Mk2 mootorivahetus/veermik

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
VeelÜks
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 13 Nov 2018, 00:18
Telefon: 58131985
Auto: Golf ll
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Mk2 mootorivahetus/veermik

Lugemata postitus Postitas VeelÜks » 03 Okt 2021, 18:49

Tere! Hetkel on käsil mootorivahetus golf 3 2.0 85kw > golf 2 1.6 51kw. Kas esimese sillatala ja poolraami kompoti tõstmine 3me pealt 2-le on vajalik? Tean et 3mel on rattavahe laiem aga kui kasutada 1.6 pooltelgi? Kas kannatab kasutada 1.6 pooltelgi?
Lisaks - mõlemal on ce2 juhtmestik (91 ja 92a autod), kui raske on golf 2-e spido saada korralikult toimima. Igasugune juhtmestiku teema on veel hägune aga skeemid on olemas.
Kõik kes on selle tee läbinud, palun kirjutage PS.

Aitäh

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Mk2 mootorivahetus/veermik

Lugemata postitus Postitas CD-R » 03 Okt 2021, 19:27

Võid kasutada oma vanat käigukasti, saad jätta oma kogu silla ja veovõlli teema sama, või vahetad 85kw-se kasti veovõlli otsa flantsid ära, seal suuruse erinevus. Vanat kasti kasutades tuleks vahetada siduriketas, kuna nuut on erinev, selleks sobiks väga hästi näiteks G2 gti või G3 1.8 66kw 210mm siduriketas.
Spidoploki puhul tekib ilmselt probleem tahoka ja jahutusvedeliku temperatuuriga. Tahoka jaoks tuleb võtta otse süütepoolilt signaal, kuna ajust tulev signaal on digitaalne ja g2 tahokas on analoog. Süütepoolil on selline luuk 3 pin pistiku üleval, sealt alt tuleb välja kaks klemmi, enamasti need on markeeritud 15 ja 1. 1 klemmi alla tuleb joota juhe ja see juhe vedada G1/12 klemmi alla kaitsmekarbi mootorijuhtmestiku pistikus.
Jahutusvedeliku näidiku jaoks tuleks kasutada G2 originaal mootori küljest andurit ja juhe sealt küljest peaks jõudma G2/03 klemmi alla kaitsmekarbis.
Ülejäänud võiks toimida.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Mk2 mootorivahetus/veermik

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 04 Okt 2021, 17:55

Siin teemas ei puutu need mootorid esisilla talasse. Tuleb vahetada õõtshoovad. Kuidas tuleb mõte,et noh ei jaga tõesti sinu mõttemaailma,et midagi ,,kompenseerida,, poolassi pikkusega. Paned G2.ele .G3e.tala ja G2 õõtsad. Ongi mõõdud taas paigas,sillal. Aga talal on mootori padja kinnitused teised,kui on G2 hel. Paned G2hele millel on G3 tala,ka G3e mootori padjad.. Jälle asi korras. Elektrit olen ka teinud,kuid seda vast ei lahkama siin.

Vasta

Mine “Veermik”