Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

nagu tagaveoline

Lugemata postitus Postitas spoon » 22 Jaan 2010, 19:20

rat_013 kirjutas:
spoon kirjutas:Keskdiffri head ja vead. Sina oled vist see mees, kes Tondi ringe driftib Youtubes? Ikka siga jäik on see asi,eriti annab tunda lihtsalt pöörderaadiusega. Kui vähekenegi arg oled ja lapatsit järgi annad, on kohe alajuhitav see asi. Läheb nagu metssiga - ainult otse. Algul oli ikka täitsa harjumatu see mulle.
Mu esimene G60 Passat viscosiduriga oli palju paremini taltsutatav. See umbes sama skeem, nagu praegustel (tagasild tuleb appi) haldexitel.
Eks ta lõppkokkuvõttes ongi maitse asi, ja kes kuidas harjunud on. Ma olen neliveosõitu torseniga õppinud ja ülejäänud aja torseniga sõitnud, võibolla sellepärast tundub lihtne ja loogiline ka :) Otse läheb siis kui liiga aeglaselt sõita, või siis et otse läheb pigem sellest et jõudu on liiga vähe kui torseni tõttu..
Driftimisest ei tea mina midagi, ma olen korralik liikleja:lol::lol::lol::lol:
See oligi mulle algul harjumatu, et kurvis muutub see saadanas tegelikult tagaveoliseks. Pildil üleval paremal.

Pilt
Esiveost pole enam juttugi. Ainuke võimalus ongi lasta asi driftima minna. Siis hakkab tagaots läbi libisema ja esiots kaasa vedama:starhit:

[Muudetud: 22-1-2010 spoon]
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas spoon » 22 Jaan 2010, 19:30

rat_013 kirjutas:
spoon kirjutas:Keskdiffri head ja vead. Sina oled vist see mees, kes Tondi ringe driftib Youtubes? Ikka siga jäik on see asi,eriti annab tunda lihtsalt pöörderaadiusega. Kui vähekenegi arg oled ja lapatsit järgi annad, on kohe alajuhitav see asi. Läheb nagu metssiga - ainult otse. Algul oli ikka täitsa harjumatu see mulle.
Mu esimene G60 Passat viscosiduriga oli palju paremini taltsutatav. See umbes sama skeem, nagu praegustel (tagasild tuleb appi) haldexitel.
Eks ta lõppkokkuvõttes ongi maitse asi, ja kes kuidas harjunud on. Ma olen neliveosõitu torseniga õppinud ja ülejäänud aja torseniga sõitnud, võibolla sellepärast tundub lihtne ja loogiline ka :) Otse läheb siis kui liiga aeglaselt sõita, või siis et otse läheb pigem sellest et jõudu on liiga vähe kui torseni tõttu..
Driftimisest ei tea mina midagi, ma olen korralik liikleja:lol::lol::lol::lol:
Nojahh....Eesti ju nii suur, äkki tõesti eksisin:blush:. Aga liigub täitsa hästi.
http://www.youtube.com/watch?v=qadZh52lnYU" onclick="window.open(this.href);return false;
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

rat_013
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
Skype: rat@pesake.com
Auto: a6 3.0q
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rat_013 » 23 Jaan 2010, 05:46

spoon kirjutas:Esiveost pole enam juttugi. Ainuke võimalus ongi lasta asi driftima minna. Siis hakkab tagaots läbi libisema ja esiots kaasa vedama:starhit:
Thats the point :) Ainult tuleb käitumise eripärad ära õppida, ma tegin seda 2008 jaanuaris lapimaal :thumbup:
spoon kirjutas:
rat_013 kirjutas:Driftimisest ei tea mina midagi, ma olen korralik liikleja:lol::lol::lol::lol:
Nojahh....Eesti ju nii suur, äkki tõesti eksisin:blush:. Aga liigub täitsa hästi.
http://www.youtube.com/watch?v=qadZh52lnYU" onclick="window.open(this.href);return false;
Irooniat ja huumorit ei näind vä? Logish et mina :lol::lol:

