pakkuda välja üldiselt väga palju alternatiive. Enamus müüad on siiski nii targad kui on nende ninaees arvuti. Seega väga õigustatud küsimus teema algataja poolt.

Teema algatajale, palun anna täpsemad andmed auto kohta. Mudel väljalaske aasta. Oskame ehk rohkem aidata ja mõne koodigi välja võluda.
Viimati muutis rako, 15 Juul 2014, 23:10, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas tito » 16 Juul 2014, 08:15

Pmst on valeo´l valmis komplekt olemas, millega käigukasti tappa...
Pilt
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas vredestein » 16 Juul 2014, 09:15

Küsimus? Titole
Millest sa järeldad ,et see käigukasti ära tapab?
Tegin enda passatil just sellise vahetuse ja ei saa aru ,et midagi muutunud oleks ja kadus ära loll jõnksutamise moment.
Kui see kasti lõhuks siis ilmselt siduritootjad ei pakuks sellist alternatiivi.
Päikest.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas Mazz » 16 Juul 2014, 09:22

Aga nii nad kõik räägivaad, et ühemassiline hakab pikapeale kasti hävitama...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Juul 2014, 10:20

Vb neil 66kw ja madalama võimustega diislitel ei anna tunda see SMF, kuid mida suuremad väändekõverad mootori töös taktide vahel tekivad, seda tõenäolisem on, et hakkab see SMF tegema sarnast kolinat, nagu peetis DMF ehk siis mida suuremad mootori võimsused ja väänded seda tõenäolisem....kes ei usu, otsige googlest ja youtubest - leiate infi rohkem kui küll koos video/heli näidetega, kohalik EVWK foorum selle info saamiseks sama hea kui nõela heinakuhjast otsida st piisav hulk katsetajaid on väga vähe.

DMF on ikkagi ilmselt sinna pandud eesmärgida...omavad seda tänapäeval ka DSG kastiga isendid(DSG pmt nn hübriid manuaal) ja seda ka turbo bensukad(sest ka nende väändemoment on midagi muud kui sama kw vabalthingav). Kes soovib katsetada, et kas saab vaikse SMF koosluse või siis koliseva, on iga mehe enda veendumuse asi ja soov....andke minna. Infoks niipalju, et nn konks võimalikult vaikse SMF koosluse leidmiseks on võimalikult raske ühemassiline hooratas, eks kuigipalju mängib rolli ka siduriketta vedruleevendid, kuid peamine hooratta kaal. Paljud firmad lausa reklaamivad komplekte nn "silent SMF conversion kit" nime alla, samas kui paljud kasutajad on ühe või teise komplekti juures ikkagi teatavat kolinat täheldanud ning kuidas see ühele või teisele kasutajale aktsepteeritav on, on samuti omaette teema.

Jõudu katsetamisel :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 16 Juul 2014, 10:25

olen kuulnud, et kahemassilise hooratta puhul on hooratas ise vibratsiooni leevendiks, ühemassilise hooratta puhul aga peaks olema leevendusvedrudega sidur, mis vibratsiooni vähendaks.
Viimati muutis vwgolf, 16 Juul 2014, 10:40, muudetud 3 korda kokku.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 16 Juul 2014, 10:40

Olen kuulnud, et kahemassilise hooratta puhul on hooratas ise vibratsiooni leevendiks, ühemassilise hooratta puhul aga peaks olema leevendusvedrudega sidur, mis vibratsiooni vähendaks.
On see nii?
Viimati muutis vwgolf, 16 Juul 2014, 10:41, muudetud 1 kord kokku.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas Laur » 16 Juul 2014, 11:29

Mitte vibratsioon. Leevendab kohalt võttu. Kui täiesti jäigalt oleks siis varsti jupid lendaksid. Hoorattas oluliselt suuremad vedrud kui ketasse mahuvad. Tapab paremini järsud väänamised.
Palju komplekti hinnavahe on? Ühemassilisi komplekte ka ju tasuta ei jagata.
M.O.T.T

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Juul 2014, 13:47

Töötades kunagi ühes transpordi firmas leiti seal lahendus antud probleemile. Peetis DMF -id keevitati kinni ja sisse läks vedrudega ketas. Mingit erinevust ei täheldanud algse DMF ja hilisema aretuse puhul. DMF läks läbi kuskil 200 tuh.+ läbimisel, aretus jäigi kestma kuna seal peale ketta ei saanud miskit läbi minna. Juhul kui DMF hoorattal oli sisu ikka nii puruks et vedrud sees kolisesid või oli laagerduse tõttu ta tsentrist väljas siis läks asi prügimäele kuna hooratas polnud enam tsentris ja tekkis vibra, muul juhul käras küll.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas Laur » 16 Juul 2014, 14:45

