Golf 2 tagaratta laagri vahetus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Kustav
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
Telefon: 55575240
Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 2 tagaratta laagri vahetus

Lugemata postitus Postitas Kustav » 06 Dets 2009, 11:33

Tere
Mis raskusi/üllatusi/mõistatusi võib vahetamise käigus tulla?
Kas on mingeid nippe ja asju mis vajab kõrgendatud tähelepanu ?
Uuele laagrile peale vaadates tundub päris lihtne.
Igaks juhuks küsin siit ennem kui asja kallale asuda.

Kustav.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Wizard » 06 Dets 2009, 11:37

midagi keerulist seal ei ole
Br.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja » 06 Dets 2009, 12:15

Kapsel maha, splint eest, stoppervõru pealt ära, mutter eest ja hakkad trumlit maha kangutama. Pane tähele, et mutri ja laagri vahel on veel sälguga seib. Trummel mass siis võtad miskise pulga ja kopputad laagri saaled trumlist välja ja paned uued ettevaatlikult sisse. Loomulikult pane laagritele määret, soovitatavalt kallima otsa määret. Trumlit peale pannes vaata, et klotsid oleksid ilusti oma koha peal. Nüüd paned kogu gemüüse uuesti kokku, pingutad normaalse jõuga kinni, selle hetkeni kuini lõtk kaob. Juba peale 100km on soovitatav mutrit natuke peale keerata, kuna laagrid on paremini oma pessa läinud.

Igatahes mina olen niimoodi vahetanud ja siiamaani pole ükski ratas minema lennanud:bigsmile:. Kui ma miskit valesti kirjeldasin siis paluks siia teemase kirjutada , saaksin minagi targemaks.

raizxc
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 14 Jaan 2005, 14:16
Telefon: 53739748
Auto: Audi
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas raizxc » 06 Dets 2009, 12:18

Wizard kirjutas:midagi keerulist seal ei ole
Kas Kustav vajas julgustamist? Pigem olid tal ikka konkreetsed küsimused tagaratta laagri vahetamisel.


Edit: Boxerdaja sai vähemalt asjale pihta.

Prez
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 18 Juun 2007, 13:52
Auto: Bemm
Asukoht: TLN (East Side)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Prez » 06 Dets 2009, 19:28

Ainult laagri vahetus jah lihtne, aga saalede kätte saamine rummu seest vb kõige lihtsam ei ole, kui esimest korda seda teha!
Kuigi ega ta väga raske ka nüüd ei ole.

Kui mõne normaalsema laagrikomplekti ostad, siis seal määre kaasas + uued saaled, uued splindid, mutrid ja uued kapslid.

jantsi
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Juul 2007, 16:44
Auto: vw golf VII variant
Asukoht: Aa küla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas jantsi » 06 Dets 2009, 21:20

Jah laagrivahetus lihtne aga tean lugu kus kaks narri laagripingutus muttri õhupüstoliga kinnilasi ja järgmisel päeval Jõhvi linnas auto tagumine ratas minema sõitis:)

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 07 Dets 2009, 11:24

Trummelpidurite korral tuleks enne trumli mahavõtmist autom. regul. kiil kah tagasi lükata.
Pilt

[Edited on 7-12-2009 by pppp]

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vibla » 09 Dets 2009, 11:02

Soovitan, et enne kui trumlit tagasipanema hakkad lase nurklihvilaga (relakaga) trumli piduripinna välimine rant maha. Sellega saad alati paremini trumli kätte ja peale tagasi. Teiseks: Kui hakkad rattalaagrit kinnikeerama (pingutama) pane ratas otsa -tõmba 2-he poldiga kinni ja siis reguleerid nii, et kui ratta ülevalt ja alt kinnihoiad ja proovid loksutada peaks ratta loks olema minimaalne (2-3mm) . Kinnipookida laagrit ei tohi. Laager vajab veidi paisumislõtku.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Vasta

Mine “Veermik”