VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaator: etnies858

Vasta
SEN
Huviline
Postitusi: 442
Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
Telefon: 56930622
Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
Asukoht: Eesti, Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas SEN » 04 Veebr 2017, 13:19

R36 kirjutas:
SEN kirjutas:Ma ei saa aru miks nii palju salapära? Kui teate konkreetselt mis tehtud ja mis tagajärjed miks siis ei võiks sellest rääkida? See mis keegi kuskilt lugenud ei huvita. Olen kuulnud ja lugenud jutte alustades autode tagasiostmisest, suurte kompensatsioonide maksmisest kuni pihustite ja muu välja vahetamiseni.
Mingit salapära pole. Kuna suhtlen inimestega üle maailma, siis näen autoscanne EGR vigadega peale uuendust ja kõigil on ühiseks jooneks heitme uuendus. - Miks arvata, et kui VW varem poleks saanud NOx alla viia, et ta poleks seda teinud. Hetkel ainuke võimalus seda reaalselt teha on pihustusgraafikut muuta ja EGR-i tööd suurendada, et heitgaasidega veel rohkem NOX maha tappa. - See omakorda suurendab heitme osakeste suurenemist, ehk varsti on eeldada kiiremat DPF täitumist.
EGR töö=DPF täitumine.

Kuna meil selle uuenduse mitte tegemine ülevaatust ei kaota, siis ma jätkuvalt soovitan seda kindlasti mitte teha, sest nagu näha, siis kasu see ei too omanikule.
Tänud asjaliku vastuse eest.

jjanno
Klubiline
Postitusi: 216
Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
Auto: Sharan, Golf
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 8 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas jjanno » 10 Veebr 2017, 14:11

Tere
SEN kirjutas:... Ja annavad ka asendusauto. ...
Palju see tarkvara uuendus aega võtab, et tarvis kohe asendusauto anda?

jJanno

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 10 Veebr 2017, 18:31

Ei soovita seda tarkvara uuendada. Pigem lasta kellegil egr töö ajust välja kirjutada. Puhta õhu hingamine võrdub diislil parem minek ja töötamine ja mootori kulub väheb ja mure egr ja dpf jääb ära ja pihustid ei kulu kiiresti läbi ja kütusekulu väheneb jne jne. Ühesõnaga kas sina hingaksid enda gaase sisse pidevalt? Või noh näiteks kui oled pidevalt parfüümi poes? Arvan et vastust teame me kõik.
jjanno kirjutas:Tere
SEN kirjutas:... Ja annavad ka asendusauto. ...
Palju see tarkvara uuendus aega võtab, et tarvis kohe asendusauto anda?

jJanno

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas tlauri » 10 Veebr 2017, 18:47

Miks selles teemas sellist segast peksta? Palun miks?
Kogu maailm on VW dieselgate juhtumist infoga üle valatud ja siis hakata siin veel omakorda illegaalset tegevust propageerima?!
Ei taha teie diislite p***a kaaskodanikud sisse hingata. Teie diislid on asendatavad igas asendis. Inimene ei ole asendatav. Palun laske see ükskord ajudest läbi!
murkamarko kirjutas:Ei soovita seda tarkvara uuendada. Pigem lasta kellegil egr töö ajust välja kirjutada. Puhta õhu hingamine võrdub diislil parem minek ja töötamine ja mootori kulub väheb ja mure egr ja dpf jääb ära ja pihustid ei kulu kiiresti läbi ja kütusekulu väheneb jne jne. Ühesõnaga kas sina hingaksid enda gaase sisse pidevalt? Või noh näiteks kui oled pidevalt parfüümi poes? Arvan et vastust teame me kõik.
jjanno kirjutas:Tere
SEN kirjutas:... Ja annavad ka asendusauto. ...
Palju see tarkvara uuendus aega võtab, et tarvis kohe asendusauto anda?

jJanno
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas CD-R » 10 Veebr 2017, 19:38

jjanno kirjutas:Tere
SEN kirjutas:... Ja annavad ka asendusauto. ...
Palju see tarkvara uuendus aega võtab, et tarvis kohe asendusauto anda?

jJanno

Üsna kiirelt käib, reaalselt tehes mingi 30min max.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas R36 » 10 Veebr 2017, 20:13

tlauri kirjutas:Miks selles teemas sellist segast peksta? Palun miks?
Kogu maailm on VW dieselgate juhtumist infoga üle valatud ja siis hakata siin veel omakorda illegaalset tegevust propageerima?!
Kahjuks pole see kuskilt otsast Eestis ebaseaduslik. ;) Piraat kaup on ka ebaseaduslik ning samuti tervist kahjustav. Ilmselt pole sa näinud Dok.Filmi sellest kuidas Hiinas valmitati kloon vaksiini ning see inimestele kahjulik oli.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas tlauri » 10 Veebr 2017, 23:57

Paistab, et vähemalt kodanik alias "R36" vajab järelaitamist. Hästi. Aitame.

