VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Vasta
Kasutaja avatar
Joosep19
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Mär 2017, 19:04
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 110kw
Asukoht: Võru

VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Joosep19 » 16 Apr 2017, 21:20

Aastake tagasi, sooviga osa võtta rahvaspordi võistlustest, sai soetatud tänavalegaalne, äsja läbinud ülevaatusega 1994.a Golf. Edasi veab teda palavalt armastatud 2.0 110kw ABF mootor. Võrreldes minu teise, 1.4 Golf 3-ga, on ta madalam, kordades jõulisem ja kaks korda parema kiirendusega, ehk üleüldse - tükkmaad dünaamilisem aparaat. Boonuseks on veel mõistliku hinnaga varuosad, tänu millele suudan gümnaasiumiõpilasena teda remontida ja elus hoida.
Autoga saab küll legaalselt omajalapeal võistluspaika kohale sõita, kuid alati on risk, et rajal juhtub mõni intsident (kas sõiduaps või tehniline rike), mis muudaks auto koju saamise kuskilt teisest Eesti otsast väga keeruliseks. Sooviga sellisesse olukorda mitte sattuda, sai möödunud aastal osaletud vaid kodunt mitte väga kaugel toimuvatel Võrumaa suvekarika etappidel, kus õnnestus saavutada aasta üldkokkuvõttes noorteklassi teine koht. 8)
See aasta on soov osaleda rohkematel võistlustel ja püstitada veel kiiremaid ringiaegu. Just viimase eesmärgi täitmist takistavad oma aja ära elanud amordid ning liiga pikad käigud (3.68 peaülekanne). Käikude probleemi lahendamiseks sai ostetud Bollvergi 5.0 peaülekanne, mille tööd käigukasti monteerimiseks parasjagu käimas on.
Kuna autoveotreilerite hinnad ei ole väga odavad, sai ehitatud "kodukootud" pukseerimishaagis ehk "konn", kuhu veel vaja vaid rihmad kuidagi külge aretada. Lähiaja töödeks autopoole pealt on talle paigaldada jämedam summuti, jäigemad amordid ja teha keretööd, kuid mis peamine - aidata ta läbi ka ülevaatusest, mida praegu takistab päevinäinud tagapidurite süsteem.
Amordiprobleemiga pöördun ka foorumirahva poole. Kuna Bilsteinid on kõike muud kui odavad, on vaja leida taskukohasemaid variante. Pakuti Sachse ja AL-KO toodanguid. Kui hästi nendel hinna- ja kvaliteedisuhe paigas on, või oskate mõnda teist korralikku tootjat soovitada?



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Sunbunny
Klubiline
Postitusi: 296
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xGolf 3 VR6 & 2xGolf 3 VR6 Syncro & V´Golf 3 1,8 66kw & Bmw 530d
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 17 Apr 2017, 14:52

Mina pooldan bilsteini ja sachsi.Saan mõlemat päris hea hinnaga ka.Kvaliteet on hea.
Remont-ja värvitööd
Uued ja kasutatud varuosad

Kasutaja avatar
Joosep19
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Mär 2017, 19:04
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 110kw
Asukoht: Võru

Re: VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Joosep19 » 22 Apr 2017, 21:24

Tänud Sunbunny-le vastamast, eks lähiajal tuleb lõplik otsus ära teha.

Nii, nädal jälle möödas ja auto peale kahte kuud eemalolekut (k.kasti peaülekande vahetuse tõttu) jälle kodus tagasi 8) . Peab mainima, et 5.0 peaülekanne teeb imesid! :thumbup: Ausalt öeldes on selline tunne, nagu oleks eelnevalt traktoriga sõitnud :) - kui varem alla 4500rpm polnud mingit jõudu, siis nüüd, olenemata käigust ja pöördest, käib nagu loom, isegi väikese hoo pealt, teise käiguga gaasipedaali järsult põhja lüües, läheb paremini edasi, kui varem sama asja esimese käiguga tehes. Omalt poolt soovitan kõigil, kellel on selline auto, sama asja ette võtta - see on seda väärt!

