DSG kasti leke
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Veebr 2018, 12:59
- Auto: Skoda Superb
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DSG kasti leke
Tere
Ehk keegi oskab aidata (pakkuda välja võimalikke variante) probleemi lahendamisel.
Masin: Skoda Superb 2.0 103kw 2009a DSG-6 käiguline
Probleem: Avastasin kasti lekke. Leke tuleb mehhatroonika ploki pistiku seest. Proovin ka pildi lisada.
Esindus pakkus uut plokki koos seadistuse ja vahetusega hind ca 2000€. Antud hind on tiba krõbe. Seega otsin alternatiive.
Ehk siin foorumis teab/tunneb neid kasti keegi. Nimelt olen ka uurinud, et kas seal on mingeid tihendeid, mis päästaks olukorra, kuid hetkel pole vastuseid saanud. Hr Google andis paar pilti, kuid minu asjatundmatu silm ei suuda aru saada, kas seda pistikut või miskit tihendit seal saaks vahetada.
Netist leitud pilt
Kõiksugu arutelud ja variandid on teretulnud.
Leidsin veel sellise asja, seal ka samast lekkest VIST juttu
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... viewfull=1
Ehk keegi oskab aidata (pakkuda välja võimalikke variante) probleemi lahendamisel.
Masin: Skoda Superb 2.0 103kw 2009a DSG-6 käiguline
Probleem: Avastasin kasti lekke. Leke tuleb mehhatroonika ploki pistiku seest. Proovin ka pildi lisada.
Esindus pakkus uut plokki koos seadistuse ja vahetusega hind ca 2000€. Antud hind on tiba krõbe. Seega otsin alternatiive.
Ehk siin foorumis teab/tunneb neid kasti keegi. Nimelt olen ka uurinud, et kas seal on mingeid tihendeid, mis päästaks olukorra, kuid hetkel pole vastuseid saanud. Hr Google andis paar pilti, kuid minu asjatundmatu silm ei suuda aru saada, kas seda pistikut või miskit tihendit seal saaks vahetada.
Netist leitud pilt
Kõiksugu arutelud ja variandid on teretulnud.
Leidsin veel sellise asja, seal ka samast lekkest VIST juttu
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... viewfull=1
Viimati muutis Heeringas, 05 Veebr 2018, 13:21, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Kui seest, siis jama.
Küi ümbert siis kahele poole käivad tihendid.
Küi ümbert siis kahele poole käivad tihendid.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Veebr 2018, 12:59
- Auto: Skoda Superb
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DSG kasti leke
Kas oskad ehk nõu anda, millised tihendid sinna läheksid ? Kuidas otsida?
Kas on ka olemas mingit vahendit (kui ikkagi seest lekib) mida saaks sisse lasta ning mis tihendaks kuid ei juhiks elektrit <- on see üldse mõeldav?
Kas on ka olemas mingit vahendit (kui ikkagi seest lekib) mida saaks sisse lasta ning mis tihendaks kuid ei juhiks elektrit <- on see üldse mõeldav?
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 17 Nov 2017, 19:38
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
DSG kasti leke
Otse õli sisse/peale lastes ei toimi ükski vahend tihendina.
Pildil oleval pistikul tunduvad mingid tihendid olema küll, kohe alguses see kollane võru ning veel edasi tundub o-rõngas olema.
Kuid kas nende tihendite vahetusest kasu on, ei oska öelda, sest need tihendavad ju pistiku ümbrust...
Seal lehel vist jah samast asjast jutt. Vahetati välja mingid o-rõngad, kuid tõdeti, et hakkas mingi aeg uuesti lekkima. Just pistikust seest, siis jah, pakuti blokivahetus välja.
Pildil oleval pistikul tunduvad mingid tihendid olema küll, kohe alguses see kollane võru ning veel edasi tundub o-rõngas olema.
Kuid kas nende tihendite vahetusest kasu on, ei oska öelda, sest need tihendavad ju pistiku ümbrust...
