1.8T Passat - mida jälgida?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
TarmoVa
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 19 Jaan 2017, 23:23
Auto: VW Passat B5 1.8T, VW Golf Mk4 1.9D
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

1.8T Passat - mida jälgida?

Lugemata postitus Postitas TarmoVa » 19 Okt 2017, 23:37

Tervist,

Olen kursis, et foorumis on kindlasti selliseid teemasi jalaga segada, kuid neid on jube raske leida. Otsingust leiab pigem kõike muud kui seda mida vaja. Ehk keegi siin teab täpsemalt ja saab kiiremini vastuse anda.
Silmapiiril üks passat 1.8T 98a universaalkerega, mida jälgida? Jutu järgi tundub kõik jube hea, mingi hooldusajalugu on ka 2 aasta vältel kirja pantud, üleeelmine omanik olevat mitu kilo alla ladunud kapremontidele (2a tagasi), kuid seda juttu on kõigil igatepidi. Targem ise järele kontrollida. Kindlasti kaabel järgi ja visualselt tiir peale, kuid mida täpsemalt jälgida? Kaabliga näen ma seal ainult põhimõtteliselt tehnilise poole ära. Pealtnäha tundub kõvasti üle keskmise, sellest ka hind 1700€? vist oli. Kütusekulu peavad kõik tal veaks, kuid see üldiselt ei morjenda.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1681
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: 1.8T Passat - mida jälgida?

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 20 Okt 2017, 06:01

Peasi et mootor toimib. Turbo korras ja kett ei klõbise. Ei sööks õli ja ei suitseks. Õel a4. ja sellel igatahes kas õhulugeja peetis või gaasiklapp. Selleks Ka suur bena kulu. Mis seal ikka muud soovitada. Tegu ju ikkagi vana autoga. Tänapäeva autod niimodi enam ei kesta.

Kasutaja avatar
TarmoVa
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 19 Jaan 2017, 23:23
Auto: VW Passat B5 1.8T, VW Golf Mk4 1.9D
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: 1.8T Passat - mida jälgida?

Lugemata postitus Postitas TarmoVa » 20 Okt 2017, 13:44

murkamarko kirjutas:Peasi et mootor toimib. Turbo korras ja kett ei klõbise. Ei sööks õli ja ei suitseks. Õel a4. ja sellel igatahes kas õhulugeja peetis või gaasiklapp. Selleks Ka suur bena kulu. Mis seal ikka muud soovitada. Tegu ju ikkagi vana autoga. Tänapäeva autod niimodi enam ei kesta.
Saan aru, et mootorit tuleb kuulata kindlasti nii soojalt kui külmalt. See, et ta vana on mind ei morjenda. Ma tahaks näha mõnda uut autot mille eluiga on isegi veerand sellest, mis enamustel neil vanadel on. :D

Vasta

Mine “Ülekanne”