golf 4 piduriketaste anomaalia

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
karukusti
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas karukusti » 09 Sept 2019, 17:48

nii spetsialistid, mul läheb siis aasta jooksul neljas paar kettid autole, kuna kõik lähvad kõveraks. Kettaid ostetud erinevatest poodidest, automaailm, raunex, ja viimased autoeksperdist mingid saksa omad, millega sai ka kõige kauem sõita, aga nüüd annavad need ka tunda juba. Supordid üle käidud ja liiguvad kenasti, pidur peale ei jää, veelopmpidest ka pole läbi sõitnud ja varasemalt pole ühegi autoga mul sellist jama olnud, kui nüüd keegi arvas et mul mingi mega rets sõidustiil on. On käidud erinevates töökodades, uuritud, puuritud, kõik vangutavad pead ja peale selle, et sitad kettad pole keegi midagi targemat öelda osanud! Jutt on esimestest ketastest! Tänud!

Pets115
Klubiline
Postitusi: 689
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Škoda Octavia 1,6 TDI 77kW -10 & Škoda Superb 2,0 TDI 125kW -10 & Volkswagen "Tibu" Golf 1,5 TD 37kW -78 & Volkswagen "Yolo" Polo 1,3B 40kW -91
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 13 korda

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas Pets115 » 09 Sept 2019, 17:50

Mul sama teema. Pooleteise aasta jooksul teised kettad ja jälle kõverad. Algul olid Brembod, nüüd Zimmerman.
Ootan huviga!

karukusti
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas karukusti » 09 Sept 2019, 18:05

Pets115 kirjutas:
09 Sept 2019, 17:50
Mul sama teema. Pooleteise aasta jooksul teised kettad ja jälle kõverad. Algul olid Brembod, nüüd Zimmerman.
Ootan huviga!
saaks ma poolteist aastat ühtede ketastega siis ei viitsiks siia kirjutadagi :p

Pets115
Klubiline
Postitusi: 689
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Škoda Octavia 1,6 TDI 77kW -10 & Škoda Superb 2,0 TDI 125kW -10 & Volkswagen "Tibu" Golf 1,5 TD 37kW -78 & Volkswagen "Yolo" Polo 1,3B 40kW -91
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 13 korda

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas Pets115 » 09 Sept 2019, 18:39

Tegelt peaks jubad kolmandad kettad minema, aga hetkel sõidan värelevatega. No kuidagi ei raatsi jälle uusi osta ennem kui viga kindel. Seekord lasen supordi remondikomplektid ära vahetada kuigi pidurid peal ei ole.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 921
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Corrado 1.8 20V Turbo , Golf mk4 1.8T 20V 4motion, US Jetta mk5 2.0TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas ompracing » 10 Sept 2019, 19:28

Asi ongi tõenäoliselt kvaliteedis.Näiteks Zimmermani kvaliteet on kuuldavasti juba tükk aega kehv. Ise olen kasutanud üldjuhul TRW osi ja siiani pole pidanud kahetsema (siiski oem osad vag’il). Samuti olen kuulnud head ka Fremax’i kohta (Lexuse OEM näiteks.) Usun et ka Bosch ja ATE teevad siiani kvaliteetseid piduriosi.
Veidike irooniat igasse päeva :)

_rein_
Huviline
Postitusi: 368
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 10 Sept 2019, 23:58

Kuna olen treinud 1000+ ketast,siis võin öelda et üle tehasest alla pandud ketta ei ole.Poest ostetud sõltumata nimest on kehvemad.
Kui originaal min mõõdu välja annab soovitan treida.Isegi korra kõveraks läinud ja kuuma saanud jääb peale treimist pidama.
Kes tänasid kasutajat _rein_ selle postituse eest:
tito

dellu
Moderaator
Postitusi: 3968
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas dellu » 11 Sept 2019, 10:12

supporti kinnitused ikka korras. G4-l oli ju kahte liiki. Osa läks otse käändmiku külge, teised kanduriga. Nende käändmiku versioonidel kippus ära roostetama ja siis ei jää kinni enam korralikult. Seda võib väänata/käänata küll
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

POZ
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas POZ » 17 Sept 2019, 15:18

Kas rummude viskumine on üle mõõdetud? Kui rummud kõverad, korralikult kontaktpinnad puhastamata jäetud või mingi si** vahel, siis lähevadki kettad olenemata tootjast ja hinnast kõveraks.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7153
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 73 korda

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Sept 2019, 16:33

Kui peale ketaste vahetus on mingi aeg kõik korras siis ei saa viga rummudes olla sest kõverad/viskavad rummud teeksid seda koguaeg.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4024
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 81 korda

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas tito » 17 Sept 2019, 18:26

Uued rummud ei maksa midagi, kui kettaid läheb nagu murdu, siis on mõistlik vb tōesti rummu ja laagri vahetuse peale mõelda.
ехали, ехали, ехали и приехали

POZ
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

golf 4 piduriketaste anomaalia

Lugemata postitus Postitas POZ » 17 Sept 2019, 19:22

GTI kirjutas:
17 Sept 2019, 16:33
Kui peale ketaste vahetus on mingi aeg kõik korras siis ei saa viga rummudes olla sest kõverad/viskavad rummud teeksid seda koguaeg.
See sõltub rummu kõverusest aga reeglina ei anna rummu kõverus kohe tunda. Tavaliselt kulub mõnituhat kilomeetrit enne kui värin endast tunda andma hakkab. Rumm peaks ikka väga banaan olema, kui ta kohe tunda hakkaks andma. Oleme mitmetel autodel samasuguste probleemidega kokku puutunud ning põhjustaja on rumm olnud.
Kas ketaste ja rummude vahe on kenasti puhastatud ja mingit kahtlast möginat rummu ning ketta pinna vahele pole lastud?

Vasta

Mine “Veermik”