Golf III 1992 1.8 Automaat kasti rike
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf III 1992 1.8 Automaat kasti rike
Hei!
Vajan abi, kuna olemas on automaat kastiga golf.
Minu soov oleks see, et ta vahetaks käiku enne 4500 rpmi ja peale selle veel läheks kuni neljanda käiguni. Igaljuhul, probleem siis selles, et käigu vahetab ta ära alles 4500 rpmi peal ja siiski jääb teise käigu peale pidama.
Miks ta ei pane sisse kolmandat ja neljandat käiku?
Mingi sugune linnuke siristas, et võibolla mingi filter umbes, vana vms... Teada on ju see, et see käimar töötab õlisurve peal.
AUTO on GOLF III 1992 1,8 Automaat, Kasti koodi öelda ei oska.
Suured Suured Tänud Teile kes te aitate.
Päikest!
Dizze
Nii, et aidake te targad klubilised. Kui asja ei saa tuleb uus kast panna.
Vajan abi, kuna olemas on automaat kastiga golf.
Minu soov oleks see, et ta vahetaks käiku enne 4500 rpmi ja peale selle veel läheks kuni neljanda käiguni. Igaljuhul, probleem siis selles, et käigu vahetab ta ära alles 4500 rpmi peal ja siiski jääb teise käigu peale pidama.
Miks ta ei pane sisse kolmandat ja neljandat käiku?
Mingi sugune linnuke siristas, et võibolla mingi filter umbes, vana vms... Teada on ju see, et see käimar töötab õlisurve peal.
AUTO on GOLF III 1992 1,8 Automaat, Kasti koodi öelda ei oska.
Suured Suured Tänud Teile kes te aitate.
Päikest!
Dizze
Nii, et aidake te targad klubilised. Kui asja ei saa tuleb uus kast panna.
Õige auto sõidab ilma veeta!
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Kuidas õlitaset kontrollisid,kas seisva mootoriga või töötavaga;peab töötavaga.Enne kui minna õlivahetuse juurde tuleks arvutiga kontrollida kastiajust vigade olemasolu.MInu enda Ventol on paar korda olnud solenoidide viga.Selleks et minna solenoidide juurde tuleb käigukasti karter eemaldada st. õlivahetust.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
- Asukoht: Tartu tel_55_34125
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Vanema VAG tõugu auto pidajale soovitan kindlasti endale diag. kaabel ostaKes Tallinnas/Harjumaal oskab/suudab kastiajust veakoode välja võluda?
Näiteks KKL USB lehelt http://www.tehnonet.ee/index.php?c=hind
e-bay.de'st leiab muidugi veel odavamalt...
Aga muuseas, kas siinmail on ka mingi mõnus koht nende solenoidide ostmiseks?
[Muudetud: 29-6-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group
Hei!
Asi nüüd selline, et panin uue õlifiltri ja samamoodi ka uue õli.
Süsteem hakkas enam vähem toimima.
Isegi, et vahetab käike peale 4500 rpmi, aga siiski ta töötab. Kõik 4 käiku olemas, 100 sõites on 2500 rpmi.
Hetkel sellegagi rahul:
Kui kellegil on ideid, miks ta ei vaheta enne käiku ära andke teada.
Asi nüüd selline, et panin uue õlifiltri ja samamoodi ka uue õli.
Süsteem hakkas enam vähem toimima.
Isegi, et vahetab käike peale 4500 rpmi, aga siiski ta töötab. Kõik 4 käiku olemas, 100 sõites on 2500 rpmi.
Hetkel sellegagi rahul:
Kui kellegil on ideid, miks ta ei vaheta enne käiku ära andke teada.
Õige auto sõidab ilma veeta!
Eelmises postis just mainisin, et tegu hüdraulilise automaadiga.
Süsteem toimib õlisurve peal, kui õlisurve turbiin/-id saavutavad õige rõhu vahetab käigu ära.
Elektroonikat pidi kastis olema nii palju, et näitab mis käik sees on.
Aju viga olla ei saa. Lisaks ka sai proovitud teise automaadi peal, aju toimimist, seal ta tegi oma tööd väga hästi.
Nii, et mida veel vaadata/kontrollida?
Veel kord õlivahetust teha?
Süsteem toimib õlisurve peal, kui õlisurve turbiin/-id saavutavad õige rõhu vahetab käigu ära.
Elektroonikat pidi kastis olema nii palju, et näitab mis käik sees on.
Aju viga olla ei saa. Lisaks ka sai proovitud teise automaadi peal, aju toimimist, seal ta tegi oma tööd väga hästi.