Küll aga ei ole nii vapustavad lood mootoriga. Kui käigukast oli peale saadud, mindi proovisõidule. Prooviti nii kõrgeid pöördeid kui ka kulgeti normaalse inimese kombel. Just rahuliku tempoga sõites juhtus midagi ootamatut - jõud kadus ja õlituli läks põlema :shock: . Peale garaaži sikutamist ja tõstukile seadmist sai asi selgeks - saaled läksid, mis omakorda tegid kurja ka väntvõllile. Tuleb välja, et eelmine/eelmised omanikud on poolsünt. õli kasutanud, mis nüüd täissündi peale üle minnes sellise kuriteo on korda saatnud :grind: . Peale seda, lihviti väntvõlli ja läksid remontmõõdus saaled asemele. Eks näis, mis siis mootorist edasi saab, kas jääb ellu (kuigi ei garanteeritud midagi :thumbdown: ) või läheb vaja uut väntvõlli koos saaltega, elame näeme...

Eilsega jõudsid kohale ka hulga asju, mis ootavad auto külge kruvimist, et oleks mõtet üldse ÜV minna (viimane kuu ju praegu) - Boschi küünlad, brembo klotsid, NF kettad, pidurivoolikud ja käsipiduritrossid.
Pilt

Kasutaja avatar
Joosep19
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Mär 2017, 19:04
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 110kw
Asukoht: Võru

Re: VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Joosep19 » 12 Mai 2017, 21:33

Kaua aega jälle möödas ja ka palju tagasilööke auto osas, mis juba tekitab tunde, et auto laguneb kiiremini eest ära, kui tagant jõuame järele remontida.

Mõni päev peale viimast sissekannet avastasin auto all suure õliloigu. Lähemalt vaadeldes selgus, et viga oli justkui õlifiltri tihendis, mis ühelt poolt välja pressis ja teiselt poolt seetõttu tühja ava jättis, kust vaid 3km sõitnud 65€ õli välja tuli. Egas midagi, jälle oli vaja uut õli koos filtriga.

Probleem oli ka käivitamisega. Esialgne arvamus oli, et starteri viga, kuid kuna oli parasjagu ka pidurite tegemine käsil, siis olid ka murekohaks supporti raami poldid, mille pead on kunagi keegi üle keeranud ja ka need samad täitsa ringikujulise sisemusega kuuskant poldid tagasi pannud :grind: . Kuna polte polnud omajõududega võimalik lahti saada, sõitis auto trossiotsas (kus ta ka teepeal lõpuks käima läks) remondimehe juurde.

Tagantjärele on hea meel, et ei pannud raha uue starteri peale magama, kuna selgus, et selles pole sugugi probleem. Mõõdeti õlisurvet ja saime üllatuse osaliseks. Kui normaalsurve peaks olema 4-5bar`i, siis meil oli see lausa 20bar`i, :o milletõttu klapid ei sulgunud ja mis oligi tegelik vana õlifiltri ära lagunemise põhjus. Seepärast vahetati hoopis õlipump.
Täna võtsime ette ka keretööd. Sealt selgus, et pagasnik on ikka liiga ära mädanenud ja mõrasid täis (saab ka piltide pealt vaadata), mistõttu oleks seda uut vaja. Seega, KUI KELLELGI ON PAKKUDA MÕISTLIKU HINNAGA, VÄHESE VÕI PUUDUVA ROOSTEGA, SOOVITATAVALT TOONKLAASIGA, LÕUNA-EESTI PIIRKONNAS GOLF 3 TAGALUUKI, VÕIB JULGELT ENDAST MÄRKU ANDA.

Jään lootma, et talvised remonditööd tasuvad ennast ära ja edaspidi on võimalik kirjutada ka võiduajamistest.



