Proovis?it uue GTIga

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaator: etnies858

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 18 Mär 2005, 12:30

L?ppmulje - kui enda poolteist aastat vanasse Golf IV tagasi istusin, oleks nagu eilne p?ev saabunud. See tunne l?ks ?le natuke hiljem, kui kuskil ristmikul oma tuttavat TDI "turbot" tundsin. Kraaaaps-kraaps naeltega ja pole see G4 nii aegunud midagi.
Olen n?us et GTI sisu on EDEV ja t?eśti p?rast oma IV-ja tagasi istudes v?ib tunduda et aeg on tagasi keritud. Aga... sa s?ida n??d mingi aeg j?lle oma autoga ja siis istu uude tavalisse TDIsse n?iteks. Mina tegin nii ja siis oli minul j?lle vastupidine efekt. IV -l on sisu ikka nii kvaliteetne et tava V golfil pole sellele midagi vastu panna - materjalid k?vad ja hallid :( st tagasiminek on suur ja kokkuhoid paistab igalt poolt. N?iteks ainult ?ks asi mis silma hakkas: m?tsiriiul -kui n??rid lahti lasta plaadi ?rav?tmiseks siis minu autol t?mbab need m?nusa suhinaga spetskarbikestesse. Uuel seevastu j??vad tolknema nagu makaronid - kokkuhoid sellistelt praktilistelt pisiasjadelt on jama. Aga veelkord - vaatamata sellistele pisipuudustele nagu viimatimainitud ,on gti hoopis teine teema (ingel [VW Bot: "Keel korda!"] maksab ka ju terve varanduse) - sisu on v?ga kobe tehtud ja tavagolfiga nagu ?? ja p?ev erinevad.

ps. kas siis hetkel on dsg kastiga golf gti juba olemas saksa autos?

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 18 Mär 2005, 13:08

Algselt postitas: ents
kas siis hetkel on dsg kastiga golf gti juba olemas saksa autos?
On olemas aga minuteada mitte n?. igale?hele proovis?idu eksemplar.

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 18 Mär 2005, 13:09

Originally posted by Garfield
Algselt postitas: ents
kas siis hetkel on dsg kastiga golf gti juba olemas saksa autos?
On olemas aga minuteada mitte n?. igale?hele proovis?idu eksemplar.
ma loodan et ma ei liigitu n? iga?he alla ;)

Cacib
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Cacib » 22 Apr 2005, 19:29

Algselt postitas: Garfield
Algselt postitas: ents
kas siis hetkel on dsg kastiga golf gti juba olemas saksa autos?
On olemas aga minuteada mitte n?. igale?hele proovis?idu eksemplar.
No v?hemalt minul ?nnestus selle punase (?lik?va varustusega eksemplar) 'raketiga' paark?mmend kilomeetrit maha vurada/rallida - emotsioonid on igatahes laes (VW-esindaja ?tles ise kah, et selle masinaga s?ites on koguaeg n?gu naerul ) ;)

marco80
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 12 Mai 2005, 12:41
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas marco80 » 12 Mai 2005, 13:06

K?isin ka t?na proovimas DSG kastiga Golfi. P?ris hea tundus.

DaveWoss ... kas manuaaliga saab k?igu kiiremini vahetatud ku DSG-ga? Ma ei ole manuaali proovinud.

Andmeid vaadates, siis DSG on kiirem.

DaveWoss
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas DaveWoss » 12 Mai 2005, 18:58

Originally posted by marco80
K?isin ka t?na proovimas DSG kastiga Golfi. P?ris hea tundus.

DaveWoss ... kas manuaaliga saab k?igu kiiremini vahetatud ku DSG-ga? Ma ei ole manuaali proovinud.

