B6 Passati tagasilla kapremont

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 Passati tagasilla kapremont

Lugemata postitus Postitas Olzz » 07 Apr 2019, 10:40

Hommik,

Eilne rehvivahetus andis mõista, et 12 aastat on jätnud Passati(Variant, 2007, 2,0TFSI) OEM detailidele jälje:
-- Amordi leevenduspuksid mõralised.
--Stabika varda puksid mõralised.
--Ülemiste õõtshoobade puksid mõralised. Nähtavasti vajavad ka alumised vahetust.

Kysimus B6/B7 omanikele, kui nyyd suurem vahetustette võtta-- kas on veel liigendeid kuhu tähelepanu suunata -- et tagasild muretu oleks? Seal on veel hulganisti kerepukse, mile sisu korrasoklekule ligi ei pääsenud.

VW paneb orignaalis palju TRW toodgangut. Endale on silma jäänud ka Lemförder ja ka Meyle HD- soovitusi?


Ette tänades,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5337
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

B6 Passati tagasilla kapremont

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Apr 2019, 11:22

Kui sa midagi seal näppima hakkad, siis arvesta sellega, et siis pead seal kõik ära vahetama, kaasa arvatud kõik õõtsade poldid, sest neid sa lahti ei keera. Lihtsam on vahetada terved õõtsad, ei tohiks minna oluliselt kallimaks, kui hakata pukse ükshaaval vahetama ja ajakulu on kordades väiksem.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Olzz
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

B6 Passati tagasilla kapremont

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Apr 2019, 12:29

Meie vahetame ülemised õõtsad komplektsena. Alumistel vahetame puksid.

Rohkem regulli jaoks vahetada pole vaja, kuid muud kaikad võiks ka sellise pilguga vaadata, et rohkem poleks paari aasta jooksul vaja tegeleda.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
Olzz
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1297
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 72 korda

B6 Passati tagasilla kapremont

Lugemata postitus Postitas vredestein » 07 Apr 2019, 18:05

Kui saatsimist on siis võiks vahetada kõik puksid mida eraldi saada on ja osad koos õõtsadega ja kindlasti ka uued eksentrikpoldid, ning ohtralt vasemääret vms sinna poltide ümber.
Kes tänasid kasutajat vredestein selle postituse eest:
Olzz
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 Passati tagasilla kapremont

Lugemata postitus Postitas Olzz » 08 Apr 2019, 12:11

Tagumiste pidurisadula raamidega sai vaeva nähtud niiet ninast veri väljas-- need poldid oli väga kõvasti telge kinni roostetanud.
Eks sama teema ootab ka sillaosadel. Auto´põhi on muidugi eelnevalt 2 korda korrosioonitõrjet saanud.

Võtan pakkumised õõtshoova komplektile ja puksidele eraldi. + veel siis kinnitusvahendite remontkomplektid.

//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Vasta

Mine “Veermik”