Golf R

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaator: etnies858

aadu
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Dets 2004, 13:43
Asukoht: Ida-Võlumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf R

Lugemata postitus Postitas aadu » 03 Veebr 2009, 20:32

http://www.autonet.ee/uudised/volkswage ... 40553.html


Sellise jutu leidsin siis. Peaks nii m?negi inimese r??msaks tegema. :)



Muutsin teema pealkirja.

[Muudetud: 16-9-2009 DaveWoss]

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 03 Veebr 2009, 20:50

L?puks ometi! E4 turbo 4wd ja dsg ei j?? ainult audi p?rusmaaks. S3 ja TT pean silmas. Kui see asi t?esti nii l?heb Kahju muidugi et r32 paraleelselt tootmisesse ei j??.

[Edited on 3-2-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

DaveWoss
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas DaveWoss » 03 Veebr 2009, 22:41

VW on majanduslikus kitsikuseks hakanud m?tlema mida ostjad tegelikult tahavad, mitte mida nemad tahavad meiel m??a - esmasl tagaveoline roadster ja n??d kergema turbomootori ja neliveoga Golf.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 15 Veebr 2009, 02:41

Hea nali Dave!

Pigem on audi tt ja s3 sellise kombinatsiooniga ees (st asi on riiulist v?tta) ja 2l turbo mootor on ?nnestunud valik n? ?le ootuste. Tegelikult muidugi on ta paraku subaru sti wrx ja evo k?rval peksupoiss, aga asi tulihingelisele f?nnile siiski. Eriti neile kes r8 ei jaksa osta ja riisipihustit ei suuda vaadata. Mul on s?damest kahju, et vw oma tagamootoriga v?ikse punniga tutrule ei tule (up) nagu tal konseptsioonis plaanis oli, vaid paneb ikka oma sissetallatud esi mootoriga ja veoga edasi. Selle upi n?ol oleks f?nnidele olnud vahelduseks mingi lahe putukas, pean silmas seda konseptsiooni auto up algset versiooni. Taga mootor taga vedu.

Omanud haldex autot ei igatse seda tagasi, aga kui muud v?tta pole peab leppima. Samas selle 4 r?nga eest (audil) ei soostu ligi 50% hinda juurde maksma. Enyways sama koostekvaliteet ja p?him?tteliselt jupid. Milleks mulle neid edevaid lisasi, saan ka ilma nendeta liigeldud.

Vaadates audi gonfiguraatorit n?en, et 3.2l mootor veel saadaval uutel, ilmselt j??b siiski k?igi r??muks paraleelselt tootmiseesse. Hoiame p?ialt.

[Edited on 15-2-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Prez
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 18 Juun 2007, 13:52
Auto: Bemm
Asukoht: TLN (East Side)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Prez » 31 Mär 2009, 16:40


airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas airfrance1 » 31 Mär 2009, 16:48

Hehee, hea maskeering:P 2,0 TDI
Nina on ainult kuidagi tagasihoidlik, GTI ja GTD stange on ka ilusam :D
Arbuus driver since 2010

DaveWoss
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas DaveWoss » 14 Sept 2009, 19:00

Ametlikud andmed:
2 liitrine TFSI bensiinimootor 195kW (265hj), maksimaalne väändemoment 350Nm. 4Motion vedu tagab kiirenduse 0 - 100ni 6.5 sekundit 6 käigulise manuaalkäigukasti puhul ja 6.4 sekundit DSG käigukasti puhul. Sama mootori leiame Audi S3 ja TT S'i kapoti alt.

Autol on koha leidnud LED päevasõidutuled, uue disainiga veljed, R logod uksepakkudel ning mujal kerel. Salongist leiame kahe-toonilised sportistmed, alumiiniumist pedaalikatted, ja R logod.


