1.9TDI 81kw Turbo probleem.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

1.9TDI 81kw Turbo probleem.

Lugemata postitus Postitas Sander. » 11 Aug 2014, 11:22

Jaman siis jälle enda auto turbo muredega. Asi algas sellest, et madalatel pööretel ei olnud jõudu. Nii kui pöörde jõudsin sinna 2000 kanti käis nagu välk läbi ja tuli jõud taha. Võtsin eile siis jälle turbo maha ja geomeetria oli kinni tahmunud. Tegin kõik korralikult jälle puhtaks ja uurisin mis seda põhjustada võiks. Tuli välja, et see vaakumklapp, mis geomeetriat liigutab liikus kuidagi väga raskelt. Võtsin klapi küljest ja surusin käega seda sissepoole. Alguses läks kergelt aga lõpus liikus üli raskelt. Pidi ikka korralikult jõudu kasutama, et see sisse suruda. Ei saa nagu reguleeringu viga ka olla, sest klapil olid kollase värviga märgid peal. Kui nüüd ise loogilist mõtlemist kasutan siis järelikult ei jõua vaakum seda klappi ülesse tõmmata ja tulemuseks ongi geomeetria ebakorrektne liikumine? On mul õigus ja võib uut klappi otsima hakkata?
Vaakumvoolikud on ka kõik vahetatud..
Viimati muutis Maahärra, 12 Aug 2014, 14:17, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: pealkiri

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 11 Aug 2014, 12:11

Kas VCDS-i ei ole kelleltki laenata või sul omal olemas? Sellega saab turbo geomeetriat liigutama panna, siis vaatad kas liigub ilusti või mitte.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas Sander. » 11 Aug 2014, 13:28

On olemas, mismoodi seda teha? Mul on muidugi see kõige odavam kaabel, ei tea kas sellega saab.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas Sander. » 11 Aug 2014, 15:12

Proovisin siis kaabliga liigutada seda varrast ja tundub, et toimib ilusti. Näppisin veel seda geomeetria stopperkruvi kuid midagi ei paranenud. Käitub praegu nii, et kui teise käiguga näiteks umbes 1400rpm gaas põhja vajutada, siis enne 2000rpm ei toimi nagu midagi ja siis järsku peale kahte tuleb korraga jõud taha. Mul on juhe nii koos ei oska enam midagi teha... Soovitage mida proovida.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas Siim » 11 Aug 2014, 17:46

Sander. kirjutas:Proovisin siis kaabliga liigutada seda varrast ja tundub, et toimib ilusti. Näppisin veel seda geomeetria stopperkruvi kuid midagi ei paranenud. Käitub praegu nii, et kui teise käiguga näiteks umbes 1400rpm gaas põhja vajutada, siis enne 2000rpm ei toimi nagu midagi ja siis järsku peale kahte tuleb korraga jõud taha. Mul on juhe nii koos ei oska enam midagi teha... Soovitage mida proovida.
Mis siin muretseda, omal on 08 aasta siiski küll PD TDi mootoriga, aga juba tehasest väljaveeremis ajast peale on samad sümptomid olnud. Mootor 1.9 74kw(octavia). Enne umbes 2k rpm(mingi 1850-1900) on ka suht rahulik, nagu diisel ikka, aga nii kui üle eelmainitud pöörete seier jõudnud, siis juba liigub nagu loom.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas VWM » 11 Aug 2014, 19:39

Kuskil 2000 rpm juures tulebki ju alles turbo nö. taha, ei näe asjas nagu probleemi.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Aug 2014, 19:43

Sama!
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas audivana » 11 Aug 2014, 19:50

Sõbra a4 2003a 1.9tdi 96kw käitub samamoodi, et turbot tunnet 2000 juures alles. Ta siiani imestab kuidas minu 81kw niimoodi edasi astub.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas Sander. » 11 Aug 2014, 22:08