100% illegaalne on kasutada sellist sõidukit;


Väljavõtted:
"Grupp 7
Mootor ja mootorisüsteemid
/.../
5) omavoliline mootori toitesüsteemi ja heitgaasisüsteemi muutmine või
ümberehitamine on keelatud
(välja arvatud kood 702 lõikes 1 ning kood 706 lõikes 1
toodud juhtudel), sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, õhufiltrite ja
heitgaasiosakestefiltrite äravõtmine, heitgaasi katalüsaatorreaktorite äravõtmine,
võimsuspiirajate või muude sarnast funktsiooni omavate seadmete eemaldamine või
muutmine
, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt
või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);"
/.../
"Kood 706. Üldnõuded heitgaaside väljalaskesüsteemile
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja
poolt ettenähtule ja E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele. L kategooria sõidukite
heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja alates 17. juunist 1999.
a esmaregistreeritud sõidukil E-reegli nr 92 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele. Erandina võib
mootorsõidukile paigaldada valmistaja poolt ettenähtust erineva heitgaaside toru otsa, kui see on
paigaldatud peale valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside toksilisuse vähendamise seadmeid ning
sellega ei muutu valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside väljalaskesüsteemi omadused;"

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... _lisa1.pdf#
Link kehtivale õigusaktile, kust selle Lisa 1 link:
https://www.riigiteataja.ee/akt/119102016005?leiaKehtiv

Piraatkauba osa see teema ei puuduta aga loomulikult on ka see kahjulik ja taunitav. Ei ole vaja osta mitte originaali. Hoiduge jamast ja ostke originaal!

Seda, et VW Eestis heitgaaside pettust omamoodi vermib on taunitud ja see saab ühel päeval ettevõttele saatuslikuks ka siin Eestis. Euroopa kahjunõuded on endiselt kogumisel ja selle kohtusaaga tagajärg ei jäta plekita ühtegi riiki, kes seda pettust mätsivad, tolereerivad ja edasist kulgu soodustavad.
R36 kirjutas:
tlauri kirjutas:Miks selles teemas sellist segast peksta? Palun miks?
Kogu maailm on VW dieselgate juhtumist infoga üle valatud ja siis hakata siin veel omakorda illegaalset tegevust propageerima?!
Kahjuks pole see kuskilt otsast Eestis ebaseaduslik. ;) Piraat kaup on ka ebaseaduslik ning samuti tervist kahjustav. Ilmselt pole sa näinud Dok.Filmi sellest kuidas Hiinas valmitati kloon vaksiini ning see inimestele kahjulik oli.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Veebr 2017, 00:05

Pole ise keegi midagi muutnud omavoliliselt, seega see seadus ei rakendu. Samuti ei pea uuendust näiteks tegema Inglismaal.

Hetkel minule teadaolev info on, et ainuke riik, kus automaatselt TÜV on kehtetu, enne kui uuendust ei tee, on Saksamaa.

Ehk kopeerid veel mõne mitteseostuva viite? ;)

Kogu selle avalikustamise põhjustas lihtsalt VW liigne turuosa Ameerikas. Avalikuks tuli ju peale seda ka teiste markide heitmenormide kõrvalekaldes, kuid nendest ei räägi keegi.
Lihtlabane poliitfinantsiline lüke.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Veebr 2017, 00:09

Kodanik R36-el on funktsionaalse lugemisokusega probleeme?

Kordame, mille kohta kogu see tekst käis:
murkamarko kirjutas:Ei soovita seda tarkvara uuendada. Pigem lasta kellegil egr töö ajust välja kirjutada. Puhta õhu hingamine võrdub diislil parem minek ja töötamine ja mootori kulub väheb ja mure egr ja dpf jääb ära ja pihustid ei kulu kiiresti läbi ja kütusekulu väheneb jne jne.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas Elevant » 11 Veebr 2017, 00:50

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], mingi evrymodi'ga TDS bemminärakas sittab ja tapab 3564x rohkem inimesi, kui väljaprogetud EGR'i ja DPF'iga uus ja korralik auto.

