VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Elektri probleem lahendatud. Tundub, et mingi rüü oli kulunud ja sai kerest massi. Õnnelik õnnetus. Panin uue juhtme ja nüüd kõik normis.
Täna käisin auto24 ringil vanade piduritega hüvasti jätmas. Teadsin enne minekut, et ega need pidurid head ei ole, aga tegelikkus oli veel hullem. Need ei suutnud isegi rehve vilisema pidurdada. Meenutasid pigem jalgratta pidureid. Nüüdseks klotsid ja kettad ka nii kulunud, et hea kogu kupatus ära vahetada.
Algul optimistlikult mõtlesin, et kui pidurid äkki peavad, siis mu 40€ rehvid on ikka sitad, aga nende taha see kord midagi eriti ei jäänud. Tore mõelda vähemalt, et siit saab ainult paremaks minna. Hetkel oli parim aeg 1:52,5
Garaazi nurgas juba ootavad kõik vajalikud jupid, et tagasilda ketaspidurid saada ja ette suuremad ventileeritavad kettad koos muu kolaga tellin ka varsti ära. Jama selle juures on see, et uusi supportei ostes peab ca 100€ tk maksma kuna mul pole vanu tagasi anda. Muidu saaks mingi 60€ga. Neil seal Brembos mingi taastamise teema.
Täna käisin auto24 ringil vanade piduritega hüvasti jätmas. Teadsin enne minekut, et ega need pidurid head ei ole, aga tegelikkus oli veel hullem. Need ei suutnud isegi rehve vilisema pidurdada. Meenutasid pigem jalgratta pidureid. Nüüdseks klotsid ja kettad ka nii kulunud, et hea kogu kupatus ära vahetada.
Algul optimistlikult mõtlesin, et kui pidurid äkki peavad, siis mu 40€ rehvid on ikka sitad, aga nende taha see kord midagi eriti ei jäänud. Tore mõelda vähemalt, et siit saab ainult paremaks minna. Hetkel oli parim aeg 1:52,5
Garaazi nurgas juba ootavad kõik vajalikud jupid, et tagasilda ketaspidurid saada ja ette suuremad ventileeritavad kettad koos muu kolaga tellin ka varsti ära. Jama selle juures on see, et uusi supportei ostes peab ca 100€ tk maksma kuna mul pole vanu tagasi anda. Muidu saaks mingi 60€ga. Neil seal Brembos mingi taastamise teema.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Pole autoga palju jõudnud tegeleda. Tagasilda sain kettad paika. Nüüd vaja neli polti osta, et uued suppordid külge saada, uued käsipiduri trossid ja siis veel piduritorusid vaja. Viimased lasen vast kellelgi valmis voolida, kõik neli korraga.
PS! Müün ka ühte VW Caravelle Syncrot! Osta ise või jaga sõbrale.
viewtopic.php?f=156&t=146937
PS! Müün ka ühte VW Caravelle Syncrot! Osta ise või jaga sõbrale.
viewtopic.php?f=156&t=146937
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Kas räägid lähemalt ka kogu komplektist, mis sul nüüd tagasilda läks? Mis juppe kasutasid ja kuidas?
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Peaks ala kõik mk2-mk3 golfid ja selle ajastu passati jubinad sinna otse külge istuma, käsipiduri trossid scirocco 16v omad
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Okei, ehk siis sisuliselt plug and play teema ? Kui nüüd ketastele ringi teha see asi, siis kas pidurisilinder peaks ka teine saama ?
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Mina arvan, et targem oleks jah, endale panin suurema seoses mootorivahetusega ja suuremate piduritega.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Mina panen Golf 2 GTI kogu kupatuse. Kõik istub otse külge, midagi ise leiutama ei pea. Loodetavasti istuvad käsipiduritrossid ka. Tellisin golf 2 omad, mille pikkus on 1800mm, scirocco omad on 1755mm. Piduripeasilinder on 20mm-ne, ei tea kas seda vahetan 22se vastu. Aga servo panen küll suurema.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Tervitus üle pika aja.
