K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas Olzz » 04 Aug 2017, 12:42

Sain möödudnud nädalal traditsioonilise veakoodi -- Electronic parking brake fault.

Tegin supportid lahti- mootorid on korras ja liiguvad. Kui Ross tech testriga service asendisse liigutad, siis on näha et 1 mootor tarbib tunduvalt rohkem voolu kui teine. Samas veateade tuli just kõrvalistuja poolselt mootorilt- kus liiigutamine tarbis vähem voolu.

Et edaspidi veateateid vältida, leian et antud passatil tuleb võtta tagumised kolvid lahti--puhastada need(et nad uuesti imekergelt liiguksid).
Küsimus foorumlastele- kas B6 passati tagumiste pidurikolvide lahti võtmiseks ja tagasispanekuks mõni hea DIY instruktsioon ka olemas on?

Ette tänades,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 708
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas kraff » 04 Aug 2017, 13:56

Juhendi osas ei oska kommenteerida aga kolvi asemel kipuvad pigem liugurid kinni jääma. Pigem vajavad need puhastamist ja määrimist.

seakoot
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14 Sept 2016, 21:23
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas seakoot » 28 Sept 2017, 09:57

Minul juhtus hoopis selline asi, et sõitsin Pärnusse, parkisin auto ja panin kässari peale. Kui tahtsin hetk hiljem sõitma hakata, siis enam parempoolne pidur maha ei tulnud. Mootor ainult pikemalt undas. Tellisin siis puksiiri ja sõitsin Volkari esindusse. Seal istusin 4,5 tundi ja ootasin, et keegi kässari maha võtaks. Lõpuks võeti pidur maha ja sain sõitma. Mõnus nöök ikka sellega. Nüüd küsisin hinda ja esindus küsib mingi 700€ komplekti eest. B varusoa üle 300.

Huvitav, et mis seal sees katki nüüd siis on. Kas on remonditav?

LabeL
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas LabeL » 28 Sept 2017, 14:29

Ilmselt on mootor õhtal, pragunenud korpus ja vett täis. Remontida seda pole kuigi jätkusuutlik. Vaata ebayst, peaks saama väga mõistliku hinnaga uue mootori.

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Arteon R / 2021
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 28 Sept 2017, 15:08

seakoot kirjutas:Minul juhtus hoopis selline asi, et sõitsin Pärnusse, parkisin auto ja panin kässari peale. Kui tahtsin hetk hiljem sõitma hakata, siis enam parempoolne pidur maha ei tulnud. Mootor ainult pikemalt undas. Tellisin siis puksiiri ja sõitsin Volkari esindusse. Seal istusin 4,5 tundi ja ootasin, et keegi kässari maha võtaks. Lõpuks võeti pidur maha ja sain sõitma. Mõnus nöök ikka sellega. Nüüd küsisin hinda ja esindus küsib mingi 700€ komplekti eest. B varusoa üle 300.

Huvitav, et mis seal sees katki nüüd siis on. Kas on remonditav?
1) kui mootor sul käis ( ja seda on kuulda ), siis on reduktori nuudid maas
2) 700 EUR maksad selle pärast, et saad koos mootoriga ka kogu suppordi ja mängu - terve kupatuse ühesõnaga.
3) ORIGINAAL mootori ( koos reduktori ja kolvisiseste vidinatega ... ilma kogu kupatuseta) saad ka ca 300 eest ... isegi alla, oleneb kes ja kust sulle neid müüb.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
https://vildersen.eu/volkswagen-arteon-r

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Arteon R / 2021
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 28 Sept 2017, 15:10

4ratast kirjutas:
seakoot kirjutas:Minul juhtus hoopis selline asi, et sõitsin Pärnusse, parkisin auto ja panin kässari peale. Kui tahtsin hetk hiljem sõitma hakata, siis enam parempoolne pidur maha ei tulnud. Mootor ainult pikemalt undas. Tellisin siis puksiiri ja sõitsin Volkari esindusse. Seal istusin 4,5 tundi ja ootasin, et keegi kässari maha võtaks. Lõpuks võeti pidur maha ja sain sõitma. Mõnus nöök ikka sellega. Nüüd küsisin hinda ja esindus küsib mingi 700€ komplekti eest. B varusoa üle 300.

Huvitav, et mis seal sees katki nüüd siis on. Kas on remonditav?
1) kui mootor sul käis ( ja seda on kuulda ), siis on reduktori nuudid maas
2) 700 EUR maksad selle pärast, et saad koos mootoriga ka kogu suppordi ja mängu - terve kupatuse ühesõnaga.
3) ORIGINAAL mootori ( koos reduktori ja kolvisiseste vidinatega ... ilma kogu kupatuseta) saad ka ca 300 eest ... isegi alla, oleneb kes ja kust sulle neid müüb.
Aaa .. oot .. alla 400 maksin mõlema originaal mootori eest kokku ..
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
https://vildersen.eu/volkswagen-arteon-r

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas Olzz » 11 Okt 2017, 11:55

kraff kirjutas:Juhendi osas ei oska kommenteerida aga kolvi asemel kipuvad pigem liugurid kinni jääma. Pigem vajavad need puhastamist ja määrimist.
Plaanin suuremat hooldust- võtan need mootorid pidurikorpuste küljest ära- see ei ole probleem.

Kui tahan kolvi tihendeid /kaitsekumme puhastada vahetada, kas B6- piisab lihtsalt pedaalile vajutamisest ja kolb hüppab välja?
Või on seal kolvi sees veel keere- mide peab arvesse võtma.

Vaatasin et VW ja Audi suht erinevad need süsteemid läbi aasatate.


Ette tänades,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
raitzzzz
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:30
Telefon: viisviiisviisviis7272
Auto: Golf 2, Passat B6
Asukoht: Tartu-Voore
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas raitzzzz » 20 Okt 2017, 22:32

Kui mootor juba küljest võetud, siis saab torx-ist(kuhu mootor kinnitus) kolvi välja keerata - minu 2006 a. passatil vähemalt oli nii. Alates 2008 on see vist 12kant. Kolvi tagasi surumiseks on ikka tööriista vaja.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas Laur » 21 Okt 2017, 09:39

Kui seisupiduri mootor on maha keeratud. Ükskõik kas siis käsitsi või arvutiga vastava käsuga, läheb kolb sisse millega pigistada jaksad, pitskruvi, kullinokad jne. Spetsiaalset kolvi keeramise tööriista pole vaja.
M.O.T.T

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?

Lugemata postitus Postitas Olzz » 10 Jaan 2018, 22:39

Tänud kes kõik nõuaga abiks oli.

EPB mootorite korpuses paragu sees. Kolvi kaitsekummid pesadest väljatulnud. Seal kahjuks ei olnud enam midagi päästa-remontida.

Alla läks TRW remontkomplekt- uue supporti ja mootori näol.
Hetkel systeemid töötavad laitmatult.


TEEMA LUKKU!
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Vasta

Mine “Veermik”