Möller Auto pressiteade

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Vasta
Kasutaja avatar
marzipan
Juhatus
Postitusi: 1261
Liitunud: 19 Sept 2013, 08:57
Telefon: 5277418
Auto: VW B7 (2011) 2,0 155 kW TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 68 korda
Kontakt:

Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas marzipan » 25 Sept 2015, 13:13

Pressiteade

Møller Auto

25. september 2015



Møller Auto esitles Eestis ainulaadse veokontseptsiooniga ökonoomseid
kaubikuid



Eile esitles Møller Auto uut väikekaubikut Volkswagen Caddy 4 ja uusi
kuuenda põlvkonna VW Transporteri, VW Caravelle,VW Multivani ja VW
California mudeleid, mis töötavad ökonoomsete T6 mootorite ja ainulaadse
diisel-automaat-nelikveo-veokontseptsiooniga.



Volkswagen Balti riikide maaletooja tarbesõidukite müügijuht Maris Zoltners
on kindel, et uuenenud mudelid tõstavad veelgi Volkswageni tarbesõidukite
turuosa tänu oma innovaatilisusele, suurenenud kauba paigutamise
võimalustele ja madalaimale kütusekulule: „Klientidele on olulised madalad
kulud ja turvalisus ning seepärast on eile esitletud mudelitel nii
säästlikud mootorid kui ka õnnetusjärgne pidurdussüsteem.” Veel lisas ta, et
sõidukitel on varasemast parem müraisolatsioon, tehes Volkswagen
tarbesõidukitest veelgi vaiksemad sõidukid.



Kõikide uue põlvkonna liikmete mootorid pakuvad madalat kütusekulu ja
Euro6-saastenormidele vastavaid mootoreid. Tänu lisavarustuse nelikveole ja
7-käigulisele topeltsiduriga DSG-käigukastile on uute mudelite puhul
rakendatud ainulaadset ja efektiivset diisel-automaat-nelikveoveoskeemi.



Uusi mudeleid iseloomustab ka suurem kandevõime ning täienenud panipaikade
arv, mis teeb neist veelgi funktsionaalsemad ja mugavamad sõidukid
igapäevaseks tööks. Lisaks on eile esitletud kuuenda põlvkonna mudelitel
uuendusena juhiabi- ja meelelahutussüsteemid, mis toetavad tänaseid
nutitelefone. Nüüdsest on võimalik nutitelefoni teatud rakendusi kuvada ka
raadio- või navisüsteemi abil autoekraanil.



Tuleval aastal on tarbesõidukite poolelt uuenemas ka Crafteri ja Amaroki
tarbesõidukite mudelid.



Pilte autode esitlusest saab vaadata siit:
<http://mollereesti.ee/extranet/galerii/UusCaddyUusT6/>
http://mollereesti.ee/extranet/galerii/UusCaddyUusT6/" onclick="window.open(this.href);return false;



Lisainfo:

Maris Zoltners

LCV Brand Manager

Volkswagen Baltic States

Phone: +371 29 101 818

maris.zoltners@moller.lv



Raili Kala

Møller Auto Eesti turundusjuht

Tel: +372 56 960 049

raili.kala@moller.ee
E-poe haldur. Klubiga liitumine. Reklaam. Küsimuste korral PS või helista 5277418

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas tlauri » 25 Sept 2015, 13:57

Mingi huumor? Need on need samad 1.6TDI ja 2.0TDI mootorid, mis on viimastel päevadel mainekellad kolisema panid.
http://www.volkswagen.ee/content/medial ... 7-2015.pdf
marzipan kirjutas: Kõikide uue põlvkonna liikmete mootorid pakuvad madalat kütusekulu ja
Euro6-saastenormidele vastavaid mootoreid. Tänu lisavarustuse nelikveole ja
7-käigulisele topeltsiduriga DSG-käigukastile on uute mudelite puhul
rakendatud ainulaadset ja efektiivset diisel-automaat-nelikveoveoskeemi.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

GTI
Moderaator
Postitusi: 6842
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Sept 2015, 14:33

Polegi ju kuskil öeldud et tegu uute mootoritega, autode põlvkond on lihtsalt uus. Üheski pressiteates ega reklaamis ei kasutata ju sõnu: vana, eelmine jne. - sõnademäng lihtsalt. :) DSG -ga kaubik (pean silmas ikka KAUBIKUT millega saab ka midagi vedada) teeb küll ettevaatlikuks (kui selline olemas on). Viimane kord kui kaubikut sai valitud jäi VW oma lihtsal põhjusel kõrvale: sama raha eest pakuvad konkurendid lihtsalt rohkem - baasvarustuses pole midagi ja lisadega auto omamiseks pead puurtorni vist omama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas tlauri » 25 Sept 2015, 14:53

Seal must-valgel, et tegemist on Euro6 vastavate mootoritega ja samas lauses mainitakse justnimelt diiselmootoreid. Inglismaal olevad katsetulemused on asetatud uurimise alla ja neid mootoreid ei müüda täna USA turul. Sellepärast küsingi, kas tegemist mingi huumoriga? Või lätlane elab kuskil metsas ja ei adu, mis nende konserni peakorteris toimub?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

margus
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas margus » 25 Sept 2015, 15:32

Jänkid ei tea midagi meie EU6 normidest ja sellest pahnast! Neil suht oma süsteem ja sealsed sõidukid ju madalamate nõuetega kui meil.

