B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Autoks on siis 98a väljalaskega vw Passat, mille 5 käiguline manuaal kast. Kuna 2. ja 4. käik võiks natuke paremini sisse minna, siis tundub, et viga võib olla ära väsinud selles detailis, mis pildil. Poes pakutava järgi tundub, et see kummipuksi osa pole eraldi vahetada ja tuleb osta terve hoob. Kuna seda hooba saab ainult orginaal osana, siis on tema hind a´la 140 euri.
Et kas kellegil on sama asi vahetust vajanud ja äkki on leidnud mingi soodsama lahenduse?
Et kas kellegil on sama asi vahetust vajanud ja äkki on leidnud mingi soodsama lahenduse?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Käiguhoovastiku reguleeringu korrigeerimisest kasu pole?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Ei ole veel jõudnud midagi katsetada, aga tundub mõistlik mõte.100avant kirjutas:Käiguhoovastiku reguleeringu korrigeerimisest kasu pole?
Meetodil, et üks mees liigutab käigukandi, teine vaatab alt hoovastikku, siis see pildil olev süsteem selline kahtlane tundus.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
B5'l ei saa eriti reguleerida hoovastiku. Ja kui see kummidetail seal ära väsib siis on natuke tülikas käike vahetada.
Kalli raha eest saab osta metallist puksi sinna. Pilt Meistrimees teeks selle ise valmis ka.
Samas on huvitav, et 4's käik ei lähe sisse. See käik (ja ka kolmas) on hoovastiku puhkeasendis, need käigud peaks minema igaljuhul täiesti vabalt sisse.
Kalli raha eest saab osta metallist puksi sinna. Pilt Meistrimees teeks selle ise valmis ka.
Samas on huvitav, et 4's käik ei lähe sisse. See käik (ja ka kolmas) on hoovastiku puhkeasendis, need käigud peaks minema igaljuhul täiesti vabalt sisse.
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Seda sama väitis ka üks pädev remondimees, et reguleerida ei ole seal suurt midagi.ivohi kirjutas:B5'l ei saa eriti reguleerida hoovastiku. Ja kui see kummidetail seal ära väsib siis on natuke tülikas käike vahetada.
Kalli raha eest saab osta metallist puksi sinna. Pilt Meistrimees teeks selle ise valmis ka.
Samas on huvitav, et 4's käik ei lähe sisse. See käik (ja ka kolmas) on hoovastiku puhkeasendis, need käigud peaks minema igaljuhul täiesti vabalt sisse.
Kõige ebameeldivam on 2. käiku sisse lülitada, 4. pole nii hull. Mida madalam temperatuur on, seda rohkem annab see probleem tunda. Kui õli käigukastis juba vedelam, siis on jällegi vähe hõlpsam neid käike vahetada.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Mida sellest poldist annab teha mis fotol üleval paistab, mingisugune elementaarne käikude seadistamine peaks ikka olema, kasvõi see et 1. ja 5. ikka olemas on.maitzx kirjutas:Seda sama väitis ka üks pädev remondimees, et reguleerida ei ole seal suurt midagi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
minu autol käiguvahetuse võlli juurest,mis kasti läheb ajab natuke õli välja ja see on selle kummipuksi lihtsalt peesse keeranud! Ülespaistetanud!
Kas keegi on seda tihendit või simmerit-mis seal on,vahetanud? Pole mõtet 140 eurost uut detaili panna kui õli lekib!
Täpselt sama pilt nagu teemaalgatajal,avanes ka minu autol kui uurisin asja!
Kas keegi on seda tihendit või simmerit-mis seal on,vahetanud? Pole mõtet 140 eurost uut detaili panna kui õli lekib!
Täpselt sama pilt nagu teemaalgatajal,avanes ka minu autol kui uurisin asja!
Viimati muutis JETTAMEES, 06 Jaan 2016, 18:33, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Kui see tihendatav lülitusvõll loksub siis pole uuel tihendil just suurt mõtet, proovi kui suur loks on seal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
mis siis lahenduseks uus kast või?ivohi kirjutas:Simmerit seal raske vahetada (aga tehtav) ja üldiselt pidama ei jää.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Kust kohast seda kallist jubinat osta saab? Kui väidetavalt õli pidama ei saa siis las vähe higistab seda õli välja-vähemalt ei pane kummi pe***e!ivohi kirjutas:B5'l ei saa eriti reguleerida hoovastiku. Ja kui see kummidetail seal ära väsib siis on natuke tülikas käike vahetada.
Kalli raha eest saab osta metallist puksi sinna. Pilt Meistrimees teeks selle ise valmis ka.
Samas on huvitav, et 4's käik ei lähe sisse. See käik (ja ka kolmas) on hoovastiku puhkeasendis, need käigud peaks minema igaljuhul täiesti vabalt sisse.
