1.8T Tiptronicu kiirendus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
risingson
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.8T Tiptronicu kiirendus

Lugemata postitus Postitas risingson » 29 Mär 2005, 19:42

Kas keegi oskab ?elda mis on B5 tiptronicu variandiga 1.8T Passati kiirendus (0-100km/h). Kuskilt ei leia seda, on toodud ainult automaat ja tavalise k?igukasti omad.

xjan
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 13 Okt 2003, 16:08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xjan » 30 Mär 2005, 00:03

m??da ?le :D

p?rast chippimist vihmasel teel tiptronicu asendis (st.k?ike vahetas aju ise enne piirajat) kaks inimest autos oli stopperiga kiirendus ca. 8.8-9 sekundit

enne chippimist kahjuks ei m??tnud, aga kaldun arvama, et see kuskil 10 sek kandis v?is vast olla.

User manual annab vist jah vaid automaat ja manuaal. Tiptronic peaks jah teine olema.

risingson
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas risingson » 30 Mär 2005, 14:28

Pole v?imalik m??ta kuna mul seda autot veel pole. Aga kas see tiptronicuga ise k?igu vahetamine midagi juurde annab ?ldse. Oskab ?kki keegi midagi t?psemalt selle kohta veel r??kida.

xjan
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 13 Okt 2003, 16:08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xjan » 31 Mär 2005, 01:01

Kirjutan enda muljest 2000.a. Passat tiptronicu osas, mootor 1.8T 20V ja ca. 200hj. Automaatkasti "automaat funktsioon" peaks olema 1:1-le sama mis tavalisel automaadil.

D,4,3,2 "automaat k?ik" vahetab k?igu paar-kolmsada p??ret julgelt enne piirajat, lisaks ?pib ta su s?idustiili ja vahetab k?ike selle j?rgi - seda ?ppimists?kklit saab nullida aeg ajalt (kevadel soovitan kindlasti p?rast vaiksemaid talve-s?ite). K?ike vahetatakse allapoole j?rsul gaasivajutusel, kick-down-il ja siis kui p??rded konkreetse k?igu jaoks liialt langevad. Linnas s?idan 4-nda k?iguga, automaadil siis valik 4. D-peal s?ites ca. 60 on n?medaks piiriks lihtsalt - sutsu kiirem, vahetab raip 5nda k?igu, siis j?lle 60 peal 4-s tagasi. Liigne pendeldamine. Vahest kui viitsin l?litan 70-alas D peale siiski, aga olulist v?itu see k?tusekulus vms ei too.

Tiptronic asendis vahetad k?ike ?lespoole siis millal tahad, allapoole vahetuvad k?igud ise kui p??rded liiga madalale langevad pidurdamisel jne, ning loomulikult kui vajutad kickdown-i. ?lespoole vahetab tiptronic asendis kast automaatselt k?igu t?pselt enne piirajat kui sa ise pole j?udnud just vahetada enne.

Teist autot pukseerida oli mugavam tiptronicuga, lisaks vahest meeldiv v?he agressiivsemat s?itu harrastada ka sellega.

Tiptronicuga s?ites tekib vahest kummaline olukord, kui oled kurvi sisenemas, vahetad k?igu alla mootoriga pidurdamiseks ja siis kurvist v?ljumisel pressid gaasi ning kurask vahetab veel 1 k?igu alla, mis on siis juba liigselt madal k?ik ja mootor r??gatab ning auto s??stab edasi sina proovid kahe k?ega rooli hoida :D, aga selle k?ttesaamine on ka harjutamise asi ning siuke kohmetus kogetav vaid ikka kiiremat s?itu tehes.

Ise kasutan tiptronic-t h?bematult v?he, kuid on v?ga paljusi, kes vaid seda kasutavadki s?itmisel.

Kogemust tavalise automaadiga pole, kuid arvan, et v?hemalt kasutatud auto puhul ei ole vahet hinnas ka niipalju, seega miks peaks leppima tava-automaadiga kui v?imalus otsida tiptronic?


SPORT REZHIIM:
Audi A4 ja Passat automaat-kastid (vist ka tavaline, v?hemalt tiptronic k?ll) on ka samad. Siit tulenevalt - A4 on suunitlusega rohkem sport-auto ja seega v?imalik automaatkastil valida ka "sport rezhiim"-i nupu vajutusega.

Passati kui soliidsema auto ehitajad j?tsid selle nupu paigaldamata ja seega sport rezhiimi ise kasutada ei saa samamoodi. K?ll on aga v?imalik automaatkasti aju VAG-COM-i abil ?mber progeda sport rezhiimi. Seda siis t?pselt niikauaks kui tahad - st. nupust l?litada ei anna tava ja sport rezhiimi vahel, muuta saab rezhiimi vaid programmeerides kasti aju.

Endal kast sport rezhiimis - vahe, kuigi v?ike on m?rgatav kiirema reageeringuga j?rsule "pool-gaasile", st. k?ike vahetatakse allapoole kui vajutad j?rsemalt gaasile (ei pea vajutama p?ris kick-down-i) ning seda tunduvalt kiiremini. ?lespoole vahetusedki on veidi kiiremad. Tiptronic ja muid funktsioone antud progemine ei muuda.

Hetkel rohkem ei meenu...

risingson
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas risingson » 01 Apr 2005, 08:54

Suured t?nud xjan

Vasta

Mine “Ülekanne”