Nii, et mida veel vaadata/kontrollida?
Veel kord õlivahetust teha?
Õige auto sõidab ilma veeta!
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
- Asukoht: Tartu tel_55_34125
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
see on pisut kategooriline väide - elektroonika ikka juhib normaalolukorras hüdraulikat. Tõsi õnneks jääb ka ilma kontrollerita kast kasutatavaks: 3. ja 1. ning tagurpidikäik lülitatakse mehhaaniliselt.dizze kirjutas:....
Elektroonikat pidi kastis olema nii palju, et näitab mis käik sees on.
Võrgust leiab nii lugejasõbraliku ülevaate (vaata VW Selbsstudienprogramm 172 ja vastavalt nr 112 vanema 096 tüüpi kasti jaoks)
kui ka remondiraamatud nii 096 kui 01M tõugu kastide kohta.
Diagnostikakaabel on vana auto pidamisel mõistlik endale hankida, aga tõsi, see käigukast ei pruugi alati ise aru saada, et mingi viga on küljes.
[Muudetud: 6-8-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group
-
- Huviline
- Postitusi: 137
- Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
- Asukoht: raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Tere!
Naisel on golf III 1,8 bens ja automaat, aastaks siis 1996.
Mu küsimus seisneb selles, et mitu käiku selle aasta automaadil on?
endal mul mulje, et ainult 3 käiku ongi:S 100km/h võrdub 3000-3100rpm :S
kütusekulu tundub ka suur olevat, ülevalt lugesin, et kellelgi veab 100ga sõites 2500rpm.?
mis keiss on? kas võib olla et autol kast vigane? või ongi see 3 käiguga:S
või olen mina lammas ja arvan et see 3 käiguga kuigi tegelikult veabki ta 4janda käiguga nii kõrgete pööretega.
Tänades.
Naisel on golf III 1,8 bens ja automaat, aastaks siis 1996.
Mu küsimus seisneb selles, et mitu käiku selle aasta automaadil on?
endal mul mulje, et ainult 3 käiku ongi:S 100km/h võrdub 3000-3100rpm :S
kütusekulu tundub ka suur olevat, ülevalt lugesin, et kellelgi veab 100ga sõites 2500rpm.?
mis keiss on? kas võib olla et autol kast vigane? või ongi see 3 käiguga:S
või olen mina lammas ja arvan et see 3 käiguga kuigi tegelikult veabki ta 4janda käiguga nii kõrgete pööretega.
Tänades.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Eks hakka uurima milles viga on.Heiki007 kirjutas:Tere!
Naisel on golf III 1,8 bens ja automaat, aastaks siis 1996.
Mu küsimus seisneb selles, et mitu käiku selle aasta automaadil on?
endal mul mulje, et ainult 3 käiku ongi:S 100km/h võrdub 3000-3100rpm :S
kütusekulu tundub ka suur olevat, ülevalt lugesin, et kellelgi veab 100ga sõites 2500rpm.?
mis keiss on? kas võib olla et autol kast vigane? või ongi see 3 käiguga:S
või olen mina lammas ja arvan et see 3 käiguga kuigi tegelikult veabki ta 4janda käiguga nii kõrgete pööretega.
Tänades.
Sul veab, peaks olema uuem käigukast ja see töötab aju järgi.
Ehk päästavad sind diagnostikas.
Muidugi alusta, siiski käigukasti filtri vahetusesest+ uus õli.
Sest sellel on kindlalt 4 käiku.
Minu auto veab kuni neljandani ära seal kukuvad pöörded 2500 peale ja siis on 100km/h, muidugi natuke võib pööret kõigutada 16" velg ka. Aga see on minimaalne.
Mind häirib just see, et kast on koguaeg nagu sport asendis.
Vahetab käigu alles 4000 rpmi juures ära.
[Muudetud: 15-8-2009 dizze]
Õige auto sõidab ilma veeta!
-
- Huviline
- Postitusi: 137
- Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
- Asukoht: raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Autol 4 käiku, aga kas 14" velg võib asja tuksi keerata?
mis mootor ja mis kütusekulu sul on?
siis kui nati peale tallata siis veab tal ka 4000rpmi juurde ja alles siis vahetab, aga rahulikult uimerdades siis vahetab nii nagu ikka peab vahetama, kastis sees uus õli ja filter. aga panen suuremad veljed ja siis vaatan edasi mis saama hakkab.
mis mootor ja mis kütusekulu sul on?
siis kui nati peale tallata siis veab tal ka 4000rpmi juurde ja alles siis vahetab, aga rahulikult uimerdades siis vahetab nii nagu ikka peab vahetama, kastis sees uus õli ja filter. aga panen suuremad veljed ja siis vaatan edasi mis saama hakkab.