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Joosep19
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Mär 2017, 19:04
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 110kw
Asukoht: Võru

Re: VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Joosep19 » 15 Juun 2017, 20:22

Niisiis, auto valmis! Alustasime pindmise rooste eemaldamisest kerelt, kus roostes kohad sai lihvitud, krunditud, pahteldatud ja lõpuks ka värvitud. Järgmisena tuli tagaluugi kord millega läks hästi - saime odavalt ja kiiresti kätte, kuigi see vajas väikesel määral keevitamist. Kahjuks aga keevitamine luugile ei meeldinud, mistõttu peale keevitust klaas purunes ja oli vaja vana luugi pealt klaas ümber tõsta.

Möödaminnes vahetasime koos pidurisüsteemiga ära ka tagumised rattalaagrid ning nädala algul parandasin ka ära põhja all olevad augud. Tänu sellele otsustasime teisipäeval ära käia ka ülevaatusel. Olin elevil, kuna kui vaadata VIN koodi järgi auto ajalugu, siis sealt selgub, et alates 2005.a, kui auto toodi Eestisse, on ta kordusülevaatusel pidanud käima vaid ühe korra. 2017.a ÜV oli selline, nagu tal tavaks saanud - edukas! 23-aastasel autol oli kõik ideaalses korras, heideti ette ainult ABS-i mitte töötamist.

Pühapäeval on toimumas ka Võrumaa suvekarika avaetapp. Võtan sealt osa (numbriga 5) nii noorte kui ka 2wd esiveo klassist http://autosport.ee/rk/index.php?page=27&race_id=393& . Sellest aastast sõidavad sprinti lisaks tänavaklassiautodele ka turvapuuriga rahva -ja superkrossiautod, seega on konkurents ääretult tihe. Poodiumil oleks muidugi hea olla, kuid 7 kuud võistluspausi on võinud jätta oma jälje..., võtame võistlust kui testipäeva, et olla edukas järgmisel etapil, kui auto saab endale uue vedrustuse, summuti ja süüte paika.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Joosep19
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Mär 2017, 19:04
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 110kw
Asukoht: Võru

Re: VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Joosep19 » 19 Juun 2017, 23:33

Foorumlased! Golf on ülikiire ja seda mitte ainult minu arvates, vaid sama arvab ka stopper. 8) Eile sai käidud Missos Motul Suvekarika avaetapil. Kuna vanus veel lubab, võtsin see aastagi osa lisaks 2wd esi klassist ka noorteklassist. Noorteklassis oli vastaseid 8 ja esiveos ligi 20. Hommikul olin veendunud, et nii või naa 7 kuu pikkuse võistluspausi tõttu, pole võimalik konkurentidega, kes on terve talv ja kevad võistlustest osa võtnud sammu pidada, aga võta näpust... . Kokku sain sõita 21 ringi - 3 vooru esiveoklassis ja 3 vooru + 1 voor noorteklassis (lisavooru põhjuseks oli transponder, mis ei olnud minu autol esimene voor töötama hakanud, seega esimese vooru aeg ei salvestunud ja pidin uuesti sõitma minema).
Noorteklass
Noorteklassis oli suur hulk vastaseid superkrossiautodega, mis on kerged, puuriga, küllaltki aeglaste ülekannetega ja diferentsiaali lukkudega. Kõik sellised autod sai edestatud (edu kolmanda koha ees 3,5km peale 6s) välja arvatud Lupi Mitsubishi Colt, mille pidurisadulad on juba nt 4 kolviga, keredetailid plastikust, mootor tehasest ligi 130kw jne (talvel küsiti auto hinnaks 10 000eur).
Esivedu
Kuigi esiveos koht nii hea ei olnud, olen ülirahul näidatud kiirusega :thumbup: . Tuleb arvestada ka asjaoluga, et erinevalt konkurentidest, kes olid sõitmas puurita autoga, olid kõik istmed välja võetud, otsetorud all, plokkdiffrid, mootorid forsseeritud jne, minul seevastu kõik istmed sees; sama summuti k.a katalüsaator all, millega teisipäeval ÜV käisin; avatud differ; mootori võimsamaks tegemisest polnud juttugi, kuna niigi oli see kontrollsõiduks saaltele ja vändale. Esiveo esimeses voorus tuli üllatavalt hea kolmas aeg, kaotus teisele kohale vaid 0,3s. Teises voorus tegin elusõidu, kõik klappis, kuid rajal oli ka shikaan, kuhu olid tekkinud suured rööpad. Rööbaste sees olid veel omakorda augud, kust suure hooga läbisõitmine paiskas auto õhku ja maandudes puutus auto külg vastu shikaaniks olnud rehvi, mis tõi kaasa 5 sekundilise ajatrahvi. Ebaõnne puudumisel oleks tegu olnud kiireima ajaga!

