Parim “bang for buck” variant

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 06 Apr 2020, 15:43

Tere

Kindlasti on foorumirahva seas kogemustega tegelinskeid.

Ütleme siis nii, et 50€ tk coilid on täitsa ok niisama sõiduks aga jäävad tööülesannetega jänni, kui kohapealt veits ägedamat minekut anda. Põrkav jänku on kindlasti tore vaatepilt aga ei kuuluks minu repertuaari.

Siit ka soov leida mõistlikeim coili, amordi, vedru vms variant, mis teeb oma tööd hästi (loe: on sõidetav ja suudab vedu maha panna). Ma ei näe suurt mõtet osta ka asja mille potensiaali ära ei kasuta sellest ka “bang for buck”.

Kellel häid soovitusi, kogemusi võib julgelt kaasa rääkida.

Aitäh tähelepanu eest.

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas karlj. » 06 Apr 2020, 16:01

Et probleem siis wheel hopiga? Mk7 platvormil aitasid head rehvid ja jäigad puksid/padjad.

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 06 Apr 2020, 16:27

karlj. kirjutas:
06 Apr 2020, 16:01
Et probleem siis wheel hopiga? Mk7 platvormil aitasid head rehvid ja jäigad puksid/padjad.
Rehvid on semi slikid, polü puksid kõikjal, strutid js frutid kus võimalik. See pool on end ammendanud.

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: VR6 x3 & GTI jubi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 4 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 06 Apr 2020, 16:29

Minu siiamaani parim kogemus on V-maxx jäikust reguleeritavad coilid.Sätid oma kõrguse ja väga lihtsalt nupust seadistatav on jäikus 3 võin4 astet.Algselt sõitsin mk3 tavaseades ringi ja oli jäigaks keeratud...sai veidi hiljem paigaldatud polipuksid esi ja tagasilda ning siis muutus ülemõistuse jäigaks.Keerasin mitu astet pehmemaks ning on vägagi okei sõita.Kui ikka väga lainesse sõidetud ristmikku ületda siis kipub veidi hüppama aga 95% ajast on normaalne.Varasemalt proovinud TA technixi jms ei saa võrrelda.
Järgmiseks proovimiseks tuleb õhkvedrustus kah jäikust reguleeritav variant.Eks näis kas see ületab. :D

Alar
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Apr 2004, 18:54
Telefon: 5071082
Auto: Golf 7 R-line 4 motion & "veidi" näpitud Fiesta ST150 200hp
Asukoht: Kiili
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas Alar » 06 Apr 2020, 21:47

Mulle meeldib coilide asemel kasutada Bilsteini B12 lahendust ehk B8 amort ja Eibachi vedrud. Jõu aitab maha panna jäigem pikilõtku padi ning difrilukk.

Kasutaja avatar
HarryR
Klubiline
Postitusi: 209
Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 61 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas HarryR » 01 Mai 2020, 21:41

Teeb mulle keegi nüüd nende kahe vahe selgeks!

https://www.carshop.ee/et/92602-vw-golf ... pe-ra.html

https://www.carshop.ee/et/92601-vw-golf ... pe-ra.html

Mida see Mk7 A7 2.0L või Mk7 A7 1.2L erinevus tähendab? Sobib neist kumbki GTD alla?
Viimati muutis HarryR, 01 Mai 2020, 21:43, muudetud 2 korda kokku.
GTD Instagramis @harry_r111

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 04 Mai 2020, 13:38

Nii nii :D

KW V1 coilid versus B12 pro kit (Bilsteini B8 amordid ja Eibachi vedrud). On kellegil head tagasisidet emmakumma kohta?
V1 komplekt on 200€ soodsam, kui Bilsi komplekt.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 04 Mai 2020, 14:09

Mul Boral KW V3-d, ei oska halba midagi öelda.

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 04 Mai 2020, 14:31

alkeemik kirjutas:
04 Mai 2020, 14:09
Mul Boral KW V3-d, ei oska halba midagi öelda.
Jajah v3 veits overkill hinnaklass😘
Kes tänasid kasutajat Rocco2 selle postituse eest:
alkeemik

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas CD-R » 04 Mai 2020, 14:45

Kui enda jetta mk1-le b12 komplekti uurisin, tuli hinnaks 750-800 euri, kas v1-tesi saab tõesti odavamalt?

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 04 Mai 2020, 15:02

CD-R kirjutas:
04 Mai 2020, 14:45
Kui enda jetta mk1-le b12 komplekti uurisin, tuli hinnaks 750-800 euri, kas v1-tesi saab tõesti odavamalt?
Nooh mul praegu oleks variant komplekt saada jah.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 04 Mai 2020, 15:53

Kui oled pedant auto kõrguse osas, siis lihtsalt vedru ja amordi komplekt on vene ruleti mängimine.
Mul 2-el autol KW-d (Audi Q5 ja Golf 2), kuna ei ole nii rikas, et lisaks korralikule kallile asjale ka mitu odavat asja osta :)
Väidetavalt on uuel Golf 2-el ka KW-d all (ehk siis ka 3-mas auto KW-dega) aga kuna pole ise veel autot kordagi alt näinud, siis kinnitada ei julge.
Audi all igatahes võrreldes originaal vedrudega ma comfort režiimis otseselt negatiivset effekti ei tunne (sama jäik, kui OEM vedrudega).
Põhiprojekt Golf 2 all ma sõita pole veel saanud proovida ja niipea ilmselt ei saa ka aga coilid all pildi pealt tundub igatahes hea :D

Igasugu odavad coilid on üldjuhul põrkavad pallid ja rohkem stääncerite pärusmaa, mitte reaalsetele paugutajatele.
Ma ise eelistaks alati pigem OEM lahendusega vedrustust (ehk vedru + amort, mitte coil) aga kahjuks 99% ei suudeta neid minu maitsele vastava kõrgusega teha.
Viimati muutis M-Tech, 04 Mai 2020, 15:54, muudetud 2 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Parim “bang for buck” variant

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 04 Mai 2020, 20:07

Panin coilid teele, pärast siis raporteerin kas läks täppi valikuga :lol:

Vasta

Mine “Veermik”