Meie ülevaatused(ka näiteks Saksa) ei saa arugi, et adblue ajust välja kirjutatud on, kuna näitajad on korras. Ilmus siin just nädal paar tagasi Saksas endas artikkel, kus saksa politsei reidi käigus kontrollis veoautosi ja tuvastati suht suur kogus autosi, kellel adblue paagid küljes ja süsteem toimima peaks, et süsteem ei tööta kuna on ajust välja kirjutatud. Autod käivad vähemalt kord aastas ülevaatusel.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Veebr 2017, 01:12

https://et.wikipedia.org/wiki/Demagoogia

Insenerid panustavad siiralt iga päev oma teadmisi ja oskusi, et inimrassi terve ja mutatsioonivaba DNA säilitada. Kelle vastu või poolt teie võitlete?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas Elevant » 11 Veebr 2017, 12:59

Minul ausalt öeldes on sügavalt savi, nii kaua, kuni eesolev auto ei haise ja suitse. See, et insenerid panustavad on tänu sellele, et mingisugune kari inimesi arvab, et ilgelt äge oleks kõik asjad elektriseerida, andmata endale aru, et elektritootmine(va tuulegeneraatorid), sittab meie õhuruumi rohkem, kui mingi EGR'i või DPF'ita auto. Lõpptulemuseks sama teeb välja, kas see mürk tuleb summutist või korstnast.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Veebr 2017, 15:30

Aus ülestunnistus, et mütsigi teemast ei jaga ehk mida kriteeriumeid?! Tšornobõlis ei ole haisu ega suitsu aga vaatamata sellele ei ole võimalik seal elada, maad harida ega midagi reostuse tõttu kasvatada.
Inimesed - harige palun ennast.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

suzi
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 04 Aug 2016, 14:27
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas suzi » 11 Veebr 2017, 17:00

Minul tehti detsembris tarkvara uuendus ning ei tähelda mingeid erinevusi. Ja kui egr või dpf nüüd "kiiremini" ära kustuvad, siis tuleb nad lihtsalt varem välja vahetada :D
Huvitav, mis see km võiks olla, palju nüüd uue tarkvaraga vähem sõita saab? Saan 300 000km asemel 270 000km ühe dpf filtriga sõita?

Aga jh, ei ole mõtet materdada ei üht ega teist poolt. Kes tahab, uuendab, kes ei taha, ei uuenda. Mõlemad variandi ametlikult lubatud :)

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 11 Veebr 2017, 17:36

tlauri kirjutas:Aus ülestunnistus, et mütsigi teemast ei jaga ehk mida kriteeriumeid?! Tšornobõlis ei ole haisu ega suitsu aga vaatamata sellele ei ole võimalik seal elada, maad harida ega midagi reostuse tõttu kasvatada.
Inimesed - harige palun ennast.
Usun, et Tsernobõl on kökimöki võrreldes Fukushimaga. Seda Tsernobõli kannatab juba ammu isegi külastada. Vaikse ookeani mereande küll ei julge süüa ja diislitest häirib pigem suitsevad ja haisevad rondid mis ei tohikski liikluses osaleda. Suits polegi paha kuid just hais on mis öökima ajab...
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas Elevant » 11 Veebr 2017, 20:58

tlauri kirjutas:Aus ülestunnistus, et mütsigi teemast ei jaga ehk mida kriteeriumeid?! Tšornobõlis ei ole haisu ega suitsu aga vaatamata sellele ei ole võimalik seal elada, maad harida ega midagi reostuse tõttu kasvatada.
Inimesed - harige palun ennast.
Tead, mõistlikum oleks karmistada tehnoülevaatuse nõuded ja korjata liiklusest ära igasugused tossavad ja haisevad peldikud, mis saastavad hulga rohkem, kui nüüd hakata ulguma selle 3grammi saaste lisandumise pärast, kui keegi DPF'i ja EGR'i omal välja progeb. Rääkimata vanadest autodest, mis nii kui nii sittavad rohkem loodust.

Ma ei hakka ka mitte kunagi aru saama nendest pisikestest TSI mootoritest. Ma pigem sõidan suure vabalhingava v8'ga ja naudin sellega sõitmist, kui seda, et ma ajan ennast ja teisi närvi, saastan ja kulutan ikka samapalju, kuna selleks, et see TSI liiguks tuleb teda sitaks rohkem piinata. Rääkimata sellest, et hääl on kole.....