5 kuud pole midagi kirjutanud ja ega pole ka suurt midagi juhtunud. Eelmine nädalavahetus sai toimetatud natuke ja nüüd loodan järgmise nädalaga tänavatele jõuda. Hetkel seis selline, et taga pidurid koos, ainult vaja piduritorud uued teha, pidurivõimendi varras pikemaks keevitada, sest panen Golf 2 võimendi.
Lisan samuti esimese käivituse video. Läks käima täpselt nagu üks pikalt seisnud auto peaks minema
https://youtu.be/C-YamUj4pYs
Kütusesüsteemi ümberehitamisega hakkan ka tegelema peagi. Jupid juba tellitud, aga sellest räägin kui aeg käes.
Hetkel tõsine probleem. Hädasti oleks vaja ette Golf 2 G60 või Corrado G60 pidureid. Kõige suurem häda on supporti kanduritega. Neid ei leia kuskilt. Kui kellelgi vedeleb ja on nõus ära andma, siis palun andke endast märku. Kõik muud jupid on uutena tellitavad, aga sobivad ka kasutatud.
5 kuud pole midagi kirjutanud ja ega pole ka suurt midagi juhtunud. Eelmine nädalavahetus sai toimetatud natuke ja nüüd loodan järgmise nädalaga tänavatele jõuda. Hetkel seis selline, et taga pidurid koos, ainult vaja piduritorud uued teha, pidurivõimendi varras pikemaks keevitada, sest panen Golf 2 võimendi.
Lisan samuti esimese käivituse video. Läks käima täpselt nagu üks pikalt seisnud auto peaks minema
https://youtu.be/C-YamUj4pYs
Kütusesüsteemi ümberehitamisega hakkan ka tegelema peagi. Jupid juba tellitud, aga sellest räägin kui aeg käes.
Hetkel tõsine probleem. Hädasti oleks vaja ette Golf 2 G60 või Corrado G60 pidureid. Kõige suurem häda on supporti kanduritega. Neid ei leia kuskilt. Kui kellelgi vedeleb ja on nõus ära andma, siis palun andke endast märku. Kõik muud jupid on uutena tellitavad, aga sobivad ka kasutatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Ebays ilus komplekt olemas:
https://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGON-M ... 41e0d55c5d
https://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGON-M ... 41e0d55c5d
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Lasin piduritorud valmis teha. Nüüd auto põhimõtteliselt pidurdab, aga pedaal hakkab väga põhjast võtma. Väikseid kahtluseid on, aga tekkis üks küsimus. Äkki keegi oskab vastata.
Kas see varras, mis pidurivõimendist pedaali külge kinnitub peab kinnitamise hetkel olema vabas asendis või peab talle eelnevalt veits pinget peale panema? Ehk kas see varras peab pedaali ülemises asendis olema täiesti väljas või tuleb seda natuke sisse poole lükata ja siis kinnitada?
Kas see varras, mis pidurivõimendist pedaali külge kinnitub peab kinnitamise hetkel olema vabas asendis või peab talle eelnevalt veits pinget peale panema? Ehk kas see varras peab pedaali ülemises asendis olema täiesti väljas või tuleb seda natuke sisse poole lükata ja siis kinnitada?
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Vahepeal sain esipidurite ehitamisega ühele poole.
Pilt enne:
Ketaste erinevus:
Supportite erinevus (vanad klotsid päris siledad ):
Adapter istus ilusti külge:
Ja seda väga täpselt:
Kandur jäi ketta suhtes mingi pool mm viltu, aga sellega ei tohiks probleemi tulla:
Valmis produkt:
Kui valmis sai, siis tahtis suure hooga rattad alla visata ja proovisõitu teha, aga tuli välja, et ilma spacer'ita velg kuidagi peale ei lähe. Avastasin kunagi siksile ostetud ca 1 cm läbimõõduga flatsid ja nendega oleks ratas ilusti alla istunud ... aga poldid jäid lühikeseks. Peaaegu lootsin, et siks aitab jälle hädast ja sain endale pikad poldid, aga keere oli vale. Seega pidin ikka järgmine päev uued poldid kohale tassima. Nüüdseks rattad all ja istuvad täpselt koopaäärega tasa. Pilti saab ka varsti.