Seal lehel vist jah samast asjast jutt. Vahetati välja mingid o-rõngad, kuid tõdeti, et hakkas mingi aeg uuesti lekkima. Just pistikust seest, siis jah, pakuti blokivahetus välja.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
DSG kasti leke
Kui pin-id oma läbiviigu pesadesse sisse sulatatud ning läbiviigust lekib siis polegi kodukootud lahendust. Tuleks üks pistik laiali lammutada et näha kuidse see pistik on ehitatud. Vaevalt et igal pin-il oma tihend oleks. Kui tagantpoolt ruumi oleks võiks mõelda see plokk maha võtta, pistik ülimalt puhtaks pesta ning tahapoole miskit liimimassi valada - väljapoole ei saa kuna sinna läheb autopoolne pistik külge ning tundub et see on päris täpne.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Kuna see blokk on niikuinii katki, siis võiks ju veidi eksperimenteerida.
Mina peseks pistiku puhtaks, joodaks juhtmed külge ning valaks epoliimi täis.
Kui ligi pääseb, siis ehk ei pea selle töö tegemiseks kasti laiali lammutama.
Mina peseks pistiku puhtaks, joodaks juhtmed külge ning valaks epoliimi täis.
Kui ligi pääseb, siis ehk ei pea selle töö tegemiseks kasti laiali lammutama.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
DSG kasti leke
Arvatavasti mõeldi kastipoolse pistiku klemme, iseasi kas sinna tina külge hakkab. Teine võimalus seda teed minnes, et pistik "kinniseks" ehitada oleks võtta autopoolsed pistiku klemmid korpuse seest välja, autopoolsete klemmide otsa ükshaaval lükata ja siis liimi täis valada.
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Miks ei peaks sinna tina külge hakkama?
Isegi alumiiniumi külge on võimalik vask juhet tinutada.
Isegi alumiiniumi külge on võimalik vask juhet tinutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Veebr 2018, 12:59
- Auto: Skoda Superb
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DSG kasti leke
Tänan kiire ja asjaliku tagasiside eest.
Kas keegi teab kedagi, kellel võiks olla katkine kast. Saaks ehk vaadata kuidas need asjad seal on ja mõelda võimalikku lahendust. Lihtsalt sõitvat masinat ei tahaks hetkel kohe eksperimenteerima hakata.
Kas keegi teab kedagi, kellel võiks olla katkine kast. Saaks ehk vaadata kuidas need asjad seal on ja mõelda võimalikku lahendust. Lihtsalt sõitvat masinat ei tahaks hetkel kohe eksperimenteerima hakata.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
DSG kasti leke
Mõistlik oleks kätte saada vigane ja väljavahetatud mehatroonika blokk - vahest mõni esindusega seotud foorumlane või muidu tubli autoremontija saaks aidata?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Enamus mehhhatroonikad lähevad tagastusena tagasi. Seega peab otsima sellise, mis tagasi pole läinud. Võib raske olla, sest kui panti peal pole, siis ilmselt väga ei kulu ka.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Kas käigukasi tuulutus toimib?
Vb. tekib kastis ülerõhk ja pressibki õli välja sealt, kust võimalik.
Vb. tekib kastis ülerõhk ja pressibki õli välja sealt, kust võimalik.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Veebr 2018, 12:59
- Auto: Skoda Superb
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DSG kasti leke
Hea mõte.
Kuidas seda tuulutuse asja kontrollida?
Olen suht võhik ise autoremondi alal.
Kuigi esindusest uurisin, siis öeldi, et seal mingi minimaalne rõhk on niikuinii - ei tea kas ajavad pada või mitte.
Samuti uurisin neilt seda, et see pistikuga ühes tükis olev plastmassi kärakas on üks osa sellest plokist aga eraldi varuosana seda ei müüda ega pole saadaval.
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
See peaks olema mingi plastikust mütsike kasti ülaosas või vähemalt ülalpool õlitaset.
Näiteks octavial on see siin:
http://workshop-manuals.com/skoda/octav ... 2-6925.png
Peaks olema käega eemaldatav ehk ülesse tõmmatav.
Mingit rõhuklappi seal olla ei tohiks seega karteris peaks olema sama rõhk nagu karterist väljas.
Seat Alhambra 2000a on see kasti eespool otsas:
http://4.bp.blogspot.com/-HNp6BM9Jp-Y/V ... C13862.JPG
Sinu toodud pildil on ka mingi jublakas kohe pistiku kohal.
Näiteks paljudel vag mootoritel jäätub mootori karterituulutus kinni, surve tekib karterisse ning õli hakkab igaltpoolt välja ajama, näiteks turbosse, klapikambrikaane vahelt jne...
Näiteks octavial on see siin:
http://workshop-manuals.com/skoda/octav ... 2-6925.png
Peaks olema käega eemaldatav ehk ülesse tõmmatav.