Mõlemas võistlusklassis viimases voorus tekkis probleem kolmanda käiguga, mis vahepeal läheb ilusti sisse, vahepeal aga üldse mitte. Ilmselt tahab hoob üle reguleerimist, või võib milleski muus asi olla? :?: Mõlemad klassid võitis eelpool mainitud Mitsuga sõitja, kuid kui järgmiseks Misso etapiks saavad eelmises postituses mainitud asjad tehtud, ehk suudame kiirele "jaapanlasele" veel rohkem kuklasse hingata?

Lahe oli ka kogeda inimeste positiivset hämmingut. Pidevalt oli võõraste inimeste pead kapoti all (korraks isegi 7-8 inimest) ja uuriti, et mis sellel mootoril nii ära tehtud on, et ta nii hästi liigub. Nagu te teate, siis peale k.kasti ülekande on kõik stock, samuti ka mootor.

Küll aga peame tegelema jahutuse probleemi lahendamisega. Peale igat vooru oli temperatuur 110 kraadi, kõige viimases sõidus isegi natuke rohkem. Õnneks mootor oli vapper ja keema ei läinud.


Pilt



Pilt



Pilt

Kasutaja avatar
Joosep19
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Mär 2017, 19:04
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 110kw
Asukoht: Võru

Re: VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Joosep19 » 27 Aug 2017, 22:12

Suvi on põhimõtteliselt lõppenud. Auto pole saanud suvepuhkust nautida, kuna on osalenud suvistel võidukihutamistel. Küll aga on ta saanud parandusi ja tehnilisi uuendusi.

Esimesena sai välja vahetatud radikaraam, mis oli siis minu, kliimata Golfil, vaid ühe ventilaatoriga. Asendatud sai see raamiga, kuhu on võimalik panna kaks ventilaatorit, mis pärineb diisel G3 pealt. Ettevõtmisel oli jumet, kuna nüüd, võistlussituatsioonis, on temperatuur 10 kraadi madalam.

Pilt

Pilt

Teiseks sai paigaldatud vabam väljalase, kasutades 60mm toru. Vähe sellest, et masina hääl on nüüd palju vingem, pole ta tänu resonaatorile liiga vali (kannatab ka linnas sõita), kuid mis võistlusautole siiski peamine - jõu kasv on üllatavalt suur, eriti annab see tunda madaltel pööretel.
https://youtu.be/EzpfJjwVozE

Kolmandaks siis loomulikult käigukast, sellega olid ikka korralikud anomaaliad. Nagu eelmises postituses mainisin oli probleem kolmanda käiguga. Sealsetele vigadele oli keeruline jälile jõuda, kuna normaalsetes situatsioonides läks käik alati ilusti sisse, seevastu võistlussituatsioonides kohe kuidagi mitte. Just auto põhikäigu probleem nurjas hea tulemuse nii Piiroja karika 5.etapil kui ka Misso 2.etapil. Nüüd, kui olime aru saanud, et üheks probleemiks oli hoovastiku kulumine, hakkas järgmisena antud käigu sünkro koledat raginat tegema. Väsinud sünkroga käisime ikkagi juulis 2.etapil Missos ära, kuna esialgsete plaanide kohaselt pidi seal toimuma vaid kolm etappi, mistõttu oleks tulemus selgunud kõikide etappide kokku liitmisel. Nüüd aga toimub septembris ka 4.etapp, mis tähendab, et hooaja jooksul halvim tulemus läheb maha arvamisele. Nüüdseks on sünkro vahetatud. Lisaks sai kolmas käik aeglasemaks, tänu millele ei teki enam tunnet, et autol on kaks neljandat käiku :D .