Transpordi firma oli Tulika Takso? Seal tehti sama Omegate siduriga. Hooratas keevitati kinni ja miski fordi leevenditega ketas asemele.
M.O.T.T

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Juul 2014, 17:40

Laur kirjutas:Transpordi firma oli Tulika Takso? Seal tehti sama Omegate siduriga. Hooratas keevitati kinni ja miski fordi leevenditega ketas asemele.
Siiski Opeli leevenditega ketas :) - algul Omega A oma mis oli mõõdult veidi väiksem, hiljem juba õige mõõduga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Juul 2014, 21:03

vwgolf kirjutas:Olen kuulnud, et kahemassilise hooratta puhul on hooratas ise vibratsiooni leevendiks, ühemassilise hooratta puhul aga peaks olema leevendusvedrudega sidur, mis vibratsiooni vähendaks.
On see nii?
Kuna diisli väände muutus nii järsk, siis ei pruugi ketta leevenditest kasu olla, eriti kui ühemassiline liiga kerge saab olema....jah, pidi kiiremini pöördesse minema kerge hoorattaga jne aga tulemuseks võib olla sarnased kolinad tühipööretel v teatud pöörete vahemikus, nagu väsinud DMF. Otsige googlest teemasid välismaistest foorumitest...üks suur teema SMF peale vahetamisest tuleb kohe meelde mingist välismaisest Škoda foorumist. Eks siis iga inimene otsustab teiste kogemuste põhjal, kas võimalik saadav kolin aktsepteeritav ja katsetada kasti ning vändagrupi vastupidavusega.
Diesel Power KEEPS ME GOING

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas woody » 17 Juul 2014, 05:46

Selleks, et ühemassilise hoorattaga hakkaks kolinat kuulma, peab olema ise ka natuke loll. Kui suudad ketta leevendid kolisema lasta. Selge on, et kast kindlasti hakkab suuremat koormust saama, kuid samas vaadates väheke auto vanustega sinna 90ndate keskpaika, siis ei ole ükski neist käigukastidest lõpetanud oma tegevust ühemassilise pärast.
74 kw Passatil ei ole siiani mingit vahet, on seal kasti ja mootori vahel ühe või kahemassiline hooratas, peale selle, et edaspidi jääb tunduvalt suurem rahanumber pangaarvele. Täitsa kuuldud seda kooslust ja ka omanik on siiani rahul selle komplekti ostmisega.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

.coZy
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 24 Mär 2010, 16:50
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas .coZy » 17 Juul 2014, 09:51

Loen siin ja mõtlen, et minu meelest on ka DMF sidurikettal leevendi-vedrud. Vähemalt minu B5 99a 66kw ahu'l on.
Kas sel juhul on väga totter plaan (kui dmf on nahkas) asi lihtsalt kinni keevitada ja tasakaalu ajada ? Lihtsalt huvitab

Ca kuu tagasi vahetasin sidurit. Kolises nagu oskas - arvasin dmf vigane olema. Ei olnud, väntvõllis olev juhtlaager oli puhta pilbasteks.
Mille tulemusel siduriketta üks vedruklamber oma kohast eemaldunud ja too laamendas seal sees.
Enne lahtivõtmist otsisin ebay'st ka smf komplekti. Kui oleks teadnud asjade mõõte ja hammaste arvu saanuks ehk kogu komplekti ca 300 raha eest.
Kui asi küljest ja laual, vaatasin, et minu meelest kannataks seda vabalt ühemassiliseks keevitada. Sõbrapoiss pärast seletas, et nii ka tehakse - nt opel fronteral (millele smf'i pole) ja asendatakse
siduriketas leevenditega ketta vastu.

Kogu asja mõte ei ole sitast saia teha, vaid et saaks vältida ca 50% auto hinnast paljalt sidurisse matmist.
Kui muidu on masin tehniliselt korras , siis mind ajab küll selline asi ja hinnakiri (just nimelt võrdlusena masina hinnaga) sülitama.
Võttes nt nendelt lehtedelt umbes hinnad :
http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/130901/15512 sidur ~200
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/8037/11,0,0,1/374987hooratas ~350
+ sinna töö (kui ei ole endal kohta ja/või tahtmist teha) , mis me siis saame ? Odavam on minna vist "uus" B5 osta :)