Tean ühte juhust (tegu küll 2003.a. peugeot-ga) kus kutil läks rehv katki. Pani varuratta alla (ei kattunud originaalis olevate mõõtudega) ning palju ta sõita ei saanud, kui üle teise käigu ei vahetanud. Käis ka siis nn kasti parandajate juures, kuid nood ei osanud midagi öelda.. Lõpus võttis ühendust teenendusega, kus öeldi, et kõik 4 ratast peavad olema mingit kindlat mõõtu (või vähemalt ühte mõõtu).
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
- Asukoht: Tartu tel_55_34125
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Aga võta ülekannete tabelist numbrid ja arvuta.
01M CLK puhul, mille peaülekanne 4.222 teeb mootor 90km/h juures ca 2800 pööret.
Muuseas, kui kellelgi on CKZ tähisega (surnud) kast üle võib mulle pakkumise teha .
01M CLK puhul, mille peaülekanne 4.222 teeb mootor 90km/h juures ca 2800 pööret.
Muuseas, kui kellelgi on CKZ tähisega (surnud) kast üle võib mulle pakkumise teha .
[Muudetud: 17-8-2009 madis_l]Heiki007 kirjutas:Tere!
Naisel on golf III 1,8 bens ja automaat, aastaks siis 1996.
Mu küsimus seisneb selles, et mitu käiku selle aasta automaadil on?
endal mul mulje, et ainult 3 käiku ongi:S 100km/h võrdub 3000-3100rpm :S
kütusekulu tundub ka suur olevat, ülevalt lugesin, et kellelgi veab 100ga sõites 2500rpm.?
mis keiss on? kas võib olla et autol kast vigane? või ongi see 3 käiguga:S
või olen mina lammas ja arvan et see 3 käiguga kuigi tegelikult veabki ta 4janda käiguga nii kõrgete pööretega.
Tänades.
Volkswagen, kah auto... VW usenet group
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
- Asukoht: Tartu tel_55_34125
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Aga arvutame. Korrutades peaülekande ja käigu ülekandetegurid saame teada mitu pööret mootor teeb ühe rattapöörde kohta. Ja kui teame veel ratta ümbermõõtu saamegi siduda mootori pöörded ja kiiruse. 185/65 R14 rehvi ümbermõõt http://www.miata.net/garage/tirecalc.html" onclick="window.open(this.href);return false; andmetel 1814,6 mm ehk 1,815 *10^-3 km Kogu ülekandetegur 0,743*4,529=3,365 seega N pööret minutis tegev mootor liigutab autot kiirusega N*60*1,815 *10^-3/3,365 km/h või vastupidi kiirusega v [km/h] sõitva auto mootor teeb v*3,365/(60*1,815*10^3) pööret minutis. Mis teeb 90 kmh juures 2781 pööret minutis. See kõik pädeb muidugi eeldusel et hüdrotrafo on lukustatud, kui mitte siis on sõltuvalt koormusest see number veel suurem.
[Muudetud: 18-8-2009 madis_l]
[Muudetud: 18-8-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group
Veljemõõt ei puutugi asja . Uuematel isenditel millele on paigaldatud veojõu kontroll, loeb pardaarvuti ABS-i anduritest rataste pöörlemise kiiruseid (sagedusi). Kui nüüd autol on all erinevat mõõtu rehvid-saab arvuti aru, et rattad pöörlevad erineva kiirusega ja ei lase kastis käikuvahetada või hakkab "safe modes" tööle. Selline viga esines kunagi ühe tuttava autol ja ta käis mööda teenindusi omal armatuuris avarii tuld kustutamas. Töömees kustutas vea ära ja läks proovima. Kuna sõitis linnas siis rataste kiiruste erinevused ei olnud suured. Kui aga kunde auto kätte sai ja koju sõitma hakkas siis peale 80km/h lõi jälle tule põlema.
Vedaval sillal peavad olema rehvid ühte mõõtu. Olgu siis veljeks kas 13, 14 või juba 18 tolli.
Kel autom kastiga probleeme-mingu Taketisse.
Edu.
[Muudetud: 22-8-2009 vibla]
Vedaval sillal peavad olema rehvid ühte mõõtu. Olgu siis veljeks kas 13, 14 või juba 18 tolli.
Kel autom kastiga probleeme-mingu Taketisse.
Edu.
[Muudetud: 22-8-2009 vibla]
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.