Pidurid autospordis

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Pidurid autospordis

Lugemata postitus Postitas Martti » 26 Sept 2019, 18:44

Sooviks veidi nõu ja kogemusi piduriketaste ja klotside kohta.

Nimelt ootan soovitusi piduriketaste ja piduriklotside kohta, mida kasutada autospordis.
Tegu ei ole võidusõiduautoga, kuid mõned opentrack üritused võiks kaasa teha. Samuti talvel mõned jäärajad.
Ketta mõõt kas 256mm või 280mm.

Olen varem kasutanud Subarul Brembo Sport Line seeriat ja DS2500 klotsi, mis töötas suvel väga hästi. Sport seeriat ei tundu golf 3/2 olevat. DS2500 on ilmselt ka veidi overkill.

Ühesõnaga jagage kogemust ketaste/klotside osas, mida kasutada, kui masin sõidab tänaval ja pühapäeviti rajal.

Terv,
Martti
Viimati muutis Martti, 26 Sept 2019, 18:44, muudetud 1 kord kokku.
Jooge piima!

230Ott
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 09 Mai 2014, 14:34
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Pidurid autospordis

Lugemata postitus Postitas 230Ott » 26 Sept 2019, 18:49

FDS seeri ehk siis DS2500 ongi kõige mõistlikum valik kergeks võisusõiduks ja igapäeva kasutamiseks. Sellega sarnane on EBC Yellowstuff. Kui need tunduvad liiga kanged siis kasuta mõne nimeka tootja "tavaklotsi".

merchant
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda

Pidurid autospordis

Lugemata postitus Postitas merchant » 26 Sept 2019, 18:58

Tavalised siledad ilma soonte ja aukudeta kettad, eriti vahet pole, kelle toodetud, aga mida suuremad pidurid, seda väiksem koormus klotsidele. DS2500 ei ole kindlasti liig. Meie Sierraarist mannergu all kestavad Bosch klotsid 2x6h sõitu, DS2500-ga saime 2 hooaega (8x6h) läbi :) ja võtmine (bite) on teravam, konkreetsem. Muidugi lendas selle ajaga vihmaseid sõite ka sisse, siis klotsi eriti ei lähe.

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Pidurid autospordis

Lugemata postitus Postitas Martti » 26 Sept 2019, 20:03

Aga ketaste soovitusi. Tavakettad kipuvad juba tänavasõidus kõveraks minema.
Jooge piima!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Pidurid autospordis

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Sept 2019, 20:10

Martti kirjutas:
26 Sept 2019, 20:03
Aga ketaste soovitusi. Tavakettad kipuvad juba tänavasõidus kõveraks minema.
Ülejäänud pidurisüsteem korras....kelgud sirged ja kulumisrant puudub? Pidurdusjõu jaotumine ühtlane?
Pidurite paigaldus korrektne ja rummu ja ketta vahele mingit jama lastud pole?
Rummud sirged ja kellaga mõõdetud?

Üldiselt lõppevad need kõveraks minevad kettajutud kiiresti, kui reaalselt hakata pidurisüsteemi kontrollima ning sealt tulevad mingid defektid välja.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Pidurid autospordis

Lugemata postitus Postitas Martti » 26 Sept 2019, 20:46

Tänud kaasa mõtlemast. Süsteem tuleb uua/taastatud nagunii. Ei pööra siis kettale suurt rõhku ja proovin ära.
Jooge piima!

Vasta

Mine “Veermik”