Golf III 1992 1.8 Automaat kasti rike

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
dizze
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 23 Dets 2007, 00:49
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf III 1992 1.8 Automaat kasti rike

Lugemata postitus Postitas dizze » 27 Juun 2009, 19:05

Hei!

Vajan abi, kuna olemas on automaat kastiga golf.
Minu soov oleks see, et ta vahetaks käiku enne 4500 rpmi ja peale selle veel läheks kuni neljanda käiguni. Igaljuhul, probleem siis selles, et käigu vahetab ta ära alles 4500 rpmi peal ja siiski jääb teise käigu peale pidama.
Miks ta ei pane sisse kolmandat ja neljandat käiku?

Mingi sugune linnuke siristas, et võibolla mingi filter umbes, vana vms... Teada on ju see, et see käimar töötab õlisurve peal.

AUTO on GOLF III 1992 1,8 Automaat, Kasti koodi öelda ei oska.

Suured Suured Tänud Teile kes te aitate. :)
Päikest!

Dizze

Nii, et aidake te targad klubilised. Kui asja ei saa tuleb uus kast panna.
Õige auto sõidab ilma veeta!

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 27 Juun 2009, 19:49

Tere
Kõigepealt küsiks kas õli on vahetatud ja tase normis?

dizze
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 23 Dets 2007, 00:49
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas dizze » 28 Juun 2009, 00:58

Õli ei ole vahetatud.
Õlitase on täiest normis.
Õli vahetusest võib ka selline viga olla tingitud?
Õige auto sõidab ilma veeta!

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 28 Juun 2009, 10:47

Kuidas õlitaset kontrollisid,kas seisva mootoriga või töötavaga;peab töötavaga.Enne kui minna õlivahetuse juurde tuleks arvutiga kontrollida kastiajust vigade olemasolu.MInu enda Ventol on paar korda olnud solenoidide viga.Selleks et minna solenoidide juurde tuleb käigukasti karter eemaldada st. õlivahetust.

dizze
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 23 Dets 2007, 00:49
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas dizze » 28 Juun 2009, 10:59

Siit, siis uus küsimus.

Kes Tallinnas/Harjumaal oskab/suudab kastiajust veakoode välja võluda?
Ehk vajan tarka ja kes ütleb mis tal juhtunud on.

Mida need solenoidid teevad üldse ?

[Muudetud: 28-6-2009 dizze]
Õige auto sõidab ilma veeta!

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 28 Juun 2009, 11:40

Solenoidid lülitavad käike ajust saadud käsklustele.

madis_l
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
Asukoht: Tartu tel_55_34125
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas madis_l » 29 Juun 2009, 09:51

Kes Tallinnas/Harjumaal oskab/suudab kastiajust veakoode välja võluda?
Vanema VAG tõugu auto pidajale soovitan kindlasti endale diag. kaabel osta
Näiteks KKL USB lehelt http://www.tehnonet.ee/index.php?c=hind
e-bay.de'st leiab muidugi veel odavamalt...

Aga muuseas, kas siinmail on ka mingi mõnus koht nende solenoidide ostmiseks?


[Muudetud: 29-6-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group

dizze
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 23 Dets 2007, 00:49
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas dizze » 08 Juul 2009, 00:24

Hei!

Asi nüüd selline, et panin uue õlifiltri ja samamoodi ka uue õli.
Süsteem hakkas enam vähem toimima.
Isegi, et vahetab käike peale 4500 rpmi, aga siiski ta töötab. Kõik 4 käiku olemas, 100 sõites on 2500 rpmi.
Hetkel sellegagi rahul:
Kui kellegil on ideid, miks ta ei vaheta enne käiku ära andke teada. :)
Õige auto sõidab ilma veeta!

dizze
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 23 Dets 2007, 00:49
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas dizze » 05 Aug 2009, 10:44

Tere!

Äkki keegi teab kirjutada Diagnosti kohti Tallinnas?
Ei jõua autosse nii palju kütust osta kui ta tahab.
Õige auto sõidab ilma veeta!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 05 Aug 2009, 22:01

Tere. Alati on öeldud et vaheta automaat kast manuaalse vastu,me pole ju Ameerikas,kus kütuse kulule tähelepanu ju ei pöörata. See kasti vahetus oli siiski soovitus.

dizze
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 23 Dets 2007, 00:49
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas dizze » 06 Aug 2009, 00:42

Heh...
See variant [VW Bot: "Keel korda!"], et vaheta ei sobi mulle. ;)

Uurisin välja, et sellele kastile diagnosti teha pole mõtet. Tegu siiski hüdraulilise kastiga.
Vajan targemaid?
Kas viga võib olla tingitud sellest, et kastis õli on liiga palju?
Õige auto sõidab ilma veeta!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 06 Aug 2009, 09:46

