UUS R32

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaator: etnies858

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu » 17 Aug 2005, 07:35

Algselt postitas: Aiq
V?i oskab keegi ehk vastupidist v?ita?
Ikka :D

See ei ole p?ris nii lihtne nagu kirjeldad. Sul siis arusaam, et kui oleks pidev nelivedu a'la Quattro oleks kiirendusaeg l?hem..? Hmm.. Noh okei teoretiseerime - EIP Tuningu vanem R32 turbo kiirendab sajani 3,2 sekundiga - n??d visates minema 4motioni ja asendades selle Quattroga peaks asi siis minema sajani ca 2,2sekundiga? Vot selles julgen kahelda..

Kuidas toimivad Evo Ja STI nelivedu? Pidev vedu taga? L?kka need autod v?istlema 1km/1miili s?idus ja saavad kaela n?rgema tagaveolise k?est, nelivedu saab segavaks faktoriks.. 4motion aga pole nii nelivedu... j?relikult on tal m?ningad eelised..

Teine aspekt KAAL: vanema R32 t?himass ca 1482kg, eelpoolmainitud TypeR seevastu 1270kg, vahe on 212kg. Vot siit peaks otsima p?hjust, mis R32 ei kiirenda ca 5sekundiga sajani. Evol ju sama teema, j?udu nagu oleks.. aga 6,1sekki sajani..

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 17 Aug 2005, 09:24

Aiq says - "Parakau ei t?imi see s?steem silma pilkselt (t?pselt nagu veoj?ukontroll esialgu laseb ratast ringi siis hakkab mootori j?ul pidurdama), ehk siis kui kiirendama hakkad, keerab esmalt esimesed rattad ringi siis allaes mingi ajam??dudes (n?iteks 0,5-1 sekund) reguleeritakse veoj?u jaotust" ???

R??gid j?llle kogemusest? See s?steem on piisavalt kiire ja silmapilkne ,et esirattad kaapima ei hakkaks. Mina n?iteks pole oma autol suutnud esirattaid asfalti peal ringi saada - ei mingit kummivilinat - k?ik j?ud l?heb maha. Esimesed ja tagumised rehvid on t?pselt samamoodi kulunud ja neil l?heb rahulikult 3 suvi.
eelmine mees ?tles V?GA ?igesti. kiirendusel on nelivedu (siis see "?ige") pigem oma kaalu p?rast suur miinus. Ka AMG v?iks ju vastasel korral oma hirmsamateks projektideks valida 4Matic mersud - aga ta ei tee seda. Ka Golf 4M-l kaalub ta kindlasti piisavalt et kiirendust maha v?tta. Kui me veel lisaksime talle mingid difrid-lukud-kellad-viled siis kiirendaks ta veel "kehvemini"
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 23 Aug 2005, 18:38

kuulge see vaidlemina ajab juba muigele:)...hakkama siis n??d subareid ja mitsusid ja hondasid ostma. Andke andeks aga see ju tehtud volksu meestele. Minu arus ?ks v??ga k?va volkar. Ostke oma japse...isegi proovitud, ei taha enam

Kasutaja avatar
Pikksilm
Veteran
Postitusi: 2260
Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
Auto: G2, T2b
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Pikksilm » 24 Aug 2005, 14:27

uus r32 tuntub k?ll k?va s?na , salong paneb muheleme kuid v?limus mitte, v?rreldes tavalise gti(mk5) ja eelmise r32'ga(mk4).

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 24 Aug 2005, 18:15

TAHAN TAHAN .... :D

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Aug 2005, 22:04

keerab esmalt esimesed rattad ringi siis allaes mingi ajam??dudes (n?iteks 0,5-1 sekund) ?????????

Kle mees kuskohas sa selle aja v?tad? 1 sekund ingel [VW Bot: "Keel korda!"], kui sul 1 sekund v?taks aega taga veo k?ima saamine, siis minu vanaema viskaks kargu nurka ja jookseks sust kiiremini selles autos.

Ok minu jutu seletuseks 4 motioni reaktsiooni aeg on 6" rattap??ret s?ncro puhul 25" rattap??ret. Arvuta kui kiiresti reageerib ta muutuvale pidamisele n?iteks kiirusel 10 kmh. Need protsendid pole 100% kindlatest allikatest. Arvuta ise v?lja aeg! Mis on milli sekundites, kui j?u jaotus toimub. V?imalik et sa persega tunned seda, kuid mina kahtle selles, pigem j??b asi abs t??kiiruse taha, mis sul j?udu maha katkub. V?reldes teiste nelivedudega on ta ?konoomsem ja v?rreldes audiga on kaalujaotus parem. Kui mu m?lu mind ei peta on subarul kah mootor risti ja kasutavad kah torsen difreid, samas evo kasutab sarnast asja haldeksiga. Aga mitte ei juhita protsenti esi ja taga sildade vahel l?bi mingi junni, vaid kui ma ?ieti aru sain juhitakse difri libisemise protsenti. Kui see on suurem etten?htud reziimist siis hakatakse difrit pidurdama et jaotada j?udu rohkem pido rataste(ratta) suunas.

