B5, 2000 2,5TDI Tiptronic

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

B5, 2000 2,5TDI Tiptronic

Lugemata postitus Postitas tmurk » 03 Veebr 2018, 17:07

Tere

Järgmine fenomen:
Passat 2000, 2,5 TDI, Tiptronic

Süüte sissekeerates( mootorit mitte käivitades)([shadow=blue] ja mitte alati [/shadow]!) läheb käigukast avariisse.
arvutiga vaadates näitab viga 18160-P1752:
Süüte väljakeerates ja uuesti käivitates kaob, samuti laseb arvutiga kustutada.
[shadow=blue]Isegi kui alustada sõitu, siis kast käituks nagu normaalselt[/shadow] ?
Milles võiks olla probleem ?

Selgitus:
Fault remedy

18160 P1752

Supply voltage for automatic gearbox control unit -J217 subject to major fluctuations/interrupted

- Use current flow diagram to check wiring and connectors
Check supply voltage to control unit -J217

Voltage supply

Voltage regulator -C1 for alternator defective

- Read measured value block

Implausible signal

- Check and, if necessary, replace voltage regulator -C1 for alternator

1) When selecting measured value block, note type of gearbox hydraulic control system. For a more detailed description, refer to Page 01-194 onwards => under "Reading measured value block".

Notes on fault code 18160 / P1752:

◆ Fault detection condition: Battery voltage less than/equal to 9 V => Gearbox switches to emergency running mode
=> Page 01-3.
◆ Failure of electrical system voltage (terminal 30) results in loss of application values, i.e. gearbox control unit has to learn these values again on restarting. Gearshift quality may be poorer than usual during this "re-learning" process.

Vasta

Mine “Ülekanne”