Mul sugulasel ja kahel sõbral on sama mootoriga passat ja on vahe sees. Neil liigub nagu sujuvalt. Minu omaga on gaas põhjas ja no ei ole tal seda särtsakust. Ma ei ajaks muidu siin foorumis seda teemat taga, lihtsalt midagi on perses.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Aug 2014, 00:37

Sander. kirjutas:Mul sugulasel ja kahel sõbral on sama mootoriga passat ja on vahe sees. Neil liigub nagu sujuvalt. Minu omaga on gaas põhjas ja no ei ole tal seda särtsakust. Ma ei ajaks muidu siin foorumis seda teemat taga, lihtsalt midagi on perses.
No too klapp ei tohiks ikka niiviisi kinni kiiluda. Näiteks hawkhill 2.5TDI motol oli see membraan seal klapi sees hõredaks kulunud ja põjustas kehva minekut ja limp modei kah vist. Passatil muidugi see klapp sellise kohapeal koos turboga, kuhu vesi ligi väga ei pääse ja ära ei ussita, nagu oli minu vanakoolika boral - uus klapp muutis asja tunduvalt paremaks.

Rääkides PD motodest, siis päris uued DPF i omavad diislid ongi ilmselt uimased hoolimata sellest, et peal suht pisike turbo, mis muidu spooliks kiiresti üles, aga see roheliste leiutis(DPF) koos katiga ikka nudib omajagu vähemaks seda madala pöörde minekut. Kuna mul nii vanakooli 81kw kui ka 96kw PD mõlemad Bora kere peal, siis 81kw ikka tunduvalt sujuvam ehk siis PD ikka mõtleb sina 1700-1900rpm kanti veidi(olenevalt kui kõrge käik sees)....aga PD 96kw omab juba suuremat turbot kui 66kw v 81kw vanakool ja nn "turbo lag" pidi alates 96kw vanematel PD motodel täitsa norm olema juba tehasest. Samas kui seal 1900rpm juures väände taha lükkab, siis vanakool ja 96kw+ pole isegi mitte võrreldavad oma mineku suhtes. Isegi vanakooli ja PD ajust "torque limiter" ehk siis väände limiteerija(põhiline kütte etteannet piirav/lubav kaart) on teine kui PD omal st vanakoolil on see väände tõus sujuv aga PD puhul on sees selge nn järsak, kus motole korralikult järsku jalaga tagumiku antakse. Sellegi poolest...PD 96kw+ omab omaette sõidumõnu olenemata nn turbo madala pöörde uimasusest...tänane tripp 450km kesk Wales kanti ja no ikka 6. käik 120km/h pealt lappi vajutades möödasõidul on tagumikuga olemasolevat väänet tunda hea küll ning peale igat ringteed(siin neid palju) on kohe mõnus neid ostukärusid seljataha jätta ning kogu selle paarutamise juures(lapp põhjas kuni 4 krpm kiirendused ning maanteel igal võimalusel 135km/h lasta, auto rahvast täis, Wales i mägised külavaheteed) kütte kuluks 5.4l/100km saada pole paha....eesti oludes alla 5l/100km poleks probleem selle kw ja väände hulga kohta :thumbup:

Kui kahtlus, et see klapp läbi, siis vaheta ära...läheb ehk 50 eur vms maksma kui yeebaist tellid.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas Mazz » 12 Aug 2014, 02:15

Varda reguleerimisega saab ka mõjutada seda piiri. Endal jäi hetkel 2100 kanti, ei julge teist näppidagi. Mässasin pikalt et tööle turbot saada. Uus klapp sai tellitud Lätist.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas Sander. » 12 Aug 2014, 07:08

Täna hommikul juhtus selline asi, et olin tööle hiljaks jäämas ja vajutasin rohkem gaasi ja külmalt liikus küll sittaks hästi. Jõudsin linna ja siis juba emam niihää ei olnud. Täitsa soojaks lãks siis hakkas jälle vana jama. Segane teks aga pole hetkel aeg rohkem, tuleb tööd ka teh, et saaks passatit remontida:d

