Polo MK3 madalusvedrud

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sass85
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Nov 2005, 22:57
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas sass85 » 27 Aug 2021, 10:30

Autoks on VW Polo 6n2.
MTS technik kodulehel pakutakse vaid -30 madalusega vedrusi ja amorte,6N valik on aga märgatavalt suurem.
Millest tuleb facelift Polo mk3 veerimiku erinevus võrreldes kuni 2000a toodetud polo MK3-mega?

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas TanelP » 11 Okt 2021, 19:50

sass85 kirjutas:
27 Aug 2021, 10:30
Autoks on VW Polo 6n2.
MTS technik kodulehel pakutakse vaid -30 madalusega vedrusi ja amorte,6N valik on aga märgatavalt suurem.
Millest tuleb facelift Polo mk3 veerimiku erinevus võrreldes kuni 2000a toodetud polo MK3-mega?
Kiire google väidab, et ülemised amordikinnitused esiteljel on erineva suurusega, ning vedrude diameeter on erinev.
Kes tänasid kasutajat TanelP selle postituse eest:
sass85
you know you are doing something right when the haters come out.

sass85
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Nov 2005, 22:57
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas sass85 » 15 Okt 2021, 18:05

Eks värdkeele vastu peab ka võitlema.
Tänud asjaliku vastuse eest, poolamaalt tuli üks pakk.
Aega saan kruvin külge ning jagan muljeid.
Parimat,

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Okt 2021, 08:44

t6nis3 kirjutas:
11 Okt 2021, 18:07
Miks pean nuputama teadmist facelift.
Kas eestikeelne sõna "näotõste" on arusaadavam?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 16 Okt 2021, 09:24

Facelift ikka kuidagi õigem :D Mis sest, et pole riigikeeles.
Näotõste võib-olla esimese raksuga ei torkakski pähe, kui keegi küsiks, või midagi rääkima hakkaks :D
Kes tänasid kasutajat Alhambra selle postituse eest:
MustVälk

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 16 Okt 2021, 22:29

Tasuks elementaarsed sõnad siis ikka selgeks teha :D
Mõnda inglisekeelset sõna võib vast elus isegi väljaspool VW foorumit tarvis minna :D

Panzerfaust
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 19 Mai 2021, 21:43
Auto: Golf
Asukoht: Ida-Virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas Panzerfaust » 19 Okt 2021, 08:04

Te siin kakelge terviseks, ma küsiks ühe küsimuse. :D

Küsimus selline, et kumb variant oleks etem auto all, kas lihtsalt coiloverid või tavaline amort koos madaldusvedrudega?
Viimati muutis Panzerfaust, 19 Okt 2021, 08:04, muudetud 1 kord kokku.
(⊙‿⊙)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Okt 2021, 08:52

Kui ausalt mõelda siis kui tihti sa seda autot madalamaks-kõrgemaks kruvid? Iga kruvimine eeldab samuti sillastendis käimist kuna kokkujooks muutub. Samuti kipuvad meie kliimas amordi keermed-mutrid kinni ussitama. Eriti jõudu ei saa nende kallal rakendada kuna võib vigastada mutreid. Mõttekam oleks madaldusvedrud mingi sportlikuma otsa amortidega aga eks igaühel oma eelistused.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

sass85
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Nov 2005, 22:57
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas sass85 » 23 Okt 2021, 19:33

Odavama otsa coilid ei kannata sõita, lisaks on liiga jäigad eriti talvel sõitmiseks.Eks näis kuidas see säästu MTS madalus sett end õigustab.

Väheke tundub olema tulnud samalt liinilt mis fk vms toodang, ei tea.
Viimati muutis sass85, 23 Okt 2021, 19:40, muudetud 2 korda kokku.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 24 Okt 2021, 01:04

Kui leiad sobiva kõrgusega vedrud siis ise eelistaks ka madaldusvedru+korralik amort.
Eks kinni ussitama kipuvad ka korralikud coilid, aga odava otsa omad üldjuhul ei kesta ja iga hooaeg vahetada ka ei ilmselt ei viitsi. Põrkavad jne.
Eks kindlasti on erandeid ja osa rahvast on väga rahul, aga ise läheks seda teed.
Viimati muutis Alhambra, 24 Okt 2021, 01:06, muudetud 1 kord kokku.

sass85
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Nov 2005, 22:57
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas sass85 » 04 Nov 2021, 21:32

Esimesed tiirud tehtud, panen kirja mõned mõtted.
Tundub pehmem kui odav coil ja madalust rohkem kui -30mm. Kerge kratsimine kõrvale jätta on sõita täitsa hea, 15"rattad on koopaga tasa.
Viimati muutis sass85, 29 Nov 2021, 22:47, muudetud 4 korda kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Jaan 2022, 23:58

Mis on ültse asja mõte .