Andmeid vaadates, siis DSG on kiirem.
Vot ei oska ?elda, kuna see manuaaliga proovis?it oli suht p?gus (Golfi proovis?idup?ev ja rahvas seisis j?rjekorras). Aga kiirenduse vahe tuleb ikka sellest, et DSGga on vedu pidev, st puudub k?igu vahetamisel tekkiv veo paus (eelmine k?ik v?ljas ja uus pole veel sees). DSG puhul 2 kasti ?hes korpuses, paaris ja paaritud k?igud ning j?gmine k?ik pannakse sisse juba enne eelmise l?ppu ;)

Kui aga DSGga k?sitsi k?ike vahetad, siis see on aeglasem kui manuaal, viide on liialt pikk (mitte nagu Ferraril ja muudel GT autodel).

Seega maitse asi, kui tahad ringrada s?ita natke sagedamini kui klubip?evadel (kui sellised p?evad kunagi tulevad) siis v?ta manuaal. Kui aga vajad autot igap?evaseks liiklemiseks ja p?hir?hk mugavusel ja automaat ei ole vastuolus ka su usuga, et mauaal on ainus ?ige k?igukast (usu mind ka selliseid inimesi on olemas ;) ).
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee

marco80
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 12 Mai 2005, 12:41
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas marco80 » 12 Mai 2005, 21:13

Algselt postitas: DaveWoss
Originally posted by marco80
K?isin ka t?na proovimas DSG kastiga Golfi. P?ris hea tundus.

DaveWoss ... kas manuaaliga saab k?igu kiiremini vahetatud ku DSG-ga? Ma ei ole manuaali proovinud.

Andmeid vaadates, siis DSG on kiirem.
Vot ei oska ?elda, kuna see manuaaliga proovis?it oli suht p?gus (Golfi proovis?idup?ev ja rahvas seisis j?rjekorras). Aga kiirenduse vahe tuleb ikka sellest, et DSGga on vedu pidev, st puudub k?igu vahetamisel tekkiv veo paus (eelmine k?ik v?ljas ja uus pole veel sees). DSG puhul 2 kasti ?hes korpuses, paaris ja paaritud k?igud ning j?gmine k?ik pannakse sisse juba enne eelmise l?ppu ;)

Kui aga DSGga k?sitsi k?ike vahetad, siis see on aeglasem kui manuaal, viide on liialt pikk (mitte nagu Ferraril ja muudel GT autodel).

Seega maitse asi, kui tahad ringrada s?ita natke sagedamini kui klubip?evadel (kui sellised p?evad kunagi tulevad) siis v?ta manuaal. Kui aga vajad autot igap?evaseks liiklemiseks ja p?hir?hk mugavusel ja automaat ei ole vastuolus ka su usuga, et mauaal on ainus ?ige k?igukast (usu mind ka selliseid inimesi on olemas ;) ).
Siis pean ikka t?siselt m?tlema kumba v?tta :)

Aga edasi k?ib ikka p?ris h?sti :cool: Mul oli Golf IV GTI 1.8T ja filter-sumps vahetatud, k?is ka h?sti edasi aga uuega v?rrelda ei saa :)

Pierre
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 20 Juun 2005, 07:42
Auto: Audi 90 20v
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Pierre » 28 Juun 2005, 12:55

Ja kuskohas see "ring" on kus G5 GTi piirideni lasta saab? P?rnus meil saab s?ita aind v?ikest ringi ja seda on paras teha G2 GTiga.

...turbomootor ja 200j?udu tahaks ikka v?he pikemat/laiemat trassi ja s?gavamaid kurve ning siledamat muru, igaks juhuks......

See DSG kast sobib Eestisse k?ll.
Aga ?IGED mehed v?tavad ikkagi manuaali.
:cool:

riffgt
Huviline
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:39
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riffgt » 01 Aug 2005, 18:17

olen seda autot Saksa autos n?ind katsund .. j?ttis ?lihea mulje minu G2 Gti k?rval .. kui v?imalikuks saab hangin endalegi sellise :P volkswageni tippklass ..

Vasta

Mine “VW Uudised”