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 12 Aug 2014, 08:09

Sander. kirjutas:Täna hommikul juhtus selline asi, et olin tööle hiljaks jäämas ja vajutasin rohkem gaasi ja külmalt liikus küll sittaks hästi. Jõudsin linna ja siis juba emam niihää ei olnud. Täitsa soojaks lãks siis hakkas jälle vana jama. Segane teks aga pole hetkel aeg rohkem, tuleb tööd ka teh, et saaks passatit remontida:d
Külmalt ergas, soojalt tuimem sümptomitega oli minul otsa lõppenud õhulugeja (päris otsas ei olnud, kuid numbrid olid suht kehvakesed) :roll: . Kaabliga peaks selle andmeid nägema.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas Sander. » 12 Aug 2014, 11:21

Sellega seoses tuli mul meelde, et hiljuti oli õhulugeja veakood mälus. Open or short to plus vms. Kustutasin ära ja siiani pole tagasi tulnud. Äkki hakkab siis too otsa saama?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Aug 2014, 11:30

Sander. kirjutas:Sellega seoses tuli mul meelde, et hiljuti oli õhulugeja veakood mälus. Open or short to plus vms. Kustutasin ära ja siiani pole tagasi tulnud. Äkki hakkab siis too otsa saama?
Aga tee testi talle, käis see vist nii, et töösoojamootoriga teed logi ja siis kiirendad kolmanda käiguga alates 2000 pöördest põhjagaasiga kuni umbes 4000 pöördeni. Pärast vaatad kas ajupoolt nõutud ja tegelik õhukulu kattuvad enamvähem.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 12 Aug 2014, 13:21

Sander. kirjutas:Sellega seoses tuli mul meelde, et hiljuti oli õhulugeja veakood mälus. Open or short to plus vms. Kustutasin ära ja siiani pole tagasi tulnud. Äkki hakkab siis too otsa saama?
Veakoodi otseselt vb. polegi, näite peab vaatama.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Aug 2014, 15:05

J.Aru kirjutas:
Sander. kirjutas:Sellega seoses tuli mul meelde, et hiljuti oli õhulugeja veakood mälus. Open or short to plus vms. Kustutasin ära ja siiani pole tagasi tulnud. Äkki hakkab siis too otsa saama?
Aga tee testi talle, käis see vist nii, et töösoojamootoriga teed logi ja siis kiirendad kolmanda käiguga alates 2000 pöördest põhjagaasiga kuni umbes 4000 pöördeni. Pärast vaatad kas ajupoolt nõutud ja tegelik õhukulu kattuvad enamvähem.
Kui EGR on näiteks pimedaks tehtud ja/või ajust moditud, siis nn aju poolt nõutud näit on "meaningless" ehk siis ei oma mitte mingit tähendust ega pointi asja juures...antud näit on tegelikult puhtalt EGR töö kontrollimiseks ajule sest EGR tööd kontrollitakse vähemalt neil vanematel masinatel läbi MAF näidu hetkel kui EGR i töös aju poolt hoitakse. Oluline on just nn tegelik näit st kas MAF suudab näha õhukoguseid vähemalt 900mg/str....kui loeb ainult max 650 vms siis võib arvata, et MAF kutu ja sellisest väiksest näidust tulenevalt ei annagi aju ette kütet et vältida tahmamist sest aju arvab et mootorisse ei imeta piisavalt õhku. Näiteks minu PD aju poolt nõutud näit ka tühipööretel 850mg/str, sest vastav kaart ajust on muudetud....seda aju poolt nõutud näitu ei vaata ma enam ammu MAF seisukorra kohapealt, sest nn nõutud näit jookseb ka originaalis kuni 850mg/str kuid korraliku õlerõhu puhul(turbo imeb mootorisse rohkem õhku kui peaks) võib see tegelik näit minna ka 1200mg/str jne ja siinkohal hakata nõutud näitu tegelikuga võrdlema ajab lihtsalt segadusse osasid.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas Mazz » 12 Aug 2014, 16:08

Sander. kirjutas:Täna hommikul juhtus selline asi, et olin tööle hiljaks jäämas ja vajutasin rohkem gaasi ja külmalt liikus küll sittaks hästi. Jõudsin linna ja siis juba emam niihää ei olnud. Täitsa soojaks lãks siis hakkas jälle vana jama. Segane teks aga pole hetkel aeg rohkem, tuleb tööd ka teh, et saaks passatit remontida:d
Endal tegi kah nii! Vead siis accuratori klapp ja üks vaakumvoolik kolmikust lahti.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.