BTW, kui Sa ei saanud mu eelmisest postitusest päris täpselt aru, siis minu vihje oli elektriautode arendamise suunal, mis on ju "SAASTEVABA".

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas tlauri » 12 Veebr 2017, 19:02

Kriitilisest massist käib jutt ja selle moodustavad pettised, kes muundavad EURO5, EURO4 sõidukid EUROprügiks. EURO6 sõidukite "maha murdmisega" saavad täna väga vähesed hakkama. Eestis muide seisab pikalt juba üks uus rekka, millel prooviti adblue välja kirjutada. Omanik taob pead vastu seina, et sõiduki garantiid mitte kaotada aga kõik märgid näitavad, et ilma tehase sekkumiseta seda siin Eestis liikvele ei saagi.
Saadakse ka TÜV toimima - see on ainult aja küsimus. 2018 on hetkel tööplaanis, kus kõik sõidukid pannakse vastavalt EURO normile väljalaskegaase puhuma. Selle teostuse käigus lihvitakse siis ka manipuleerijate tuvastust. Peamine on ikkagi see, mis inimeste peas toimub. UK-s tehakse asi inimestele rahaga selgeks.
http://www.telegraph.co.uk/motoring/new ... ution.html
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Veebr 2017, 19:12

murkamarko kirjutas:Ei soovita seda tarkvara uuendada. Pigem lasta kellegil egr töö ajust välja kirjutada. Puhta õhu hingamine võrdub diislil parem minek ja töötamine ja mootori kulub väheb ja mure egr ja dpf jääb ära ja pihustid ei kulu kiiresti läbi ja kütusekulu väheneb jne jne. Ühesõnaga kas sina hingaksid enda gaase sisse pidevalt? Või noh näiteks kui oled pidevalt parfüümi poes? Arvan et vastust teame me kõik.

Et parfüüm sulle ei kõlba, aga noxi oled siis nõus hingama :crazy:

Ära rohkem peale nuusuta :wave:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas Elevant » 12 Veebr 2017, 20:13

tlauri kirjutas:Kriitilisest massist käib jutt ja selle moodustavad pettised, kes muundavad EURO5, EURO4 sõidukid EUROprügiks. EURO6 sõidukite "maha murdmisega" saavad täna väga vähesed hakkama. Eestis muide seisab pikalt juba üks uus rekka, millel prooviti adblue välja kirjutada. Omanik taob pead vastu seina, et sõiduki garantiid mitte kaotada aga kõik märgid näitavad, et ilma tehase sekkumiseta seda siin Eestis liikvele ei saagi.
Saadakse ka TÜV toimima - see on ainult aja küsimus. 2018 on hetkel tööplaanis, kus kõik sõidukid pannakse vastavalt EURO normile väljalaskegaase puhuma. Selle teostuse käigus lihvitakse siis ka manipuleerijate tuvastust. Peamine on ikkagi see, mis inimeste peas toimub. UK-s tehakse asi inimestele rahaga selgeks.
http://www.telegraph.co.uk/motoring/new ... ution.html
Jah, eestis on see asi tööplaanis, mujal juba mõõdetakse. Ikka sõidavad ilma adblueta ringi. Järelikult peavad olema näitajad ka ilma adblueta nii head, et see ei tulegi muud moodi välja, kui ainult softi kontrollides.

IT/elektroonika maailmas on iga lolli kohta, kes suudab välja mõelda midagi, mis inimestele ei meeldi, olemas vähemalt 2 lolli, kes hakkavad sellele lahendust otsima, kuidas sellest mööda saab. See on ning jääb nii ja need lahendused ka alati leitakse. Pole olemas 100% turvalist lahendust, mida keegi lahti ei suuda murda.