Nüüd aga viimasest võistlusest, milleks oli Missos 3.etapp. Kuna tehnika oli laitmatult töötamas, olid ootused kõrged. Siis aga kulunud asfaldirehv, märg kruus ja trajektoori viga, tegid oma töö. Video ütleb rohkem kui tuhat sõna... https://youtu.be/qU7MPiVUlCc
Pauk lõi kõveraks kiige ja roolivarda, mistõttu jäi ratas viltu alla. Tänu headele inimestele, sai roolivarras tungrauaga enam-vähem sirgeks painutatud, tänu millele saime minna teise vooru ja võistlust jätkata. Peale teist vooru, aitas linnast appi tõtanud mehaanik uue roolivarda külge panna, mis lubas nüüd rattaid lõpuni vasakule poole välja keerata. Kogu selle draama peale, sai siiski kolmas koht välja võideldud, mis oli palju magusam kui oleks lihtsalt saadud esikoht.
Pilt

Info- ja kaasamõtlemise osas tuleb tänada ka kasutajat "Ussike", kes andis nõu seoses käigukastiga.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Joosep19
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Mär 2017, 19:04
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 110kw
Asukoht: Võru

VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Joosep19 » 12 Veebr 2018, 20:01

Hei-hoo! Märkamatult on juba uus aasta koos uue võistlushooajaga alanud. 2017 hooaeg sai Missos natuke "huvitava" lõpu, kui oktoobrikuune etapp toimus esimese lume ning SUVEREHVIDEGA (olid kohustuslikud). Kagu-Eestis oli tol korral rajal 10+ cm lund (mida rajalt traktoriga ära ei lükatud) ning selle all jääkiht. Autol on kaks jooksu rehve - tänavaslikid ja 30eur tk maksvad tavalised hiinakad. Slikkide pidamine oli sama hea nagu rehvil, millel oleks kilekott ümber mässitud. Seega töötasid hiinakad isegi pisut paremini, ainuke probleem oli selles, et neid oli vaid 2tk kaasas. Kuidagi õnnestus ülimalt ohtlikul rajal siiski võistlus lõpetada 6. kohaga 12-st. Meele tegi vägagi mõruks asjaolu, et korraldajad oma arulageda ideega (oleks siis võistluse nädala jagu edasi lükanud või vähemalt lumegi rajalt eemaldanud) tõmbasid minu kogu hooaja pingutustele vee peale. Võistluse võitis sõitja, kes polnud eelnevalt kordagi poodiumilegi saanud, seevastu oli tal aga piltlikult öeldes selline rehv all M+S , millel polnud pidamisega mitte mingisuguseid probleeme ja sai teistele kerge vaevaga pika puuga ära tõmmata. Lõpuks juhtus nii, et meil oli võrdne arv punkte. Kuna aga temal oli viimase etapi tulemus parem kui minul, eelistati kolmandale kohale teda. Vähemalt suutsin ikkagi olla kiireim tänavasõiduautoga sõitja.

Pilt

Vahepeal aga suutsime jõhkrast ebaõiglusest üle olla ning heita pilgud 2018.a hooaja suunas. Plaan on osaleda rahvasprindi etappidel (tegu on Eesti meistrivõistlustega, kus osalevad tänavalegaalsed rahvaspordiautod, kaardilugeja puudub). Võistluskalender näeb välja selline:

1. 10.02 Otepää 1+1
2. 10.03 Vasalemma
3. 08.04 auto24 ring
4. 14.04 Haapsalu
5. 19.05 Hiiumaa
6. 30.06 Rakvere
7. 28.07 Piiroja
8. 04.08 Lääneranna
9. 15.09 Saaremaa
10. 22.09 Otepää

Kuna oli ka talvine etapp, olid vajalikud ka talverehvid. No mitte kuidagi ei suutnud uut kallist (300eur) Continental IceContact 2-te osta, mis pole sõitjate poolt väga kiidetud. Otsustatud sai hoopis venelase kasuks - Cordiant Snow Cross (sain jooksu u 140eur-ga), mõõduga 185/60/R15. Tegu on siis täpse Nokian Hakapelitta 7 koopiaga, mis pidamiselt, eriti pehmes lumes on tõeliselt hea. Puuduseks on sarnaselt Nokianile halb naelte sees hoidmine, kuigi jaa, ega mingit õiget sissesõitu pole nad ka saanud.


