K: G3 esisilla puksid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
CHORT
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
Auto: Toyota Avensis '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas CHORT » 24 Aug 2011, 21:08

Tähendab küsimus järegmine :
Kui vahetada esisilla puksid , konkreetselt tagumised suured, kas on vaja panna hülsid , mis käivad mõne totja puksidega kaasas?
Pilt

Milleks see hüls on ? Otsisin nettis aga täpselt vastust ei saanud. Mõne räägib , et on ikka vaja tsentreerimiseks , teine aga ütleb , et ei ole vaja G3ele .
Varuosade kataloogid ja poed ikka pakkuvad selliseid G3e jäoks kah.
Pilt

See oli siis teoreetiline küsimus .
Praaktika siis näitab sedasi, et siis hiljuti vahetasin enda golfile esisilla puksid. Nüüd panin poly puksid , nendel ei ole selle metallist rõngast ümber. Kolin kadus , nagu oligi oodata . Nüüd aga tekkis selline ragin . Krigiseb või ragiseb just kui järsku pidurdada / gaasi anda / rooli keerata. Algul mõtlesin ,et ülemised amordi padjad on väsinud ja / või tugilaagrid. Padjad said vahetatud , laagrid kontrolitud - olid korras. Kontrollisime veel kord , et kõik poldid all on ikka kõvasti kinni ja esisild on tugevasti kinni kerega. Peale padjate vahetust see krigin kostab esisillas alt pool. Selle peale ma mõtlesin , et äkki just sellepärast , et me ei pannud neid hülse ,need õõtshoovad "mängivad" oma pesades poltide peal. Sest polt on palju peenem , kui tugilaagri sisemine hüls.

Ehk siis on hülse vaja installida või mitte ?
Viimati muutis CHORT, 24 Aug 2011, 21:27, muudetud 2 korda kokku.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 tagumised õõtshoova puksid

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 24 Aug 2011, 21:46

Hülss garanteerib absoluutse tsentri. Kuid kui oled tegelenud ESI sillaga,siis reguleerid teda niiguinii. Ka silmaga vaadates on võimalik tsentrisse panna auk M-14 ja polt M-12,1,5. ilma ,,hülsita,, . Probleemi pole. Pane ,,AUK,,tsentrisse,, . Jutt nendele,kes taipavad tehnilist lahendust.Ja arvad,et see ,,hülss,, oleks kindlasti selle probleemi lahendanud?
Viimati muutis T6nis2, 24 Aug 2011, 21:50, muudetud 1 kord kokku.

CHORT
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
Auto: Toyota Avensis '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas CHORT » 24 Aug 2011, 23:22

On veel arvamusi ? :)

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas raiku » 25 Aug 2011, 02:13

pole vahet märganud esimest korda paigaldasin hülsid, teisel korral ei paigaldanud miski error tekkis täpselt ei mäleta mis aga panemata nad jäid ja vahet ei olnud, nüüd on obljäädi puksid all millel oli ava peenem.

aga see hülsike on tõesti vaid ilu asi tegelt, sest puksihoiab kinni ikkagi polt. ja kriginat sealt ei tohiks tekkida, tõsta auto ülesse ja kanguta kõiki liikuv osasid ehk leiad kriiksuja ülesse.
viljandi mölamies

CHORT
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
Auto: Toyota Avensis '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas CHORT » 25 Aug 2011, 06:42

nüüd on obljäädi puksid all millel oli ava peenem
Kas sa saaksid ütelda , mis Opeli oma need on ? Ammu juba kuulsin , et saab kasutada , aga ei teadnud mille oma . Tulevikuks.
sest puksihoiab kinni ikkagi polt. ja kriginat sealt ei tohiks tekkida
Täpselt nii ma mõtlesin kah aga krigin ikkagi on.
tõsta auto ülesse ja kanguta kõiki liikuv osasid
Sai juba korra kõike ülekangutatud ja kontrollitud - uute puksidega kõik tundus tugevasti kinni , võreldes sellega , kui väsinute puksidega oli. Ei mingit lõtku aga midagi.
Tookord sain vahetatud puksid , k.a. stabika kontide omad, parempoolne rooli ots ja väline kaitsekumm. Siis , hiljem, ülemised amordipadjad. Sillastendis käidud. Mis veel võib tekkitada sellist häält ?

CHORT
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
Auto: Toyota Avensis '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas CHORT » 25 Aug 2011, 09:15

Strongflexist tuli vastus , et ma EI PEA neid hülse kasutama nende puksidega, samas aga võin kui tahan.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Aug 2011, 09:47

CHORT kirjutas:Nüüd panin poly puksid , nendel ei ole selle metallist rõngast ümber.
Kas need poly puksid on siis ilma metallkestata ja pressitakse lihtsalt õõtshoova puksi avasse? Mis teda seal kinni hoiab, et ta välja ei tule? Mingi erikonstruktsiooniga - kas neist puksidest mõnda pilti leiad? Arvan et seesama puks seal õõtsa augus seda kriginat teebki. Kuidas nende paigaldus käib, lükatakse kuivalt õõtsa sisse või vaja mingit määret kasutada (ma ei tea neist suurt midagi... :( )
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

CHORT
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
Auto: Toyota Avensis '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas CHORT » 25 Aug 2011, 09:59

Jah polyurethane puksid ilma metallkestata ja presitakse lihtsalt avasse.Sellised nad ongi :
Pilt
Kinni hojavad just need randid otstes. Ja nagu sa õigesti arvasid tuleb kasutada määred , mis on kah kaasas (Litholi määrega sarnane), muidu krigisevad. Ja seda määret sai ikka kasutatud , nii väliservas , kui ka hülsi ja puksi vahel. Minul kah ei olnud varem nendega kogemust .
Aga see heli ,mis seal tuleb pigem metalli krigin vms. Eks tuleb üle kontrollida kõik ja , võib olla kasutada neid hülse millest oli jutt eelnevat . Või isegi teised puksid.