See, et ta käike hilja vahetab tundub nagu aju teema, kust ta muidu käsu saab, et millal käiku vahetada.
Otsi selliste ettevõtete nagu A-Osa või Taket kontakte, usun, et saad sealt abi. Iga käik 4500rpm lasta tundub jah natuke ulme ja läheb kütuse kulu mõttes päris kalliks:thumbdown:

dizze
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 23 Dets 2007, 00:49
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas dizze » 06 Aug 2009, 10:14

Eelmises postis just mainisin, et tegu hüdraulilise automaadiga.
Süsteem toimib õlisurve peal, kui õlisurve turbiin/-id saavutavad õige rõhu vahetab käigu ära.
Elektroonikat pidi kastis olema nii palju, et näitab mis käik sees on.
Aju viga olla ei saa. Lisaks ka sai proovitud teise automaadi peal, aju toimimist, seal ta tegi oma tööd väga hästi. :)

Nii, et mida veel vaadata/kontrollida?
Veel kord õlivahetust teha?
Õige auto sõidab ilma veeta!

madis_l
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
Asukoht: Tartu tel_55_34125
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas madis_l » 06 Aug 2009, 10:49

dizze kirjutas:....
Elektroonikat pidi kastis olema nii palju, et näitab mis käik sees on.
see on pisut kategooriline väide - elektroonika ikka juhib normaalolukorras hüdraulikat. Tõsi õnneks jääb ka ilma kontrollerita kast kasutatavaks: 3. ja 1. ning tagurpidikäik lülitatakse mehhaaniliselt.

Võrgust leiab nii lugejasõbraliku ülevaate (vaata VW Selbsstudienprogramm 172 ja vastavalt nr 112 vanema 096 tüüpi kasti jaoks)
kui ka remondiraamatud nii 096 kui 01M tõugu kastide kohta.

Diagnostikakaabel on vana auto pidamisel mõistlik endale hankida, aga tõsi, see käigukast ei pruugi alati ise aru saada, et mingi viga on küljes.


[Muudetud: 6-8-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Heiki007 » 11 Aug 2009, 13:53

Tere!
Naisel on golf III 1,8 bens ja automaat, aastaks siis 1996.
Mu küsimus seisneb selles, et mitu käiku selle aasta automaadil on?
endal mul mulje, et ainult 3 käiku ongi:S 100km/h võrdub 3000-3100rpm :S
kütusekulu tundub ka suur olevat, ülevalt lugesin, et kellelgi veab 100ga sõites 2500rpm.?
mis keiss on? kas võib olla et autol kast vigane? või ongi see 3 käiguga:S
või olen mina lammas ja arvan et see 3 käiguga kuigi tegelikult veabki ta 4janda käiguga nii kõrgete pööretega.
Tänades.

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 11 Aug 2009, 19:33

2,5 autom. multivanil mida aegajalt kasutan on samuti 100km/h ca.3000rpm. hirmus ta tundub aga ilmselt peabki nii olema:thumbdown:

dizze
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 23 Dets 2007, 00:49
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas dizze » 15 Aug 2009, 10:34

Heiki007 kirjutas:Tere!
Naisel on golf III 1,8 bens ja automaat, aastaks siis 1996.
Mu küsimus seisneb selles, et mitu käiku selle aasta automaadil on?
endal mul mulje, et ainult 3 käiku ongi:S 100km/h võrdub 3000-3100rpm :S
kütusekulu tundub ka suur olevat, ülevalt lugesin, et kellelgi veab 100ga sõites 2500rpm.?
mis keiss on? kas võib olla et autol kast vigane? või ongi see 3 käiguga:S
või olen mina lammas ja arvan et see 3 käiguga kuigi tegelikult veabki ta 4janda käiguga nii kõrgete pööretega.
Tänades.
Eks hakka uurima milles viga on.
Sul veab, peaks olema uuem käigukast ja see töötab aju järgi.
Ehk päästavad sind diagnostikas.
Muidugi alusta, siiski käigukasti filtri vahetusesest+ uus õli.
Sest sellel on kindlalt 4 käiku.

Minu auto veab kuni neljandani ära seal kukuvad pöörded 2500 peale ja siis on 100km/h, muidugi natuke võib pööret kõigutada 16" velg ka. Aga see on minimaalne.
Mind häirib just see, et kast on koguaeg nagu sport asendis.
Vahetab käigu alles 4000 rpmi juures ära.





[Muudetud: 15-8-2009 dizze]
Õige auto sõidab ilma veeta!