Siin siis ametlikud pildid uuest "R"ist.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Arteon R / 2021
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 14 Sept 2009, 20:26

Tekib küsimus et milleks seda hädiste näitajatega Sciroccot vaja oli :question: :lol:
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
https://vildersen.eu/volkswagen-arteon-r

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 14 Sept 2009, 21:26

Ma eeldasin, et uus R on ikka vanast Golf 4-st kiirem originaalseades. Õnneks on tegemist turbokaga, mille järeleaitamine pole teabmis keeruline.

tarmot
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 20 Apr 2006, 19:03
Auto: CLK 55 amg, S3 8P REVO & Freemont
Asukoht: Gdansk, Poland
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tarmot » 15 Sept 2009, 08:35

To samzik:

Mitme Audi S3 või TTS -iga sinu kogemused piirduvad?
Vaidlen sinule vastu koostekvaliteedi koha pealt - ega ikka ei ole küll nii, et Audi ja VW sama koostekvaliteediga on - peale mootori, ülekande ja põhja, ei ole neil midagi ühist. Salongi viimistluses kasutatavad materjalid on ikka päris erinevad, armatuuri materjal ja valmistamistehnoloogia on täiesti erinevad jne.
Samuti vaidleks vastu sinu skeptitsismile Haldexi suhtes - usu mind, asi on edasi arenenud kõvasti ka Haldexiga, enda kogemuste põhjal S3 ja TTS põhjal julgen väita, et 6000 rpm-il startides sa ainult esirattaid tühja lööma ei saa, sama kehtib ka pärast käiguvahetust.
Minule isiklikult Haldex täitsa meeldib - kui ikka tarvis ei ole siis tagasild kaasa ei vea (eriti hästi on vahe tunda suurematel kiirustel).
Mis imeloomad need Evo ja STI on, et nendega R20, S3 ja TTS-i võrdled?
Tegelikult on tegemist ju täiesti erinevate autodega - ühed on toodetud ralliautode toorikuteks, teised on kompromiss mugavuse ja dünaamika vahel.
Juhitavuse osas nõustun sinuga 100%-liselt - omanud Evo VII-t ja S3-e, võin öelda, et Volkswageni gruppi kuuluvatel tavaautodel juhitavus puudub (Audi R8 juhitavus hakkab juba vaikselt looma, kõik senised S ja RS mudelid aga kriitikat ei kannata).
Enda S3-ga olen veerandmiilil korduvalt stock Evo IX-dele kotti pähe tõmmanud (S3 on suuteline oma 1,6 tonnise massiga veerandmiili läbima 13,5 sekundiga), TTS on 300 kg kergem (samas kaalukategoorias Evoga) ja veelgi kiirem.
Mis puutub 3,2 FSI mootorisse siis 2,0T FSI-d eelistaksin sellele iga kell.
Audi S3 man kiirenduseks 0-100 km/h, annab tehas 6,4 sek, tegelikult mõõtsime koos TM-ga viienda rattaga 5,8 sek.

[Muudetud: 15-9-2009 tarmot]
Kui sul on tarvis mõnd eksklusiivsemat või rariteetsemat varuosa / jubinat (veljed, istmed-polstrid, tuuningujubiad) siis võib pöörduda minu poole (vt. minu asukohta).

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Arteon R / 2021
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 15 Sept 2009, 09:08

tarmot kirjutas: Vaidlen sinule vastu koostekvaliteedi koha pealt - ega ikka ei ole küll nii, et Audi ja VW sama koostekvaliteediga on - peale mootori, ülekande ja põhja, ei ole neil midagi ühist. Salongi viimistluses kasutatavad materjalid on ikka päris erinevad, armatuuri materjal ja valmistamistehnoloogia on täiesti erinevad jne.
VAG siseselt on erinevus põhimõtteliselt ainult kosmeetiline (ja elektrooniline). Jahh Audi ja VW osaliselt erinevad salongi materjalide poolest kuid see platform mille peale nad ehitatud on .. vot see on päris suur osa autost (isegi istmete seest on kõik üks .. ainult polster on erinev) mis kogu VAG grupil on sama - sama disain, samad jupid ja samas kohas tehtud. Nagu Audi ja VW autode lisavarustuse nimekirjast võib näha jagavad nad suuresti ka salongi kattematerjalide nimekirja. Ma olen üsna kindel, et nii Audi Nappa kui ka VW Nappa sisustus on suhteliselt üks-ühele samast materjalist.

