Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
TOMASBERG
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Okt 2019, 12:43
Telefon: 53034064
Auto: Golf 2 , 1,8 66 kw. aut. 1990
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas TOMASBERG » 11 Nov 2019, 12:54

Tervist! Mure selline: Käiku sisse pannes kipub välja surema. Tagurpidikäiguga ei. Sõidab ainult kõrgetel pööretel ja gaasiga mängides.Kas on kellelgi kogemust? ( Kasutan ainult bensiini 98). Ette tänades. Tomasberg.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Nov 2019, 15:27

Mis sel peal on - monopritse või karpa?
Viimati muutis GTI, 11 Nov 2019, 15:28, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas jussike » 11 Nov 2019, 18:48

Karpa/Pritse padi lõhki ühest servast ja tõmbab lisa õhku
image.png
image.png (88.29 KiB) Vaadatud 5839 korda
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Nov 2019, 18:55

Pakun et mure on seoses käigukastiga mitte mootoriga.
Kui tagurpidi käiku pannes jookseb kenasti, siis edasi viivaid käike kasutades toimub käigukasti süteemis lülitus mis koormab liigselt mootorit sundides selle välja surema.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas jussike » 11 Nov 2019, 19:07

Kui nüüd käik sisse panna, siis mootor teeb jõnksatuse. Lõhkise karpapadja puhul liigub korraks karpa nii palju et sisselase ei suuda enam karpast miskit tõmmata ja sureb maha, tagurpidi käigu puhul on mootori jõnksatus vastupidises suunas ja surub padja mõra kokku.

Tegelikult murdub see kupatus sealt varsti üldse küljest, kui nii palju liigub.

PS. see on üks variantidest ega pruugi vastata tõele. Kuigi olen sarnase olukorra üüber ammu läbi elanud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

TOMASBERG
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Okt 2019, 12:43
Telefon: 53034064
Auto: Golf 2 , 1,8 66 kw. aut. 1990
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas TOMASBERG » 12 Nov 2019, 07:47

Hommik! Tänud vastamast.
Autol on monopritse. Täna hommikul sõitsin 35 km. Viljandisse. Kogu aeg pumpasin kergelt gaasipedaali ja alla 100 eriti sõita ei saanud.
Aga jõudsin spetsialisti juurde viia. ( Linnas muidugi suri iga 100 m. järel välja.
Eks annan teada, mis viga leiti. Igaks juhuks võtsin ka pritsungi kummipadja kaasa...
Tomasberg

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Nov 2019, 11:15

TOMASBERG kirjutas:
12 Nov 2019, 07:47
Hommik! Tänud vastamast.
Autol on monopritse. Täna hommikul sõitsin 35 km. Viljandisse. Kogu aeg pumpasin kergelt gaasipedaali ja alla 100 eriti sõita ei saanud.
Aga jõudsin spetsialisti juurde viia. ( Linnas muidugi suri iga 100 m. järel välja.
Eks annan teada, mis viga leiti. Igaks juhuks võtsin ka pritsungi kummipadja kaasa...
Tomasberg
Ikka veel menetlevad?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

TOMASBERG
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Okt 2019, 12:43
Telefon: 53034064
Auto: Golf 2 , 1,8 66 kw. aut. 1990
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas TOMASBERG » 26 Nov 2019, 11:24

Olin laisk kirjutama! Viga selgus paar päeva hiljem: Lamdaanduri juhe anduri pistikust edasi ei andnud ühendust.Ilmselt olid pin-id oksüdeerunud jne. Puhas vanadusest tingitud viga. Ja juhe pidi ka pagana jäik olema. Seda ei tohi ka väidetavalt jätkata või lappida. Pidi signaali muutma. Nii ütles diagnostik. Ja õhu tembiandur, mis asub pritsungi peas ( ühes tükis pistikupesadega, mis klapikambri kaane pool ) pidi segast veidi panema.Aga see eriti ei sega. ( jupp saadaval ainult originaalina ja loomulikult enam ei toodeta )
Auto sõidab praegu ok.

Muuseas: diagnostikasse sõites selgus hiljem, et osa põlemist toimus sumpsi tagaosas. Tagumine summuti kandur ( kummirõngas) oli pooleldi põlenud, hea, et auto kärssama ei läinud...

tegelane5
Huviline
Postitusi: 168
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Golf 2 1990 1,8 66kw. automaat. käiku sisse pannes sureb välja

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 26 Nov 2019, 20:12

TOMASBERG kirjutas:
26 Nov 2019, 11:24
O Ja õhu tembiandur, mis asub pritsungi peas ( ühes tükis pistikupesadega, mis klapikambri kaane pool ) pidi segast veidi panema.Aga see eriti ei sega. ( jupp saadaval ainult originaalina ja loomulikult enam ei toodeta )
Auto sõidab praegu ok.
Väga hea et korda said aga õhu temp anduri ma enda monopritsel asendasin tavalise valge veetempi anduriga. Elektroonilise karpsiga oli ta kollektori sees õhu temp anduriks. Monopritsel oli ainult see koht näha kus ta käis aga auku ega keeret enam polnud. (monopritsel on ta pritsepea juures)
Graafik tundus sama ja panin ta siis õhufiltri kopsiku külge. Minumeelest toimis korralikult.
Selline andur siis:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 0007-meyle
Viimati muutis tegelane5, 26 Nov 2019, 20:13, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Ülekanne”