golf 2 ,1,8l,automaatast 90a
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
golf 2 ,1,8l,automaatast 90a
seoses õlilekkega kasti ja turbiini vahelt on oht et sees puks kulunud,aga kataloogi järgi tellida ei saa. tihendit on võimalik tellida.mis varjanti pakutakse?
-
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
golf 2 ,1,8l,automaatast 90a
Tavaliselt vist on see puks õlipumba korpuse sees, ehk siis tuleb tellida koos õlipumbaga?
Kui googeldada "torque converter bush", siis midagi leidub, ka ülemõõdus pukse rikkis pesasse panemiseks.
Vaja kasti tüüpi/tähist ja äkki näiteks kusagil ebays leidub..
Kui googeldada "torque converter bush", siis midagi leidub, ka ülemõõdus pukse rikkis pesasse panemiseks.
Vaja kasti tüüpi/tähist ja äkki näiteks kusagil ebays leidub..
-
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
golf 2 ,1,8l,automaatast 90a
Kuna andmeid endiselt pole, siis:
Google põhjal on G2 ainult 010 tüüpi kastid.
Saksa ebay-st näiteks: https://www.ebay.de/itm/275231266305?_n ... R4rE9te5ZA
Juhend, ei pruugi õige olla:
https://vwts.ru/vw_doc/eva2/AT01/ch5.2.1.html
Puks siis turbiini sees hoopis vist, mitte õlipumba sees nagu uuematel kastidel.
Google põhjal on G2 ainult 010 tüüpi kastid.
Saksa ebay-st näiteks: https://www.ebay.de/itm/275231266305?_n ... R4rE9te5ZA
Juhend, ei pruugi õige olla:
https://vwts.ru/vw_doc/eva2/AT01/ch5.2.1.html
Puks siis turbiini sees hoopis vist, mitte õlipumba sees nagu uuematel kastidel.
-
- Huviline
- Postitusi: 2716
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
golf 2 ,1,8l,automaatast 90a
Olen ka nõus kasutajaga links. Igasugu pukse automaat kastile....ja veel mida vaja. Manuaal kastile üleminek on sama mis automaat kasti vahetus,kuid jääb ära sisu remont. Hoovad,jah kuid sellega saab hakkama iga auto lukksepp. Tehniliselt. Samas muidugi ei tea,mida armatuur näitas. Siis ka armatuur vahetada tavalise vastu.Kinnituste kohapealt. Üksühele. Sidur koos hoorattaga olgu manuaali oma. Jälle ,,peavalu,, . Armatuuri all pidasin eelkõige silmas näidikute blokki.
-
- Veteran
- Postitusi: 2247
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 16 korda
golf 2 ,1,8l,automaatast 90a
Ainus visuaalne erinevus, mis kogu tootmisaja jooksul manuaal- ja automaatkastiga G2 näidikuplokkidel üldse oli, oli algusaastate (osutiga) kütusekulunäidiku ja käiguvahetustulega isenditel. Oranzh tuluke üles suunatud noole sees, mis andis märku, et nüüd oleks säästlikult sõitmiseks aeg käik üles vahetada, oli loomulikult olemas vaid manuaalkastiga isenditel.
-
- Huviline
- Postitusi: 2716
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
golf 2 ,1,8l,automaatast 90a
Jah,Peep. Aga oli ju erinevus näidiku plokkidel. 1984 kuni 1988. Siis tuli ju pistikute erinevus,kuni 1992.
golf 2 ,1,8l,automaatast 90a
nüüd tekib juba küsimus, et kes läänemaal teeks sellise vahetuse ja mis raha eest?