Grupi siseselt on lihtsalt paika pandud, et Audi eest küsime rohkem raha ning pakume rohkem edevaid vidinaid, VW on selline kesmine Sakslase auto ... Skodade, Seatide ja Porschede jaoks on oma sihtgrupp. Enamust reaalselt ei huvita, kas selle salongi kattematerjali taga on "svammi" sisse puistatud kullapuru või mitte - Porsche lihtsalt on kallim kui VW :)
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
https://vildersen.eu/volkswagen-arteon-r

tarmot
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 20 Apr 2006, 19:03
Auto: CLK 55 amg, S3 8P REVO & Freemont
Asukoht: Gdansk, Poland
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tarmot » 15 Sept 2009, 09:12

Me võiksime sel teemal mõnikord pikemalt diskuteerida kui mõnel üritusel kohtume.
Ma olen viimase 4-5 aasta jooksul saanud piisavalt koolitusi Volkswageni Gruppi kuuluvate sõidukite kohta ja eks üht-teist sellest ole ka külge jäänud.
Toon ühe hinnanäite siia "50% - lisest hinnalisast ":
Audi A3 Ambition 2.0 TFSI Aut. 8P1 BDX R4 TFSI 2.0 147 / 200 7-k. S tronic 473 300.-
Volkswagen Golf GTI 2,0 TSI 6-k. automaat (DSG) 155 / 210 418 400.-
Mõlemad autod on sportliku varustusega, esiveolised ja DSG kastiga (Audil on kasutusel 7-käiguline DSG).
Kui võrrelda R20 ja S3-e siis seal on hinnavahe protsentuaalselt sama.
Paraku on jah asjad ilmas nii seatud, et Audi kuulub Premium segmenti, Volkswagen aga mitte - sellest ka hinnavahe, mis on täiesti normaalne.
Loodetavasti ilmub kunagi mõne eriti kurja VW märki kandva auto aiste vahele selline kone:

Pilt

[Muudetud: 15-9-2009 tarmot]
Kui sul on tarvis mõnd eksklusiivsemat või rariteetsemat varuosa / jubinat (veljed, istmed-polstrid, tuuningujubiad) siis võib pöörduda minu poole (vt. minu asukohta).

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 15 Sept 2009, 14:07

Tarmot, juhitavus on lihtsalt selline, et kõigepealt peab sild eest ära minema siis tuleb 4 vedu. Kas see toimub 0.01 seki jooksul, või on seda 10ndik koha võrra parandatud ei ole erilist vahet. Saan aru ka, et väga lihtne on softi kirjutada. Sinu näide kui on staart 6000 rpm siis pannakas haldeks lukku 100% ja lastakse lahti näiteks käiguvahetusel, et saada aru pidamisest. Lihtsalt ehituslikud eripärad mis teevad need autod kergelt alajuhitavaks ja nad vajavad eri võtteid et olla ülejuhitavad ja fun.

Puudub kogemus uuematega kui see 99 gen 1 bora ja Alkeemiku gen 2 r32. Aga midagi üle ootuste sealt ei saa tulla, lihtsalt saab olla parem kui varem ;)
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 15 Sept 2009, 14:19

samzik kirjutas: Puudub kogemus uuematega kui see 99 gen 1 bora ja Alkeemiku gen 2 r32. Aga midagi üle ootuste sealt ei saa tulla, lihtsalt saab olla parem kui varem ;)
Muide mul on ikkagi ka gen 1 haldex. Selle kõige jaoks aitab Haldexi performance controller, mis teeb siis asja tõsiseltvõetavamaks. Kui ma kunagi selle endale saan, siis teen sulle uuesti sõitu.

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

tuled

Lugemata postitus Postitas spoon » 15 Sept 2009, 17:45

tagatuled on ka nagu LEDid
Pilt, sellised kurjad
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

DaveWoss
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas DaveWoss » 15 Sept 2009, 22:42

Ma ei viitsi hetkel eesti keelde tõlkida kuid uue Ri neliveost on kirjutatud nii:
New all-wheel drive on the Golf R

As standard equipment, the Golf R transfers the TSI’s power to the road via the latest generation of Volkswagen’s 4MOTION all-wheel drive system. Compared to the version implemented in the Golf R32, the system underwent significant advanced development. Above all, power transmission between the front and rear axles – especially the all-wheel differential that operates in an oil bath – exhibits clear advances compared to the previous generation. The most important one: Activation of the all-wheel differential no longer requires a difference in speeds between the front and rear axles.