-
- Huviline
- Postitusi: 2570
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Kaks eri asja. Käigukastist väljuv võll ja tema tihend V R. hoovastiku kummist kardaan. Millest me räägime.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
võll higistab vähe õli välja ja on kummist kardaani ülesse paistetand! Kuna keegi siin väidab et vahetusega pidama ei saa siis paneksin heameelega metallist kardaani-peaasi et odavam kui kummist!
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
See konkreetne on meerikamaalt.
https://jhmotorsports.com/shop/catalog/ ... -p-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kuskilt lähemalt ja soodsamalt saaks seda ei tea.
https://jhmotorsports.com/shop/catalog/ ... -p-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kuskilt lähemalt ja soodsamalt saaks seda ei tea.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Selle teeb iga lukksepp valmis kel keevitus ja treipink.ivohi kirjutas:See konkreetne on meerikamaalt.
https://jhmotorsports.com/shop/catalog/ ... -p-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kuskilt lähemalt ja soodsamalt saaks seda ei tea.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
kardan et kummipuksi pole sinna ilmaasjata pandud! Ikka käiguvahetuse leevenduseks! olen nii kahevahel,kas lasta treialil teha või osta ikkagi uus!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Ei hakka uut teemat tegema ja küsiks siin edasi.
Probleem selline, et enamasti külmast peast ei taha 2 käik sisse minna, ükskord veidi jõuga proovides ragistas nagu sidur ei lahutaks korralikult. Päris 100% kindlusega ei mäleta (kuna ise ametlikult sõita veel ei saa) aga käigu sisse saamiseks vist aitas siduri uuesti vajutamine. Samas kui auto enne kohapeal käib natuke aega läheb käik ilma raksuta sisse aga samas ikkagi kuidagi kangelt ehk ei lähe sama lihtsasti kui teised. Sooja mootoriga ei saa eriti midagi aru.
Käigukasti õli vahetatud eelmine suvi ja sama viga oli kindlasti ka eelmine talv. Kas viga peaks otsima käiguhoovastikust, näiteks sellest samast puksist, sidurist või hoopis käigukastist? Tunne on selline nagu sidur ei lahutaks külma mootoriga aga samas tagurpidi ja 1 käik lähevad enne seda probleemideta sisse.
Lisaks sidur võtab ka kuidagi kahtlaselt ülevalt, umbes kolmveerand pedaali käigust peab olema ülesse lastud enne kui vedama hakkab (või siiski olen mõne muu autoga ära harjunud ja see täiesti normaalne?).
Probleem selline, et enamasti külmast peast ei taha 2 käik sisse minna, ükskord veidi jõuga proovides ragistas nagu sidur ei lahutaks korralikult. Päris 100% kindlusega ei mäleta (kuna ise ametlikult sõita veel ei saa) aga käigu sisse saamiseks vist aitas siduri uuesti vajutamine. Samas kui auto enne kohapeal käib natuke aega läheb käik ilma raksuta sisse aga samas ikkagi kuidagi kangelt ehk ei lähe sama lihtsasti kui teised. Sooja mootoriga ei saa eriti midagi aru.
Käigukasti õli vahetatud eelmine suvi ja sama viga oli kindlasti ka eelmine talv. Kas viga peaks otsima käiguhoovastikust, näiteks sellest samast puksist, sidurist või hoopis käigukastist? Tunne on selline nagu sidur ei lahutaks külma mootoriga aga samas tagurpidi ja 1 käik lähevad enne seda probleemideta sisse.
Lisaks sidur võtab ka kuidagi kahtlaselt ülevalt, umbes kolmveerand pedaali käigust peab olema ülesse lastud enne kui vedama hakkab (või siiski olen mõne muu autoga ära harjunud ja see täiesti normaalne?).
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Kas vahesiduri kasutamine (lased pedaali korraks neutraali peal ülesse) parandab probleemi või mitte?J.Aru kirjutas:Probleem selline, et enamasti külmast peast ei taha 2 käik sisse minna, ...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Kui õigesti mäletan siis parandas ja muud moodi käiku vahel sisse ei saagi. Teinekord läheb lihtsalt raksuga.GTI kirjutas:Kas vahesiduri kasutamine (lased pedaali korraks neutraali peal ülesse) parandab probleemi või mitte?J.Aru kirjutas:Probleem selline, et enamasti külmast peast ei taha 2 käik sisse minna, ...
Katsun nädalavahetusel kohe külma mootoriga ühe ringi teha ja proovida.
Viimati muutis J.Aru, 07 Mär 2016, 13:50, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 22 Mai 2014, 22:52
- Telefon: 55927479
- Auto: Volkswagen Passat 1,8 TURBO 110kW
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.
Mul ka sarnane mure 2 käiguga - tahab külmalt veits raskelt sisse minna ja vahepeal jääks nagu hoob kuskile nurga taha kinni - tagasi neutraali ja uuest proovides läheb käik sisse
Ei ole jõudnud tegeleda sellga ava peaks lähiajal ette võtma
Ei ole jõudnud tegeleda sellga ava peaks lähiajal ette võtma