Seniks suured tänud kasutajale Rocco2, kes aitas mind Saksamaalt suppordite hankimisega. Täiesti taastatud suppordid koos kanduritega tulid 105€ koos saatmisega. Uued oleks olnud veits alla 400€ sama komplekt.
Pilt enne:
Ketaste erinevus:
Supportite erinevus (vanad klotsid päris siledad ):
Adapter istus ilusti külge:
Ja seda väga täpselt:
Kandur jäi ketta suhtes mingi pool mm viltu, aga sellega ei tohiks probleemi tulla:
Valmis produkt:
Kui valmis sai, siis tahtis suure hooga rattad alla visata ja proovisõitu teha, aga tuli välja, et ilma spacer'ita velg kuidagi peale ei lähe. Avastasin kunagi siksile ostetud ca 1 cm läbimõõduga flatsid ja nendega oleks ratas ilusti alla istunud ... aga poldid jäid lühikeseks. Peaaegu lootsin, et siks aitab jälle hädast ja sain endale pikad poldid, aga keere oli vale. Seega pidin ikka järgmine päev uued poldid kohale tassima. Nüüdseks rattad all ja istuvad täpselt koopaäärega tasa. Pilti saab ka varsti.
Seniks suured tänud kasutajale Rocco2, kes aitas mind Saksamaalt suppordite hankimisega. Täiesti taastatud suppordid koos kanduritega tulid 105€ koos saatmisega. Uued oleks olnud veits alla 400€ sama komplekt.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Kas kellelgi on Tallinnas sellist generaatorit üle, mis kindlalt töötaks? Mõistliku raha eest olen kohe nõus ära tooma. Peaks olema samasuguste kinnitustega. Sobib teistsugune, kui ta on vedrupingutusega ja koos plaadiga, millega ta mootoribloki külge käib. Kui sul on olemas siis saada PS.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
TÄnaseks on Golf jälle liikumisvõimeline. Sain uue generaatori, piduri peasilindri ja täiustasin kütusesüsteemi.
Pidurid endiselt kahtlased seega tellisin ka tutika 22,2 mm-se peasilindri, et asi kindlalt heaks saaks. Hetkel pidurdab kõik rattad blokki küll kuskil 3/4 pedaali ulatuses, aga väga lihtsalt vajutades läheb pedaal põhja edasi. Suurema diameetriga peasilinder peaks pedaali teekonda lühemaks tegema. Nüüd heade piduritega on tunda, et need 40€-sed rehvid on täielikud sitanikerdised ja ei pea üldse.
Kütusesüsteemi täiendasin ühe madalsurve etteandepumba ja 2 liitrise vahepaagiga. Idee on selles, et tühjema paagiga kurvis kütust kätte saaks. Veits vajab veel timmimist, aga põhimõtteliselt töötab.
Täna ülevaatusele minek. Eks saab näha, kas on üllatusi tulemas või mitte. Selle tarbeks sai oma kallikesed puhtaks ka pestud.
Pildi pealkiri:
Nelja tule ja kandiliste oranžide suundadega autod on vist teemas..
PS!
Otsin endale uut spidoblokki. Kõik funktsioonid peaksid töötama. Kahe pistikuga, bensuka oma, koos tahhokaga. Kui sul on midagi pakkuda, siis saada koos pildi ja hinnaga privaatsõnum. Mida suurem läbisõit kellal, seda parem
Pidurid endiselt kahtlased seega tellisin ka tutika 22,2 mm-se peasilindri, et asi kindlalt heaks saaks. Hetkel pidurdab kõik rattad blokki küll kuskil 3/4 pedaali ulatuses, aga väga lihtsalt vajutades läheb pedaal põhja edasi. Suurema diameetriga peasilinder peaks pedaali teekonda lühemaks tegema. Nüüd heade piduritega on tunda, et need 40€-sed rehvid on täielikud sitanikerdised ja ei pea üldse.
