Passati nelikvedu?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
loolo11
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 14 Aug 2009, 17:30
Telefon: 53577372
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passati nelikvedu?

Lugemata postitus Postitas loolo11 » 27 Dets 2015, 12:45

Oskab keegi öelda kas passatil annab gardaani vahelt ära võtta e tagasilda ja mis see muudab ( kütusekulu jne)

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Passati nelikvedu?

Lugemata postitus Postitas Siim » 27 Dets 2015, 16:07

osta esiveoline, tra neid raipeid liigub viimasel ajal niipalju juba, kõik 4motionid/syncrod ära retsitud esiveolisteks, sest et pole raha et remontida..
Kardaani saab vahelt ära võtta küll, ökomaks läheb ka tõenäoliselt, aga miks??

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Passati nelikvedu?

Lugemata postitus Postitas astrolaab » 27 Dets 2015, 18:26

Pole aimugi kui keeruliselt või mitte see syncro puhul käiks aga ma valiks seljuhul tagaveo.Oleks tükkmaad lõbusam ja alajuhitavust oleks ka vähem.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passati nelikvedu?

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja » 27 Dets 2015, 19:31

B5 ja 5.5 ei anna pelgalt gardaani altvõtmisega esiveoliseks teha, hoopis teistsugune auto kui sama ajastu golf.

tegija99
Huviline
Postitusi: 950
Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
Telefon: 56340146
Auto: Vw Passat 2.8
Asukoht: Antsla
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Passati nelikvedu?

Lugemata postitus Postitas tegija99 » 27 Dets 2015, 20:54

Boxerdaja kirjutas:B5 ja 5.5 ei anna pelgalt gardaani altvõtmisega esiveoliseks teha, hoopis teistsugune auto kui sama ajastu golf.
Nii peaks ju saama kui torseni kinni keevitab ja esimesed poolteljed ära võtab.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passati nelikvedu?

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja » 27 Dets 2015, 21:52

tegija99 kirjutas:
Boxerdaja kirjutas:B5 ja 5.5 ei anna pelgalt gardaani altvõtmisega esiveoliseks teha, hoopis teistsugune auto kui sama ajastu golf.
Nii peaks ju saama kui torseni kinni keevitab ja esimesed poolteljed ära võtab.
Ma kaldun arvama, et kui teemaalgataja tegi juba sellise teema, siia ta ei tea ööd ega mütsi, mis on torsen ja miks peab seda keevitama...
Kas esiveolised passatid on juba otsas maarjamaa pinnalt? :crazy:

Vabandan ette oma ironilise postituse eest :wink:
Viimati muutis Boxerdaja, 27 Dets 2015, 21:53, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2566
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Passati nelikvedu?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Dets 2015, 00:34

Kahju imimesest,kes Tehnilisest maailmast muffigi ei taipa. (küsida võid alati) ,kuid mingigi loogika tehniliselt oleks siiski arusaadav,enne kui teed postituse VW. tehnilisse foorumisse,

Vasta

Mine “Veermik”