Passat B6 piduriklotsid ja kettad

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
marekerm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat B5 Variant 1.8 T. Passat B6 2.0 Tdi, Passat b8 2.0 Tdi Variant
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Passat B6 piduriklotsid ja kettad

Lugemata postitus Postitas marekerm » 23 Juun 2019, 10:10

tito kirjutas:
23 Juun 2019, 10:01
No hoiame pöialt, et pikema sõidu- tsivilisatsiooni kaugemas nurgas, laager mütsi kergitab ja siit elust lahkub suure pauguga :D
Selle vastu õnneks aitab ergo kasko autoabi :lolno:
Minu hinge kriibib see, et tõenäoliselt kõik ülejäänud rataste kelgupoldid kindlasti samamoodi kinni.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Passat B6 piduriklotsid ja kettad

Lugemata postitus Postitas tito » 23 Juun 2019, 13:15

marekerm kirjutas:
23 Juun 2019, 10:10

Selle vastu õnneks aitab ergo kasko autoabi :lolno:
Minu hinge kriibib see, et tõenäoliselt kõik ülejäänud rataste kelgupoldid kindlasti samamoodi kinni.
Võid mürki võtta, et nii on :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
marekerm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat B5 Variant 1.8 T. Passat B6 2.0 Tdi, Passat b8 2.0 Tdi Variant
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Passat B6 piduriklotsid ja kettad

Lugemata postitus Postitas marekerm » 23 Juun 2019, 14:31

:mrgreen: täpselt sellist "julgustust" mul vaja on. :mrgreen: Netiavarustes liigub ringi uus müüt , et kui poldi pea otsa anda vanalt akult otse voolu ja maanduse juhe hoida suht lähedal, kuni poldi pea punane, peaks elektrolüüs alumiiniumoksiidi suts lahti laskma. Krokud keerab nii kindlalt per*e aga vist proovin ära, kuna kaotada väga nagunii pole.
tito kirjutas:
23 Juun 2019, 13:15
marekerm kirjutas:
23 Juun 2019, 10:10

Selle vastu õnneks aitab ergo kasko autoabi :lolno:
Minu hinge kriibib see, et tõenäoliselt kõik ülejäänud rataste kelgupoldid kindlasti samamoodi kinni.
Võid mürki võtta, et nii on :)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

Passat B6 piduriklotsid ja kettad

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 23 Juun 2019, 17:45

marekerm kirjutas:
23 Juun 2019, 14:31
:mrgreen: täpselt sellist "julgustust" mul vaja on. :mrgreen: Netiavarustes liigub ringi uus müüt , et kui poldi pea otsa anda vanalt akult otse voolu ja maanduse juhe hoida suht lähedal, kuni poldi pea punane, peaks elektrolüüs alumiiniumoksiidi suts lahti laskma. Krokud keerab nii kindlalt per*e aga vist proovin ära, kuna kaotada väga nagunii pole.
tito kirjutas:
23 Juun 2019, 13:15
marekerm kirjutas:
23 Juun 2019, 10:10

Selle vastu õnneks aitab ergo kasko autoabi :lolno:
Minu hinge kriibib see, et tõenäoliselt kõik ülejäänud rataste kelgupoldid kindlasti samamoodi kinni.
Võid mürki võtta, et nii on :)
Müüdil on mõtet proovida. Kuumus tekkib sellesse kohta kus on kõige kehvem kontakt. Peab ise ka proovima. Vaja tihti peale neid polte kuskilt välja puurida või keevitada.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
marekerm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat B5 Variant 1.8 T. Passat B6 2.0 Tdi, Passat b8 2.0 Tdi Variant
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Passat B6 piduriklotsid ja kettad

Lugemata postitus Postitas marekerm » 28 Juun 2019, 23:47

Kuna need poldid on ikka õite nõrgad, siis taga peale esimese poldi sisse ära murdumist otsustasin minna kergema vastupanu teed ja modida hoopis kelku. Nimelt kui vana ketast eemaldada, märkate, et vaid p***s jagu on puudu sellest, et ketas üle laagri tuleks. Otsustasin ohverdada natuke kelku ja terav nurk pneumo höövliga hoopis ümaramaks viilida. Ja voilaa! Peale pisikest nokitsemist tuli ketas välja. Nüüd oli juba rohkem ruumi. Panen lingi ka töökäigust


Olen häpipupi, sest alternatiiv oleks kogu tagumine sild laiali kiskuda. Auto on nüüd lõpuks tehniliselt jälle ideaalses korras. Uus hooratas, uued kettad,klotsid,uued stabikavardad, uued tagumised õõtshoovapuksid, uued amordid ja dsg õli sai ka vahetatud. Lisaks uus kütusepaagi avamise mootor ja uus luuk, mis talvel külmaga puruks tuli kangutada.

Vasta

Mine “Veermik”