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

eripära

Lugemata postitus Postitas spoon » 23 Jaan 2010, 12:23

rat_013 kirjutas:
spoon kirjutas:Esiveost pole enam juttugi. Ainuke võimalus ongi lasta asi driftima minna. Siis hakkab tagaots läbi libisema ja esiots kaasa vedama:starhit:
Thats the point :) Ainult tuleb käitumise eripärad ära õppida, ma tegin seda 2008 jaanuaris lapimaal :thumbup:
spoon kirjutas:
rat_013 kirjutas:Driftimisest ei tea mina midagi, ma olen korralik liikleja:lol::lol::lol::lol:
Nojahh....Eesti ju nii suur, äkki tõesti eksisin:blush:. Aga liigub täitsa hästi.
http://www.youtube.com/watch?v=qadZh52lnYU" onclick="window.open(this.href);return false;
Irooniat ja huumorit ei näind vä? Logish et mina :lol::lol:
Tuleb kuskil jäärajal või järvel see tunnetus kätte saada.Ega sellepärast viitsi küll Lapimaale kuljetada. Aga kuidas asi naisele selgeks teha:(.

Loomulikult sain su vihjest aru. Lingi panin selleks, et rahvas saaks aimu, kuidas selline veoskeem tegelikult toimetab
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

rat_013
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
Skype: rat@pesake.com
Auto: a6 3.0q
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rat_013 » 23 Jaan 2010, 13:36

spoon kirjutas:Tuleb kuskil jäärajal või järvel see tunnetus kätte saada.Ega sellepärast viitsi küll Lapimaale kuljetada. Aga kuidas asi naisele selgeks teha:(.
Loomulikult sain su vihjest aru. Lingi panin selleks, et rahvas saaks aimu, kuidas selline veoskeem tegelikult toimetab
Radadega on veits huijoova, head õppimise kohta põhja-eestis pole veel kohanud... Mu naine ootab pikisilmi õpetamist, aga no ple kuskil õpetada :grind:
Lapimaal oli äge muidu, aga kulukas muidugi :smilegrin:

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Jaan 2010, 13:21

Tahaks siia rohkem tehnilist juttu.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 26 Jaan 2010, 19:55

Just vaatan siin neid jooniseid. piltidelt vaatatuna tundub seal sees olema tavaline hüdro muhv mida lükatakse järgi õli survega. Kui see hüdromuhv sealt eemaldada ja kuidagi kinni keevitada või midagi sellist. Siis peaks ju olema pidev 4 vedu või ma eksin ? ehk mõni targem oskab kaasa rääkida. Seaticlubis lasi üks kasutaja enda seati teha pidevaks nelikveoliseks. Tema lasi lihtsalt mingil elektrikul seal juhtmetega jamada ja nüüd on pidev 4 vedu kui ta ühe lüliti sisse lükkab.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 30 Jaan 2010, 23:41

Seal on sees 6 siduri ketast, mida surutakse kokku ja saaks teha tõesti nö pideva 4 veo, aga siis jäiga keskdifri osaga nagu jeep. Nupust saad lükata keskelt lukku. Mida elektroonika sellest arvab ei tea.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

skeem

Lugemata postitus Postitas spoon » 31 Jaan 2010, 11:22

samzik kirjutas:Seal on sees 6 siduri ketast, mida surutakse kokku ja saaks teha tõesti nö pideva 4 veo, aga siis jäiga keskdifri osaga nagu jeep. Nupust saad lükata keskelt lukku. Mida elektroonika sellest arvab ei tea.
Et siis midagi sellist


Pilt
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

haldex pump

Lugemata postitus Postitas spoon » 31 Jaan 2010, 11:33

Kuna paistad (samzikule) selle asjaga tegelevat, siis äkki tead "auku", kuskohast hankida haldexile pumba mootorit.
Originaal on siga kirves. 3 aastat tagasi sai ühele tuttvale Saksat selline asendus leitud. Sama tootja, mis originaalilgi, ainult võll tuli vähe lühemaks teha.

