VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Juul 2018, 22:15

Need punutud vollad on vahvad, tea kuidas ülevaatus suhtub, kas tegu pidurisüsteemi ümberehitusega? Mingi serdi ikka said nendega kaasa? See parem sillatala küljes olev voolik on ikka liialt terava nurga all ja pinges, huvitav kas tutsidel on siis nii pikalt nende kinnitusosa vooliku sees?
Seest tühjad klapid on ka huvitav - miks nad peaksid tühjad olema, soojuse paremaks ärajuhtimiseks täidetakse vl klapid mingi ainega, naatrium vms. Õhk on väga halb soojusjuht. Või sain asjast valesti aru? Tee klapitaldrikust pilti just altpoolt, näeb missugused nad välja näevad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Juul 2018, 22:22

GTI kirjutas:
28 Juul 2018, 22:15
Need punutud vollad on vahvad, tea kuidas ülevaatus suhtub, kas tegu pidurisüsteemi ümberehitusega? Mingi serdi ikka said nendega kaasa?
Need onud, kes voolikud tegid, ütlevad nii:
"Goodridge brake hose kits are TUV Approved"
GTI kirjutas:
28 Juul 2018, 22:15
See parem sillatala küljes olev voolik on ikka liialt terava nurga all ja pinges, huvitav kas tutsidel on siis nii pikalt nende kinnitusosa vooliku sees?
Kahtlustasin ise ka seda, aga polnud kindel. Eks proovin ja timmin, ehk saan paremaks. :thumbup:
GTI kirjutas:
28 Juul 2018, 22:15
Seest tühjad klapid on ka huvitav - miks nad peaksid tühjad olema, soojuse paremaks ärajuhtimiseks täidetakse vl klapid mingi ainega, naatrium vms. Õhk on väga halb soojusjuht. Või sain asjast valesti aru? Tee klapitaldrikust pilti just altpoolt, näeb missugused nad välja näevad.
Tühjad, et nad oleksid kergemad. Kasuisa rääkis vähemalt sellist juttu... :roll:
► Näita Spoilerit

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Aug 2018, 15:18

Esimesed uudised olemas mootori kohta :D.
Kett on isegi võrdlemisi värske, tallad nagu tutikad.

Ketikaane vahel oli silikooni pandud, mis polnud tehase oma, seega ketti vahetatud.

Plokikaas mingil põhjusel maas käinud, kaanetihend ka uus aga muu kõik vana. Võibolla kett viskas üle ja käisid klapid pähe.

Ketikaane poldid olid lahti ja üks polt oli puudu, seepärast kasti poolt õli jooksiski.

Plokikaane vahelt oli samuti õli immitsenud, seega oli sitasti tehtud.
Pildid puhtaks pestud mootorist:
► Näita Spoilerit

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 14 Aug 2018, 00:06

Paigaldatud roolilati polü puks.. Tahan stabika puksid ja tagasilla puksid ka ära teha polüst.
► Näita Spoilerit
Pidurid said ka valmis. Kõik suppordid taastatud ja küljes koos rüüstatud voolikutega. Vaja ära õhutada lihtsalt.

Mootor võeti lahti täna. Silinder hooniti kergelt üle, testiks. Lasen piltidel enda eest rääkida :D. (vihje: kepsulaagrid)
Kolvid elus, aga kolvisõrmed kulunud. Lõtkuvad ja võivad külmast peast häält teha. Väntvõll vaja üle poleerida.

Kaua poleks sõita enam saanud😁

Tükid väljas, õlipuudusesse jäänud
► Näita Spoilerit

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Aug 2018, 07:29

Deem - enne lahtivõtmist oleks võinud kolvidele ''veepesu'' ära teha - oleksid need tahmast puhtaks saanud. Lõtkuga sõrmed on juba natuke jama, mõistlik midagi teha - kas uued sõrmed (kui need on kulunud), uued kepsupuksid või teised kepsud (soovit. juba siis H-profiil).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 14 Aug 2018, 08:49

GTI kirjutas:
14 Aug 2018, 07:29
Lõtkuga sõrmed on juba natuke jama, mõistlik midagi teha - kas uued sõrmed (kui need on kulunud), uued kepsupuksid või teised kepsud (soovit. juba siis H-profiil).