Ps siin saab rohem infot nendest puksidest
Viimati muutis CHORT, 25 Aug 2011, 10:01, muudetud 1 kord kokku.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 25 Aug 2011, 21:51

Nalja teete. Sellel puksil pole ju ültse painde kohta. Puhta ümmargune tema. Teema-G3-e. esisilla tagumine puks.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas Kermo » 25 Aug 2011, 22:38

Need polüuritaan puksid kipuvadki häält tegema. Proovi lasta mingi õliga kokku kas kaob ära. Millal paigaldasid? Palju sõitnud oled?
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 25 Aug 2011, 23:05

No tehniliselt häbi vastajale. Esisilla kummi puksile EI lasta ÕLI. Viga on puksis.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas Kermo » 25 Aug 2011, 23:10

Puks pole kummist vaid polüuritaanist (nagu omanik ütles). Polüuritaan puksid käivad koos määrdega.
T6nis2 kirjutas:No tehniliselt häbi vastajale. Esisilla kummi puksile EI lasta ÕLI. Viga on puksis.
Häbi et lugeda ei oska!
Viimati muutis Kermo, 25 Aug 2011, 23:11, muudetud 1 kord kokku.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 25 Aug 2011, 23:19

Puksi sisse lükkamine käib määrdega. Kuidas kujutad ette välispidist puksi määrimist(et ei krigiseks),ja siis mida tolm ,liiv,vesi määrdega teeb? Vastus,proovi lasta mingi õliga Kermo 22. 38.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas Kermo » 25 Aug 2011, 23:35

Mitut polüuritaan puksi sa T6nis2 olen näinud? Mitmega sõitnud? Õli võimaldab leida probleemi mis arvatavasti on see sama puks. Odavad puksid tehakse liiga kõvast materjalist mille tulemusena nad hakkavad kääksuma.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 25 Aug 2011, 23:45

Ja selline vastus tuli VW. tehnilise lehekülje pealt moderaatorilt. Kui vastust ei kustutata,tehke järeldus... kummal õigus.

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas raiku » 25 Aug 2011, 23:48

CHORT kirjutas:
nüüd on obljäädi puksid all millel oli ava peenem
Kas sa saaksid ütelda , mis Opeli oma need on ? Ammu juba kuulsin , et saab kasutada , aga ei teadnud mille oma . Tulevikuks.

Vectra. Aga treialit peab ka külastama (mõni mees on muidugi ise relaka või rauasaega teinud) puks on pisut pikem aga täis kumm mitte nagu VW vaevalt pool. Originaalid kestsid mul 20000 km aga vectra omadega olen nüüdseks vuranud ligi 100000 ja hind oli sel ajal 56 ooksu tükist

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
viljandi mölamies

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas Kermo » 25 Aug 2011, 23:53

Veel info saamiseks trükkige Googlese "polyurethane bushing squeaking" ja sealt juba arutelusi mitu.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

CHORT
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
Auto: Toyota Avensis '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: G3 esisilla puksid

Lugemata postitus Postitas CHORT » 26 Aug 2011, 08:11

Tänan , Kermot vastuse eest! Ma arvan nii GTI´l , kui ka Kermo´l on õigus selles, et kräksub seal ikkagi puks . Ja kuna heli tuleb ainult parempoolsest puksist , siis mul tuli mõtte pähe , miks see olla võib. Tähendab , siis , kui said puksid vahetatud , avastasime , et ühe õõsthoova see suure tagumise puksi auku ümbrus (ehk koht kuhu see samune puks siise pressitakse - rant) on kunagi viga saanud - rant on tiba kõver. Üritasime randi sirgeks taguda . Aga eks tuleb see õõtshoob välja vahetada vist. Ma muidugi ei tea , kas annab teist korda puks sisse pressida ilusti peale välja pressimist?

Sõitnud ma olen nendega vist paar-kolm nädalat ainult. Ehk mingi paarsada km kõigest, ma pakkuks.Nagu ma eelnevalt kirjutasin , määre läks kah vahele . Võib olla on mõtte proovida määret lisada vahele süstlaga vms , aga kui ei aita , siis õõtshoob vahetuse.
Nalja teete. Sellel puksil pole ju ültse painde kohta. Puhta ümmargune tema. Teema-G3-e. esisilla tagumine puks.
Tõnisele : polüuritaan puksid lähevad jah määrega sisse . Jah nad on sellised täis valatud ongi.
Viimati muutis CHORT, 26 Aug 2011, 08:13, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Veermik”