Mingit rõhuklappi seal olla ei tohiks seega karteris peaks olema sama rõhk nagu karterist väljas.
Seat Alhambra 2000a on see kasti eespool otsas:
http://4.bp.blogspot.com/-HNp6BM9Jp-Y/V ... C13862.JPG
Sinu toodud pildil on ka mingi jublakas kohe pistiku kohal.
Näiteks paljudel vag mootoritel jäätub mootori karterituulutus kinni, surve tekib karterisse ning õli hakkab igaltpoolt välja ajama, näiteks turbosse, klapikambrikaane vahelt jne...
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Veebr 2018, 12:59
- Auto: Skoda Superb
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DSG kasti leke
Update:
Pole selle probleemiga väga kaugele jõudnud.
Nüüd on olukord jõudnud nii kaugele, et masin ei liigu.
Järsku kadusid armatuurist ära käigud. edasi liigub arvatavasti 2 käiguga või mingi muu avarii käik. Tagasi ei liigu üldse. ja armatuuris lõi ka mootori tule põlema.
Ei teagi kas nüüd õlileke oli jõudnud miinimumi või siis see leke põhjustas mingi lühise/vms
Seega kas oskate soovitada asjalikke dsg kasti remontijaid TARTUS. Võib olla piisab hetkel õli lisamisest ja siis saaks ka üksiti seda lekke kohta ehk vaadata/parandada.
Pole selle probleemiga väga kaugele jõudnud.
Nüüd on olukord jõudnud nii kaugele, et masin ei liigu.
Järsku kadusid armatuurist ära käigud. edasi liigub arvatavasti 2 käiguga või mingi muu avarii käik. Tagasi ei liigu üldse. ja armatuuris lõi ka mootori tule põlema.
Ei teagi kas nüüd õlileke oli jõudnud miinimumi või siis see leke põhjustas mingi lühise/vms
Seega kas oskate soovitada asjalikke dsg kasti remontijaid TARTUS. Võib olla piisab hetkel õli lisamisest ja siis saaks ka üksiti seda lekke kohta ehk vaadata/parandada.
Viimati muutis Heeringas, 06 Mär 2018, 10:24, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Hei
Sõbral Austraalias R36-ga sama probleem. Tema uuris veidi maad ja sai sellise vastuse.
Ehk siis lihtne tõlge, et see on teada tuntud viga osadel kastidel, samuti võib probleem olla kasti eelnevas ületäitmises. Mitte puhastada Brake-Cleaniga.
DSG remondiga on see probleem, et kõik on ühes tükis. Vahetada pole seal suurt midagi. Mehhatroonika, sidurid ja kast. Rohkem nagu varuosi pole.
Tean küll paari kontakti Hollandist, kes suudavad ka mehhatronikat remontida vahetadas seal klappe ja andureid. Ju neil on kuskil käsi sees, kus neid saab.
Veakoodid peaks lugema kastil ja sellejärgi juba edasi toimima. Kas siis õli lisama või mehhatroonikat maha võtma.
Sõbral Austraalias R36-ga sama probleem. Tema uuris veidi maad ja sai sellise vastuse.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
DSG remondiga on see probleem, et kõik on ühes tükis. Vahetada pole seal suurt midagi. Mehhatroonika, sidurid ja kast. Rohkem nagu varuosi pole.
Tean küll paari kontakti Hollandist, kes suudavad ka mehhatronikat remontida vahetadas seal klappe ja andureid. Ju neil on kuskil käsi sees, kus neid saab.
Veakoodid peaks lugema kastil ja sellejärgi juba edasi toimima. Kas siis õli lisama või mehhatroonikat maha võtma.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Veebr 2018, 12:59
- Auto: Skoda Superb
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DSG kasti leke
Sain masina liikuma. Veakoodid olid C072E ja C0743 (taga oli unknown fault code). Sai kood kustutatud. Ning õli oli vähe... läks juurde 2L. Hetkel jälle toimetab. Aga eks selle lekkega peab ikka edasi tegelema. Uurin ka lätist, mis nemad välja pakuvad. Recro.eu olevat ka asjalikud.Heeringas kirjutas: ↑05 Mär 2018, 10:49Update:
Pole selle probleemiga väga kaugele jõudnud.
Nüüd on olukord jõudnud nii kaugele, et masin ei liigu.