Lisaks ei ole autodel midagi viga kogu selles TDI horroris! Lihtsalt päriselus on kütusekulu väiksem ja auto erksam kui testrežiimis! Eriti hellahingelised ei saa nüüd aastaid magada, sest teadmine, et päriselus nende auto rohkem NOx tekitab, ajab nad hulluks!
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas tlauri » 25 Sept 2015, 16:06

Need mootorid on Euro6 ainult paberil. Verifikatsioonid puuduvad. 40 korda suuremad saastetulemused, kui laboris. Ja-ja, mittemidagi ei ole mootoril viga?! Huumor kuubis.
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/ ... ation.html

Canada: Environment Canada has announced that it has initiated proceedings to evaluate if "defeat devices" were installed in Volkswagen vehicles to bypass emission control tests in Canada.[38]
South Korea: Authorities in South Korea announced pollution control investigations into cars manufactured by Volkswagen and other European car-manufacturers. Park Pan-kyu, a deputy director at South Korea's environment ministry said: "If South Korean authorities find problems in the VW diesel cars, the probe could be expanded to all German diesel cars".[39]
Switzerland: The Swiss Federal Roads Office is investigating if Volkswagen diesel cars similar to those sold in the U.S. were also sold in Switzerland.
European Union: Government regulatory agencies and investigators have initiated proceedings in France, Italy, Germany, Spain, the Netherlands, and the Czech Republic.[40] Several countries have called for a Europe-wide investigation.[41][42]
India: Indian government officials announced that they are closely following developments. The Indian Foundation of Transport, Research and Training (IFTRT) has demanded a probe into Volkswagen's Confirmation of Production process for vehicles sold in India.[43]
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswage ... violations
Viimati muutis tlauri, 25 Sept 2015, 16:19, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 564
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas Elevant » 25 Sept 2015, 22:15

GTI kirjutas:DSG -ga kaubik (pean silmas ikka KAUBIKUT millega saab ka midagi vedada) teeb küll ettevaatlikuks (kui selline olemas on).
Arvestades, et nad ei ole suutnud seda sõiduauto pealgi veel töökindlaks teha, siis ma ei oleks ka eriti optimistlik ja hästi meelestatud raskema tehnika juures. Kaubikute koormus on ju tunduvalt suurem(ei pea silmas kaalu, kuigi ka see oleks üks koht lisaks), kui sõiduautol.

margus
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas margus » 27 Sept 2015, 15:51

Ma ei tea kas asi on minus või ongi nii, et nüüd TDI teema taustal on tekkinud uskumatult palju vingujaid ja virisejaid!

Jah, Volkswagenil on kiirenimi kuluvaid vidinaid, kuid seda on ka kõigil teistel. Ise esinduses töötades näen, et võrreldes sõidukite kogusega on mainitud DSG mured normaalse 3-4% sõidukitest. Kasutatud autode puhul ei väsi kordamast, et korralik hooldusajaloo kontroll on vajalik, et vältida hilisemaid võimalikke probleeme! Lihtne on DSG lolliks lasta kui on poolteist välpa õli vahetamata.
On väga palju autosid, mis sõidavad juba julgelt üle 500 000km ja originaalkast ning mehhatroonik ja toimib nagu kulda.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas tlauri » 27 Sept 2015, 16:54

Kas VW-le ei meeldi sündmuste kontekstis antud tagasiside nende pressiteatele? Kõike ei ole vajagi isiklikult võtta aga need, kes on teinud omagu ka julgust tunnistada mitte demagoogiat panna stiilis, et teised teevad samuti ja me pole üksinda tolvanid ja petised. Palju olulisem on see, kuidas asjad lahendatakse ja mida edasi tehakse.
Antud pressiteate kontekstis loeb tarbija välja sisuliselt ainult seda, et VW määrib nüüd oma jurale võiet vahele, et lattu toodetud saastast kiiresti lahti saada enne, kui müügikeeld Euroopas laieneb. See on petiselt petisele turundus ja olen kindel, et hetkel on see viimane asi, mida VW oma kaasuse juurde veel lisaks otsib või tahab!
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 564
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas Elevant » 28 Sept 2015, 10:57

margus kirjutas:Lihtne on DSG lolliks lasta kui on poolteist välpa õli vahetamata.
On väga palju autosid, mis sõidavad juba julgelt üle 500 000km ja originaalkast ning mehhatroonik ja toimib nagu kulda.
Minu auto oli täieliku Mustamäe Mölleri ajalooga, kõik õlivahetused õigeaegselt tehtud ja ingel ikka ei töödanud, siin foorumis on veel inimesi, kelle kastid käivad järjest garantiis ja autodel on täielik hooldeajalugu olemas. Jah, see DSG on tore asi, kui ta töötab, aga enamasti ta ei tööta. Töökindluselt on ta saast.