Lugemata postitus Postitas Sander. » 12 Aug 2014, 18:05

Mis täpsemalt selle klapiga oli? Liikus ka raskelt või ei pidanud vaakumi?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Aug 2014, 18:12

Sander. kirjutas:Mis täpsemalt selle klapiga oli? Liikus ka raskelt või ei pidanud vaakumi?
Tal oli see täiesti läbi ussitanud...

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.

Lugemata postitus Postitas Mazz » 12 Aug 2014, 22:20

Just täpselt. Kui klappi vaja siis telli lätimaalt ebayst. Saab miskise 40 euriga.
Viimati muutis Mazz, 12 Aug 2014, 22:20, muudetud 1 kord kokku.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo geomeetia varras

Lugemata postitus Postitas ivohi » 12 Aug 2014, 23:17

copilot kirjutas:Kui EGR on näiteks pimedaks tehtud ja/või ajust moditud, siis nn aju poolt nõutud näit on "meaningless" ehk siis ei oma mitte mingit tähendust ega pointi asja juures...antud näit on tegelikult puhtalt EGR töö kontrollimiseks ajule sest EGR tööd kontrollitakse vähemalt neil vanematel masinatel läbi MAF näidu hetkel kui EGR i töös aju poolt hoitakse.
Päris nii ei saa öelda, alates mingist koormusest ja mingitest pööretest lükatakse egr'i duty cycle nulli. Siis hakkavad nõutud ja tegelik klappima. :wink:
Kui soft lisaks muudetud siis tõesti ei ole enam midagi teha selle näiduga.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.

Lugemata postitus Postitas Sander. » 13 Aug 2014, 11:49

Õhulugeja on korras. Proovisin sõbra passatilt, mis on sama mootoriga tema õhulugejat ja ikka sama seis. Peale selleproovisin tema geomeetria klappi näppudega tõmmata ja ikka hulga kergemalt käis. Mul käib raskelt ja teeb mingeid kahtlaseid hääli ka, nagu oleks kuiv vms. Kas sinna klappi mingit õli ei või lasta? Ehk hakkab kergemalt käima?
Viimati muutis Sander., 13 Aug 2014, 11:50, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.

Lugemata postitus Postitas copilot » 13 Aug 2014, 12:43

Mul kah vana klapp liikus raskelt,tegi kahtlast häält ning teatud kohtade pealt kittis kinni. Soovitan soojalt uus klapp osta...eks ole ka mehaanilisel kulunud membraani osa jne. 50 eur v isegi vähem jeebaist pole palju ja siis vähemalt kindel et asi toimib pikemalt jälle. Kui käib raskelt,siis loogiline et see kerge vaakum ei liiguta klappi nii nagu peaks.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 13 Aug 2014, 12:46

Sander. kirjutas:Õhulugeja on korras. Proovisin sõbra passatilt, mis on sama mootoriga tema õhulugejat ja ikka sama seis. Peale selleproovisin tema geomeetria klappi näppudega tõmmata ja ikka hulga kergemalt käis. Mul käib raskelt ja teeb mingeid kahtlaseid hääli ka, nagu oleks kuiv vms. Kas sinna klappi mingit õli ei või lasta? Ehk hakkab kergemalt käima?
Õli klapi sisse lasta kindlasti hea idee ei ole, kuna seal on sees kummimembraan.
Viska pilk mu vanale teemale peale, millele viitas eespool copilot - seal on ka klapi pilt lahtilammutatult ja võibolla veel mõni idee mida uurida: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=58529" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta

Mine “Diislid”