Järsku kadusid armatuurist ära käigud. edasi liigub arvatavasti 2 käiguga või mingi muu avarii käik. Tagasi ei liigu üldse. ja armatuuris lõi ka mootori tule põlema.
Ei teagi kas nüüd õlileke oli jõudnud miinimumi või siis see leke põhjustas mingi lühise/vms
Seega kas oskate soovitada asjalikke dsg kasti remontijaid TARTUS. Võib olla piisab hetkel õli lisamisest ja siis saaks ka üksiti seda lekke kohta ehk vaadata/parandada.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Veebr 2018, 12:59
- Auto: Skoda Superb
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DSG kasti leke
Esiteks suured tänud nendele, kes jagasid oma mõtteid ja soovitusi.
Sain siis korda. Mehhatroonika plokk läks vahetusse.
Lisan siia ka infot järgnevatele /kel sama viga võib olla/tulla.
Kasti õli leke tuli mehhatroonika ploki pistiku seest. Mis ajas kasti aegajalt lolliks (käigud kadusid ära) ning jube tüütu oli ka kogu aeg kontrollida õli taset.
Uus mehhatroonika plokk on suurusjärgus 1200-1500€ + vahetus +seadistus (soodsam oli läti ja kallim oli esindus).
Kasutatud / taastatud mehhatroonika plokk on suurusjärgus 400-700€
Hollandi firma www.actronics.eu taastab neid plokke.
Samuti kaalusin ka kasti vahetust aga õnneks/kahjuks ei jõudnud selleni. Kasutatud kaste pakuti 350-700€ ringis. Mõni küsis hooratta eest lisa, mõni pakkus tervet kupatust. Kasutatud kasti puhul muidugi ei tea kunagi, mis saad. Nagu loterii, kui veab siis kestab.
Pole just odav lõbu
Sain siis korda. Mehhatroonika plokk läks vahetusse.
Lisan siia ka infot järgnevatele /kel sama viga võib olla/tulla.
Kasti õli leke tuli mehhatroonika ploki pistiku seest. Mis ajas kasti aegajalt lolliks (käigud kadusid ära) ning jube tüütu oli ka kogu aeg kontrollida õli taset.
Uus mehhatroonika plokk on suurusjärgus 1200-1500€ + vahetus +seadistus (soodsam oli läti ja kallim oli esindus).
Kasutatud / taastatud mehhatroonika plokk on suurusjärgus 400-700€
Hollandi firma www.actronics.eu taastab neid plokke.
Samuti kaalusin ka kasti vahetust aga õnneks/kahjuks ei jõudnud selleni. Kasutatud kaste pakuti 350-700€ ringis. Mõni küsis hooratta eest lisa, mõni pakkus tervet kupatust. Kasutatud kasti puhul muidugi ei tea kunagi, mis saad. Nagu loterii, kui veab siis kestab.
Pole just odav lõbu
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
DSG kasti leke
Omal ajal,aastaid tagasi oli jutuks kasutaja Jussike ,Tarmi ga ,et kiitis oma PASSATIT mida mütsi oma auto lisadest, kaasaarvatud oma D S G. käigukastist. Sai PEKKI rahaliselt,et sitaks. KUS on MUGAVUS kui D S G. kasti kestvus ,kilomeetreid ei tea, 2009 autol . Mugavus hetgel,D S G ja ainult kümme aastat ,, vana autol ,,. Kas 25000 suutis probleemiteta läbi sõita käigukast D S G? ,,Mugavuse ,, Käigukasti kohapealt tehke ise järendlus. Mugavus . Kui D S G. annab otsad, on ju selge et auto väärtusest on kadunud vähemalt 40 protsenti. Ajud,kasti ajud. Teema kokkuvõte. Hoiduge Autost millel käigukast D S G. Jube mugav. Palju raha maksid ? Oske Auto mille käigukangi kohapealt ,valides on lihtsalt valida. Manuaal.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Valisin DSG ja valin järgmise ka!