That is because, different than on the previous generation, for the first time an electric pump is used to build pressure. The electric pump supplies oil to a hydraulic reservoir whose working pressure is 30 bar. A control module computes the ideal drive torque for the rear axle and controls, via a valve, how much oil pressure is applied to the working pistons of the multi-plate clutch. The contact pressure at the clutch plates rises in proportion to the desired torque at the rear axle. The amount of torque that is transferred can be varied continuously with the magnitude of the pressure applied to the clutch plates. Compared to the previous 4MOTION generation, the system operates independent of slip, since the system’s working pressure is always available. When starting up and accelerating, this prevents spinning of the wheels at the front axle more effectively, since the control module regulates the torque distribution based on dynamic axle loads. In extreme cases, nearly 100 percent of the drive torque can be directed to the rear axle. This results in further gains in active safety and dynamic performance.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

4motion

Lugemata postitus Postitas spoon » 16 Sept 2009, 07:27

DaveWoss kirjutas:Ma ei viitsi hetkel eesti keelde tõlkida kuid uue Ri neliveost on kirjutatud nii:
New all-wheel drive on the Golf R

As standard equipment, the Golf R transfers the TSI’s power to the road via the latest generation of Volkswagen’s 4MOTION all-wheel drive system. Compared to the version implemented in the Golf R32, the system underwent significant advanced development. Above all, power transmission between the front and rear axles – especially the all-wheel differential that operates in an oil bath – exhibits clear advances compared to the previous generation. The most important one: Activation of the all-wheel differential no longer requires a difference in speeds between the front and rear axles.

That is because, different than on the previous generation, for the first time an electric pump is used to build pressure. The electric pump supplies oil to a hydraulic reservoir whose working pressure is 30 bar. A control module computes the ideal drive torque for the rear axle and controls, via a valve, how much oil pressure is applied to the working pistons of the multi-plate clutch. The contact pressure at the clutch plates rises in proportion to the desired torque at the rear axle. The amount of torque that is transferred can be varied continuously with the magnitude of the pressure applied to the clutch plates. Compared to the previous 4MOTION generation, the system operates independent of slip, since the system’s working pressure is always available. When starting up and accelerating, this prevents spinning of the wheels at the front axle more effectively, since the control module regulates the torque distribution based on dynamic axle loads. In extreme cases, nearly 100 percent of the drive torque can be directed to the rear axle. This results in further gains in active safety and dynamic performance.
Nagu aru saada,on ka tagasild kogu aeg vedaja rollis, kuna el. pumba poolt on kogu aeg rõhk peal. Ja sõltuvalt klapi avatusest antakse siis tagumisele vedavale sidurile rõhku peale. Sellist asja tahaks kohe proovida :).
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 16 Sept 2009, 08:04

Aga ikkagi asi samal põhimõttel. Lihtsalt Haldexi juhtimine on tehtud natuke ümber.

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 16 Sept 2009, 10:56

DaveWoss kirjutas:Ametlikud andmed:
2 liitrine TFSI bensiinimootor 195kW (265hj), maksimaalne väändemoment 350Nm. 4Motion vedu tagab kiirenduse 0 - 100ni 6.5 sekundit 6 käigulise manuaalkäigukasti puhul ja 6.4 sekundit DSG käigukasti puhul. Sama mootori leiame Audi S3 ja TT S'i kapoti alt.
Esitlusel oli välja käidud küll sellised tehnilised andmed uuele R-le...
"Kui senise võimsaima Golfi – R32 – võimsuseks oli 250 hobust, siis lihtsalt „R”-l on seda 20 ühiku võrra rohkem. Maksimaalne pöördemoment 320 Nm on saadaval juba 2 500 p/min juures. Jõuallika kõrvale pakutakse kas kuuekäigulist manuaalkasti või kuueastmelist DSG-d. Volkswageni esitlusel lubati paigalt sajani kiirenduseks 5,7 sekundit, kusjuures DSG kastiga masin on 0,2 sekundi võrra veel kiirem."


