VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Vasta
Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 808
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Skype: kalathekala
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas aus » 11 Okt 2018, 17:37

Selle põdravorsti nimel võiks paar koodingut sul veel üle vaadata mingi regulaarsusega. :lol:
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
TiitRE
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 486
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 11 Okt 2018, 18:15

Kaabli ja win süsteemi puhul võtan ka sõna, et vcds 12.12 koostöös macOS sierra ja Parallels desktopiga(win7 pro x64)pole mitte kordagi siiani mingit probleemi (tubli 4 aastast)
Nii neti kui netita olekus. Vb sattus lihtsalt “hea” copy mulle 😂
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 3872
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: 2013 Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line; 2003 Jeep GC 2,7 CRD; VW Jetta MY2008 1,9TDI DSG
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 18:29

anonymous2 kirjutas:
11 Okt 2018, 18:15
Kaabli ja win süsteemi puhul võtan ka sõna, et vcds 12.12 koostöös macOS sierra ja Parallels desktopiga(win7 pro x64)pole mitte kordagi siiani mingit probleemi (tubli 4 aastast)
Nii neti kui netita olekus. Vb sattus lihtsalt “hea” copy mulle 😂
Nagu ma kõrvalt kuulnud olen, siis mida uuemad versioonid, seda "jonnakamad" ja sama kehtib ka op. süsteemide kohta. Eelmine 15.07 jooksis mul win 10/64 peal ka kui kulda, kuid praegune....nojah. Igatahes sai virtuaalne win 7/32 tehtud ja toimetan edasi seal.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 18:46

See peatab tegevuse peagi ka virtuaalmasinas. Mõnel töötab päeva ja mõnel nädalad... ehk oleneb, millal Win10 oma nightrun jooksud ja kuulamised ära teeb ja taipab, et "turvariskiga" aplikatsioon liigutab üle IO andmeid ning istub vahele.
Kes tänasid kasutajat tlauri selle postituse eest:
argo
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 3872
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: 2013 Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line; 2003 Jeep GC 2,7 CRD; VW Jetta MY2008 1,9TDI DSG
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 19:21

tlauri kirjutas:
11 Okt 2018, 18:46
See peatab tegevuse peagi ka virtuaalmasinas. Mõnel töötab päeva ja mõnel nädalad... ehk oleneb, millal Win10 oma nightrun jooksud ja kuulamised ära teeb ja taipab, et "turvariskiga" aplikatsioon liigutab üle IO andmeid ning istub vahele.
Täitsa võimalik jah, aga eks ma proovin ära.
P.S Kas sinu pakutataval see mure puudub?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 19:34

Uuendatava kaabli kasutajatel tänaseni igatahes naeratus kõrvuni. ;)
IMG_20181011_203525.jpg
IMG_20181011_203525.jpg (430.75 KiB) Vaadatud 404 korda
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
SanderSPS
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B7 R-line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 11 Okt 2018, 19:52

tlauri kirjutas:
11 Okt 2018, 19:34
Uuendatava kaabli kasutajatel tänaseni igatahes naeratus kõrvuni. ;)
IMG_20181011_203525.jpg
Ma olen hetkel saanud ilma kaablita hakkama. Mul on head sõbrad. Neil on olemas, aga paratamatult hakkab tekkima ka endal vajadus kulutada see 500+ eurot päris kaabli peale. Pira kaabel näiteks kodeerimisega skodal hakkama ei saanud. 4F i saatis ka pikalt. Lihtsalt muudetakse automaatselt kodeering tagasi, ehk auto ei omasta sisestatud väärtusi. Jaaaa tulemus = kaabel mu hambasse jooksnud tagarehvi alla ja krghssprõks. Mõtetu sodi.

Edit...vigade lugemiseks käib kah...
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 20:00

VCDS ei toeta 100% Skoda-t. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ures#Skoda
Reeglina on probleem selles, et need pira kaablid on vanad, kräkitud või ei toeta long-coding tegevusi.
Üks mu tuttav unustas orig. VCDS kliendi autosse ja enam ta seda ei näinud. Igasuguseid juhtumisi on valdkonna inimestel. ;)
See kaabel, mis pildil on täna töös RT lehelt võetava versiooniga 18.9.0 ja teeb kõik, mida RevB VCDS interface tegema peab. Rämpsu on muidugi turg täis ja seda tuleb juurde.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 3872
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: 2013 Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line; 2003 Jeep GC 2,7 CRD; VW Jetta MY2008 1,9TDI DSG
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 20:36

SanderSPS kirjutas:
11 Okt 2018, 19:52

Ma olen hetkel saanud ilma kaablita hakkama. Mul on head sõbrad.
Sander, sinu codingu võtsime ka võrdluseks ette :) ja unustasin sind enne tänada selle vanema proge eest - toimis. 8)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7036
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Okt 2018, 20:41

tlauri kirjutas:
11 Okt 2018, 20:00
VCDS ei toeta 100% Skoda-t. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ures#Skoda
Reeglina on probleem selles, et need pira kaablid on vanad, kräkitud või ei toeta long-coding tegevusi.
Üks mu tuttav unustas orig. VCDS kliendi autosse ja enam ta seda ei näinud. Igasuguseid juhtumisi on valdkonna inimestel. ;)
See kaabel, mis pildil on täna töös RT lehelt võetava versiooniga 18.9.0 ja teeb kõik, mida RevB VCDS interface tegema peab. Rämpsu on muidugi turg täis ja seda tuleb juurde.
Soovitan antud teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on täpselt samapalju toetatud kui sama plokk mõnes VW-s.

