VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Vasta
Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 823
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Skype: kalathekala
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas aus » 11 Okt 2018, 17:37

Selle põdravorsti nimel võiks paar koodingut sul veel üle vaadata mingi regulaarsusega. :lol:
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
TiitRE
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 528
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 8 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 11 Okt 2018, 18:15

Kaabli ja win süsteemi puhul võtan ka sõna, et vcds 12.12 koostöös macOS sierra ja Parallels desktopiga(win7 pro x64)pole mitte kordagi siiani mingit probleemi (tubli 4 aastast)
Nii neti kui netita olekus. Vb sattus lihtsalt “hea” copy mulle 😂
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 18:29

anonymous2 kirjutas:
11 Okt 2018, 18:15
Kaabli ja win süsteemi puhul võtan ka sõna, et vcds 12.12 koostöös macOS sierra ja Parallels desktopiga(win7 pro x64)pole mitte kordagi siiani mingit probleemi (tubli 4 aastast)
Nii neti kui netita olekus. Vb sattus lihtsalt “hea” copy mulle 😂
Nagu ma kõrvalt kuulnud olen, siis mida uuemad versioonid, seda "jonnakamad" ja sama kehtib ka op. süsteemide kohta. Eelmine 15.07 jooksis mul win 10/64 peal ka kui kulda, kuid praegune....nojah. Igatahes sai virtuaalne win 7/32 tehtud ja toimetan edasi seal.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1582
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 18:46

See peatab tegevuse peagi ka virtuaalmasinas. Mõnel töötab päeva ja mõnel nädalad... ehk oleneb, millal Win10 oma nightrun jooksud ja kuulamised ära teeb ja taipab, et "turvariskiga" aplikatsioon liigutab üle IO andmeid ning istub vahele.
Kes tänasid kasutajat tlauri selle postituse eest:
argo
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 19:21

tlauri kirjutas:
11 Okt 2018, 18:46
See peatab tegevuse peagi ka virtuaalmasinas. Mõnel töötab päeva ja mõnel nädalad... ehk oleneb, millal Win10 oma nightrun jooksud ja kuulamised ära teeb ja taipab, et "turvariskiga" aplikatsioon liigutab üle IO andmeid ning istub vahele.
Täitsa võimalik jah, aga eks ma proovin ära.
P.S Kas sinu pakutataval see mure puudub?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1582
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 19:34

Uuendatava kaabli kasutajatel tänaseni igatahes naeratus kõrvuni. ;)
IMG_20181011_203525.jpg
IMG_20181011_203525.jpg (430.75 KiB) Vaadatud 1550 korda
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 180
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B7 R-line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 11 Okt 2018, 19:52

tlauri kirjutas:
11 Okt 2018, 19:34
Uuendatava kaabli kasutajatel tänaseni igatahes naeratus kõrvuni. ;)
IMG_20181011_203525.jpg
Ma olen hetkel saanud ilma kaablita hakkama. Mul on head sõbrad. Neil on olemas, aga paratamatult hakkab tekkima ka endal vajadus kulutada see 500+ eurot päris kaabli peale. Pira kaabel näiteks kodeerimisega skodal hakkama ei saanud. 4F i saatis ka pikalt. Lihtsalt muudetakse automaatselt kodeering tagasi, ehk auto ei omasta sisestatud väärtusi. Jaaaa tulemus = kaabel mu hambasse jooksnud tagarehvi alla ja krghssprõks. Mõtetu sodi.

Edit...vigade lugemiseks käib kah...
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

tlauri
Huviline
Postitusi: 1582
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 20:00

VCDS ei toeta 100% Skoda-t. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ures#Skoda
Reeglina on probleem selles, et need pira kaablid on vanad, kräkitud või ei toeta long-coding tegevusi.
Üks mu tuttav unustas orig. VCDS kliendi autosse ja enam ta seda ei näinud. Igasuguseid juhtumisi on valdkonna inimestel. ;)
See kaabel, mis pildil on täna töös RT lehelt võetava versiooniga 18.9.0 ja teeb kõik, mida RevB VCDS interface tegema peab. Rämpsu on muidugi turg täis ja seda tuleb juurde.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 20:36

