VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 21 Okt 2018, 15:39

Ühel pool see sama vigur lekkis, mõtlesin, et paigaldan uue remondikomplekti. Trummel oli veel lahti võtmata ja käisin VIN koodi v oli see auto numbri alusel anti uus varuosa. Kuid nagu pildilt näha on need erinevad. Vaatasin, et autol piduriregulaator ka küljes, mai 1995a auto.

Kas peaks otsima täpselt samasugust nagu praegu piduriklotside vahel st küljes või pole põhjust muretsemiseks?

Mul omal paraku kogemus selliste asjadega puudub.

Pilt

nibiru
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: VW tüüpi sõiduauto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas nibiru » 21 Okt 2018, 18:01

Ilmselt on tegu B-varuosaga. Siis võibki väliselt kergeid erinevusi olla. Kui poldiaugud ja sobivad siis pane külge.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas franz » 21 Okt 2018, 21:07

Tere.
Selle asja nimi on piduri silinder! Kui erinevus on ainult selles et vana on toodetud alumiiniumist ja uus mustast rauast siis ei ole vahet pane julgelt külge,ainult kui on võimalus siis mõõda silindri sees kolvi mõõt ära ,see peaks ikka sama mõõtu olema ,muidu võib hakata pidur erineva jõuga pidurdama
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 21 Okt 2018, 21:27

Ei tea kui hea mõte seda uut lahti on kiskuda, vaatan kas lihtsalt avatav... Samas pildilt vaatan, et kummilutt käib maha kui vanal. Supler olemas püüan üle mõõta.
Muidugi pidurdusjõud kui erineb siis vast jama. Järgmine samm on tehniline ülevaatus,loodetavalt ainult see piduri jama seda TÜV momendil segabki.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas GTI » 22 Okt 2018, 06:16

Otsi täpselt samas mõõdus töösilinder nagu vana muidu pidureid võtma ei saa. Pildilt tundub et see uus ju suisa pikem ka.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 22 Okt 2018, 08:34

Uus pikem sellepärast, et ta avatud olekus, kui kokku vajutan, siis paistab sama pikk nagu vana, st mahub vahele kindlasti.
Vbl peaks siis mõlemad uued panema, see oleks ehk ka variant.... ei teagi

Samas, milline on üldse lekkiv silinder, kui palju peab see lekkima,et ülevaatuse jaoks probleem oleks?

Olukord kui vajutada piduripedaali siis Pidur peale ei jää(pidurisilindri surve jookseb ilusti maha), pidurivedeliku tilkasi ei teki ja ei olnud neid tilkasi seal ka kummiluti alla piiludes. No kui auto sain siis näha oli, et niiske see värk seal trummeli sees ja tagakiige pealt oli, st klotside ümber jne. Ilmselt piduriõli ma arvan. Kuid pidurimärgutuli armatuuris pões, mis kustus kui anuma täis valasin, läks umbes 100ml

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas franz » 22 Okt 2018, 17:27

Kui mõõtma hakkad siis hoia näpudevahel kolbe sisse surudes ,siis eemalda kaitse kummi sisemine serv ja lase kolvil natuke välja -niipalju et saad ära mõõta ,täitsa välja ei ole vaja võtta.Silinder ei tohi üldse lekkida aga kui kaitsekummi alt kuiv siis lekib mujalt-kontrolli torusid ,on ka ükskord olnud selline juhus et see samune alumiinium silinder oli nii palju ära oksüdeerunud et tilkus tagant poolt kus piduri toru sisse läks. Muidugi need silindrid ei maksa nii palju -vaheta mõlemad ära, muidugi eks nende torude lahtivõtmine ole ka kuidas kunagi.

Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 22 Okt 2018, 17:41

Originaal mis küljes ilmselt 17,46mm, vaatasin uuel varuosal karbi peal kirjas sama mõõt... Torud ilmselt pudenevad, metallist teised, vaevalt lahti saab, uus toru ca 6€ panen uue, pidurisilinder ka umbes samas hinnas.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 23 Okt 2018, 23:33

Oleks see ainult nii kerge kui tundub... häda nende vanade autodega :)

Eeldan, et tungiga üles tõstetud autol peaks tagaratas ikka plokki jääma kui piduripedaali vajutada?