Ningckui peakski olema probleem, siis ametliku RT kaabli omanik saab küsimustes alati tuge RT meeskonnalt. Muidugi ise peab oöema piisavalt tahtmist/oskusi, et viga taasesitada, logifail teha arvuti ja kaabli suhtlusest ning see nende supporti saata.

Hex-CAN ja MicroCAN on ajalugu ning nende kloone võib ju odavalt müüa. MLBevo ja 2016+ MQB puhul jäävad nad 100% toega hätta. Sama jutt odava "V2-le", mis reaalsuses on olenevalt tootjast halb v natukene parem teise PCB disainiga Hex-CAN.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 20:52

Soovitan seda teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on VCDS-il arvukalt halle-valgeid laike ja RT meeskond teab seda. ;)
R36 kirjutas:
11 Okt 2018, 20:41
Soovitan antud teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on täpselt samapalju toetatud kui sama plokk mõnes VW-s.

Ningckui peakski olema probleem, siis ametliku RT kaabli omanik saab küsimustes alati tuge RT meeskonnalt. Muidugi ise peab oöema piisavalt tahtmist/oskusi, et viga taasesitada, logifail teha arvuti ja kaabli suhtlusest ning see nende supporti saata.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 3872
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: 2013 Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line; 2003 Jeep GC 2,7 CRD; VW Jetta MY2008 1,9TDI DSG
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 21:09

Poisid, kogu jutt hakkab vaikselt autoteemast (küll, tõesti viimased infokillud olid tingitud kaablist) natuke välja jooksma :) ja äkki oleks sellist arutelu mõistlik edasi pidada siin teemas: viewtopic.php?f=54&t=150735
Seda ka juba sellepärast, et otsinguga jõuab abivajaja sinna kiiremini, kui kellegi autoteemas ;)

Kasutaja avatar
SanderSPS
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B7 R-line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 11 Okt 2018, 21:11

tlauri kirjutas:
11 Okt 2018, 20:52
Soovitan seda teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on VCDS-il arvukalt halle-valgeid laike ja RT meeskond teab seda. ;)
R36 kirjutas:
11 Okt 2018, 20:41
Soovitan antud teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on täpselt samapalju toetatud kui sama plokk mõnes VW-s.

Ning kui peakski olema probleem, siis ametliku RT kaabli omanik saab küsimustes alati tuge RT meeskonnalt. Muidugi ise peab oöema piisavalt tahtmist/oskusi, et viga taasesitada, logifail teha arvuti ja kaabli suhtlusest ning see nende supporti saata.
Ma saan aru, et siin üritatakse tugevalt oma turgu hoida ja põhjendada, et pira vs originaalkaablil pole vahet. Sry. Kogemus clone kaabliga on halb. Clone ei ole originaal. Tiit on hea näide oma arvuti kokkujooksmisega ning khmm...tulemusega. Ei oma tähtsust kas antud juhul oli inimfaktor või mitte.

Tiit - pole tänu väärt. Neil on minu autoscane vist isegi mitu:) saavad alati juurde ka kui vaja:D

Põhi teema juurde tagasi tulles, Igina ma ei osta enam clone kaablit ja ei soovita seda ka muuks kui veakoodide lugemiseks ja kustutamiseks. Kasvõi selle pärast maksan selle 500+ euri, et saaks juhtme arvutile järgi panna ja ilma 10 tulemüüri reegli või cracki või viirusetõrje disableta seda asja kasutada.

Edit: aa jaa. Ma mainisin ka 4Fi oma postituses...ka sellel ei lasknud see piraat - fossiil 12.12 midagi kirjutada
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

tlauri
Huviline
Postitusi: 1533
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 21:48

Uuendatav kaabel, mis siin pildina lisasin ei ole see kloon, millest kirjeldatud mustad kogemused ja selle kaabli kommenteerimise jaoks on vaja seda valdkonda oluliselt lähemalt tunda. Nagu ütlesin - seni on selle kaabli kasutajatel naeratus kõrvuni. ;)
Antiviiruse jm loba kohta lugeda, mida RT selle kohta kirjutab: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... OM-FAQ-2.5
See on standard olukord sisuliselt kõikide vähegi tõsisemate ehk professionaalsete autodiagnostika süsteemide korral.
Win10 koos Defender-iga on justnimelt ehe näide, miks see op süsteem professionaalide hinnangul latti ei ületa.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Vasta