Volkswagen Passat B6 arusaamatu probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rSto
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
Auto: B8
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Volkswagen Passat B6 arusaamatu probleem

Lugemata postitus Postitas rSto » 11 Apr 2019, 18:39

Tere

Tekkis selline otseselt kirjeldamatu probleem.
Sõitsin eile maanteel, umbes kahekümne kilomeetri läbimisel hakkasin tundma üha suurenevat võbisemist või jõnksliku vibrat nii terves autos kui ka roolis. Samuti tundsin, et auto läheb raskelt edasi. Kompuutrit vaadates tõusis kütusekulu märgatavalt juba veidi ennem ning enne sunnitud peatust lõi rooli korraliku pehme vibra sisse. Autost väljudes oli vasakust esimesest rattakoopast sinine suits väljas. Rehvi tagant pigem. Suitsul oli ehe kummikärsa hais. Selline mis tekib relakaga kummi lõigates. Peale suitsu vaibumist nõksutasin autot edasi tagasi kahtlustades piduri peale jäämist kuid mingit adekvaatset infot sellest tegevusest ei saanud.Ainus mida täheldasin oli rooli keerates mingi kummine krigin mida ennem ei olnud. Sõitu jätkates nagu asi paranes ning isegi kütusekulu oli okei.
Koju jõudes eemaldasin antud ratta ning visuaalsel vaatlusel ei paistnud midagi häda leidvat.Veovõlli kummid ka terved. Vähemalt esimene ja niipalju kui ma tagumist nägin. Pidurisadulat ei hakanud eemaldama kuid kontrollisin liugurid üle ja need olid väljanägemiselt nagu uued. Piduriklotsidel oli ka hõõrdkatet peaaegu uue klotsi jagu alles niiet ei kalduks kinnijäänud kolvi poole sest auto ei kiskunud sõites ega pidurdades kuhugi.
Niisis paigaldasin ratta tagasi ning õhus olles keerutasin ning võrdlesin teise poolega . Raskem kui teine pool. Mitte palju kuid vahe on tuntav kui oskad midagi halba kahtlustada. Ning samas mingi ratta asendi peal on raske koht sees keerutamisel. Jäi asi sinnapaika.
Täna töölt tagasi söitma hakates hüples või "vibreeris" auto esimesed kaks kilomeetrit korralikult. Kodu jõudes polnud enam seda meeletut vibra mis sõidu alguses oli. Mingi vibra on ikkagi alaliselt sees ning see sama kummikrudinat meenutav roolikeeramine, seda ka vaid vasakule põhja keerates.
Lisainfoks niipalju, et klotsid, välimised veovõlli otsad said paar kolm kuud tagasi vahetatud. Samuti on veljed/rehvid korralikud ning õigesti tasakaalus. Mingeid raginaid ei esine isegi kõige järsemal parklasõidul .
Mis pagana pull see siis nüüd on? Oskab keegi aidata? Tunnen, et auto on laialilendamise äärel kuid mõistus on otsas.
Mis põhjustab seda vibra , kummi väänamise häält, seda sinist kummikärsakat mis esines eile? Täielik müsteerium, pole sellist asja kogenud 12 aasta volkarite omamise jooksul.

Autot on vaja igapäevaselt ning ainuke variant on ta nädalavahetusel korda saada. Palun abi
Viimati muutis rSto, 11 Apr 2019, 18:39, muudetud 1 kord kokku.

kristj4nt
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B6 arusaamatu probleem

Lugemata postitus Postitas kristj4nt » 11 Apr 2019, 19:22

Piduriketas võib kõver olla või vigane
Viimati muutis kristj4nt, 11 Apr 2019, 19:24, muudetud 1 kord kokku.

kristj4nt
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Volkswagen Passat B6 arusaamatu probleem

Lugemata postitus Postitas kristj4nt » 11 Apr 2019, 19:26

Kummi kriginat tegi minu autol keerates välimine veovõlli otsakumm. Vahetasin ära. Läks paremaks

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Volkswagen Passat B6 arusaamatu probleem

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Apr 2019, 19:53

See kirjeldus kokku tähendab, et kolb ei liigu. Varu enne lahti võtmist remondikomplekt, kus kõik sadula jubinad.
Ilmselt on klotsid "peeglid" ja kuuma saanud nii, et varuda ka uued klotsid ja muu mudru, mis nende vahetusel vaja.
Viimati muutis tlauri, 11 Apr 2019, 19:56, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

rSto
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
Auto: B8
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Volkswagen Passat B6 arusaamatu probleem

Lugemata postitus Postitas rSto » 12 Apr 2019, 07:38

Tuleb Teid usaldada ning piduriosad poest ära tuua. Kui asi laiali siis näeb ära kas oli selle viga. Peab ikka kettad ka ära vahetama sest kui ta sellisel kujul kuuma saanud on siis ilmselt kõverad.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Volkswagen Passat B6 arusaamatu probleem

Lugemata postitus Postitas dellu » 12 Apr 2019, 07:49

VÕin pakkuda töökorras kasutatud supportit. Ilmselt esmaseks tuvastamiseks odavam. Võin ketta ja klotsid ka kaasa anda, siis hea odav testida.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Volkswagen Passat B6 arusaamatu probleem

Lugemata postitus Postitas tlauri » 12 Apr 2019, 12:20

Head kettad kannatavad sellise kohtlemise vapralt ära ja ei ole põhjendatud kohe hooga uusi hankima, va kui alamõõdu lähedal - siis üks töö ja muidugi mõttekas kõik korraga teha.
rSto kirjutas:
12 Apr 2019, 07:38
Tuleb Teid usaldada ning piduriosad poest ära tuua. Kui asi laiali siis näeb ära kas oli selle viga. Peab ikka kettad ka ära vahetama sest kui ta sellisel kujul kuuma saanud on siis ilmselt kõverad.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Vasta

Mine “Veermik”