Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Proovi pihustite pesu, kui ei aita on remontida vaja aga see pesu vedelik ja uus filter proovi mõttes on odav väljaminek pihustite remondi kõrval. Lisaks kaabelda ja kontrolli erinevate andurite toimimist
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Seda ma räägin kogu aeg , et see kütuse koguse pealeandmine on kellegi tegemata töö .
Tead ? Need vanakoooli pihustitel pole midagi häda , et neid stendima peaks .
Siin kasutaja J.Aru testis neid , ei mingit häda ...meenub mulle .
Oleks PD mootor , siis oleks pihustid esimene asi mida kontrollida .
Ma olen ühed vanakoolka omad stendi juba viinud , siis küsiti , et miks te need siia tõite
Auto mootor oli juba miljon sõitnud , silindrid olid ovaalseks kulunud aga pihustid võiksid minna järgmisele ringile , oli testitulemus
Tead ? Need vanakoooli pihustitel pole midagi häda , et neid stendima peaks .
Siin kasutaja J.Aru testis neid , ei mingit häda ...meenub mulle .
Oleks PD mootor , siis oleks pihustid esimene asi mida kontrollida .
Ma olen ühed vanakoolka omad stendi juba viinud , siis küsiti , et miks te need siia tõite
Auto mootor oli juba miljon sõitnud , silindrid olid ovaalseks kulunud aga pihustid võiksid minna järgmisele ringile , oli testitulemus
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Kuluvad ikka nagu kõik muugi, lihtsalt 10 000 km polnud nendega midagi juhtunud (vähemalt stendi järgi). Esimesel stendimisel 9st pihustist 7l olid surved paigast, 1 kuses ja 1 oli stendi järgi igati paigas.
Minuomal siiski külmalt sinakas hallikas suits järgi ja kõva toore hais kui pöördeid 2000 peal hoida, kas pumba viga või siis mingi kamm ikkagi nende pihustitega kuigi stendi järgi head. Samas tahm oli talvel alla 1.5 kindlasti, vist oli 1 ringi, enne ülevaatust muidugi sai korralikult peeneks lastud.
Sa ise üldse pöördeid vahest üle 3000 lased? (Ei ole haklustavalt mõeldud) Mõtlen, et kuidas ise ei märganud enne ülevaatust, et piirajasse ei käi
Minuomal siiski külmalt sinakas hallikas suits järgi ja kõva toore hais kui pöördeid 2000 peal hoida, kas pumba viga või siis mingi kamm ikkagi nende pihustitega kuigi stendi järgi head. Samas tahm oli talvel alla 1.5 kindlasti, vist oli 1 ringi, enne ülevaatust muidugi sai korralikult peeneks lastud.
Sa ise üldse pöördeid vahest üle 3000 lased? (Ei ole haklustavalt mõeldud) Mõtlen, et kuidas ise ei märganud enne ülevaatust, et piirajasse ei käi
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Ma teadsin küll , et lõpuni ei lähe sõidu pealt , kui käisin .
Ei proovinud aga mõtlesin , et kohapeal vast ikka läheb nii palju kui vaja . Isegi kui turbo tuleb tagant ära , sõita ju saab .
Teine asi ole , et mul oli kuu aega tagasi aeg kinni pandud
Kui ma ei eksi , siis soodushind oli 25 euri .
Korduse eest maksin nüüd 15 juurde .
Mul A3 on sõitnud 315 tkm (kõik toimib) , see mootor mis toledol on on 250 läbisõiduga , ei tohiks pihustiga mingit jama olla veel .
1,9 mootorit arvestades on see päris uus mootor !
Kui arvate , et pihusti kuseb , miks hommikul mingit pilve välja ei viska ? Isegi kui on mitu päeva seisnud .
Ja kui on 90 kraadi peal , siis ka ei tossa . Tossupilve viskab siis kui ei ole veel päris soe .
Ilmselt on mingi temperatuuri küsimus .
Ehk siis kütuse juhtimine arvan mina .
Ei proovinud aga mõtlesin , et kohapeal vast ikka läheb nii palju kui vaja . Isegi kui turbo tuleb tagant ära , sõita ju saab .
Teine asi ole , et mul oli kuu aega tagasi aeg kinni pandud
Kui ma ei eksi , siis soodushind oli 25 euri .
Korduse eest maksin nüüd 15 juurde .
Mul A3 on sõitnud 315 tkm (kõik toimib) , see mootor mis toledol on on 250 läbisõiduga , ei tohiks pihustiga mingit jama olla veel .
1,9 mootorit arvestades on see päris uus mootor !
Kui arvate , et pihusti kuseb , miks hommikul mingit pilve välja ei viska ? Isegi kui on mitu päeva seisnud .
Ja kui on 90 kraadi peal , siis ka ei tossa . Tossupilve viskab siis kui ei ole veel päris soe .
Ilmselt on mingi temperatuuri küsimus .