Kütusesüsteemi täiendasin ühe madalsurve etteandepumba ja 2 liitrise vahepaagiga. Idee on selles, et tühjema paagiga kurvis kütust kätte saaks. Veits vajab veel timmimist, aga põhimõtteliselt töötab.
Täna ülevaatusele minek. Eks saab näha, kas on üllatusi tulemas või mitte. Selle tarbeks sai oma kallikesed puhtaks ka pestud.
Pildi pealkiri:
Nelja tule ja kandiliste oranžide suundadega autod on vist teemas..
PS!
Otsin endale uut spidoblokki. Kõik funktsioonid peaksid töötama. Kahe pistikuga, bensuka oma, koos tahhokaga. Kui sul on midagi pakkuda, siis saada koos pildi ja hinnaga privaatsõnum. Mida suurem läbisõit kellal, seda parem
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Mul oli/on ka käik kuidagi imelik g2 võimendiga, panin ka 22mm peasilindri, veidi imelik on pedaal endiselt. Peab mahutama.
Hetkel tundub, et mu blici sissepritse paak toimetab ilusti. Paagi otsas on kohe Bosch 044 ja nälga pole hetkel veel jäänud.
Tahokaga kahe pistikuga mfaga plokk on mul üle kui huvitab.
Hetkel tundub, et mu blici sissepritse paak toimetab ilusti. Paagi otsas on kohe Bosch 044 ja nälga pole hetkel veel jäänud.
Tahokaga kahe pistikuga mfaga plokk on mul üle kui huvitab.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Tervitus.
Pool suve jälle möödas ja nii mõndagi juhtunud. Vahepeal sai paigaldatud 22mm pidurisilinder, pedaal paremaks ei läinud, aga auto seisma jääb väga hästi. Tagumistele piduritele tuleb piirav kraan vahele panna, sest tagumised rattad tõmbab enne blokki. Sain isegi trahvi selle eest, et väidetavalt reostasin loodust ja seadsin ohtu inimesed, loomad jne.. Ühesõnaga oranž auto mentidele ei meeldi.
Kütusesüsteemi sain ka korda, nüüd kõik toimib nagu peab kui välja arvata üks kuri silikooni tükk, mis mu kütusepaagis ringi ujub ja ca iga 50km tagant väljavoolu ummistab... Umbes 5 korda olen teeääres kruvikaga seda ava juba puhtaks lükanud Aga seniks kuni midagi väljavoolu ees pole töötab kõik laitmatult.
Nüüdseks juba üle-eelmisel nädalavahetusel läks auto talvepuhkusele ning enne seda sai iga kilowatt temast välja pigistatud. Täpsemalt sai siis VKM dünos testitud, kas mu stock mootoril ikka numbrid alles, mis peaks olema. Üllataval kombel olidki. Mootor 100kw, veermikukadu ca 15% ja alles oli rattas 83kW, seega võib jääda rahule ning võib rahus piitsa anda.
Siin siis Stock 9A mootori dünograafik:
Vahepeal sai hoolega investeeritud korralikku vedrustusse, seega garaaži nurgas ooavad BC Racingu coilid ja ST stabikad nii ette kui taha. Aga nendest juba täpsemalt, kui hakkan neid alla kruvima.
Hetkel To-Do list:
Pool suve jälle möödas ja nii mõndagi juhtunud. Vahepeal sai paigaldatud 22mm pidurisilinder, pedaal paremaks ei läinud, aga auto seisma jääb väga hästi. Tagumistele piduritele tuleb piirav kraan vahele panna, sest tagumised rattad tõmbab enne blokki. Sain isegi trahvi selle eest, et väidetavalt reostasin loodust ja seadsin ohtu inimesed, loomad jne.. Ühesõnaga oranž auto mentidele ei meeldi.
Kütusesüsteemi sain ka korda, nüüd kõik toimib nagu peab kui välja arvata üks kuri silikooni tükk, mis mu kütusepaagis ringi ujub ja ca iga 50km tagant väljavoolu ummistab... Umbes 5 korda olen teeääres kruvikaga seda ava juba puhtaks lükanud Aga seniks kuni midagi väljavoolu ees pole töötab kõik laitmatult.