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 17 Juul 2014, 12:25

Kuidas selliste 100+ kW diislitega on ? Kogemusi kellelgi endal ?
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Juul 2014, 14:54

woody kirjutas:Selleks, et ühemassilise hoorattaga hakkaks kolinat kuulma, peab olema ise ka natuke loll. Kui suudad ketta leevendid kolisema lasta. Selge on, et kast kindlasti hakkab suuremat koormust saama, kuid samas vaadates väheke auto vanustega sinna 90ndate keskpaika, siis ei ole ükski neist käigukastidest lõpetanud oma tegevust ühemassilise pärast.
74 kw Passatil ei ole siiani mingit vahet, on seal kasti ja mootori vahel ühe või kahemassiline hooratas, peale selle, et edaspidi jääb tunduvalt suurem rahanumber pangaarvele. Täitsa kuuldud seda kooslust ja ka omanik on siiani rahul selle komplekti ostmisega.
Kuidas sa seletad siis seda, et koliseb ka tühipööretel? Kettas olevad leevendid ei pruugi olla piisavad eriti kui hooratta ja ketta kooslus ei ole just kõige parem(võrdle nüüd hoorattas olevaid leevendeid ja ketta enda omasid)....siin ei ole midagi pistmist tihendiga rooli ja istme vahel. Nagu öeldud, mõnel joppab ja saab vaikse pmt täiesti kolinavaba koosluse....samas mõni manab end maapõhja et SMF i valis ja päris paljud välismaiste foorumiste teemade põhjal on ka lausa SMF i uue DMF komplekti peale tagasi vahetanud sest tekkinud kolin ei olnud inimesele aktsepteeritav(ja seda poleks ka minule ja sp läksin kindla peale uue DMF i teed). Ma ei tea tänaseid eesti hindu, kuid enda masina hooratast koos siduriga vahetades veidi üle aasta tagasi UK st tellides maksis see mulle vahetuse töö raha jagu vähem ja veidi jäi ülegi kui eestist ostes oleks olnud.

Kui mul oleks kodus tõstuk, st töö eest ei peaks maksma ning töö kordades kergem ise tehes, siis oleks vb ka proovinud mingit SMF komplekti, paraku topelt ei raatsi ma töö eest maksta kui selle SMF komplektiga ei joppaks.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Juul 2014, 15:02

http://www.youtube.com/watch?v=G_9zOMNscq0

siin üks näide...ilmselt PD...

ja ka üks teema:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=353363

seal väidetakse, et see heli tuleb lausa kastist endast st põhjus miks DMF on neile TDI mootoritele vahele pandud....aga head googeldamist ning suurema TDI kasutajaskonnaga foorumite sirvimist. Valiku teeb igaüks ise.
Viimati muutis copilot, 17 Juul 2014, 15:11, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Juul 2014, 15:05

Tean mida tähendab DMF --- SMF pärastine sõidumugavus ja minule see ei meeldi. Küll aga on vahetus vajalik mootori võimsuse tõstmisel, kus DMF lihtsalt kuluks ära, samas peabki siis arvestama ka suurendatud pingetele käigukasti osadele.

Minu arvamus asjast on see, et kui vahetada lihtsalt põhimõtte pärast, et minule DMF ei istu siis see on BS. Teine asi jutt, et DMF ei kesta - kestab, täpselt Sakslastele arvastatud auto eluea kestab ära. Kui nüüd see uuesti vahetada, siis, mis te arvate, et see sõidab 40k ja on uuesti otsas?

Kas keegi ütleks siis mulle ära ka palju see erinevus nii tuleb kui vahetada ära hoorattas vs kogu ühemassilise komplekti vastu. Seda juhul kui sidur veel kestab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Juul 2014, 15:05

copilot kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=G_9zOMNscq0

siin üks näide...ilmselt PD...
Kindlasti PD, tandem nuka otsas.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Juul 2014, 22:05

Ülari. Minul on kogemusi. 1,9 Tdi.66 kw. ühemassiline siduri komplekt. 96 a. Järgmine G4 TDi. 81 Kw. 98 a. vl. ja Bora 2003 96 kw. Teemas ,,ruulib ,, tähelepanu..,

Mjergo
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
Telefon: 56978477
Auto: A3 , T4, V5
Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas Mjergo » 15 Aug 2014, 11:18

1.6 74kw AHL siduri vahetus ühe massiliseks ? Mille oma sobib ? Või mis vaja teha , et sobiks ?
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Aug 2014, 23:20

Pood annab ju sulle täie teadmise. Milleks siin foorum.Tellid juppi ju poest.

ards
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 23 Jaan 2009, 13:35
Telefon: 5280616
Auto: Volkswagen Transporter T2 madel ja T3 karavelle
Asukoht: Raplamaa,Juuru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

kahemassilise hooratta vahetus tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas ards » 01 Aug 2020, 20:09

Uuriks ka asja. Nimelt Passat B5,5 siduriketas libiseb ja kuna sage haagisevedu, siis laseks panna ühemassilise. Aga mille komplekti panna, hooratas võiks ju olla kasutatud, sidurikomplekt muidugi uus. 96kw diisel, 4 motion.
Osutan saekaatriteenust mobiilse lintsaekaatriga.Müün küttepuid.

Vasta

Mine “Ülekanne”