K: 60/40 madaldus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Golfman
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: 60/40 madaldus

Lugemata postitus Postitas Golfman » 25 Juul 2006, 15:02

Tere.
Kuna tahaks oma autole madaldust alla sobitada (Golf 3), siis millist madaldust soovitaksite, et saaks ka meie teedel s?ita.
Ja veel - mida t?hendab 60/40 madaldus? Kas ees 60 ja taga 40?

Ette t?nades.

w8
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 22 Apr 2006, 09:54
Auto: Octavia RS(ex
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas w8 » 25 Juul 2006, 17:36

vist ikka tagurpidi ,et ees 40 ja taga 60 ,et auto sirgeks saada!

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas G2rry » 25 Juul 2006, 17:40

60/40 t?hendab seda et eest 60mm madalamaks ja tagant 40 mm madalamaks,m??akse ka 60/60 , 60/50 , 50/50 , 80/80. jne .Golf 3 puhul on normiks s?iduks paras mingi 50/50 ma arvan :)

[Muudetud: 25-7-2006 G2rry]

RoyBane
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Sept 2005, 16:16
Asukoht: Tallinn-Türi-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RoyBane » 26 Juul 2006, 10:10

Algselt postitas: w8
vist ikka tagurpidi ,et ees 40 ja taga 60 ,et auto sirgeks saada!

h?mming......

ma olen asjast vastu pidi aru saanud... et ette pannakse ikka rohkem madaldavad ja taha v?hem..... muidu j??b tagaots liiga maha ja n?me ( :P ) on.......

kasvatage lolli (loe: mind), sest mina (loe: loll) ei saa aru.....:P:P:P:P
:D O.P.T.I.M.I.S.T :D

fD-
Huviline
Postitusi: 493
Liitunud: 23 Jaan 2005, 02:24
Auto: VAG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas fD- » 26 Juul 2006, 11:24

Mul golfil 40/40 all ja madalamat enam ei paneks (varem oli). Saab vabalt liikuda Tallinna teedel ja on piisavalt j?ik.

w8: 40/60 = tagumik on madalam kui esiots = jube ;)

Golfman
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Golfman » 26 Juul 2006, 12:58

T?nan k?iki, kes v?tsid vaevaks vastata. Olen natuke netist uurinud ja arvan, et otsustan 60/40 kasuks.

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daqqer » 26 Juul 2006, 14:19

?ige m?te :)

w8
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 22 Apr 2006, 09:54
Auto: Octavia RS(ex
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas w8 » 26 Juul 2006, 17:07

minu point on selles et minu stokk golfil on per*e silma j?rgi k?rgem, ilus oleks kui auto on sirge!

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 06 Okt 2006, 21:06

ei leidnud konkreetselt sellekohast teemat, aga ei hakanud uut ka tegema. peaks selle pealkirja alla sobima k?ll.

k?simus selline, et kui palju ja mis mudelit madaldavad nii?elda universaalsed madaldusvedrud? n?iteks 40mm madaldus Golf 1-le 37-82kw. erinevatel andmetel on G1 GTI tavalisest 10-15mm madalam. kas mina saan siis oma GTI-le 25 v?i 40mm madaldust v?i m?ne tavalise 1.1-se G1-e omanik saab 40 v?i 55mm madaldust v?i on seal mingi kuldne kesktee vms?

urmik
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:52
Asukoht: tartu-võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas urmik » 08 Okt 2006, 15:29

sa saad ikka 40mm madaldust... amordi p?stak on neil ikka samasugune ainult vedru erineb, mis m??rab ka auto k?rguse :)

Golfrider
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 01 Sept 2004, 14:02
Auto: MB Vito 115
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Golfrider » 09 Okt 2006, 09:14

Mul ka 60/40 ja t?itsa rahul. Hea valik ;)

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 09 Okt 2006, 13:03

Algselt postitas: urmik
... ainult vedru erineb, mis m??rab ka auto k?rguse :)
v?ib-olla sai eelmine jutt natuke segane, proovin uuesti.
point selles, et GTI-l on v?rreldes tavalise Golfiga juba 10-15mm madaldust.
kui m??akse vedrusid (oletame, et -40mm), mille juures pole kirjas, kas need on m?eldud
tavalisele v?i
GTI-le v?i
VR6-le v?i
Syncrole jne,
vaid LIHTSALT - GOLFILE,
siis kas need madaldavad 40mm
tavalist Golfi v?i
GTI-d v?i
VR6-te v?i
Syncrot jne?
neil erinevatel mudelitel on ju JUBA ORIGINAALIS erineva k?rgusega vedrud all.

iseenesest on probleem vist juba lahendatud, kuna leidsin, et JOM-il on madaldussarjad t?itsa olemas eraldi nii 1.1-dele kui GTI-dele ja suht soodsa hinnaga, aga kui keegi oskab kommenteerida, siis oleks huvitav lugeda ikka.

Vasta

Mine “Veermik”