Nüüdseks juba üle-eelmisel nädalavahetusel läks auto talvepuhkusele ning enne seda sai iga kilowatt temast välja pigistatud. Täpsemalt sai siis VKM dünos testitud, kas mu stock mootoril ikka numbrid alles, mis peaks olema. Üllataval kombel olidki. Mootor 100kw, veermikukadu ca 15% ja alles oli rattas 83kW, seega võib jääda rahule ning võib rahus piitsa anda.
Siin siis Stock 9A mootori dünograafik:
Vahepeal sai hoolega investeeritud korralikku vedrustusse, seega garaaži nurgas ooavad BC Racingu coilid ja ST stabikad nii ette kui taha. Aga nendest juba täpsemalt, kui hakkan neid alla kruvima.
Hetkel To-Do list:
- Colid alla
- Kütusepaak puhtaks
- Stabikad külge
- Suunatule klemm puhastada
- Sillastend
- Tagumistele piduritele kraan vahele
- Käigukasti hoovastik
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Mul tärkas siin järgmist kevadet oodatus üks küsimus, millega äkki on teil kellelgi juba kogemusi olnud. Selle aasta suve keskpaigast on igas ülevaatuspunktid kaamerad üleval ning kõik, mis kaamerast näha peab olema korras. Peaaegu iga inimene keda ma tean, kes käis augustis või hiljem ülevaatusel sai korduva oma hobiautoga, sest velje või rehvimõõt oli vale. Siit küsimus, mis on Golf MK1 või teiste MK1 volkaritele seaduslikud rehvimõõdud?
Probleem nimelt selles, et minu autole tõenäoliselt ei mahu mitte kuidagi väiksemad kui 15 tolli veljed alla.
Probleem nimelt selles, et minu autole tõenäoliselt ei mahu mitte kuidagi väiksemad kui 15 tolli veljed alla.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3322
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Saab vist raske olema ülevaatusel, Maanteeameti andmetel on neil sellele Golfile kirjas registreerimisnumbri järgi vaadates lubatud rehvimõõtudena:
1.telg 155SR13 175/70SR13
2.telg 155SR13 175/70SR13
https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... ntroll.jsf
Tõsiküll seal on ka viide mingile ümberehitusele: "Märkused ÜMBEREHITUS: Q171062". Äkki seal midagi muud lisaks kirjas?
1.telg 155SR13 175/70SR13
2.telg 155SR13 175/70SR13
https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... ntroll.jsf
Tõsiküll seal on ka viide mingile ümberehitusele: "Märkused ÜMBEREHITUS: Q171062". Äkki seal midagi muud lisaks kirjas?
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
185/60R14 14x6 on tehasest vist suurim mis alla pandi, vähemalt gti puhul. Mul jettal on vist 155SR13 ja 175/75SR13 passis. Kontrolliti ka mul see suvi mõõte. Mul jäi just sellepärast esipidurite upgrade tegemata, 239mm vent kettad praeguse seisuga ees ferodo klotsiga ja jääb täitsa enamvähem okeilt seisma. Ei tea kuidas selle gti originaal mõõdugi passi saaks?
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Nagu ma kuskil juba foorumis kirjutasin, siis kui ma oma G2 mootori vahetust regama läksin, siis tahtsin ka 15'' rehvi mõõte passi saada, sest GTI'del ja G60 oli see mõõt täiesti lubatud. Kuna mul ees ka G60 pidurid, siis 15'' on mul miinimum mis alla läheb. Selgitasin, seda ka Saue ARKi ülevaatus spetsidele, aga nad kehitasid ainult õlgu, et võtku ma Møllerist mingi tõend, et ma võin oma autole seda mõõtu panna. Probleem oli siis teljekoormuses, GTidel on see vist suurem ja tänu sellele ka suurem rehvimõõt. Kuigi loogiliselt nüüd võttes, siis peaks mul ju mootorivahetusega sama asi olema, et teljekoormused on suurenenud. Samas kasutajad Indro sai passi 15'' probleemi vabalt. Võta nüüd kinni milles asi, kas ebapädevates riigitöötajates või minu auto tehnilistes andmetes.
