Passat B5 rool raske

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: MustVälk, J.Aru, GTI, dellu

silverpik
Klubiline
Postitusi: 233
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas silverpik » 03 Juul 2017, 18:38

Millest võib tingitud olla, et rool käib raskelt (Passat B5)? Roolilati vahetus seda ei mõjutanud, sild korras jne. Samuti ei mõjutanud seda roolivõimu õli vahetus ega ka rihmade vahetus.
Otse lammarisse uue kasutatud roolivõimu pumba järgi või võib seal veel kohti olla mis mõjutavad?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

jankii
Klubiline
Postitusi: 344
Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
Telefon: 53732492
Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
Asukoht: karksi-nuia lilli küla

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas jankii » 03 Juul 2017, 23:23

Vahetasin just pumba ,oli sama viga peale sillajuppide vahetust.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

silverpik
Klubiline
Postitusi: 233
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas silverpik » 04 Juul 2017, 06:50

Kuidas nende roolivõimu pumpade vahetusega on, tasub lammarist / doonorautolt võtta või investeerida natuke rohkem ja haarata hoopis uus?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

jankii
Klubiline
Postitusi: 344
Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
Telefon: 53732492
Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
Asukoht: karksi-nuia lilli küla

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas jankii » 04 Juul 2017, 10:04

Panin kasutatud aga jah muidu uus vist kindel.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

silverpik
Klubiline
Postitusi: 233
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas silverpik » 04 Juul 2017, 21:07

Kui levinud on see, et filter umbes (paagis) või voolikus olevad klapid pekkis?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

silverpik
Klubiline
Postitusi: 233
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas silverpik » 12 Juul 2017, 12:19

Mõtted hakkavad otsa saama.

Gefist võetud pump andis korraks võimendust alles siis, kui pöörded 5K juures olid.
Vahepeal vahetatud lati pealevool, kus ka klapid sees. Lati küljes olev tagasivooluklapp (1J0422529A) läks täna vahetusse.... targem uue pumba järgi minna?
Sellist anomaaliat ka pole, et võimendus oleks ainult ühes suunas (lati tihendid õhtal) vms. Sellist juhust, et lekib võrdselt mõlemas suunas ja surve saab alles kõrgetel pööretel üles.... kas seda ka olla saab?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

silverpik
Klubiline
Postitusi: 233
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas silverpik » 13 Juul 2017, 07:45

Saaga jätkub. Kas tõesti taastatud latt pekkis...

Igatahes, jah, nagu ennemgi - tühikäigupööretel on võimendus taga aga see on nõrk ning maanteesõidul ei suuda päris tsentrisse tagasi lükata (rääkimata ka väiksematest kiirustest) – tagasi toob ehk tigu on piisavalt lahti, kuid päris tsentrisse ei suru. Rooliratas käib raskelt ja nt parkides niisama naljalt ikka ühe sõrmega äärest äärde ära ei keera. Mida ma olen nüüd viimaste nädalatega teinud:

    •Juba teine roolivõimupump peal (mõlemad kasutatud küll, efekt ikka sama).
    •Vahetatud rihm (varem ei libisenud, nüüd viis kinnikiilunud kliimapump lihtsalt tüki teisest rihmast ka kaasa)
    •Vahetatud pealevoolu voolik (lammarist, kasutatud, efekti nagu ei olnud)
    •Vahetatud tagasivoolu klapp latil (see mis pealevoolu vooliku lati külge ühendab)
    •Pestud brake cleaneriga roolivõimu õli paak.

Kas keegi oskab mõnda tarka sõna (kasvõi mittetarka) sekka öelda või... kus saaks Tartu kandis testida, kas hoopis lati viga ilma et latti kohe maha võtaks - ühendades teise lati ahelasse või olemasoleva lati taha otse survet andes. Keegi peaks ju ka seda teenust pakkuma. Et kui kindel olla et lati viga, siis saan selle veel tagasi saata ekspertiisi (kuna kaks kuud võtab aega, saaks ka uue lati ette ära tellida - niisama ühte üle ei taha ju).

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

silverpik
Klubiline
Postitusi: 233
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas silverpik » 04 Aug 2017, 21:01

Okei, tõmban enda monoloogile joone alla. Taastatud latt oli ikka vigane - Tartus Gefist sai 120 euroga korraliku kuiva lõtkuvaba lati, nüüd rool kerge ja täpne ning võimendus töötab korrektselt.
Taastatud oli kaks suurt viga - korralik lõtk oli sees ning ka keskmine tihend vist lekkis (kuna võimendust sisuliselt ei olnud).

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

silverpik
Klubiline
Postitusi: 233
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas silverpik » 10 Aug 2017, 15:55

Eiei - ära hõiska enne õhtut. Uus kasutatud latt on pea nädal all olnud ning... kuidagi veider. Täiesti külmalt töötab süsteem nii nagu peab - rool on kerge ja võimendus olemas. Mida soojemaks läheb, seda raskemaks rool muutub. Sõites 10-20 km maha, on veel täiesti ok, aga peale 70 km sõitmist on korralik võimendus läinud. Millele see viidata võib? Pump ikka vigane või...?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Beluuga
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas Beluuga » 10 Aug 2017, 19:35

silverpik kirjutas:Eiei - ära hõiska enne õhtut. Uus kasutatud latt on pea nädal all olnud ning... kuidagi veider. Täiesti külmalt töötab süsteem nii nagu peab - rool on kerge ja võimendus olemas. Mida soojemaks läheb, seda raskemaks rool muutub. Sõites 10-20 km maha, on veel täiesti ok, aga peale 70 km sõitmist on korralik võimendus läinud. Millele see viidata võib? Pump ikka vigane või...?


Tundub ,et on kuidagi pumbaga seotud , õli soeneb läheb vedelamaks ja siis pump seda enam liigutada ei oska .

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

dub1
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Pärnumaa
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas dub1 » 11 Aug 2017, 17:06

Nii huvipärast küsin.. mis see rv õli seal paagis teeb? Ringleb või seisab paigal nii töötava mootoriga kui ka kohapeal keerates töötavamootoriga?
Nt minu ja sugulase T5 bussil õli ei liigu aga T4 bussil ringleb ja samuti ka A6, C5 kerega audil...
Kuda siis õige oleks?
VäikeWürst - VW Teostan väiksemaid ehitustöid, suvilad, lehtlad, puidust sise- ja välisfasaad
Veakoodide lugemine ja kustutamine alates 96 aasta vag autodel. 58257569

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

silverpik
Klubiline
Postitusi: 233
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 rool raske

Lugemata postitusPostitas silverpik » 11 Aug 2017, 20:19

Peale läbiloputust kui süsteem külm ja tühi, siis oli näha mulle - ehk pump töötas korralikult.
Kui tagasivoolu lahti päästan, siis ikka tuleb õli sinna - paari kolme sekundiga paak tühi töötava mootoriga (seda siis külma süsteemiga).
Rooli keerates on näha vedelikutaseme langust - pump võtab paagist õli peale. Rool seisma jätta, taastub tase (tagasiivool täidab ära). Aga kurja, pole veel seda kuuma süsteemiga testinud. Aga jah, soe mootor ja niisama kohapeal - silmnähtavat keerist ja mulle pole (pealevool ja äravool paagi põhjas ju).

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke


Jaga seda sotsiaalvõrgustikus

     

Mine “Veermik”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole

Eesti VW Klubi foorum : Lahtiütlus