Tänaseks on see mootor ka töölepingu lõpetanud :(

Pilt

Pilt

[Muudetud: 31-1-2010 spoon]
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 03 Veebr 2010, 20:13

oleks vaja kusagilt saada lahkamiseks üks haldeksi differ siis saaks uurida kuidas ta pidevaks nelikuks teha.

Dwork
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 25 Veebr 2006, 15:16
Auto: Golf TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Dwork » 04 Veebr 2010, 14:11

Haldexi mehaaniliselt püsineliveoks muutmine ei ole väga kaval mõte. Siis saaks veoskeemi kus oleks sildades lahtised difrid ja keskel oleks lihtsalt kardaan. Kui see oleks hea variant, siis miks autotootjad seda ise ei kasuta? :dork:
Praktikas tekib väikese pöörderaadiusega probleem ehk igapäevaselt ei oleks see auto just kõige mugavam.

Haldexiga on siiski leitud kõige paremaks lahenduseks HPP upgrade (HPP) koos lülitiga + LSD (Peloquin LSD).

Edit: üks link vastavasisulisele arutelule.

[Muudetud: 4-2-2010 Dwork]

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 04 Veebr 2010, 15:02

Praktikas tekib pidev probleem mitte ainult väiksel kiirusel järsult pöörates. Jäigaks tegemine sobib ainult siis kui sõidetakse koguaeg pehmel pinnasel.


Freeser tule mulle külla võtame ta lahti, aga hoiatan võta juhend kaasa, see on seest üpris keeruline. Sidurit ma lahti ei võtakski. Kuskohast sa selle pumba sisu tellisid Spoon, huvitaks ennastki selline sisu. Originaal pump kestab 120-180tkm olenevalt auto võimsusest ja kasutusest. Uus pump oli saksa autos vanasti (2a tagasi) ca 7000.- Olen 2te pumpa remontinud 1 ei jäänudki tööle teine õnnestus ilusti. Rohkem ma seda tööd ette ei võta. Tihtipeale ütleb haldexsi aju vea kui pump ei tööta näiteks ja peale pumba vahetust asi korras. Otsas käib ju seal hammakas mis on kandilise avaga, see tuleb kah viilida/freesida pildilt järeldan.

Leidsin pildi järgi motoori. Huvitav kas on sama ja mis on hind.

http://www.buehlermotor.com/C12572C6002 ... 12;bis1=12;

[Edited on 4-2-2010 by samzik]

[Edited on 4-2-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

mootor

Lugemata postitus Postitas spoon » 04 Veebr 2010, 16:52

Büehler ei taha kohe mitte otse 1-2 kaupa müüa. Sai vist läbi Soome distribuutori ostetud. Hind oli kuskil 2 kilo kanti, aga võin vabalt eksida.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 05 Veebr 2010, 16:44

samzik kirjutas:Praktikas tekib pidev probleem mitte ainult väiksel kiirusel järsult pöörates. Jäigaks tegemine sobib ainult siis kui sõidetakse koguaeg pehmel pinnasel.

miks ta ainult siis sobib kui pidevalt pehmel pinnasel sõita?
kui ta pidevaks teha siis ta peaks ju olema nagu audid mis on pidevad 4 veolised või ma eksin

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 06 Veebr 2010, 09:50

freeser kirjutas: miks ta ainult siis sobib kui pidevalt pehmel pinnasel sõita?
kui ta pidevaks teha siis ta peaks ju olema nagu audid mis on pidevad 4 veolised või ma eksin
Eksid jah. Sest "audidel" on keskmine differ, mis jagab vedu esimese ja tagumise silla vahel, mitte jäik lüli nagu siin üritatakse teha.