SanderSPS kirjutas:
11 Okt 2018, 19:52

Ma olen hetkel saanud ilma kaablita hakkama. Mul on head sõbrad.
Sander, sinu codingu võtsime ka võrdluseks ette :) ja unustasin sind enne tänada selle vanema proge eest - toimis. 8)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7119
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Okt 2018, 20:41

tlauri kirjutas:
11 Okt 2018, 20:00
VCDS ei toeta 100% Skoda-t. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ures#Skoda
Reeglina on probleem selles, et need pira kaablid on vanad, kräkitud või ei toeta long-coding tegevusi.
Üks mu tuttav unustas orig. VCDS kliendi autosse ja enam ta seda ei näinud. Igasuguseid juhtumisi on valdkonna inimestel. ;)
See kaabel, mis pildil on täna töös RT lehelt võetava versiooniga 18.9.0 ja teeb kõik, mida RevB VCDS interface tegema peab. Rämpsu on muidugi turg täis ja seda tuleb juurde.
Soovitan antud teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on täpselt samapalju toetatud kui sama plokk mõnes VW-s.

Ningckui peakski olema probleem, siis ametliku RT kaabli omanik saab küsimustes alati tuge RT meeskonnalt. Muidugi ise peab oöema piisavalt tahtmist/oskusi, et viga taasesitada, logifail teha arvuti ja kaabli suhtlusest ning see nende supporti saata.

Hex-CAN ja MicroCAN on ajalugu ning nende kloone võib ju odavalt müüa. MLBevo ja 2016+ MQB puhul jäävad nad 100% toega hätta. Sama jutt odava "V2-le", mis reaalsuses on olenevalt tootjast halb v natukene parem teise PCB disainiga Hex-CAN.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1582
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 20:52

Soovitan seda teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on VCDS-il arvukalt halle-valgeid laike ja RT meeskond teab seda. ;)
R36 kirjutas:
11 Okt 2018, 20:41
Soovitan antud teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on täpselt samapalju toetatud kui sama plokk mõnes VW-s.

Ningckui peakski olema probleem, siis ametliku RT kaabli omanik saab küsimustes alati tuge RT meeskonnalt. Muidugi ise peab oöema piisavalt tahtmist/oskusi, et viga taasesitada, logifail teha arvuti ja kaabli suhtlusest ning see nende supporti saata.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 21:09

Poisid, kogu jutt hakkab vaikselt autoteemast (küll, tõesti viimased infokillud olid tingitud kaablist) natuke välja jooksma :) ja äkki oleks sellist arutelu mõistlik edasi pidada siin teemas: viewtopic.php?f=54&t=150735
Seda ka juba sellepärast, et otsinguga jõuab abivajaja sinna kiiremini, kui kellegi autoteemas ;)

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 180
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B7 R-line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 11 Okt 2018, 21:11

tlauri kirjutas:
11 Okt 2018, 20:52
Soovitan seda teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on VCDS-il arvukalt halle-valgeid laike ja RT meeskond teab seda. ;)
R36 kirjutas:
11 Okt 2018, 20:41
Soovitan antud teksti mitte tõepõhjana võtta. Skoda on täpselt samapalju toetatud kui sama plokk mõnes VW-s.

Ning kui peakski olema probleem, siis ametliku RT kaabli omanik saab küsimustes alati tuge RT meeskonnalt. Muidugi ise peab oöema piisavalt tahtmist/oskusi, et viga taasesitada, logifail teha arvuti ja kaabli suhtlusest ning see nende supporti saata.
Ma saan aru, et siin üritatakse tugevalt oma turgu hoida ja põhjendada, et pira vs originaalkaablil pole vahet. Sry. Kogemus clone kaabliga on halb. Clone ei ole originaal. Tiit on hea näide oma arvuti kokkujooksmisega ning khmm...tulemusega. Ei oma tähtsust kas antud juhul oli inimfaktor või mitte.

Tiit - pole tänu väärt. Neil on minu autoscane vist isegi mitu:) saavad alati juurde ka kui vaja:D

Põhi teema juurde tagasi tulles, Igina ma ei osta enam clone kaablit ja ei soovita seda ka muuks kui veakoodide lugemiseks ja kustutamiseks. Kasvõi selle pärast maksan selle 500+ euri, et saaks juhtme arvutile järgi panna ja ilma 10 tulemüüri reegli või cracki või viirusetõrje disableta seda asja kasutada.