Endiselt liigub liikluses juba tehasest tulles isendeid, mis saastavad kordades rohkem, kui enamus uuemad, millel on EGR/DPF välja kirjutatud, neid ei taha, aga mitte keegi ära keelata. :)

Aga ma rohkem siin teemal sõna ei võta, sellepärast, et minu arvamus jääb nii kui nii selliseks, et EGR ja DPF on vaid nuhtlused ja need oleks mõistlik üldse auto küljest ära koristada. Ja kui uuemate kontroll lähebki nii rangeks, et enam midagi teha ei saa(kuigi tuleks siin kohal tagasi selle IT osa jutu juurde), siis jäävad lihtsalt teatud tegelastel uued autod ostmata(ka minul). Lisavarustust nagu siinne foorum on hästi tõestanud saab peaaegu kõigele ja valimatult külge pookida.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas tlauri » 12 Veebr 2017, 20:26

Ega ikka ei puhu küll neid norme. Need masinad kohitsetakse EURO3 registrisse, mis on riigiti lubatud. IT-d ei ole palun vaja ka ülehinnata. Krüpteeringut ajastama ei küündi ka enamus eriharidusega inimesed ja kõik see valdkond muutub ainult keerulisemaks. See, kuidas täna EURO6 pettust korraldatakse on ülimalt robustne ja märgid näitavad, et mustal turul puuduvad võtted, kuidas TÜV-i oma huiamistega re-huiata. Teiste sõnadega kriitilisel massil on vaja mõistus kohale raputada ja sellega saadakse ka kindlasti lõpuks hakkama.
http://www.mobileecotuning.com/adblue-removal/
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Veebr 2017, 20:28

Jah, EGR ja DPF on nuhtlused, aga ilma nendeta muutub masin ise inimkonnale nuhtluseks. Need vanakesed, mis tehasest tulles kunagi megalt saastasid, need saavad ju lõpuks otsa. Üldine suund on ikka ju puhtama õhu suunas, tahaks ju tulevikus ka ilma respiraatorita linna tänavail ringi liikuda. Või tahate kunagi teha väljasõite männimetsa, et ilma abivahendideta õhku hingata (juhul kui metsad muidugi säilinud on)?
Viimati muutis jussike, 12 Veebr 2017, 20:33, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Veebr 2017, 20:28

Mäletan väga hästi vene aja lõppu, kus Tartus Riia tõusust jalgsi ülesminekuga sai paariaastase saastenormi kätte, õhku polnud mida hingata, ainult sinine vine hõljus tänava kohal.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Mihkel71
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Aug 2016, 20:15
Telefon: 56685623
Auto: Vw golf2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas Mihkel71 » 25 Veebr 2017, 18:28

Või siis ostke lihtsalt normaalse mootoriga (loe: bensiinimootoriga) auto endale :D masuudipress on ammu juba oma eelise madalama kütusekulu osas kaotanud.

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b8 rline 4motion.
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas margus000 » 25 Veebr 2017, 20:09

Mihkel71 kirjutas:Või siis ostke lihtsalt normaalse mootoriga (loe: bensiinimootoriga) auto endale :D masuudipress on ammu juba oma eelise madalama kütusekulu osas kaotanud.
Sa osta parem ajud endale.
Mulle tuli kah see email et pean minema tarkvara uuendama. Praegu mõtlengi kas minna või mitte . Auto sõidab korralikult , milleks siis seda jama vaja teha.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW diisli kontroll (vw saaste pettus)

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Veebr 2017, 22:50

Mihkel71 kirjutas:Või siis ostke lihtsalt normaalse mootoriga (loe: bensiinimootoriga) auto endale :D masuudipress on ammu juba oma eelise madalama kütusekulu osas kaotanud.
Sa oled nagu tlauri, kes soovitab osta elektrikäru a.k.a. tesla vms...see, et Tallinna kesklinnas vähe "hingatavam" "õhk", ei tähenda et Ida-Virus meite elektrijaamas seda s***a taevasse lasta! Rääkimata sellest, kuidas nendes kolmandates riikides nende samuste akude toorme tarvis kohaliku loodust ja inimeste tervist selle saaste läbi lammutatakse(money talks and everything else is huge big BS)-Zero emission(loe: suur naer).

aga ok, ma rohkem ei viitsi vaielda, tlauri hakkab nagunii oma jura ajama...miskil kummalisel kombel koperdate te oma lahustipõletajatega pidevalt ees...maanteel keerate julmalt ette aga gaasipedaali kas ei leia, mootor nii väetilt nõrguke v kardate kõrgematel pööretel paaki keerist tekitada või kardate häält kus mootor elab kartuses et äkki lendab kotti....ainukesed, kes pedaali leiavad, on vähe luks klassi sõidukite omanikud aga on ka selliseid, kel per*e all 50k maksev pea 200kw isend, aga kiirendust võib mõõta nädalates(tra osta siis juba 1.2 mootoriga octavia v ära istu üldse rooli).
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “VW Uudised”