Igal juhul sellel autol ei jää plokki, tõstsin tungrauaga ka sillast endast auto üles, samas käsipiduriga kõik OK

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas GTI » 24 Okt 2018, 07:53

Pidur plokki sõites vs. sillast pidurdatud ratta käega keermine on erinevad asjad. Blokeerimist väldib silla küljes olev regulaator.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 24 Okt 2018, 09:58

Pole väga palju selliste autodega kogemust kus pidurdusjõu regulaator vahel aga sellel vast võiks kruusa peal vajutades siiski loha võtta kõik 4 ratast? Kui kumbgi ei võta siis võib-olla siiski, et tagumik tõuseb niipalju ülesse, et regulaator rattaid loha ei lase üldse, selline kogemus ühe Nivaga millega isegi kruusa peal tagumisi rattaid loha ei saa aga ülevaatusel kõik korras.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 24 Okt 2018, 21:44

A ok, ka loogiline... samas ratta tagant sillast tõstes ka jõudis käega ratast ringi ajada kui piduripedaali vajutati.

Võtan homme veel korra lahti trummeli. Googeldades tuli info, et seal mingi isereguleeruv kiilu süsteem. Mäletan, et trummelit peale pannes läks ta suht lofkalt peale, püüan klotse pingutada, et need vähe väljaspool oleks, st et õrnalt trummeli vastu käiks vms vbl siis saab parem.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1040
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 24 Okt 2018, 22:10

onusnooker kirjutas:
24 Okt 2018, 21:44
A ok, ka loogiline... samas ratta tagant sillast tõstes ka jõudis käega ratast ringi ajada kui piduripedaali vajutati.

Võtan homme veel korra lahti trummeli. Googeldades tuli info, et seal mingi isereguleeruv kiilu süsteem. Mäletan, et trummelit peale pannes läks ta suht lofkalt peale, püüan klotse pingutada, et need vähe väljaspool oleks, st et õrnalt trummeli vastu käiks vms vbl siis saab parem.
Ei pea trummelit maha kakkuma, saab kenasti ka trummli küljes olevast veljepoldi august töö tehtud- mingit terava otsaga näiteks tööstuslikku naasklit vaja vms. Keeruta trummlit ning vaata samal ajal poldi aukudest sisse, üks hetk märkadki seda kiilu ja kiilu all too vedru kinnitus silm, vot toda allapoole meelitades saadki klotse trumlile ligemale :wink: . Nõndaviisi kõige lihtsam ning samal ajal saad veenduda trumlit liigutades, et klotsid liiga peal pole :wink: .

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas franz » 25 Okt 2018, 16:47

Tere.
Seda kiilu -tilka mis reguleerib ära klotside kauguse toimetab tegelikult automaatselt kui kõik on ilusti puhas ja korras siis selle reguleerimiseks olen toimetanud järgmiselt- vajuta piduri pedaalile ,hoia pedaali all ja samalajal tõmba käsipiduri kangi mõned korrad üles -alla siis see kiil läheb ise ilusti paika nii kaugele kui vaja. Lahti võttes (trumlit maha kui on soon sisse kulunud)on jah hea otsida poldi august seda kiilu ja siis suruda teda ülespoole see vabastab klotsid ja siis tuleb trummel maha kergemini.

Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 25 Okt 2018, 20:29

Sikutasin kiilu allapoole, liigutasin trumlit oli tunda/kuulda, et peale seda käis vastu. Vajutasin jalaga peale seda korraks pidurit jälle kõik endine, st läks tagasi algasendisse... eemale, vist need hambad seal kiilul lulunud, et libiseb tagasi, ometi vedru ka veel sikutab teises suunas.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Okt 2018, 05:21

Tuleb aga järgmised 10 eurorutsi laiaks lüüa ja uus paigalduskomp. osta

Pilt
Pilt
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Polo pidurite remondikomplekti täpsustav küsimus

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 29 Okt 2018, 10:14

Vaatab aasta aja pärast, kui auto peaks siis veel olema minu käes -muidugi see on vähe kahtlane. Praegu sain TÜV läbitud, pidurid olid kenasti nõuete piires.

Tänan kes kaasa mõtlesid. :wave:

Vasta

Mine “Veermik”