02a differ

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

t6nis3
Huviline
Postitusi: 1920
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

02a differ

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 16 Nov 2018, 23:25

Ei loe eelviimast postitust. tito. Teades käigukasti sisu siis vaidlen vastu. Esivedusel ei tee midagi. Reduktor on tagaveolisel. No tule taevas appi tehnilisest. Tahta võib palju. Olge reaalsed.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3678
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 31 korda

02a differ

Lugemata postitus Postitas tito » 17 Nov 2018, 00:56

t6nis3 kirjutas:
16 Nov 2018, 23:25
Ei loe eelviimast postitust. tito. Teades käigukasti sisu siis vaidlen vastu. Esivedusel ei tee midagi. Reduktor on tagaveolisel. No tule taevas appi tehnilisest. Tahta võib palju. Olge reaalsed.
Olgu, ma annan alla!
Ma teen kohe klubiliste alasse teema, et hakata koguma raha.
Saadaks su korralikku kooli, ma tajun küll et sõnast "tehniline" oled sa kuidagi väga valesti aru saanud.
Kui sul on 4 rattaga auto (pane tähele) olenemata kas esi/tagavedu, veab sul kurvis 1 ratas, sa oled poole kõvem mees kui sul veab neid 2 Ma täna siit edasi ei läheks, see võib midagi fataalselt sinus lõhkuda.

Ussike
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

02a differ

Lugemata postitus Postitas Ussike » 17 Nov 2018, 11:39

Võõrsõnade leksikon,kirjastus Valgus 1985,ld. reductor vähendaja,ülekandemehhanism,harilikult pöörete arvu vähendamiseks pöörlemise edasikandmisel ühelt võllilt teisele.
Põhiharidus on meil teadupärast tasuta ,eriharidus esimese hooga vast liiast.

GTI
Moderaator
Postitusi: 6968
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Puerto Morenos, Cancun
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 58 korda

02a differ

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Nov 2018, 12:32

t6nis3 kirjutas:
16 Nov 2018, 23:25
Ei loe eelviimast postitust. tito. Teades käigukasti sisu siis vaidlen vastu. Esivedusel ei tee midagi. Reduktor on tagaveolisel. No tule taevas appi tehnilisest. Tahta võib palju. Olge reaalsed.
Tule taevas appi jah ja tundub et sa ei tea ikka käigukastist suurt midagi. Ühes varasemas teemas oli sul esiveolise kastis üldse tigu ja taldrik :D ja need on seal vist siiamaani. Reduktor on ülekanne pöörete vähendamiseks nagu ennist mainiti ja vahet pole kas paralleelsete võllidega silinderhammasratastega (nagu esiveolisel) või nurkülekande koonushammasratastega (nagu tagaveolistel) ehk tigu ja taldrik maakeeli. Hüpoidülekande kui viimase erijuhu jätame parem üldse välja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

02a differ

Lugemata postitus Postitas roomet10 » 17 Nov 2018, 19:04

Paneme teema lukku, oli vaja lihtsalt Golf 2-le LSD diffrit. Täpsemalt siis paigaldatud ABF 2.0 16-klapiline mootor koos 02A ( trossidega käiguvahetu) käiguakstiga. Tekkis probleem jõu maha saamisega isegi asfaldil, sest kurvides raskus sisemisel rattal väheneb ja võtab ratta ringi. Probleem nüüdseks lahendatud, pole vaja tülli minna nüüd. Mõtlesin lihtsalt, et äkki on mingi odavam variant, sest esiveolisele on ikka LSD diffrid üsna kallid.

Suletud