k?igukasti maha v?tmine?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

k?igukasti maha v?tmine?

Lugemata postitus Postitas valz » 03 Aug 2004, 20:12

kas selle t??ga saab kodusel teel kanali peal hakkama, v?i peab auto viima teenindusse. Ja mida peab arvestama k?imari maha v?tmisel.
Miks yldse maha v?tta tahan? Vastus sellele: sidur ei lahuta.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 03 Aug 2004, 20:34

Yldiselt peale oli suht lihtne panna. 2 kesi panime kumbki varem polnud autodega mitte midagi teinud ;) nii et 4.5h m?ssamist ja kast oli peal! v?ike error tekkis kuida selle saime kah korda t??tab ilusti ja k?ik on paigas :) Keeruline on lahti saada pooltelgi ma arvan t?ht v?tmega olid nood. Ja ilusti tuleb j?lgida, et k?ik juhtmed asjad terveks j??ks. Kui loominguline oled saad vast akkama :P Ei soovita eriti, kuid kui otsustad v?tta siis j?lgi et mootor oleks toestatud. vw vist kui kast maha v?tta j??b ainult yks mootori padi mootorit hoidma. Aga las targemad r??givad edasi. Mina kyl r??kisin maha v?tmisest a eks too peale panek on sama aega v?tab a kui rahulikult teed siis ma arvan ok.

Ise panime peale praktiliselt ilma t??riistadeta ja ilma kanalitta (sileda maa peal ) :(
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Tan
Huviline
Postitusi: 494
Liitunud: 28 Juun 2003, 15:32
Telefon: 56845550
Auto: VW Golf 1R ; VW Golf V GTI ; 2x VW Scirocco II ; VW Multivan T5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Tan » 03 Aug 2004, 20:42

Elu on n?idanud,et lammutamine l?heb kiiremini kui tagasi panemine:15
Kontakt : 56 84 55 50

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 03 Aug 2004, 21:34

Esialgne postitaja tan
Elu on n?idanud,et lammutamine l?heb kiiremini kui tagasi panemine:15
endal on mul pigem vastupidised kogemused, sest sageli ei taha m?ned asjad lihtsalt lahti tulla. k?igukasti mahakiskumisel v?ivad k?ige rohkem peavalu tekitada pooltelgede poldid, mis ei allu sageli millelegi muule kui relakale...
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Tan
Huviline
Postitusi: 494
Liitunud: 28 Juun 2003, 15:32
Telefon: 56845550
Auto: VW Golf 1R ; VW Golf V GTI ; 2x VW Scirocco II ; VW Multivan T5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Tan » 03 Aug 2004, 21:46

Muidugi mu viimane kogemus oli Toyota Camriga millel maha v?tmine v?ttis 3 tundi aega ja peale panek 5 tundi.
Aga seal oli m?nus r?gasti kah:10
Kontakt : 56 84 55 50

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 04 Aug 2004, 07:31

Korralike t??riistadega kestab kasti maha v?tmine v?ga v?he aega ~1h
Mike, korralik t?hik tuleb osta;);) ja sinna otsa istub hea pikendus, nii, et ?ks paneb t?hiku sisse auto all, teine rattakoopast keerab;)



T?? on teada...
muu kulgeb ladusalt, iseasi, mis sul peale kasti mahav?tmist teha on vaja...
Nt. siduri vahetus, k?igukasti poolse simmeri vahetus, hooratta pesu, lihvimine jms vajalik nokitsemine+kasti peale tagasi panek v?ttis viimane kord...hmm...kas oli 4 tundi kusagil.


:cool:
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 04 Aug 2004, 07:35

Originally posted by samzik
Keeruline on lahti saada pooltelgi ma arvan t?ht v?tmega olid nood. Ja ilusti tuleb j?lgida, et k?ik juhtmed asjad terveks j??ks. Kui loominguline oled saad vast akkama :P Ei soovita eriti, kuid kui otsustad v?tta siis j?lgi et mootor oleks toestatud. Ise panime peale praktiliselt ilma t??riistadeta ja ilma kanalitta (sileda maa peal ) :(

t?itsa hea ju, kogemuse v?rra rikkam.
Suurt rolli m?ngib jah, mootori toestamine, muidu p?rast mootori k?ppadega jamamist palju. Hea ikka oleks, kui mootorit saaks t?sta ka.

T?hikust r??kides, tuleb kindlalt veenduda, millised poldid on pooltelgedes!!!!!
Kohe kuuskanti sinna sisse taguda ka pole m?tet. Tavaliselt nii peesse keerataksegi.

Edu k?igile


PS, v?in hea raha eest, appi ka tulla:cool:
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Rihoo78
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 25 Aug 2003, 14:33
Asukoht: Eesti/Tallinn/Virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Rihoo78 » 04 Aug 2004, 10:07

viimati kestis ?ks siduri vahetus 3,5h aega arvestades, et kasti kiskusime maha 2 korda, kuna esimesel korral sidur ei toiminud (nimelt iga ketas ja korv omavahel ei sobi,kuigi l?bim??t sama), G2 kasti montaaz on ikka k?kitegu v?rreldes juba passatiga 93a, sellel on m?ni polt ikka nii nus....is kohas:11, et kohe ropendama v?tab.