[Edited on 6.2.2010 by alkeemik]

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re:

Lugemata postitus Postitas samzik » 04 Apr 2010, 23:24

Gpöf 2/3 passat 88-97 Puhul kehtib: Sellepärast et asfalt lõhub sul tagadifri vabakäigu siduri kui selel minema viskad siis lõhub vahe kasti ja kui selle tugevama paned siis lendab järgmine asi. Kui oled need kõik ära vahetanud ja kulutanud mitmeid kumneid tuhandeid kroone vähese sõidurõõmu nimel, võin tulla küsida miks sa seda tegid ja meid ei kuulanud? Kui sa aru ei saa miks auto ei taha pöörata 2 difriga siis pead natuke süvenema mitte siin iga detaili küsima internett on täis sellist infot alusta juuutuubist.

Golf 4 puhul ja 5 ja 6 puhul kus on haldex ning ka passat b6 puhuhul hakkab vahekast haiget saama!

Ainuke vastus mille annan on, et iga ratas läbib kurvis erineva teepikkuse, selleks on meil vaja 3 difrit, et see saaks toimuda. Või leevendit (visko sidur)!

freeser kirjutas:
samzik kirjutas:Praktikas tekib pidev probleem mitte ainult väiksel kiirusel järsult pöörates. Jäigaks tegemine sobib ainult siis kui sõidetakse koguaeg pehmel pinnasel.

miks ta ainult siis sobib kui pidevalt pehmel pinnasel sõita?
kui ta pidevaks teha siis ta peaks ju olema nagu audid mis on pidevad 4 veolised või ma eksin
Viimati muutis samzik, 19 Juun 2010, 14:21, muudetud 2 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

joristaja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
Auto: volkswagen passat 4wd
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Re:

Lugemata postitus Postitas joristaja » 05 Apr 2010, 09:37

samzik kirjutas:Sellepärast et asfalt lõhub sul tagadifri vabakäigu siduri kui selel minema viskad siis lõhub vahe kasti ja kui selle tugevama paned siis lendab järgmine asi. Kui oled need kõik ära vahetanud ja kulutanud mitmeid kumneid tuhandeid kroone vähese sõidurõõmu nimel, võin tulla küsida miks sa seda tegid ja meid ei kuulanud? Kui sa aru ei saa miks auto ei taha pöörata 2 difriga siis pead natuke süvenema mitte siin iga detaili küsima internett on täis sellist infot alusta juuutuubist.

Ainuke vastus mille annan on, et iga ratas läbib kurvis erineva teepikkuse, selleks on meil vaja 3 difrit, et see saaks toimuda. Või leevendit (visko sidur)!
kuigi sul samzik on suuresti õigus just sõiduautosi silmas pidades aga siiski pole kõik nii must-valge.
näiteks mul oli see talv ford explorer `93a. ja seal oli nelivedu jäik, st. et mingit vahesidurit või difrit ei olnud
ja see tagas selle, et kummagi silla üks ratas vedas 100%
ja näiteks jeep sherokeel on mõningatel mudelitel juba tehase poolt lsd tiffer taga see tagab selle, et õhku peaks jääma 3 ratast neljast või täpsemalt 2 tagumist ja üks esimene siis enam ei liigu.
aga kui explorerist veel rääkida siis kiirusel üle 60 km/h lükkas esiveo välja, aeglustiga ei lükanud aga eriti üle 60-ne siis kiirus ei läinud ka.
aga tulles tagasi volksude juurde siis mina jään tehase seade juurde ja midagi ehitama ei hakka.
lihtsalt sõiduautot pole mõtet jeebiks ehitada.


ps. ka minu postituse võib vabalt ära kustutada. ei näeks selles probleemi 8)

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Vastus: misasjad on syncro quattro 4-motion ?

