Kahemassiline Hooratas

Erinevaid linke seoses Volkswageniga.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas vredestein » 18 Juun 2014, 11:50

Lisan siia ühe lingi mis seletab lahti Kahemassilise hooratta olemuse.
Kui kellegil peaks huvi selle vastu olema.
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ[/video]
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Pomo
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Jaan 2015, 20:37
Auto: passat B4 B+G
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas Pomo » 08 Veebr 2015, 15:52

MIs teema selle hoorattaga on?
Loen automüügi kuulutusi ja igalpool on kirjas, vahetatatud hooratas.
Vanasti oli nii, et auto sündis hoorattaga ja suri koos sellega.
Hoorattaga ei saanud midagi juhtuda. See lihtsalt ei kulu kunagi.
Kui tihti ja miks see kahemassiline rikki läheb?
Kui suur töö selle vahetamine on?
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....

romeoD
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas romeoD » 08 Veebr 2015, 16:28

Nagu videost näha, siis kahemassiline loodud sellepärast, et mootor yhtlasemalt käiks ja leevendab siduri lahtipäästmist. Mõne aja peale surevad vedrud ära ja hakkab kolisema.
Vahetusintervall 150-200 tuhat, oleneb sõidustiilist, rahulikumalt sõites võib ka kauem vastu pidada või siis erksamalt ringi liikudes hoopis vähem.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Pomo
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Jaan 2015, 20:37
Auto: passat B4 B+G
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas Pomo » 08 Veebr 2015, 16:29

mis ajastu autodel sellist kasutatakse? Palju vahetus maksab ja palju hooratas ise? :?
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....

Kasutaja avatar
eumex
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 10 Mai 2014, 14:21
Auto: VW Passat B6, 2.0 TDI 125kW
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas eumex » 08 Veebr 2015, 16:32

B6-l on juba olemas, ei mäleta kas osadel B5-tel oli.
Mina vahetasin suvel, sain väga odavalt koos vahetusega läks veidi alla 450€

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas Stollu » 08 Veebr 2015, 16:34

ajastu peaks olema G4 alates ja B5 alates

kala555
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 24 Mai 2014, 20:12
Telefon: 5230047
Auto: BMW 320d 2005; Toyota LandCruiser HJ61 1989 4.0d; VW Passat 1998 1.9d
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas kala555 » 08 Veebr 2015, 17:01

oleneb hooratta hinnast ja rahakoti paksuset aga oleme teinud Patrollile tavalise rooratta. Kuna pole tavalist lihtsalt olemas.
Sõidab siiani.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 08 Veebr 2015, 18:28

kala555 kirjutas:oleneb hooratta hinnast ja rahakoti paksuset aga oleme teinud Patrollile tavalise rooratta. Kuna pole tavalist lihtsalt olemas.
Sõidab siiani.

Üsna segane tekst.
Tahad öelda, et paigaldasite ühemassilise hooratta kahemassilise asemele, sest väidetavalt ei olnud kahemassilist saada ?

Seda on päris palju tehtud.
Viimati muutis --keit--, 08 Veebr 2015, 18:30, muudetud 1 kord kokku.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas romeoD » 08 Veebr 2015, 18:51

--keit-- kirjutas:
kala555 kirjutas:oleneb hooratta hinnast ja rahakoti paksuset aga oleme teinud Patrollile tavalise rooratta. Kuna pole tavalist lihtsalt olemas.
Sõidab siiani.

Üsna segane tekst.
Tahad öelda, et paigaldasite ühemassilise hooratta kahemassilise asemele, sest väidetavalt ei olnud kahemassilist saada ?

Seda on päris palju tehtud.

Ma sain aru, et tegid yhemassilise, kuna oli aind kahemassilisi saada.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas GTI » 08 Veebr 2015, 21:09

Suht arusaamatuks jääb selle asja mõte. Varem olid vibratsiooni leevendavad elemendid siduriketta küljes ja hooratas oli jäik, dmf puhul vastupidi - leevenduselemendid on kolinud hooratta külge ja siduriketas on jäik. Elik ühest kuluosast (siduriketas) on suudetud luua kaks kuluosa mis vahetamist vajavad ja see teine veel küllaltki krõbeda hinnaga. Mille poolest see uus lahendus parem on? Kas väändemomentide ja nõuete kasvades vibratsioonivabamate mootorite järele ei vea vana lahendus enam välja? Omades isiklikke kogemusi kus tehase dmf asemel on mindud tagasi vanale hoorattale ei täheldanud küll mingeid erinevusi järeleandmisi müras, sõidumugavuses ja vastupidavuses. Vägisi jääb mulje et tegu lihtsalt sooviga varuosade müügist teenida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Veebr 2015, 21:16

Kahemassilise hooratta vedrud on suuremad kui siduriketta omal.
Mina jällegi vastupidi oman kogemust kui DMF on asendatud SMF-iga ja tõsiselt vastik on sõita, sest olen sõitnud masinaga nii DMF kui SMF seades.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas Stollu » 08 Veebr 2015, 21:24

ju siis see Diisli vääne rikub käigukasti , seal kirjas , et leevenduseks 2000rpm juures just esimeselt teisele vahetades..

http://www.honestjohn.co.uk/faq/dual-mass-flywheels/" onclick="window.open(this.href);return false;

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas copilot » 10 Veebr 2015, 08:12

Suvalise SMF i paigaldamine DMF asemele ilmselt pole probleem turbobensukate puhul,kus väänet vähem omajagu kui TDI mootoritel. Sidurikettas olevad vedrud ei suuda lihtsalt seda väänet piisavalt "pehmelt" summutada/kastile edasi anda....eriti kui räägime võimsamatest TDI mootoritest. Et saada vähegi vaiksem SMF kooslus,peaks olema võimalikult raske hooratas. Kuid paraku on oht väga suur,et paigaldatud SMF hakkab tekitama kolinat/kõrinat,nagu seda peetis DMF ning lisaks kaotad siduri lahutusel "mugavuselt" mida DMF pakub....ja muidugi pidi eelkõige olema DMF käimari kaitseks ja mõjutavat ka vända eluiga(just võimsamad mootorid).

Keegi ei keela teist SMF peale vahetada(tõsise tuunija puhul,kes tahab oma TDI motost korralikult hobuseid välja pigistada,muud võimalust kui SMF polegi sisuliselt).

Samas nn mõistliku sõidustiili puhul keskmiselt 1-2x teist selle mootori/auto eluea jooksul vahetada vb vaja ongi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Kahemassiline Hooratas

Lugemata postitus Postitas copilot » 10 Veebr 2015, 08:18

Ja vahetajatele....otsige välismaised müüjaid(kasvõi jeebay)....tavaliselt saate vahetuse tööraha jagu odavamalt koos kohale toimetamisega,kui seda tavaliselt oonia keskmine letihind(kui just ei ole mingi tutvus kuskil kes saab head alet teha v mingi eriti special varuosade müüja kelle südametunnistus ei lase inimesi liigkoorida hindadega-ilmselt üksikud).
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Lingid”