Pilt

Laupäeval oli siis minu esimene rahvasprindi võistlus Otepääl. Peale ühte külavõistlust ja kaks korda maakoduteedel huligaanitsemist :D olid mõlemad esimesed rehvid kaotanud 30+ naela ja tagumised kuni 10 naela. Kuna ajaga oli kitsas käes ei jõudnud enam naaste liimima hakata ega väga väsinud tagasillapukse (sild liigub 1cm võrra edasi ja tagasi) vahetama hakata (saabusid päev enne võistlust). Läksime niisama kohale.

Ütlen kohe ära, et see on siiamaani kõige ägedam võistlus, kus olen osalenud. Kui tavaliselt passitakse tehnilises kontrollis pikalt järjekorras, siis sellel võistlusel oli vastupidi, kontrollijad käisid mööda Service parki ringi ja küsisid, kas võime kontrolli ära teha. See sprint oli üldsegi pisut erinev, kuna lubatud oli ka kaardilugeja ja üldsegi toimus võistlus 1+1 formaadis ehk sõideti igat katset kolm korda läbi (kokku siis 6 kiiruskatset + ülesõidud), lisaks saadi kohad aegade summeerimise teel (justkui päris ralli :D ). Esimesel katsel tekkis kohe minu ees startijal probleeme. Šikaani läbimisel sõitis ta ennast hange kinni ja jäi tee peale risti ette, niiet ei ma ei mahtunud temast mööda. Küll olid aga inimesed, kes rehvi nihutasid meetrivõrra kõrvale, et saaks edasi sõita (kaotasin sellega kuskil 10-15s). Ülejäänud katsed sai sõidetud tõusvas tempos, riske võtmata, kindlapeale. Tagantjärele mõeldes ei tekkinudki ühtki ohtlikku momenti ja auto jäi terveks (kuigi üks suunatuli läks ikkagi rändama). Huvitav oli ka see, et ei saanud kuskilt jälgida jooksvaid tulemusi ning ei olnud võimalik hinnata, kas peaks gaasi juurde andma või mitte. Tulemused tulid vahetult enne autasustamist ja selgus, et ei ole asjata oodanud. Eesti eliidiga võisteldes õnnestus J18 klassi kolmas koht välja teenida 8) . Siin ka tõestus, et Golfiga pole mingi probleem Type-R ile, rääkimata bemmidele säru tegemine.



Pilt



Pilt

CreaTive
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 02 Juul 2005, 15:24
Asukoht: Viljandimaa

VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas CreaTive » 12 Veebr 2018, 22:34

Rahvasprint ja rahvaralli ei ole Eesti Meistrivõistlused vaid Eesti Karikavõistlused.

Kasutaja avatar
Joosep19
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Mär 2017, 19:04
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 110kw
Asukoht: Võru

VW Golf III 2.0 110kw (rahvasport) - `94 - Joosep19

Lugemata postitus Postitas Joosep19 » 12 Veebr 2018, 23:58

Õigust räägid, minu viga, ametlikult on tõesti EKV. Kuigi ega neil vist sisuliselt suurt vahet ei ole, nii mõnigi sõitja sportralli kogemusega; tänavalegaalsete autodega nii või naa kõrgemal tasemel enam sõita ei saa; ja vähemalt meedia tituleerib ikkagi nt EKV jäärajasõidu võitjad Eesti meistriteks :) . Võid parandada, kui millegagi päris puusse panin.

Vasta