Ehk siis kütuse juhtimine arvan mina .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Kas sinu 100km/h+ = avariireziim leidis lahenduse? Endal täna pesin MR Musclega turbo läbi. Sisse tunniks kaheks ja liigutasin hooba aeg ajalt. EGR sai üldse vahelt võetud ja pimedaks. Aga ikka viskab avariisse ja kirjutab ülerõhu ja MAF Open riket. Kas see MAF open võib põhjustada ka ülerõhu rikke kui juba avariis on? Sest alati on see MAF Open tekkinud ja ühekorra pole ülerõhu riket üldse tekkinud. Oskad nõu anda? Samuti vahepeal kiirendamisel jõnksutab.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Jõnksutab ka selle prast , et geomeertia on kinni .
Puhastasin geomeetria ära ja siiani toimib , läheb peeneks ilusti ja asi korras .
Kui muskel ei aita , siis aitab mehaaniline lähenemine , ehk siis füüsiline sekkumine .
Puhastasin geomeetria ära ja siiani toimib , läheb peeneks ilusti ja asi korras .
Kui muskel ei aita , siis aitab mehaaniline lähenemine , ehk siis füüsiline sekkumine .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Nüüd käisin sõitmas. Pole mingir jõnksu. Lendab nagu luud. Kas MAF pistiku kehva ühendus võib põhjustada jõnksu? On ühendus ja pole ühendust. Sest rike tuleb pidevalt sisse.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Proovisin täna vanat klappi (vasak) .
No jaa ei lähe edasi , mõkutab ja siis kui läheb siis ei ole sellist mineku kui parempoolse klapiga .
Parempoolne klapp tuli mootoriga kaasa , pistikud on teised , vanad on kandilised , uuemad on ümarad .
Kui linna tagasi jõudsin , vahetasin hoovis kohe tagasi
Mõte , et ostaks sama koodiga päris uue klapi
Motorsis on ;
https://aeromotors.ee/kataloog/seat/tol ... 050;s10643
7.02183.01.0 (35 eur)
see mis peal on ;
7.02184.01.0
Üks number on teine .
Ja vasakul olev klapp on ka saada , lõpu number on pisut teine . (65 eur )
Keegi võiks anda neid uuena testimiseks , millega paremini edasi läheb , selle jätaks
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Viimastel päevadel on tõmme kadunud .
Korraks läheb edsi alguses , lõpus ei kiirenda , tahokas läheb küll lõpuni aga minekut pole .
Nagu geomeetria ei liigu kaasa .
Õhtul surfasin motorsis jälle ja leidsin , et just nüüd on tulnud müügile minu koodiga olev turboklapp
Hind oli ka odavam kui siin üleval pool kirjutasin 28.- , kippelt tellimus sisse antud .
Juurde oli ka vaja tellida , nimelt siis esimesed pidurikettad , mis olid autol all ja mis on nagu uued .
Pidurdades lõõb vibra sisse juhipoolsesse , kõvemini pidurdad siis nii hullult ei vibra .
Maanteel pidurdad , siis rool vibrab ikka hästi
Mul siin töötas üks varuosade laos , ütles ka kunagi , et kettaid läheb nagu leiba , käed põlvini tassimisest ...on s*tt rsk
Korraks läheb edsi alguses , lõpus ei kiirenda , tahokas läheb küll lõpuni aga minekut pole .
Nagu geomeetria ei liigu kaasa .
Õhtul surfasin motorsis jälle ja leidsin , et just nüüd on tulnud müügile minu koodiga olev turboklapp
Hind oli ka odavam kui siin üleval pool kirjutasin 28.- , kippelt tellimus sisse antud .
Juurde oli ka vaja tellida , nimelt siis esimesed pidurikettad , mis olid autol all ja mis on nagu uued .
Pidurdades lõõb vibra sisse juhipoolsesse , kõvemini pidurdad siis nii hullult ei vibra .
Maanteel pidurdad , siis rool vibrab ikka hästi
Mul siin töötas üks varuosade laos , ütles ka kunagi , et kettaid läheb nagu leiba , käed põlvini tassimisest ...on s*tt rsk
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Osta normaalseid kettaid, siis ei pea neid nagu saiapätse vedama
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Ma ise ikka ostan premium osa , odava ja keskmise asemel .
Esimesi kettaid ma ise pole veel vahetanud , eelmine omanik tegi seda , näevad siiani uued välja .
Mulle tundub pisut imelik , kui ventileeritav kõveraks läheb .
Esimesi kettaid ma ise pole veel vahetanud , eelmine omanik tegi seda , näevad siiani uued välja .
Mulle tundub pisut imelik , kui ventileeritav kõveraks läheb .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Mu meelest on ka malmisulami kõverdumine ajuvaba, pigem on probleemiks parallelism!
Selle saavutamine on lihtne- seisev auto laguneb rohkem kui sõitev
Selle saavutamine on lihtne- seisev auto laguneb rohkem kui sõitev
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Viimati muutis ryan, 06 Juun 2018, 19:40, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Mis maksis?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
800 oli käru , 90 registreerimine ja 7,75 aastane kindlustus
Tellisin lisaks tugikaared ja tendi , nüüd ei teagi , palju juurde tuleb .