Edit: Kui see DSG saast poleks, siis ei oleks terve maailma foorumid täis igasuguseid erinevaid probleeme. Võta üks foorum ja viska teist, saad kolmandale ka pihta.

Need üksikud palju sõitnud isendid, mida esinduses näed ongi üksikud, 7-8 aastat vana auto hooldamine esinduses on mõistlik ainult siis, kui rahaga midagi peale pole hakata. Kõikide piduriklotside, esimeste ketaste ja ühe lambdaanduri vahetuseks tegi Mustamäe mulle pakkumise 1400€. Ma sain ise jupid otsides ja töökojale makstes pidurid tehtud 450'ga + lambda oli vist 200(tegelikult oli viimane natuke vähem).
Viimati muutis Elevant, 28 Sept 2015, 11:00, muudetud 1 kord kokku.

margus
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas margus » 29 Sept 2015, 15:43

Loen sarnast teemat ka Audiklubist. Mõneti isegi huvitav lugeda, et miks ja kuidas küll. Lõpuks on see ju ikkagi kellegi kindel otsus olnud, et nüüd teeme nii või naa. Jah, määritud saab siiski kogu mesi meepütis ehk antud juhul siis VAG.

Teemasse aga - teadupärast on uued tarbekad kõigelel isaks EU6 veel varustatud ju ka AdBlue'ga. Ei osanud tõesti arvata, et ka need mootorid on nüüd petuskandaalis süüdi on on ehk keegi suurem ähmis kõik sõidukid vigase tarkvara küüsi lahterdanud?

Ja uuesti teemaväliselt - parandage kui eksin, aga kas ei ole mitte kõige paremini tehtud/koostatud/projekteeritud autod jäänud umbes 1990-1995 aasta kanti? Siis tõesti olid autod head ja kestsid. Tänaseks onkogu maailm läinud teed, et heade autodega nii palju ei teeni, sest müüa saab ju seda ühekorra, aga hooldus ja remont palju sisse ei too. Sedasi ongi auto kuluv tarneese, mille loogiline keskmine eluiga on ~5 aastat olenevalt ka läbisõidust. Sealt edasi on juba mitmed sõlmed ette nähtud väsima, mis tähendab alati kellelegi kulu.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2404
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: B5.5 TDI 4motion, BMW e34 525
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas Siim » 29 Sept 2015, 17:34

margus kirjutas: Ja uuesti teemaväliselt - parandage kui eksin, aga kas ei ole mitte kõige paremini tehtud/koostatud/projekteeritud autod jäänud umbes 1990-1995 aasta kanti? Siis tõesti olid autod head ja kestsid. Tänaseks onkogu maailm läinud teed, et heade autodega nii palju ei teeni, sest müüa saab ju seda ühekorra, aga hooldus ja remont palju sisse ei too. Sedasi ongi auto kuluv tarneese, mille loogiline keskmine eluiga on ~5 aastat olenevalt ka läbisõidust. Sealt edasi on juba mitmed sõlmed ette nähtud väsima, mis tähendab alati kellelegi kulu.
100% nõus, julgeks väita et isegi 1985-1995/mõned erandid -2000.
Ainuke jama on see, et kered mädanevad nendel enamasti.
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 564
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas Elevant » 29 Sept 2015, 20:04

margus kirjutas:edasi ongi auto kuluv tarneese, mille loogiline keskmine eluiga on ~5 aastat olenevalt ka läbisõidust. Sealt edasi on juba mitmed sõlmed ette nähtud väsima, mis tähendab alati kellelegi kulu.
Jah, see kõik on juba vana tõde ja teada teema, aga see vahva DSG ei kesta ju paljudel garantiiaja lõpunigi.

Rääkides Adbluest, siis see süsteem ei tööta ju ka VAG'i isenditel korralikult. Ometi on VAG'i kontsernis kaks rasketehnikatootjat, kelle poole võiks ju pöörduda, "hei mehed, aidake hädast välja, teil on juba aastaid toimiv süsteem".

romeoD
Klubiline
Postitusi: 718
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas romeoD » 29 Sept 2015, 23:20

margus kirjutas: Ja uuesti teemaväliselt - parandage kui eksin, aga kas ei ole mitte kõige paremini tehtud/koostatud/projekteeritud autod jäänud umbes 1990-1995 aasta kanti? Siis tõesti olid autod head ja kestsid.
Pigem pakuks, et 1990ni tehti neid kestvana, siis prooviti kere arvelt kokku hoida(mk3 on väga hea näide). Õnneks mk4 kere paranes ja vanakooli diisel seal peal, yldse ei kurda :) Siiamaani aind genekat remontinud, muu kõik kuluosad(rihmad, filtrid, õlid, piduriklotsidkettad, rehvid jne)
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

margus
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas margus » 01 Okt 2015, 12:59

AdBlue ju ka alates 2010 kasutusel Sharani peal.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Re: Möller Auto pressiteade

Lugemata postitus Postitas tlauri » 21 Okt 2015, 18:02

51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Vasta