Ta ütles seda ka, et tal peaks normaalseid sõrmi olema küll. Uute kepsude peale ma ei taha küll praegu mõelda :D.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Aug 2018, 10:15

Terminats kirjutas:
14 Aug 2018, 08:49
Ta ütles seda ka, et tal peaks normaalseid sõrmi olema küll. Uute kepsude peale ma ei taha küll praegu mõelda :D.
Hind ca. 350 euri/kompl. piiritagustes poodides.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Aug 2018, 19:25

update
Õlipumpa uut vaja, kuivalt töödanud ja viga saanud. Kuna saartel jäljed peal, siis riski business kui seda kasutad. Plokk puhtaks pestud värvi jaoks, lähiajal hoonin ära. Silindrid on mõõdus. Teised kepsusõrmed mul endal olemas.
Uus õlipump on kohal, ära viimise vaev. Võtsin febi toodangu, sest febi tootis/toodab OEM VW mootorijuppe. Praegusele tulevasele mootorile soovitati LSD'd alla, sest
Mul oli enda 2.8ga pidamise probleemid. Tehtud oli: porditud kaas, torukolle ja metalltihend. Jõudu oli rohkem kui 128kw kuna 402m oli parem kui stock pillidel. Mul oli 14.6 ja stockid sõitsid 15.2 jne.
Väljalaskejuhtpuksid ka vaja ära vahetada.
► Näita Spoilerit
Kaas & plokk nüüd täiesti laiali, kokkupanemine & remondi faas võib alata :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Aug 2018, 07:43

Terminats kirjutas:
28 Aug 2018, 19:25
Väljalaskejuhtpuksid ka vaja ära vahetada.
Kaas & plokk nüüd täiesti laiali, kokkupanemine & remondi faas võib alata :)
Mul taastati puksid Windorfis miskise ameerika tehnoloogiaga ära - paugutati uued sisud vanadele sisse. VR klapipuksid on parajalt pikad ja neid on raske kätte saada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Sept 2018, 22:21

Tundub, et asjad hakkavad lõpuks sujuma............

Esiteks, leidsin 2.9 sisselaske kolle. Austraaliast. Ilmselt kõige viimane koht, kust ma oleks arvanud, et midagi sellist leian. Kolle ise oli ca 100€ ja saatmine kõigest 27€. Väga-väga hea hind minu meelest. 22. september - 26. september vahemikus peaks jõudma.

Teiseks, väntvõll käis poleeris ära.

Enne & pärast:
► Näita Spoilerit
Kolmandaks, plokk on värvitud ja hoonitud.

Plokk enne värvi:
► Näita Spoilerit
Värvitud plokk:
► Näita Spoilerit
Hoonitud silindrid:
► Näita Spoilerit
Vaja veel alumine pool kokku laduda, kaas portida & lihvida, klapipesasid suuremaks lõigata, väljalaske kolle istuma panna kaane külge ja nukad sisse. Siis tuleb palvetada, et klapp ja nukk saavad mööda teineteisest :D. Ostetud said ka uued tihendid pihustitele.

Vaja on veel:
  • Uusi küünlajuhtmeid (kahe juhtme sisu jäi küünla külge ära tõmbamisel, ma tean, et see peaks ikkagi töötama, aga ma ei hakka riskima sellise asjaga),
  • drosselklapi tihend,
  • käigukasti tugi - 357199356 (müüja olemas, ostmise vaev),
  • käigukasti õli,
  • jahutusvedeliku vooliku klambrite komplekti
Ühtlasti küsimus; kas keegi on drosselklapi neid "mühke" siledamaks lihvinud? Parema voolavuse tõttu.

Sellest käib jutt:
► Näita Spoilerit
Et lõpptulemus jääks selline:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 05 Sept 2018, 23:03, muudetud 1 kord kokku.

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 05 Sept 2018, 22:47

2.9 sisselaske kolle 127 € kokku ? 😀 ulme
Seat Cordoba Vario

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Sept 2018, 23:03

ri5t0 kirjutas:
05 Sept 2018, 22:47
2.9 sisselaske kolle 127 € kokku ? 😀 ulme
Ma tean, eks :D.

