GOLF 4 k?igukast 2,8 4Motion

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Renx
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 05 Mär 2003, 09:42
Asukoht: Las Vaidas
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

GOLF 4 k?igukast 2,8 4Motion

Lugemata postitus Postitas Renx » 14 Sept 2007, 13:12

tervitus

Selline k?simus:
Nimelt 2,8 4MOTION Golf 4 kadus tagurpidi k?ik j?rsku lambist ?ra. No sisse ei ei saanud proovi kuidas tahad.
Auto sai viidud Saksa Autosse ja v?idetavalt tuvastati, et k?ver on selline asi nagu "kuliss"!!! kas keegi seletab mis asi see selline on...kuna ise ka p?ris v??ras auto alal pole siis sellist s?na kuulen esimest korda.
Selle hinnaks pakutakse ca 2500eek kuid h?mmastama paneb see, et kogu remondi hinnaks tahetakse 10k.!!! kas t??...kast maha-peale pluss selle junni vahetus on t?esti nii kallis...v?i aegan?udev???

V?rdluseks, et 1994-1999a Toyota celica GT k?igukasti remont maksis 12k kus siis vahetati ?lekande laagreid,s?nkrosid ja v?eti kast maha ning pandi peale ka. Seda k?ll mitte esinduses. Kuid kui arvata, et esinduses on tavaliselt normtunnid teatud t??dele...nagu kast maha-peale siis mis asi seal v?is nii kalliks minna? kas t?esti t????....?
Ette t?nades Renx
"After Sex Mitsubishi is the Best"

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 14 Sept 2007, 13:56

?ldiselt onseal suht v?he ruumi ja t?? ise aegan?udev kuna kardaanid asjad tuleb lahti ?hendada ?lkdiselt kasti lahti kkokku lappamine on kallis olenemata mitu t?kki seal vaehtatakse. Kui sa selle autole teise kasti odavamalt leiad paku enda vana kasti mulle tunnen huvi.

[Edited on 14-9-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Sept 2007, 14:13

Kulissi all m?istatakse tavaliselt k?igul?lituse l?litushoovastikku mis on kastiv?line asi, vahetuseks pole tavaliselt kasti vaja maha v?tta, r??kimata kasti laialikiskumisest, aga 4Motioni puhul j??n vastuse v?lgu, eks targad mehed teavad mida r??givad. Kas k?igul?litus on sellel mitte hoopis trossidega?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Renx
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 05 Mär 2003, 09:42
Asukoht: Las Vaidas
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Renx » 14 Sept 2007, 14:31

k?iguvahetus trossidega just...ja mure oli ka selles, et tagurpidi k?iku sisse ei saanud enam. lambist lihtsalt.
Asja muudab kahtlaseks veel ka see, et remontija v?itis, et tema n?eb esimest korda, et selline asi vajab vahetust....! Kuliis olevat k?ver...! Ja t?itsa kasti lahti v?tma kindlasti ei pea ma arvan....k?ll aga v?idetavalt pidi kasti siiski maha v?tma. Maha peale 3220+km pole vast k?ige hullem kuliss2530eek koos k?ibega ?li 1125eek ja mingid tihendid ja puhastusvahendid juurde ca 3800eek kokku alguses mainiti arveks 11500 kuid lubati 10k teha. Kuidagi lambikas tundub see teema....aga mine tea ju siis peabki nii olema!
"After Sex Mitsubishi is the Best"

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 14 Sept 2007, 15:17

Algselt postitas: Renx
k?iguvahetus trossidega just...ja mure oli ka selles, et tagurpidi k?iku sisse ei saanud enam. lambist lihtsalt.
Asja muudab kahtlaseks veel ka see, et remontija v?itis, et tema n?eb esimest korda, et selline asi vajab vahetust....! Kuliis olevat k?ver...!
Kas see, et kuliss k?ver, on ?kki millegi tagaj?rg? Tagurpidi k?ik ei l?inud sisse (viga nr 1) ja siis proovisid ja kasutasid ka "natuke j?udu", millest tekkis see, et kuliss k?veraks l?ks (viga nr 2). Siis ju ainult kulissi vahetamine k?rvaldab teise vea, kuid peamine p?hjus j??b alles? V?ibolla SA tsekkis selle ?ra?

Renx
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 05 Mär 2003, 09:42
Asukoht: Las Vaidas
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Renx » 14 Sept 2007, 15:55

selles ma muidugi kahtlen kas see kuliss t?esti nii n?rgast materjalist on, et nn k?iku sisse panna ?ritades see k?veraks l?ks. Mingit p?ris v?gistamist kindlasti kohe ei olnud:D
Asi oli nii, et tagurdasin linnas ja s?itsin peale seda ca 50 km ja siis enam sisse ei saanud ja k?ik. Enne ei olnud midagi et kehvalt l?heks v?i midagi!
Ei tahaksi nutta selle ?le, et remont kallis vaid, et kas see reaalne sellise remondihinne ka ikka on. Eriti paneb imestama see nn tihendite ja puhastusainete summa:D
V?hemalt n??d kasv?i teistele klubilistele infoks mis selline remont maksma v?ib minna kui keegi huvi tundma peaks;)
"After Sex Mitsubishi is the Best"

Vasta

Mine “Ülekanne”