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Asjad peavadki aeg-ajalt katki minema, siis toimub areng ja innovatsioon.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
DSG kasti leke
esimene asi mida siit järeldada võib, et Sul puudub jällegi reaalne kogemus ja räägid kellegil teisel juhtunud probleemist. Mõtle kui palju on maailmas automaate või DSG'sid ja Sina võtad siin õiguse väita, et DSG on si** ühe probleemi alusel mida oskasid kohe tuletadad. Lisaks, kui palju innovatiivsem on tehniliselt DSG kast võrreldes manualiga, selge see, et sõlmesid kus võib probleem tekkida on rohkem, aga muretute DSG omanike protsent on kõvasti suurem kui probleemsete nii, et tõmba tagasi.t6nis3 kirjutas: ↑05 Apr 2018, 23:13Omal ajal,aastaid tagasi oli jutuks kasutaja Jussike ,Tarmi ga ,et kiitis oma PASSATIT mida mütsi oma auto lisadest, kaasaarvatud oma D S G. käigukastist. Sai PEKKI rahaliselt,et sitaks. KUS on MUGAVUS kui D S G. kasti kestvus ,kilomeetreid ei tea, 2009 autol . Mugavus hetgel,D S G ja ainult kümme aastat ,, vana autol ,,. Kas 25000 suutis probleemiteta läbi sõita käigukast D S G? ,,Mugavuse ,, Käigukasti kohapealt tehke ise järendlus. Mugavus . Kui D S G. annab otsad, on ju selge et auto väärtusest on kadunud vähemalt 40 protsenti. Ajud,kasti ajud. Teema kokkuvõte. Hoiduge Autost millel käigukast D S G. Jube mugav. Palju raha maksid ? Oske Auto mille käigukangi kohapealt ,valides on lihtsalt valida. Manuaal.
Mul oli samuti 2009a autol DSG,läbisõiduks 150 000km, ja Sinu lemmik, 1.4 turbo mootoriga. Väga hästi toimis, sidur vahetati 160 000km kui ma ei eksi, aga seda ma probleemiks ei loe.
Teine asi mida järeldada su teksist, et sa ei ole numbritega väga tugev. 2009 aasta auto ei saa kuidgi üle 9a vana olla.
Kolmas asi mida järeldada su teksist, et sa ei ole sõnadega ka väga osav kahjuks. Ei pea ennast otseselt rumalaks, aga ma pidin ca kolm korda Sinu kirjutatud üllitist lugema, et selles üldse midagi aru saada.
Astu korraks õue, hinga sõõm värsket õhku ja ehk märkad, et maailm on veidi edasi liikunud olukorrast, "bensiiniga võid pintsleid pesta ja manuaal on õige mehe käigukast"
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
DSG kasti leke
Siin värske õhk enam ei aita.
Steve Jobs ütles ka, et inimesed ei tea, mida nad tahavad, enne kui sa pole neile seda andnud. Äkki t6nis3 pole DSGga sõitnud korralikult?
Steve Jobs ütles ka, et inimesed ei tea, mida nad tahavad, enne kui sa pole neile seda andnud. Äkki t6nis3 pole DSGga sõitnud korralikult?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
DSG kasti leke
Räägi nüüd täpselt ja selgelt, mis sind vaevab. Kust tuleb jutt, et sain rahaliselt sitaks pekki? Miks sa mõtled oma haiges peas igasugu idiootsust välja ja siis massidesse oma kõrgemat debiilsust demonstreerid, kas sa saad sellest mingisugust rahuldust või?t6nis3 kirjutas: ↑05 Apr 2018, 23:13Omal ajal,aastaid tagasi oli jutuks kasutaja Jussike ,Tarmi ga ,et kiitis oma PASSATIT mida mütsi oma auto lisadest, kaasaarvatud oma D S G. käigukastist. Sai PEKKI rahaliselt,et sitaks. KUS on MUGAVUS kui D S G. kasti kestvus ,kilomeetreid ei tea, 2009 autol . Mugavus hetgel,D S G ja ainult kümme aastat ,, vana autol ,,. Kas 25000 suutis probleemiteta läbi sõita käigukast D S G? ,,Mugavuse ,, Käigukasti kohapealt tehke ise järendlus. Mugavus . Kui D S G. annab otsad, on ju selge et auto väärtusest on kadunud vähemalt 40 protsenti. Ajud,kasti ajud. Teema kokkuvõte. Hoiduge Autost millel käigukast D S G. Jube mugav. Palju raha maksid ? Oske Auto mille käigukangi kohapealt ,valides on lihtsalt valida. Manuaal.
Kui nii, siis selleks on teised foorumid, kus oma erivajadusi rahuldada.
Lõppude lõpuks saa ingli [VW Bot: "Keel korda!"] inimeseloom aru, et ma ei ole TARMI ja ei tunne ka mitte ühtegi selle nimelist.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....