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Heiki007 » 16 Aug 2009, 17:17

Autol 4 käiku, aga kas 14" velg võib asja tuksi keerata?
mis mootor ja mis kütusekulu sul on?
siis kui nati peale tallata siis veab tal ka 4000rpmi juurde ja alles siis vahetab, aga rahulikult uimerdades siis vahetab nii nagu ikka peab vahetama, kastis sees uus õli ja filter. aga panen suuremad veljed ja siis vaatan edasi mis saama hakkab.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Krisss » 16 Aug 2009, 18:40

Tean ühte juhust (tegu küll 2003.a. peugeot-ga) kus kutil läks rehv katki. Pani varuratta alla (ei kattunud originaalis olevate mõõtudega) ning palju ta sõita ei saanud, kui üle teise käigu ei vahetanud. Käis ka siis nn kasti parandajate juures, kuid nood ei osanud midagi öelda.. Lõpus võttis ühendust teenendusega, kus öeldi, et kõik 4 ratast peavad olema mingit kindlat mõõtu (või vähemalt ühte mõõtu).
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

madis_l
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
Asukoht: Tartu tel_55_34125
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas madis_l » 17 Aug 2009, 14:34

Aga võta ülekannete tabelist numbrid ja arvuta.
01M CLK puhul, mille peaülekanne 4.222 teeb mootor 90km/h juures ca 2800 pööret.
Muuseas, kui kellelgi on CKZ tähisega (surnud) kast üle võib mulle pakkumise teha :) .

Heiki007 kirjutas:Tere!
Naisel on golf III 1,8 bens ja automaat, aastaks siis 1996.
Mu küsimus seisneb selles, et mitu käiku selle aasta automaadil on?
endal mul mulje, et ainult 3 käiku ongi:S 100km/h võrdub 3000-3100rpm :S
kütusekulu tundub ka suur olevat, ülevalt lugesin, et kellelgi veab 100ga sõites 2500rpm.?
mis keiss on? kas võib olla et autol kast vigane? või ongi see 3 käiguga:S
või olen mina lammas ja arvan et see 3 käiguga kuigi tegelikult veabki ta 4janda käiguga nii kõrgete pööretega.
Tänades.
[Muudetud: 17-8-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Heiki007 » 17 Aug 2009, 16:08

võttes arvesse passis toodud andmed siis peaks sellel olema peaülekanne: 4.529

CKY 2.714 1.441 1.000 0.743 4.529 1.8L Golf/Jetta III, Passat '95-up

äkki keegi mõistab rehkendada mis see kiirus siis tuleks. või andke valem, nati unine ka ja endal mõtlemiseks läheks vist maru pikk aeg.

madis_l
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
Asukoht: Tartu tel_55_34125
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas madis_l » 18 Aug 2009, 12:06

Aga arvutame. Korrutades peaülekande ja käigu ülekandetegurid saame teada mitu pööret mootor teeb ühe rattapöörde kohta. Ja kui teame veel ratta ümbermõõtu saamegi siduda mootori pöörded ja kiiruse. 185/65 R14 rehvi ümbermõõt http://www.miata.net/garage/tirecalc.html" onclick="window.open(this.href);return false; andmetel 1814,6 mm ehk 1,815 *10^-3 km Kogu ülekandetegur 0,743*4,529=3,365 seega N pööret minutis tegev mootor liigutab autot kiirusega N*60*1,815 *10^-3/3,365 km/h või vastupidi kiirusega v [km/h] sõitva auto mootor teeb v*3,365/(60*1,815*10^3) pööret minutis. Mis teeb 90 kmh juures 2781 pööret minutis. See kõik pädeb muidugi eeldusel et hüdrotrafo on lukustatud, kui mitte siis on sõltuvalt koormusest see number veel suurem.


[Muudetud: 18-8-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vibla » 22 Aug 2009, 21:33

Veljemõõt ei puutugi asja . Uuematel isenditel millele on paigaldatud veojõu kontroll, loeb pardaarvuti ABS-i anduritest rataste pöörlemise kiiruseid (sagedusi). Kui nüüd autol on all erinevat mõõtu rehvid-saab arvuti aru, et rattad pöörlevad erineva kiirusega ja ei lase kastis käikuvahetada või hakkab "safe modes" tööle. Selline viga esines kunagi ühe tuttava autol ja ta käis mööda teenindusi omal armatuuris avarii tuld kustutamas. Töömees kustutas vea ära ja läks proovima. Kuna sõitis linnas siis rataste kiiruste erinevused ei olnud suured. Kui aga kunde auto kätte sai ja koju sõitma hakkas siis peale 80km/h lõi jälle tule põlema.
Vedaval sillal peavad olema rehvid ühte mõõtu. Olgu siis veljeks kas 13, 14 või juba 18 tolli.

Kel autom kastiga probleeme-mingu Taketisse.
Edu.

[Muudetud: 22-8-2009 vibla]
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Vasta

Mine “Ülekanne”