VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Kasutaja avatar
vredestein
Klubiline
Postitusi: 938
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Passat 2,0 85kw 01;Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas vredestein » 04 Aug 2017, 15:26

Simmerid jäävad ikka kat äärega tasa ja ära sa teisi sinna lisaks tao ei ole otstarbekas. Minumeelest kui õigesti mäletan on02A kastil needplekist võrud kus sees simmer istub. Kui korra juba maas on tee korralikult.
Võid ka veel ära keerata juhtpuksi ja kontrollida üleseal taga oleva simmeri ja vajadusel vahetada sest selle vahetuseks on muidu vaja kast maha võtta.kui õigesti mäletan oli see kolme poldiga ja simmer ise ei maksa M.igi.
Kes tänasid kasutajat vredestein selle postituse eest:
TDN
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 04 Aug 2017, 17:07

Võtsin simmerid välja ja panin väljapoole ja asi parem. Vähemalt õli enam lekkida sealt välja ei tohiks. Käigukasti võlli simmer sai ka uus sisse. Kõige suurem jama oli kasti enda pesemine kuna pea 2 pudelit break cleanerit kulus,et see 20+a kõntsa,mis oli koja sisse kogunenud, välja saada.
Ma ikka imestan,et miks ma kohe pilti ei teinud ja õigesti asja paika ei pannud. Harjumusest,tean,et simmer on ikka vastu laagrit aga ju see ei ole see juhus. Tuleb endale taaskord tuhka pähe visata. :mrgreen:

Kataloogid muide olid õiged aga kuna muudatus amortidesse+käändteljed tuli 09-10.1993.a sisse siis see asi lihtsalt paljudel jääb kahe silma vahele.
Sellest muudatusest võis vaid suurest VW Shop manualist ehk VW Piiblist (nagu ma ise armastan kutsuda seda) lugeda.

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 07 Aug 2017, 14:56

Paluksin natuke abi,sest asi tundub endale veidi keeruline.
Nimelt läks katki detonatsiooni anduri ehk inglise keeles knock sensori pistik. Uurisin erinevaid skeeme aga ma ei saa aru,kas ma olen selle ikka õigesti ühendanud või ei? Samuti on minu auto pistik 3 klemmiga ja kogu andurite enda asetus on teistmoodi,kui poes müüdav pistik,koos anduri endaga? Värvid on mul ka veidi teistmoodi kui see,mida Hayensi manuaal annab.
Ehk kas tegu on siis mingi vana malli variandiga või Põhja-Ameerika versiooniga? Juhtmed ise ka on suht pudeda olekuga,ehk kuumus ja aeg ise on oma töö teinud.
Pilt

Pilt

Pilt

Võibolla ma lihtsalt ei suuda hetkel seda lahendust ise näha aga :) palun seepärast,asjatundjatel üle vaadata see ühendus.

romeoD
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas romeoD » 08 Aug 2017, 04:15

Autodata väidab, et pin1 on sinine, 2 hall, 3 must.
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 13 Aug 2017, 11:30

Tänan abi eest, selgus,et mitte pistik pole probleem. Vaid mõlemad detonatsiooni andurid ei ole enam töökorras.
Asi väljendub selles,et kütusekulu ja mõned muud näitajad kõiguvad väga suurtes piirides. Lisaks on tänu katkistele anduritele mootoril n.ö avarii režiim peal. Sõita saab aga mootori võimsus on veidi poodud. Ma ei teadnud ka,et need andurid katki olid,sest peale pistikute maha võtmis,sai selgeks,et vanad andurijuhtmed on katki ja plastmass pragunenud. Ega siin muud aita,kui poest uued võtta.

Pilt

Aga valmis ta sai ning,esisild on vaikne ja tunduvalt mõnusam liigelda. Asju,mida vahetatud sai oli päris palju. Ainsad asjad,mis veel jäävad teha on kokkujooks paika sättida ning detonatsiooni andurid. Muus osas võib tehtud tööga rahul olla. Samuti on tore see,et peale siduri vahetust, ei värise auto enam kohalt võtmisel :clap:

Pilt

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 13 Aug 2017, 19:45

Veidi vara rõõmustasin, aknatõstuk otsustas täiesti kinni kiiluda. Viga lihtne,liiv ja rooste on mehhanismide sees ja mitte mingit määrdeainet.

Pilt
Korda sai aga tükk jama oli sellega.