Lugemata postitus Postitas samzik » 05 Apr 2010, 22:15

Just must ja valge ongi selles osas, et jäga kaeskdifriga venitab sildasi. Jätsid mainimata, et sinu exploreril on vaja lülitada nupust esi sild sisse ja suuremal kiirusel stabiilsuse huvides lülitatakse välja. See on tore, et sa arvad, et hea on kui rattad saavad otse veo mootorist, aga sõitmist see tegelikult segab. Sellega saab harjuda kuida ta käitub, aga see pole parim variant [VW Bot: "Keel korda!"] võimalikest. Ja kui sa proovid suvel temaga nii sõita kuival asfaldil siis on libisemine ja halb juhitavus garanteeritud. Lsd ei aita.

Küsi neilt kes sõidavad gempi difriga! Tore on külge lasta aga...

Lsd ühel sillal on tore aga lsd ei tähenda jälle mitte midagi, näiteks ketastega lsd mida kasutatakse rahva rallis ei vea kui ratas maast lahti on, teise rattaga näiteks. Usakatel on selline asi nagu detroit locker http://www.youtube.com/watch?v=KQ1yMBR7w4Q&feature mis on lahe ja truetrack mis on torseni laadne http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc. Veidi erinevad siiski ja kuida päris elus toimivad ei tea.

Ühesõnaga mulle tundub, et subaru viskoga piiratud avatud keskdiffer on karmi sõiduga parim ilmselt, seda siis mehaanilistest 4veolistest. Aga ilma proovimata ei tea tõde nagunii. Seda siis agresiivsel sõidul ja rajal. Järgmine samm on aktiiv differ.

Läbivuseks kas 3x detroit locker või 3x lukud, muu on enam vähem saast. Asfaldile saab mõlemitega aga kuna kurvis veab üks ratas siis pidamine nigel.
Viimati muutis samzik, 05 Apr 2010, 22:22, muudetud 4 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Vastus: misasjad on syncro quattro 4-motion ?

Lugemata postitus Postitas samzik » 19 Juun 2010, 14:13

Google otsingusse panin: DRIVESHAFT BUSHING FLEX DISC vw

The Syncro center driveshaft or Prop-shaft (located between the transaxle and the front differential) has a limited life span. Failures are not uncommon at the 100,000 mile mark. The U-joints have sealed needle-bearings with no provision for lubrication. When the joints begin to develop flat or rough spots as they wear, vibration in the drive line often results. VW does sell a rebuilt shaft. However, the price is about $600-$800, depending where you get it.

Syncro owners have tried various ways to avoid spending the money on a new or rebuilt drive shaft, including having a custom shaft made and attempting to rebuild the stock shaft. Those who have gone this route have had mixed success. It seems that at least half of the attempts result in shafts that still cause vibrations. There are several theories as to why the rebuilds have not worked. They include 1) use of wrong U-joints, 2) failure to replace (or use on a custom made shaft) the rubber flex disk and 3) a worn internal bearing (the end of the shaft with the rubber flex disk has allen bolts, and inside that end there is an internal shaft that extends about 6" into the outer casing of the shaft and rides on a bronze bearing that apparently can wear out and possibly cause vibration).

The first two suspected causes of vibrations after a rebuild have been addressed by use of stock VW replacement parts. Although the VW u-joints cost a bit more than some of the others available, they are still reasonable in price relative to the cost of a new shaft. The third possible cause of vibrations after a rebuild, a worn " inner bearing," was only recently discovered by Mark Rokus. There has not been enough feedback from other syncro owners to determine whether these internal bearings typically wear out or are in fact the source of the problem. Thus, it may be worthwhile to disassemble a shaft and check on the condition of the internal O-rings, grease and bronze bearing before deciding whether to attempt a rebuild.

Details for rebuilding your stock shaft or obtaining a rebuilt VW shaft or a custom shaft are listed below.