The yellow line is normal Haldex behavior and says that the wheel
has to slip (assuming each horizontal mark is 6 degrees), 6 degrees
to achieve 400 Nm of transfer.. 12 degrees to get 800, 20ish
to get 1600 Nm. and so forth. My inpretation of that is that
normal Haldex operation doesn't prime the system with the secondary
pump at all so it's relying soly on the mechanical pumping action to
cause clutch activation.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1258613" onclick="window.open(this.href);return false; loe see l?bi ja sisi seleta edasi reaktsiooni kiiruse kohta. Ma ei saa aru miks te seletate kui te otsida ei viici :D Ma olen seda palju uurinud aga ikka veel ei taippa liiga palju.

Ja teistele see haldeksi teema puudutab otseselt r32!

Aga need on minu j?reldused loetud juttudest ja kuuludu asjadest, ise neid lammutanud ei ole.

http://www.haldex-traction.com/download" onclick="window.open(this.href);return false; ... ay-out.jpg


http://www.haldex-traction.com/download_material/" onclick="window.open(this.href);return false; v?ta pdf ja loe see l?bi!


[Edited on 24-8-2005 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Aug 2005, 23:05

v?ga asjalik seletus haldeksi kohta !

http://www.haldex-traction.com/download" onclick="window.open(this.href);return false; ... action.pdf

siin on ka kirjas et reageerib ratta 15 kraadise p??ramise jurues arvuta ise v?lja siis mitu ms sul kulub et j?ud esi ja tagasilla vahel muutuks! Arvestama peab ka muidugi kuida asi on seadistatud reageerima!

[Edited on 24-8-2005 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 25 Aug 2005, 07:30

nu eelmise r32'ga oli juba luksus s?ita ja oo see h??l, aeh. See uus on eeldatavasti veel m?nusam, aga ennem ei tea, kui pole s?ita saanud.
Aga kasutatud R32 saab juba p?ris m?istliku hinna eest, kui siin kellegil on niimoodi money pritsida.

mulle endale meeldib eelmine seeria rohkem, v?limuselt.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 25 Aug 2005, 20:47

mind siiski huvitas see h6, ja kui sa oled t?heldanud siis peris hea hobusega audid 4 vedused saavad k?l kohalt h?sti minema, kuid peal 300m umbes kipuvad n?rgmad pooleveolised punnid neid ikka l?psma. Ikkagi tekkivad transmisooni kaod, millest me ei saa ?le ega ?mber. Ma arvan, et kaalu vahe on suht v?ike aga kui sa v?rdled 4 vedu versus esivedu siis seal on k?l kusagil 5-60 kg kaalu erinevust ma pakun. tpresen difiri ja tava difri vahe eeldatavasti j??b kusagil 500g-1kg vahel usun.

[Edited on 13-12-2005 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Quku
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Mai 2005, 10:53
Auto: Volkswagen Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Quku » 05 Sept 2005, 21:07

mul tuli niuksatus peale, kui sisu n?gin :D Pole ?htegi halba s?na igatahes :D

Tan
Huviline
Postitusi: 494
Liitunud: 28 Juun 2003, 15:32
Telefon: 56845550
Auto: VW Golf 1R ; VW Golf V GTI ; 2x VW Scirocco II ; VW Multivan T5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Tan » 12 Dets 2005, 18:17

T?na oli siis see p?ev kui sai omasilmaga seda G V R32-te.:o
Oli teine veel numbriga "PROOV 2101"
Ja juba oli ka tagaluugile huumorikiri pandud.:D
T?pselt ei m?leta oli see "Azuu3" v?i "Ahuu3" igatahes midagi sarnast:D

Evens
Veteran
Postitusi: 563
Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
Telefon: 5141494
Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
Asukoht: Tallinn-Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Evens » 12 Dets 2005, 19:14

Minagi n?gin seda Uut R32 184kw ja 250hp Esseni Motoshow
Oli ikka p?ri kena teine.:cool:
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee

GOLFIST
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 16 Dets 2004, 18:32
Auto: VW TYP3 Variant´69 VW 1302S ´71
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas GOLFIST » 14 Dets 2005, 19:25

Mina n?gin ka.. Seisis j?rve selveri ees.. Ja pole midagi ?elda, ajas ikka k?vaks k?ll..

Tagaluugil ilutses R32 VAUU3

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 15 Dets 2005, 14:20

oot ka see on mingi Saksa Auto proovikas v?i kellegi isiklik juba?
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 15 Dets 2005, 14:57

Algselt postitas: ents
oot ka see on mingi Saksa Auto proovikas v?i kellegi isiklik juba?
Saksa-Auto proovikas, eile oli ta igatahes ajakirjanike k?es. ;)