PS! kui Sul juba kanal olemas, siis v?id arvastada, et pool t??d on tehtud, kunagi sai ?hte kasti siledal maal vahetatud, see oli k?ll tiba porno, aga ei olnud hull .. t?stsime nina lihtsalt pukkidele ja oligi korras
Silveri jutus on suur tera sees, kui t??ristu ei ole, siis muidugi l?heb raskeks. Ja vist peab veelkord kordama, et poolteljed on t?hikutega kinni ja soovitav on enne need augud puhastada, kui sinna t?hikut toppima hakkad......
?ldiselt j?udu ja see ole, t?? mida peaks kartma:dd

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 04 Aug 2004, 10:32

Kaval nipp on ka k?ikari tagasi panemisel:
Pooltelgede poolne kinnitus siis, ei teagi nimetust- differ vms. Selle soovitaks tagasipanemisel ?lespoole suunata( loe: diagonaalis) ja oma tavap?rasest asendist m?ni kraad k?rgemale suunata. See annab selle v?imaluse, et ta ei j?? sillma tala jms kohtade k?lge kinni. P?rast poole on seda kergem tagasi kohandada, kui seal kiruda, et miks ta ei liigu. Meil on see igatahes toiminud, siis ta kukub kenasti oma pessa.

Edit: kirjavead ja segane jutt
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

iku
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Mai 2003, 13:42
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas iku » 04 Aug 2004, 11:21

V?tsime s?braga maja ees k?imari maha kuskil 3 tunniga(auto oli ?heltpoolt kividele pandud ja teiseltpoolt tungi peal.
Ja mootor oli tellikatega toestatud.
Ja peale panime ??sel ja kuskil 8 tundi.
Probleemiks oli jah pooltelgede poltide kinni ja lahtisaamine)
Ja mis k?ige hullem peale panime v?ga suure vihmaga ja ilma igasuguse vihmavarjuta.
Ei v?taks enam eluski sellist t??d ilma t?stukita etta.
Aga lihtsalt t?estasime endale et saab ka maantee??res k?imarit vahetada kui t??riistad olemas on.
J?udu t??le.
Pakun,et t?stukil kui k?ik laabub ja ?iged riistad on1,5h ja peale kuskil2,5h (mul n?iteks ?helpool oli rooliotsal 12 t?hikv?ti ja teiselpool samasuur kuuskant ning suure aja v?tis 12t?hiku otsimine):D
j?udu t??le
:6

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 04 Aug 2004, 12:24

Muidu jah, nende pooltelgede lahtiv?tmine on korraliku v?tmega ainult lust- ei tee nalja!

V?ti ise on selline: --o-------------I , primitiivne joonis, otsas on kontliigendusega kinnitus t?hiku jaoks.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 04 Aug 2004, 13:14

Esialgne postitaja Silver


V?ti ise on selline: --o-------------I , primitiivne joonis, otsas on kontliigendusega kinnitus t?hiku jaoks.
see on ?ks paremaid ja selgemaid jooniseid, mida ma ?ldse n?inud olen!:D:D:D
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 04 Aug 2004, 13:24

k?ige pullim on see, et see t??riist ongi selline :D

Ei, mulle meeldib nalja teha:D ei hakka valetama:6
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 09 Aug 2004, 08:44

kiskusin p?hap?eval kasti maha ja Silveri poolt joonistatud t??riista ei vajanud. minu v?ti oli oluliselt lihtsam, ja n?gi v?lja selline: --I. ei mingeid pikendusi ega kardaane.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 09 Aug 2004, 08:58

:D, mis teha:), k?igil erinevad t??riistad ja tavaliselt need, mis k?tte satuvad :cool:



aga t??riist on aus:)
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 09 Aug 2004, 11:57

Esialgne postitaja Silver
:D, mis teha:), k?igil erinevad t??riistad ja tavaliselt need, mis k?tte satuvad :cool:



aga t??riist on aus:)
ega mul olid ka kardaanid ja pikendused ja igasugu imeasjad k?ep?rast, aga k?ige lihtsam asi toimetas k?ige mugavamalt lihtsalt.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 10 Aug 2004, 21:40

pooltelgedega probleeme ei ole kuna neid kax korda juba vahetanud aga seletage ?ra kuidas k?ige parem mootorit kanali peal toestada olex.

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 11 Aug 2004, 07:24

s?bral mul on tehtud mootori kandmistala, mis vastavalt vajadusele annab reguleerida kapotivahelist vahemaad. Seal tala peal on vabalt liikuv metallkronsa, kus on paks polt( ?hesotsas konks, kuhu k?ie saab panna), millega saab liigutada ?lesse alla mootorit.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 11 Aug 2004, 07:25

Esialgne postitaja valz
pooltelgedega probleeme ei ole kuna neid kax korda juba vahetanud aga seletage ?ra kuidas k?ige parem mootorit kanali peal toestada olex.
kui sul mingit t?stukit pole, siis ?heks variandiks on see, et paned mingi prussi ?le auto esitiibade (midagi pehmet pead vahele panema, et ?ra ei kriibiks) ja selle prussi k?lge t?mbad mootori kinni. kui sa ei taha tiibade peale toetada, v?id auto k?rvale m?lemale poole ka mingid pukid panna, millele toetad siis selle prussi.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

rookie
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rookie » 14 Aug 2004, 11:43

Ise olen teinud seda lihtsalt maa peal. M?lemalt poolt auto pakkude peale, et ise mahuks normaalselt auto alla ja siis tungiga toetad mootorit. Lihtne kas pole :lfdfd

Vasta

Mine “Ülekanne”