Rebuilding the Stock Prop-Shaft
The rebuild process itself is relatively straightforward. 1) Obtain new u-joints and flex disk, 2) install them or have a drive line shop install them, 3) have the shaft balanced at a competent drive line shop.

Parts needed:

VW U-Joints: 251 521 000 (~$160) [Alternative u-joints: NEAPCO 1-0321 (~$30)]
VW Flex Disk: 251 521 001 ( ~$40) [ BMW manual transmission disk from 1970 to 1980 will also work
Part Number 26111106113 (~$40)].

Service needed:

Balancing by drive line shop ( ~$80) [Some have had success without having the shaft balanced.]




Total cost: $70 - $280+, depending on parts used and whether you do the work or have a shop do it. Savings over rebuilt VW shaft: $320 - $530. It is probably advisable to have an experienced drive line shop do the rebuild unless you have the necessary tools and competence to do it yourself.
Viimati muutis samzik, 19 Juun 2010, 14:16, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?

Lugemata postitus Postitas samzik » 31 Juul 2010, 09:34

Milliseid detaile kasutada kui ehitada golf 2te syncroks.
ärgneval lingil: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... sion/page1
Vahe etapina võib kasutada sharani või t4 transporter syncro tagadifrit mis on sama ülekandega mis haldex ehk 17/27

rohkem on sellest juttu

5 different setups:
Front 5x100, stock width, 02M gearbox
Front suspension: Golf Mk2, 5x100 hubs, ESC Tuning ES#1047, in G60 spindles
Driveshafts: Left Seat Ibiza TDI, part# 6Q0 407 271 J. Right shortened 4Motion, hollow type.
Front brakes: VR6 288, Audi TT or bigger bolt-on kits.
Prop shaft: Passat G60 middle section with 100mm CV, shorted TT item front and shorted G60 item rear.
Rear 5x100, stock width
Rear left driveshaft: G60 Syncro shaft, shortened, inner CV joints 4Motion, outer VR6
Rear right driveshaft: G60 Syncro shaft, shortened, inner CV joints 4Motion, outer VR6
Rear trailing arms: G60 Syncro
Rear hubs: VR6 Syncro, optional VR6 front hubs and 4Motion outer CV-joints
Rear brakes: VR6 Syncro

Front 5x100, wide track, 02M gearbox
Front suspension: Subframe from Golf Mk3 Gti 8v 16v VR6 / Corrado VR6, 5x100
Driveshafts: Custom driveshafts with 4Motion inner CV and Sharan outer CV. http://www.driveshaft.co.uk/index_content.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
Front brakes: Audi TT or bigger bolt-on kits
Prop shaft: Passat G60 middle section with 100mm CV and, shorted TT item front and shorted G60 item rear.
Rear 5x100, wide track, 4Motion outer CV joints
Rear left driveshaft: G60 Syncro shaft with CV joints from 4Motion
Rear right driveshaft: G60 Syncro shaft with CV joints from 4Motion
Rear hubs: 5x100 VR6 front hubs
Rear brakes: stock VR6 Syncro
Rear trailing arms: VR6 Syncro

Front 5x100, wide track, 02C / 02J gearbox
Front suspension: Subframe from Golf Mk3 Gti 8v 16v VR6 / Corrado VR6, 5x100
02J 4Motion (from 2000) or 02C gearbox, optional upgraded internals.
Skoda Angle Drive, part# 02C 409 053M.
Driveshafts: Stock VR6 Syncro with Sharan outer CV
Front brakes: Audi TT or bigger bolt-on kits
Prop shaft: Stock G60 Syncro with optional 100mm CV's from Audi TT
Rear 5x100, wide track
Rear left driveshaft: G60 Syncro shaft with CV joints from 4Motion
Rear right driveshaft: G60 Syncro shaft with CV joints from 4Motion
Rear hubs: 5x100 VR6
Rear brakes: stock VR6 Syncro
Rear trailing arms: VR6 Syncro