Proof:
► Näita Spoilerit

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 06 Sept 2018, 04:50

Läikiv mustaks? :D
Näeb välja nagu terve mootor lekiks õli. ;)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 06 Sept 2018, 07:37

Terminats kirjutas:
05 Sept 2018, 22:21
Ühtlasti küsimus; kas keegi on drosselklapi neid "mühke" siledamaks lihvinud? Parema voolavuse tõttu.
Sellest käib jutt:
► Näita Spoilerit
Et lõpptulemus jääks selline:
► Näita Spoilerit
Selle drosselklapiga mis sul on ei saa sa sellist lõpptulemust et siseläbimõõt saaks kogu klapi ulatuses sama - erinevad klapid ju. Hangi 2,9 drosselklapp, selle lõõr on juba suurem. Viimase võid seest üle poleerida. Mul paar klappi vedelevad kodus üle, ei mäletagi mille omad on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 06 Sept 2018, 12:12

MustVälk kirjutas:
06 Sept 2018, 04:50
Läikiv mustaks? :D
Näeb välja nagu terve mootor lekiks õli. ;)
Äkki selle põhimõttega värviski mustaks, et kui hakkab õli lekkima siis ma ei märka seda, lasen mootori kotti ja pean selle uuesti talle viima... :roll: :D.
GTI kirjutas:
06 Sept 2018, 07:37
Mul paar klappi vedelevad kodus üle, ei mäletagi mille omad on.
Aga palun vaata ja uuri, oleks huvitatud küll 2.9 omast. Eeldasin lihtsalt, et ise seda maha lihvida oleks mõistlikum kui jälle mingit 2.9 osa hakata taga ajama, kuigi neid peaks rohkem liikuma kui kollesid ma arvan :D.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 06 Sept 2018, 12:35

Oleksid ikka pidanud leidma erilisema kolde - kas siis Schricki VGI või VWM oma :)

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 06 Sept 2018, 12:41

alkeemik kirjutas:
06 Sept 2018, 12:35
Oleksid ikka pidanud leidma erilisema kolde - kas siis Schricki VGI või VWM oma :)
2.9 kolle oli mu jaoks see kuldne kesktee, mitte liiga kallis ja siiski annab midagi juurde. Schricki VGI oleks veits metsik olnud juba, nii hinna kui selle kuskilt leidmise osas :D.

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 06 Sept 2018, 23:46

Neid 2.9 motosi ikka liigub. Endalgi üks vedeleb nurgas.
Seat Cordoba Vario

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 06 Sept 2018, 23:55

ri5t0 kirjutas:
06 Sept 2018, 23:46
Neid 2.9 motosi ikka liigub. Endalgi üks vedeleb nurgas.
Miks sa mulle NÜÜD ütled? :D 2.9 drosselit ei taha müüa?

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links » 07 Sept 2018, 00:27

Võta juba terve mootor :D

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 07 Sept 2018, 00:31

links1 kirjutas:
07 Sept 2018, 00:27
Võta juba terve mootor :D
Hahaha, nüüd hilja juba. Kuigi ei saa öelda, et ei käinud idee läbi 2.9'ks või 3.0'ks puurida.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Sept 2018, 07:51

Terminats kirjutas:
07 Sept 2018, 00:31
Hahaha, nüüd hilja juba. Kuigi ei saa öelda, et ei käinud idee läbi 2.9'ks või 3.0'ks puurida.
Nagu ma endaomaga tegin. :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 07 Sept 2018, 10:13

Ega kui ta vedeleb ei tähenda, et seda peab müüma :D Isegi sai mõeldud 3.0 tegemist aga odavam oli kasutusele võtta 3.2 24v. Kuigi jah 3.0 12v oleks põnevam ainult :D
Seat Cordoba Vario

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 07 Sept 2018, 10:39

Kas 1.6 mootorit saaks ka hoonida/puurida näiteks 1.8-seks. Edasi uued 1.8 liitrise kolvid sisse ja korras?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Sept 2018, 12:12

vwgolf kirjutas:
07 Sept 2018, 10:39
Kas 1.6 mootorit saaks ka hoonida/puurida näiteks 1.8-seks. Edasi uued 1.8 liitrise kolvid sisse ja korras?
Võta 1,6-se kolvi läbimõõt, siis 1,8-se kolvi mõõt, vaata 1,6-se hülssi veidi altpoolt ja tee otsus kas saab. :) Samas kas sel mõtet olekski kui neid 1,8-seid vedeleb igalpool.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Huviliste autod”