M: VW Transporter T4 ja VW LT cruise control

Audio, video, elektroonika müük

Moderaatorid: dellu, Gull

Foorumi reeglid
  • Kuulutusel olgu konkreetne pealkiri.
    Näide: Panasonicu MP3 makk ja FLI 1000w subwoofer.
  • Kuulutus peab sisaldama: hind, telefon või e-post ja müüdava eseme asukoht
  • Kuulutust saab tõsta iga 14 päeva tagant, täpsemalt siin
  • Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
  • Täismahus reeglid siin
Vasta
rocket
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 18 Apr 2011, 10:25
Telefon: 56 ²56 789
Auto: VW-Audi 1.8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

M: VW Transporter T4 ja VW LT cruise control

Lugemata postitus Postitas rocket » 10 Juul 2019, 10:43

Lihtsalt saab püsikiirushoidja paigaldada kõikidele Volkswagen T4'dele ( Transporter , Caravelle , Multivan ) alates 1996. mudeliaastast ( VIN koodi lõpp 70_T_200001 ja edasi ), millel on TDI diiselmootor.
Samuti 2.5 (85 kw) bensumootorile koodiga APL/AVT ja 2.8 V6 (150 kw) bensumootorile koodiga AMV/AXK .

Põhimõtteliselt saab Transporteri orig. kangi kasutada püsikiirushoidja funktsiooni lisamiseks ka VW Polo (III'l) ja Caddy (II'l), millel on 1.9 TDI mootor võimsusega 66kw või 81kw.
Sel juhul tuleb juhtmed vedada otse mootori ajuni. Silikoontihenditega klemmid tuleb sisestada aju pistiku vastavatesse pesadesse.

Pilt


Polo ja Caddy juhtmesari 68 pin'iga (ühe pistikuga) mootoriajule näeb välja selline (sobib ka Seat Inca'le).
Pilt


Paigaldus on vähemalt T4 puhul keskmisest lihtsam. Tuleb vahetada vasakpoolne roolisambakang ja ühendada juhtmesarja üks pistik kangiga ning teine pistik rooli all paikneva juhtmega, mille otsas on nelja kontaktiga must pistik.
T4 juhtmesari ( 7D0 971 425H , 7D0971425H , 7D0971425 ) maksab 22 eurot, otse ajusse minevad variandid 25 eurot. Kätte saab Tallinnast või Post24/SmartPosti vahendusel (lisakulu 3 eurot) üle Eesti.
Hetkel olemas ka üks uus originaalkang. Selline kangist ja juhtmest koosnev paigalduskomplekt on hinnaga 119.-



Olemas juhtmesari teise põlvkonna (Typ 35) VW LT ( MB Sprinter CDI ) kaubikule 2.5 TDI mootoriga, kas koodiga AHD ( 75kw ) või ANJ ( 80kw ).
Olemas MB kang, mida saaks LT'l kasutada.
Pildil on kujutatud AHD koodiga mootorile sobiv juhtmesari.
Pilt
Pilt
http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=467&t=106800&start=135
https://mikrob.ru/viewtopic.php?t=171828&start=75
Beim LT-ANJ mit 0,35mm², beim LT-AHD mit 0,5mm² und beim CDI-Sprinter mit 0,75mm² Leitungen.





TÄIENDAV SELGITUS !
Enne püsikiirushoidiku kangi ja juhtmestiku paigaldust eemaldada kindlasti akult miinus (-) klemm. Enne klemmi eemaldust veenduda vajalike turvakoodide (makk, alarm, immo) olemasolus.
Paigaldamiseks on vaja eemaldada kindlasti airbag, rooliratas ja roolialused polstrid. Selleks on vaja erinevaid tööriistu (muuhulgas XZN M12 või Torx55 võtit) ja oskusi-kogemusi. Enne rooliratta eemaldamist keera rool otseks ja märgista rooliratta keskasend näiteks markeriga. Kui airbag on lahti ühendatud, ei tohi süüdet sisse keerata- vastasel korral jääb hiljem põlema airbagi punane hoiatustuli. Rooli fikseerivat polti tuleb pingutada dünamomeetrilise võtmega. Polti tohib lahti keerata ja uuesti pingutada kuni 5 korda. Seejärel on polt veninud ja vajab väljavahetamist. Vajadusel küsi uut polti !!! Roolisamba sees vahetult katteplastiku all asub nn. roolilint ehk "kellavedru." Ära muuda selle lindi asendit üle veerand pöörde- säilita kindlasti keskpositsioon.
Airbagi eemaldamine ja paigaldamine on potensiaalselt ohtlik tegevus. Airbagid avanevad väga kiiresti ehk plahvatuslikult. Nad on loodud eeldusel, et avarii eest kaitstav juht või reisija istub autotoolis- airbagist pisut eemal. Airbagid ei pruugi olla turvalised kui nad avanevad hetkel, mil inimese kehaosa on neile väga lähedal. Kõige halvemal juhul võib avanev airbag eluohtlikult vigastada. Mitte kunagi ega mitte mingil eesmärgil testida airbagi sütiku või sütiku ühendusahela elektrijuhtivust- see viib tõenäoliselt airbagi sütiku rakendumiseni ja airbagi avanemiseni. Ära sõida autoga kui airbag on lahti ühendatud.
Samuti tuleb kapoti alt lähenedes eemaldada kojameeste varred, plastkatted, hoovastik jne., et pääseda ligi elektrijuhtmetele ja nende küljes olevatele pistikutele, kuhu püsikiirushoidiku juhtmesari ühendatakse. Akule miinus (-) klemmi tagasiühendamise hetkel ei tohi olla auto salongis inimesi.
Selle kõigega on võimalik ise hakkama saada, kuid võib vaja minna ka professionaalide abi.
Peale füüsilist paigaldust on vaja püsikiirushoidik arvuti ja spetsiaalse tarkvara abil auto mootori ajus (nn. ECU's) aktiveerida.


Asukoht: Tallinn

Kontaktandmed:
Võta ühendust PS või 56-256-789!╺
Viimati muutis rocket, 27 Juun 2019, 12:22, muudetud 8 korda kokku.


Viimati tõstatas rocket on 10 Juul 2019, 10:43.

Vasta

Mine “Müün”