Front 4x100, stock width, 02C / 02J gearbox
Front suspension: Golf Mk3, 4x100
02J 4Motion (from 2000) or 02C gearbox, optional upgraded internals.
Skoda Angle Drive, part# 02C 409 053M.
Driveshafts: Stock G60 Syncro
Front brakes: G60 280 mm, optional S2 callipers. 305 mm. Brembo from Seat Ibiza Cupra R
Prop shaft: Stock G60 Syncro, optional 100 mm CV's from Audi TT
Rear 4x100, stock width
Rear left driveshaft: G60 Syncro shaft, shortened, with inner CV joints from 4Motion
Rear right driveshaft: G60 Syncro shaft, shortened, with inner CV joints from 4Motion
Rear trailing arms: G60 Syncro
Rear hubs: G60 Syncro
Rear brakes: G60 Syncro

Front 4x100, wide track, 02C / 02J gearbox
Front suspension: Subframe from Golf Mk3, 4x100
02J 4Motion (from 2000) or 02C gearbox, optional upgraded internals.
Skoda Angle Drive, part# 02C 409 053M.
Driveshafts: Stock Mk3 Syncro
Front brakes: G60 280 mm. Optional S2 callipers, 305 mm. Brembo from Seat Ibiza Cupra R
Prop shaft: Stock G60 Syncro with optional 100mm CV's from Audi TT
Rear 4x100, wide track
Rear left driveshaft: G60 Syncro shaft, with inner CV joints from 4Motion
Rear right driveshaft: G60 Syncro shaft, with inner CV joints from 4Motion
Rear trailing arms: Golf 3 Syncro
Rear hubs: G60 Syncro
Rear brakes: G60 Syncro
Viimati muutis samzik, 31 Juul 2010, 09:35, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: mootor

Lugemata postitus Postitas spoon » 25 Okt 2010, 06:57

spoon kirjutas:Büehler ei taha kohe mitte otse 1-2 kaupa müüa. Sai vist läbi Soome distribuutori ostetud. Hind oli kuskil 2 kilo kanti, aga võin vabalt eksida.
Kuna sõbral ikka seda mootorit vaja, siis uurisin uuesti asja.
Praegu on hind 1300.-
Minu meelest täitsa normaalne.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?

Lugemata postitus Postitas samzik » 18 Dets 2010, 00:20

http://www.youtube.com/watch?v=slujJmXoSAo" onclick="window.open(this.href);return false; visko lahti võtmine transporter t3 ja visko vedelik käib sinna Wacker AK 100.000 väidetavalt. See kanab ka jõudu edasi scania visko õli ei pidavat jõudu piisavalt kandma. Toyota oma vist pole keegi proovinud.

T3 syncro Visco Kupplung zerlegen und instandsetzen Teil

http://www.ig-syncro16.de/wiki/Viscokup ... andsetzung" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic ... c&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Jaan 2011, 22:28

Transmission
The 1986 Vanagon Syncro's transmission has five forward gears, with the highest gear serving as an overdrive gear with a ratio of 0.85. The transfer case uses a viscous coupling that causes the front wheels to become driven if there is a 6 percent difference between the front wheels' speed and the rear wheels' speed.


Read more: The Specifications of a VW Vanagon Syncro | eHow.com http://www.ehow.com/list_7514743_specif ... z1BzE11ADR" onclick="window.open(this.href);return false;

Leidsin sellise infokillu, et 6% on läbilibisemine normaalne töötava visko puhul, tehasest siis ilmselt arvestatud.

Kuidas asi töötab t3 syncro 4wdl.

http://www.youtube.com/watch?v=nc7msK2--x8" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis samzik, 25 Jaan 2011, 16:34, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?

Lugemata postitus Postitas samzik » 03 Veebr 2011, 09:38

Veoskeemis toimuvad protsessid!

http://www.youtube.com/watch?v=viWJUaak ... re=channel" onclick="window.open(this.href);return false;
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Ülekanne”