Ilmselt homme toon ta ära ja teen esimese sõidu .
Tellisin lisaks tugikaared ja tendi , nüüd ei teagi , palju juurde tuleb .
Ilmselt homme toon ta ära ja teen esimese sõidu .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Sain kätte uued pidurikettad ja turbo klapi .
Klapi panen täna külge ja eks siis on näha , mis saab
Mõte liigub siin juba ka geomeetria osa välja vahetamise suunas
Praegu liigub nii edasi , et tuleb kohe lasta pöörded üle 2 , siis läheb edasi .
Madalamalt lased , siis ei tõmba suurt midagi aga enne läks kohe ja ka madala pöördega .
Klapi panen täna külge ja eks siis on näha , mis saab
Mõte liigub siin juba ka geomeetria osa välja vahetamise suunas
Praegu liigub nii edasi , et tuleb kohe lasta pöörded üle 2 , siis läheb edasi .
Madalamalt lased , siis ei tõmba suurt midagi aga enne läks kohe ja ka madala pöördega .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Mu aasta vana piduri set ja 20 000 km igapäeva kasutuses oleva auto piduriketas nii roostes küll pole
Viimati muutis VwBoy, 09 Juun 2018, 19:58, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Põhjus: Spoiler!
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Eks nad soolaga rooste lähevad .
Üldiselt on pidurid väga head , nagu kännu taga kui pedaali puutud .
Homme vaatan lähemalt asja .
Üldiselt on pidurid väga head , nagu kännu taga kui pedaali puutud .
Homme vaatan lähemalt asja .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Vahetatud sai siis turbo tööd juhtiv klapp, kasu suurt ei midagi.
Täna sa geomeetria varrast kaikaga liigutatud.
Poole käigu peale jääb kinni, nagu mingi tükk oleks takistusena ees.
Ja siis tagasi linna tulles läks limpi ka ja ikka jälle peale 105 km/h.
Eks ma võtan selle turbo uuesti laiali.
Geomeetria osa oli saadaval mingi 125.- eest.
Panen ajutiselt vana turbo tagasi, kui nüüd vaim peale tuleb.
Täna sa geomeetria varrast kaikaga liigutatud.
Poole käigu peale jääb kinni, nagu mingi tükk oleks takistusena ees.
Ja siis tagasi linna tulles läks limpi ka ja ikka jälle peale 105 km/h.
Eks ma võtan selle turbo uuesti laiali.
Geomeetria osa oli saadaval mingi 125.- eest.
Panen ajutiselt vana turbo tagasi, kui nüüd vaim peale tuleb.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Ega sinna mootri taha eriti ei näe midagi , kõik on nagu pimedate käsitöö .
Turbo kuuma koja ventikas oli ka ju vigastatud , ei tea mis sellest praegu alles on . Auto kiirendusiirendus on väga halb .
Geomeetria labad olid ka suht ära näritud .
Peab uurima kumb läheb , odavam on 78 eur , >> 11 laba on kirjas , see peaks sobima (esimene pilt) .
Kallimal näitab pildil , et kruvid on ka kaasas , neid oleks küll vaja .
No siit on näha , et labad on kunagi tiivikus käinud .
Ilmselt on vale seadistus , vaakumklappi varrast saab ju reguleerida .
Turbo kuuma koja ventikas oli ka ju vigastatud , ei tea mis sellest praegu alles on . Auto kiirendusiirendus on väga halb .
Geomeetria labad olid ka suht ära näritud .
Peab uurima kumb läheb , odavam on 78 eur , >> 11 laba on kirjas , see peaks sobima (esimene pilt) .
Kallimal näitab pildil , et kruvid on ka kaasas , neid oleks küll vaja .
No siit on näha , et labad on kunagi tiivikus käinud .
Ilmselt on vale seadistus , vaakumklappi varrast saab ju reguleerida .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Seat Toledo II 1,9 TDI 81 kw - ryan
Väike võrdlus tuli A4 -ga (2,0 TDI) , nimelt siis vedasin aknaid , alguses panin A4 pagassi , siis tõstsin ümber Toledo pagassi .
Audisse mahtus jeeli-jeeli , Toledo pagassi läks vabalt ja jäi ruumi ülegi
Kütusekulu A4 vrs Toledo , audiga käisin maal ära , panin 10L sisse , sai otsa kõik . Toledoga 6L sisse ja käidud , isegi tuli ei hakanud põlema veel
Mõlemad otsad 120 km/h .
Audisse mahtus jeeli-jeeli , Toledo pagassi läks vabalt ja jäi ruumi ülegi
Kütusekulu A4 vrs Toledo , audiga käisin maal ära , panin 10L sisse , sai otsa kõik . Toledoga 6L sisse ja käidud , isegi tuli ei hakanud põlema veel
Mõlemad otsad 120 km/h .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!