Pärast eelnevat seiklust läksin kohe ülevaatusele, selgitasin neile ka, et miks mul on 15'' all ja mitte 14'', sain ülevaatuse läbitud. Kui pole väga järge tagaajav ülevaataja, siis originaali lähedase rehvimõõduga ei tohiks probleeme tulla.
Pärast eelnevat seiklust läksin kohe ülevaatusele, selgitasin neile ka, et miks mul on 15'' all ja mitte 14'', sain ülevaatuse läbitud. Kui pole väga järge tagaajav ülevaataja, siis originaali lähedase rehvimõõduga ei tohiks probleeme tulla.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3322
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Oli ka just täna õhtul juttu jälle ühe tuttavaga, kes käis oma bemmidega natuke suurema veljemõõduga ülevaatusel augustis. Tal oli isegi suhteliselt hästi läinud, kuna ülevaataja oli juba õues autole lähenedes öelnud, et "mis velg see all on ja parem läheme sõbralikult laiali ja tuled lubatud veljemõõduga tagasi - meil pole mingit võimalust kaamerate all suurema veljega autot läbi lasta". Tal oli siis 17 asemel 18 tolli all. Kuuldavasti pärast kaamerate panekut ongi vint ülevaatustel täiega üle keeratud ja ülevaatajad ajavad lausa näpuga järge, et tööst ilma ei jääks kaamerate all.
EDIT: Veel natuke asja uurides tundub, et ainuke teoreetiline võimalus oleks hankida üksiksõiduki tüübikinnitus aga Riigiteataja teksti süvenedes on ka see pidurite ümberehituse puhul kui mitte võimatu, siis vähemalt ülikeeruline: https://www.riigiteataja.ee/akt/108062011002
EDIT: Veel natuke asja uurides tundub, et ainuke teoreetiline võimalus oleks hankida üksiksõiduki tüübikinnitus aga Riigiteataja teksti süvenedes on ka see pidurite ümberehituse puhul kui mitte võimatu, siis vähemalt ülikeeruline: https://www.riigiteataja.ee/akt/108062011002
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Ülevaatusega seotud teemadel.
Uurisin igalt poolt, kas ja kuidas saaks passis velje mõõtu muuta, aga ei saa vist kuidagi. Maanteeameti poolt öeldi, et kui ametlik margiesindus annab loa, siis saab, aga esinduse andmebaasist tuli välja ainult 13 tolline velg. Seejärel mõtlesin, et seon selle kuidagi pidurite ümberehitusega, siis äkki võib suuremad veljed ka panna. Tuli välja, et pidureid võib ümber ehitada ainult ametlik margiesindus ja sealt mingit nõusolekut ma otsima ei viitsi minna. Hetkel olen paberimajanduse plaanid maha matnud.
Hiljuti tärkas jällegi valgus tunneli lõpus, kui käisin oma E28-ga ülevaatusel ja 16-tolliste velgedega mure ei tekkinud. Passis kirjas ainult 14-tollised. Loodan, et saan kevadel Golfiga samamoodi hakkama.
To-Do listi edenemine.
Pimedatel pühapäevadel sai siin natuke nokitsetud ja uued vedrustuse komponendid külge kruvitud. Päris Bolt-On komplekt ei olnud, sest põhja all esimese stabika jaoks vajalikke kinnituste auke ei olnud. Need pidi siis ise tegema. Tagumine stabikas vajas ka natuke sillatala puurimist, aga lõpuks külge ta sai.
Viimaselt pildilt näha, et stabika kinnitus võttis summutilt viimsegi ruumi ära, seega sellele tuleb leida lahendus. Valitud lahenduseks osutus uus summuti, mille tellisin VW Heriatge'st. Hetkel seisab esikus oma suures kastis.
Coilide paigalgus läks väga palju kiiremini kui stabikate oma. Esiteks olen ma neid juba enda autol nii palju kordi vahetanud ja teiseks oli eelseadistatud kõrgus väga sobiv ning ei vaja hetkel täiendavat seadistamist.
