Mudel: VW Golf 4
Keretüüp: Luukpära
Aasta: 1999
VIN: WVWZZZ1JZYD135013
Mootor: 1.9 TDI
Kütus: Diisel
Käigukast: Manuaal
Vedav sild: Nelivedu (4Motion)
Värvus: Roheline
Läbisõit: 391 115
Hind: 900
Asukoht: Sõiduk asub Tallinnas, Pirita-Kosel
Muu:
Austatud rahvas! Panen siia antud auto üles küsimusega: kas keegi foorumi liikmete hulgast on huvitatud sellest kui projektiauto või doonorauto. Kuna sel on töötav nelivedu.
Kõnealune Golf on ostetud 2017 Soomest Espoos asuvast Laurika OY automüügifrimast. Auto on seisunud 2020. aastast minu koduõues Pirita-Kosel. Autol on vaja teha mitmeid asju, aga kuna pole olnud aega ja jõudu teha neid, siis on auto jäänud seisma. Olen mitu korda autot käivitanud ja hoovis sellega sõitnud.
Autol on järgmised remonti vajavad asjad:
1. Küljekarbid on läbi, nii läbi et nt auto juhipoolset osa ei ole võimalik ilma laiema lauata üles tõsta.
2. Tagumise sillatala ja õõtshoova kinnituse küljepeal on roostest tingitud pragu mis küll ülevaatuse jaoks sai kinni keevitatud ja laevaõliga kokku tehtud et pidurdada roostetamist, seni mingeid muutusi tagasillas pole täheldanud, aga ei tea kui kaua sild vastu peab.
3. Taga luuk ei avane (ilmselt lukustusmehhanism katki)
4. Tagumine juhipoolne uks ei tule väljast lahti, seest avaneb
5. Salongi ventilatsioon ei tööta
6. Salongis katuse ja uste vahel olevate piilarite iluliistud puudu, tulid seistes lahti.
7. Jahutusvedelik lekib kusagil (see probleemi oli juba 2020 aastal)
8. 23.05.2019 Järvevana teel sai auto väikese kõksu ette juhipoolsesse nurka esitulejuurde, kõksu tagajärjel purunes esitule klaas, tuli jäi terveks ja esipaeeli tuli mõlk ja värv sai kahjustada. Esipaneeli ja esitule vahetasin välja. Pildil on näha värvi vahe.
9. Autol puudub mõistagi ülevaatus.
Autost:
1. 4 vedu on töötanud seni sõites korralikult, õli reduktoris vahetanud ei ole.
2. Olen teinud roosteremonti külje tiibade ja rattakoobaste juurest ja tagaluugi juures.
3. Käsipiduri trossid on vahetatud,
4. Enne seisma jäämist 2020 lasin vahetada tagumised vedrud, pidurikettad ja klotsid
5. Põhjale tegin 2020 rooste eemalduse ja roostetõrje keemiaga katmise ja lisaks veel laevaõliga katmise. Kõik roostetõrjeks, sest tagumine sild oli tõesti roostes ja seda oli vaja puhastada, sest sealt pudenes lausa tükke. Ilmselt on mõistlik see sillatala välja vahetada.
Selle laevaõli katmise tõttu pole ka näha see keevituse koht seal taga õõtshoova juures. Lisan pildid.
6. Juurde tuleb tagavara ratas ja suverehvid plekkvelgede peal.
7. Autol on all naastrehvid ja valuveljed
8. Autol on Ebenspächer Hydronic D4W SC mootorieelsoojendus autokütuse pealt
Märkus: Kui kellelgil on soovi rohkem pilte saada, palun andke aga teada. Vabandan kui kõik pole piisava selgusega esile toodud.
Mul pole midagi varjata ja soovin esitada kogu info mida tean antud auto kohta.
Kontaktandmed: hannes.maasing@gmail.com või tel: 5232745 Enne
VW Golf 4 TDI 1.9 66kW 4Motion 1999
Foorumi reeglid
- Kuulutusel olgu konkreetne pealkiri.
Näide: Passat B5 1.9 TDI 81kw 2000.a - Kuulutus peab sisaldama: hind, telefon või e-post ja müüdava eseme asukoht
- Keelatud on auto dokumentide/kerenumbrite ost/müük. Dokumendid vahetavad omanikku vaid koos auto kerega!
- Kuulutust saab tõsta iga 14 päeva tagant, täpsemalt siin
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
- Täismahus reeglid siin
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 0
- Liitunud: 05 Mai 2016, 20:53
- Telefon: 5232745
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI 66kw 1999 4Motion
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0