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 15 Dets 2005, 16:37

Originally posted by Garfield
Algselt postitas: ents
oot ka see on mingi Saksa Auto proovikas v?i kellegi isiklik juba?
Saksa-Auto proovikas, eile oli ta igatahes ajakirjanike k?es. ;)
d??m, Garfield - sul pidi seal mingi kari tuttavaid olema - kui s?itma l?hed v?ta mind ka kaasa! Minu omad s?gad on sealt k?ik laiali ujunud:(
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 15 Dets 2005, 17:20

no nii, saksa autosse saabus see r32 ja esimene s?it ka tehtud. dsg kastiga kohe n?gu naerul kui vajutad. ?sna keeruline asjaga ?mber k?ia.
Kerge lumega ja 50-50 veo jaotusega l?heb sinna kuhu tahab.
n?ks harjumist ja siis saab kenasti kurvis hakkama. t?hja kohta gaasi andmisel ei tekkinud.(golf V gti-l on selline koht). Soovitan soojalt proovis?itu k?igile huvilistele....korralik s?idu elamus
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 15 Dets 2005, 18:49

Ma m?tlesin et s?idab nagu oleks r??bastel. Huvitav.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 15 Dets 2005, 19:05

Originally posted by snakey446
no nii, saksa autosse saabus see r32 ja esimene s?it ka tehtud. dsg kastiga kohe n?gu naerul kui vajutad. ?sna keeruline asjaga ?mber k?ia.
Kerge lumega ja 50-50 veo jaotusega l?heb sinna kuhu tahab.
n?ks harjumist ja siis saab kenasti kurvis hakkama. t?hja kohta gaasi andmisel ei tekkinud.(golf V gti-l on selline koht). Soovitan soojalt proovis?itu k?igile huvilistele....korralik s?idu elamus
ega sa selle masina hinna kohta ei uurinud?
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 15 Dets 2005, 19:07

Originally posted by snakey446
no nii, saksa autosse saabus see r32 ja esimene s?it ka tehtud. dsg kastiga kohe n?gu naerul kui vajutad. ?sna keeruline asjaga ?mber k?ia.
Kerge lumega ja 50-50 veo jaotusega l?heb sinna kuhu tahab.
n?ks harjumist ja siis saab kenasti kurvis hakkama. t?hja kohta gaasi andmisel ei tekkinud.(golf V gti-l on selline koht). Soovitan soojalt proovis?itu k?igile huvilistele....korralik s?idu elamus
ahsoo javeel - kus sa teda proovisid, sest minu teada pole Tallinnas lumehaisugi...
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 16 Dets 2005, 09:41

Algselt postitas: entsd??m, Garfield - sul pidi seal mingi kari tuttavaid olema - kui s?itma l?hed v?ta mind ka kaasa! Minu omad s?gad on sealt k?ik laiali ujunud:(
M?tlen s?gavalt, kas ma PRAEGU tahan teda proovida. Pole nagu midagi proovida - k?lm, libe jne. Hiljem v?ib muidugi see l?nnu olla. Saaks suvel teda Saugal proovida - teine asi. Eks ma uurin.
Hind pidi jutu j?rgi isegi alla poole milli tulema, umbes 450tuhhi - see siis on ilma suuremate lisadeta (ehk kerge) R32.

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ents » 16 Dets 2005, 10:02

Originally posted by Garfield
Algselt postitas: entsd??m, Garfield - sul pidi seal mingi kari tuttavaid olema - kui s?itma l?hed v?ta mind ka kaasa! Minu omad s?gad on sealt k?ik laiali ujunud:(
M?tlen s?gavalt, kas ma PRAEGU tahan teda proovida. Pole nagu midagi proovida - k?lm, libe jne. Hiljem v?ib muidugi see l?nnu olla. Saaks suvel teda Saugal proovida - teine asi. Eks ma uurin.
Hind pidi jutu j?rgi isegi alla poole milli tulema, umbes 450tuhhi - see siis on ilma suuremate lisadeta (ehk kerge) R32.
noh olgem ausad et ega ma peale tagumiste uste seal mingeid eri lisasid ei tahagi (tahakski:) eriti. Samuti peaks juba see "kerge variant" ka suht korraliku standardvarustusega olema. Ok - dsg kast oleks ka p?ris bro.... muu on suht kama. See hind? Ausalt ?eldes ma isegi m?tlesin et k?rgem tuleb... (aga jah ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kallis on ta ikkagi)
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 16 Dets 2005, 11:41

R32 proovitud. Kui ma Golf V GTI kohta ?tlesin "hea", siis R32 kohta v?ib ?elda "v?ha hea". Ilma DSG kastita oleks isegi "?lihea". Aga see on isiklik probleem, et mulle DSG ei istu. Mis muljed? R32 on pehmem ja rohkem pereautoks sobilik. H??l - megahea. GTI kippus teravalt kriiskama - R32 on lihtsalt m?nus kuulata. Kui keegi mainis, et minekul pole "auku" sees, nagu GTI-l on. Loomulikult pole, sest R32 pole turbot, pole turbot, pole turboviivet. Aga minek on pehme ja sujuv ja kiirusenumbrid l?hevad kiiresti "suureks". ?hes?naga, v?ga hea pill, ka hind on asjaga koosk?las - ilma DSG-ta Golf R32 saab k?tte kindlasti alla poole milli. ;)

Vasta

Mine “VW Uudised”