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas tito » 18 Jaan 2022, 06:46

t6nis3 kirjutas:
17 Jaan 2022, 23:58
Mis on ültse asja mõte .
Rohepööre!
Ma pakun, et hiljemalt 2025 hakkad ka sina @t6nis3 enda autot madaldama, kui ise ei taha siis riik sunnib. Vähemalt KUKU raadios räägiti sellisest eelnõust, vähendamaks metsa vahel hukkuvaid putukaid kõrgete autode tõttu.
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
jussikeGolhvetnies858
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Okt 2022, 18:56

Kas saad aru. G4. on madal auto. G3.samamoodi. KUKU raadio ei ole minule.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas jussike » 17 Okt 2022, 19:24

Seaduse mitte teadmine/tundmine ei vabasta vastutusest.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 21 Okt 2022, 16:08

mida valesti ütlesin ,Jussike. Mida siia teemasse seadus puutub? Tito. nojah. Jäta see lasteaija jutt noorematele. Meeldiv oli vestelda. Kuid teha auto,et jääks iga nurgataha kinni (madaldus),mille,kelle välise vaatluse pärast oled ,,sillas,, .Topelt ebapraktiline.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 21 Okt 2022, 17:14

Kas on üldse mõtet üksteist võidu agiteerida? Kas mõlemal osapoolel pole midagi muud targemat teha?
Ma saan aru, et vaba maailm ja igaüks võib avaldada arvamust. Aga noo kaua võib? :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas jussike » 21 Okt 2022, 18:17

t6nis3 kirjutas:
21 Okt 2022, 16:08
mida valesti ütlesin ,Jussike. Mida siia teemasse seadus puutub?
Täpselt sama palju kui sinu postitused.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 21 Okt 2022, 18:37

Vastasin. Mõttetu,kui juhul autot ORIGINAALSELT on Polo MK3. Mida sa madeldad. ? Mida see madaldus annab.` Jutu tekstst ongi selljes.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 21 Okt 2022, 19:35

Kas ma pean uuesti helistama sulle? Mida sa torised!! Räägid ise alati, et tuleb tehnilist juttu ajada ja faktid!! Faktid on need, et osadele inimestele meeldib, kas väga kõrge auto või väga madal auto, las ta siis olla madal. TEHNILISELT auto on endiselt funktsioonaalne, see, kuidas see silla detailidele või rehvi kulumisele mõjub on omaniku otsustada.

Las paneb kasvõi suure BMW kleepsu keset kapoti kui see inimese õnnelikuks teeb. See kisamine, et mõttetu ei anna sinu tekstile mitte mingisugust sisu.
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
Kris111MustVälk

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 21 Okt 2022, 20:34

etnies 858. Antsingi NÕU. Minge Pergolasse oma Madalduske. Selleks on teehöövlid. Auto on siiski TÄNAVA SÕIDU auto. Need Madalused kööbakad on ohtlikud liikluses.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas GTI » 22 Okt 2022, 13:08

t6nis3 kirjutas:
21 Okt 2022, 20:34
etnies 858. Antsingi NÕU. Minge Pergolasse oma Madalduske. Selleks on teehöövlid. Auto on siiski TÄNAVA SÕIDU auto. Need Madalused kööbakad on ohtlikud liikluses.
Tehase vedrustus on alati kompromiss nii tänava- kui mõningase maastikuvõimekuse vahel kui pidada silmas auto kliirensit. Kui omanik leiab et talle piisab täiesti tänavaseadest auto kasutamisel siis lasku oma auto madalaks - kedagi selle pärast hukka mõista on väiklane. Pealegi kui tüv ka seda ei keela.
Kui midagi asjalikku pole selles vallas öelda siis jäta palun muu ütlemata ja ära risusta teemat. :shh:
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
MustVälk
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Polo MK3 madalusvedrud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 23 Okt 2022, 21:29

Madaldus vedrud jutt ei ole teema risustus.

Vasta

Mine “Veermik”