Amordi jäikuse keerasin kõige pehmema peale, siis oli võimalik autot ka natuke kohapeal õõtsutada. Reaalne katsetus läheb lahti kevadel või siis, kui teed kuivad.
Järgmisena ootavad ees uue summuti paigaldus ja käigukangi hoovastiku renoveerimine. Hoovastikule tellisin kõik kulunud osad uued.
Kuna mul vana vedrustus jäi üle, siis pakun selle mõnele huvilisele. Selle komplektiga sõitsid vist kokku kaks suve, millest ühel sai sõita võib-olla nädala jagu. Mingeid probleeme nendega ei ole ja igapäevaseks sõiduks tagavad mõusa sportliku tunde.
Uuena: https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/p ... -40mm.html
Hetkel pakun 80€-ga.
Lisaks sellele vedrustusele on mul põhimõtteliselt uued Sachsi gaasiamordid, mis on natuke vees ligunenud. Need võin niisama ära anda. Varsti jääb üle ka vana 60mm torust tehtud summuti reso ja pütiga. Selle võib samuti keegi endale osta.
Uurisin igalt poolt, kas ja kuidas saaks passis velje mõõtu muuta, aga ei saa vist kuidagi. Maanteeameti poolt öeldi, et kui ametlik margiesindus annab loa, siis saab, aga esinduse andmebaasist tuli välja ainult 13 tolline velg. Seejärel mõtlesin, et seon selle kuidagi pidurite ümberehitusega, siis äkki võib suuremad veljed ka panna. Tuli välja, et pidureid võib ümber ehitada ainult ametlik margiesindus ja sealt mingit nõusolekut ma otsima ei viitsi minna. Hetkel olen paberimajanduse plaanid maha matnud.
Hiljuti tärkas jällegi valgus tunneli lõpus, kui käisin oma E28-ga ülevaatusel ja 16-tolliste velgedega mure ei tekkinud. Passis kirjas ainult 14-tollised. Loodan, et saan kevadel Golfiga samamoodi hakkama.
To-Do listi edenemine.
Pimedatel pühapäevadel sai siin natuke nokitsetud ja uued vedrustuse komponendid külge kruvitud. Päris Bolt-On komplekt ei olnud, sest põhja all esimese stabika jaoks vajalikke kinnituste auke ei olnud. Need pidi siis ise tegema. Tagumine stabikas vajas ka natuke sillatala puurimist, aga lõpuks külge ta sai.
Viimaselt pildilt näha, et stabika kinnitus võttis summutilt viimsegi ruumi ära, seega sellele tuleb leida lahendus. Valitud lahenduseks osutus uus summuti, mille tellisin VW Heriatge'st. Hetkel seisab esikus oma suures kastis.
Coilide paigalgus läks väga palju kiiremini kui stabikate oma. Esiteks olen ma neid juba enda autol nii palju kordi vahetanud ja teiseks oli eelseadistatud kõrgus väga sobiv ning ei vaja hetkel täiendavat seadistamist.
Amordi jäikuse keerasin kõige pehmema peale, siis oli võimalik autot ka natuke kohapeal õõtsutada. Reaalne katsetus läheb lahti kevadel või siis, kui teed kuivad.
Järgmisena ootavad ees uue summuti paigaldus ja käigukangi hoovastiku renoveerimine. Hoovastikule tellisin kõik kulunud osad uued.
Kuna mul vana vedrustus jäi üle, siis pakun selle mõnele huvilisele. Selle komplektiga sõitsid vist kokku kaks suve, millest ühel sai sõita võib-olla nädala jagu. Mingeid probleeme nendega ei ole ja igapäevaseks sõiduks tagavad mõusa sportliku tunde.
Uuena: https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/p ... -40mm.html
Hetkel pakun 80€-ga.
Lisaks sellele vedrustusele on mul põhimõtteliselt uued Sachsi gaasiamordid, mis on natuke vees ligunenud. Need võin niisama ära anda. Varsti jääb üle ka vana 60mm torust tehtud summuti reso ja pütiga. Selle võib samuti keegi endale osta.