Siin teksti juurde veel... GOLF R LINK


ingel [VW Bot: "Keel korda!"].... see on üle aja jälle 1 VW mis tõsiselt kihelema ajab... Hind võtab arvatavasti selle kiheluse maha veidi:)

[Edited on 16-9-2009 by ents]
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

DaveWoss
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas DaveWoss » 16 Sept 2009, 14:44

ents kirjutas:
DaveWoss kirjutas:Ametlikud andmed:
2 liitrine TFSI bensiinimootor 195kW (265hj), maksimaalne väändemoment 350Nm. 4Motion vedu tagab kiirenduse 0 - 100ni 6.5 sekundit 6 käigulise manuaalkäigukasti puhul ja 6.4 sekundit DSG käigukasti puhul. Sama mootori leiame Audi S3 ja TT S'i kapoti alt.
Esitlusel oli välja käidud küll sellised tehnilised andmed uuele R-le...
"Kui senise võimsaima Golfi – R32 – võimsuseks oli 250 hobust, siis lihtsalt „R”-l on seda 20 ühiku võrra rohkem. Maksimaalne pöördemoment 320 Nm on saadaval juba 2 500 p/min juures. Jõuallika kõrvale pakutakse kas kuuekäigulist manuaalkasti või kuueastmelist DSG-d. Volkswageni esitlusel lubati paigalt sajani kiirenduseks 5,7 sekundit, kusjuures DSG kastiga masin on 0,2 sekundi võrra veel kiirem."


Siin teksti juurde veel... GOLF R LINK


ingel [VW Bot: "Keel korda!"].... see on üle aja jälle 1 VW mis tõsiselt kihelema ajab... Hind võtab arvatavasti selle kiheluse maha veidi:)
Ma võtsin oma andmed siit (http://www.worldcarfans.com). Niiet andke andeks valeinfo.

Aga jah ajab küll sügelema aga arvatavasti on uus R kallim kui viimane R32. Vähemalt on hea baas mida on odavam kiiremaks saada kui vabalt hingavat Ri :D

[Muudetud: 16-9-2009 DaveWoss]
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 16 Sept 2009, 16:17

Hmm. Päris ahvatlev tundub tõesti ja näeb päris hea välja ka.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo » 16 Sept 2009, 17:50

See uus G R võib isegi teel seista võrreldes vanaga. Ma ei saa aru miks Scirocco R`ile 4vedu ei tehta kuigi mootorid tulevad samad. :thumbdown:
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 16 Sept 2009, 18:29

Kermo kirjutas:See uus G R võib isegi teel seista võrreldes vanaga. Ma ei saa aru miks Scirocco R`ile 4vedu ei tehta kuigi mootorid tulevad samad. :thumbdown:
esiteks - no minu meelest seisab "vana" R ka ikka üsna hästi teel, kuigi tõsi ta on et kaalujaotus on uuel arvatavasti kõvasti parem tänu kergemale mootorile. Teiseks - Scirocco on hoopis teise klassi fun auto. Sciroccoga on tahetud püüelda rohkem sellise pilli poole nagu sinu avatarilt vastu piilub (back to basics). Ja minu meelest üsna õnnestunult.

[Edited on 16-9-2009 by ents]
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 23 Sept 2009, 14:36

Olen kusagilt lugenud, et sciro tehakse kah ikka millalgi 4 veoliseks. Selles võin eksida. Mannetu sportauto üritus oleks jälle ju kui ei tehta, samas liiga kõva pähkel audi r8 kõrvale äkki samas ttrs on juba r8 kandadel. Äkki suudavad mehed ka kunagi ka normaalse 3 difriga auto teha jälle aga kahtlen. Ja paraegu toimuva viitab hoopis sellele, et varsti veab elektri mootor meil tagasilda või esisilda käigukasti asemel.

Ja selle elektrilise pumba juttust ma ei saa aru, haldexil on alates esimesest päevast elektriline pump ja see töötab alati kui auto töötab. Või olen ma asjast ikka väga valesti aru saanud.


Euroopas peaks masin müüki jõudma veel käesoleva aasta (2009) lõpus. Auto hindu pole veel avalikustatud.

http://www.autonet.ee/uudised/volkswage ... 42436.html

[Edited on 23-9-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

DaveWoss
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas DaveWoss » 22 Okt 2009, 11:53

Saksas baashinnad järgmised:
manuaal käigukastiga 36 400.- EUR ehk 569 537.- EEK
DSG käigukastiga 38 275.- EUR ehk 598 874.- EEK

Pakun et meil tulevad hinnad natuke madalamad.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee

Vasta

Mine “VW Uudised”