Tundub,et tuleb hakata konditsioneerile mõtlema ,sest tõesti palava ilmaga ei saa selle autoga ilma aknad lahti üldse sõita. Kohati tõusis salongis temperatuur ligi 50 kraadi ligi ja see pole üldse hea. Tõsi,konditsioneeri paigaldamine pole niivõrd keeruline,kuivõrd mure selles,et kuidas vanad 0 rõngad ja mansettid tänapäeva freoonidele vastu peavad?

GTI
Moderaator
Postitusi: 6616
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Aug 2017, 21:03

Vigane deto andur suurt küttekulule ei tohiks mõjuda, kisub lihtsalt ilma vajaduseta süüdet veidi hilisemaks mis avaldub kerge jõnksutamisena sõites. Kui uued saad siis need tuleb kindla nm -ga kinni keerata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 14 Aug 2017, 18:07

Pigem tahaks teada,kust MFA võtab kütuse kulu näitajad? Mul on kahtlus,mis kütusekulu suurendab aga selleks peaksin teadma,mis moodi ja kust andmed võetakse.
Detonatsiooni andur keeratakse 25Nm momendiga kinni,kui ma õigesti välja lugesin. Kindlasti ei tohi ülepingutada ega päris lahtiselt külge jätta.

GTI
Moderaator
Postitusi: 6616
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Aug 2017, 18:56

TDN kirjutas:Pigem tahaks teada,kust MFA võtab kütuse kulu näitajad? Mul on kahtlus,mis kütusekulu suurendab aga selleks peaksin teadma,mis moodi ja kust andmed võetakse.
Kui vaakum läheb kellaploki külge siis tuleb info sisselaske hõrendusest. Või sel motol juba elektriline pritse peal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 14 Aug 2017, 20:11

Ei tegu ikka mehaanilise pritsega. Kahtlustan,et kuskilt mõni vaakum kehv aga samas võib probleem hoobis teises kohas olla.

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 16 Aug 2017, 12:47

Nii palju siis poest ostetud summutist, ei pidanud aastatki vastu. Seest praktiliselt kõik lahti ja ots on ka mäda. Pole muud öelda,kui ei tasu tundmatuid firmasid osta vaid ikkagi Walkeri summuti.

Pilt

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 22 Aug 2017, 17:37

Kuidas nüüd seda siin mõista? :clap:
Pilt
Aga olenemata rooste ja tolmu kihist asi töötas.

Küll aga küsimus,kas keegi oskab soovitada mõnda auto elektrikut või on kellegil vastav pistik, vanema VAG auto jaoks? Kuri kahtlus on,et mingi asi ei toimi aga ma ei suuda seda kaudselt kindlaks teha. See nagu selline hinge näriv tunne.

VwBoy
Moderaator
Postitusi: 1606
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 29 Aug 2017, 17:33

TDN kirjutas:Nii palju siis poest ostetud summutist, ei pidanud aastatki vastu. Seest praktiliselt kõik lahti ja ots on ka mäda. Pole muud öelda,kui ei tasu tundmatuid firmasid osta vaid ikkagi Walkeri summuti.

Vaadates seda pasa kihti mis sumpa küljes on siis isegi kaua pidanud vastu ! :D

TDN
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa

VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 16 Apr 2018, 16:17

Vahepeal on hulga aega möödunud viimasest postitusest. Neile, keda huvitab auto ikka alles ja sõidab. Siiski tundub,et vanake(või Pasteet) nagu mõned selle on ristinud. Hakkab ilmutama füüsilise väsimuse märke ja tundub, et 2018 ja 2019.a kevad jäävad selle auto jaoks aktiivse kasutuse osas viimasteks. Siiani on see tore eksperiment olnud aga peale eelmise aasta siduri vahetust tõdesin, et peab midagi uuemat võtma ligi. Probleemide hulk lihtsalt muutub ajaga aina suuremaks ja sõitmise asemel leian end. Liigagi tihti peadpidi kapoti all, mitte roolitagant.
Ilmselt edasine saatus on siis suveauto ja n.ö hädaabi sõiduvahend, kui muud autod enam ei liigu. Müümise plaane ei tee, sest selle auto turuväärtus ja välimus ise sellised,et see saadav summa, liialt sümboolne. Liiga palju raha ja enda tööd alla maetud sellele "pasteedile".
Aga kuna jutt on tühine jätan siia siis mõned pildid ka vaatamiseks. Täna keerasin uued suverehvid alla ja asun siis hooajale vastu.
Pilt

Huston..meil on probleem. Ehk midagi lekib aga kust ja mis ei saa aru.
Pilt
Hullemal juhul tuleb pump ise ka asendada. Millal seal viimati hooldati, selles osas puudub igasugune info.

Ja suve puhul vähe edevamad kilbid ja kroomitud märk nina ette. :D
Pilt

Vasta