Edit: aa jaa. Ma mainisin ka 4Fi oma postituses...ka sellel ei lasknud see piraat - fossiil 12.12 midagi kirjutada
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

tlauri
Huviline
Postitusi: 1582
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tlauri » 11 Okt 2018, 21:48

Uuendatav kaabel, mis siin pildina lisasin ei ole see kloon, millest kirjeldatud mustad kogemused ja selle kaabli kommenteerimise jaoks on vaja seda valdkonda oluliselt lähemalt tunda. Nagu ütlesin - seni on selle kaabli kasutajatel naeratus kõrvuni. ;)
Antiviiruse jm loba kohta lugeda, mida RT selle kohta kirjutab: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... OM-FAQ-2.5
See on standard olukord sisuliselt kõikide vähegi tõsisemate ehk professionaalsete autodiagnostika süsteemide korral.
Win10 koos Defender-iga on justnimelt ehe näide, miks see op süsteem professionaalide hinnangul latti ei ületa.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 18 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Okt 2018, 13:11

Deem.
Tegin nv-l päringu Forssi weba veepumbale. Vaikus. Hellasin täna hommikul AAP-sse ja neil letis 1 ja viimane olemas, mõeldud-tehtud. 10 min. tagasi tuli Forsist samale asjale ca. 12.- parem pakkumine :)

Pilt
Viimati muutis TiitRE, 29 Okt 2018, 14:44, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1675
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Okt 2018, 13:59

Mis siis ahjul mureks, see klassikaline viga, et kuumeneb üle kuna ringlust pole ja lükkab ahju tagant ära? Mis siis maksab see pump, hea kõrva taha panna, tundub popp kuluosa :)
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

miilits
Huviline
Postitusi: 1558
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i
Asukoht: tallinn / jõgeva /tartu/::::53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas miilits » 29 Okt 2018, 14:08

tobimarg kirjutas:
29 Okt 2018, 13:59
Mis siis ahjul mureks, see klassikaline viga, et kuumeneb üle kuna ringlust pole ja lükkab ahju tagant ära? Mis siis maksab see pump, hea kõrva taha panna, tundub popp kuluosa :)
Kuuldavasti siin 140 raha ringis
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 823
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Skype: kalathekala
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas aus » 29 Okt 2018, 14:19

Webasto teemas arutati sama asja pikalt ja laialt, ärge nüüd sama siia kopige, eks. :D
viewtopic.php?f=54&t=150907&start=25#p915577
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
TiitRE
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Okt 2018, 14:41

miilits kirjutas:
29 Okt 2018, 14:08
tobimarg kirjutas:
29 Okt 2018, 13:59
Mis siis ahjul mureks, see klassikaline viga, et kuumeneb üle kuna ringlust pole ja lükkab ahju tagant ära? Mis siis maksab see pump, hea kõrva taha panna, tundub popp kuluosa :)
Kuuldavasti siin 140 raha ringis
Forsis 146.- ja AAP-is 158.-

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1675
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 30 Okt 2018, 09:47

Sry, ei plaaninud teemat risustada :) Ei pannud seda weba teemat tähele. Eks tuleb siis enda omal silm peal hoida. Aga jube hea lisa on küll, eelsoojendina kasutan harva kuna auto on garaažis kus hetkel 12c sooja, aga just sõidusoojendina näed kuda 5km sõidu jooksul tööle viskab juba tempi 90c peale. Kui oli siuke 6-7c väljas ja ahi ei toimetanud, siis pmtslt tempi seier vaevu liikus selle aja peale :) Kuda need ilma ahjuta vennad elavad ei saa aru :D
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Maxpower
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: Tln
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 30 Okt 2018, 10:05

tobimarg kirjutas:
30 Okt 2018, 09:47
Kuda need ilma ahjuta vennad elavad ei saa aru :D
ega ei kujuta ette tõesti, ülihea lisa ikka oli see eelmisel autol...nüüd uut autot valides ikka otsin mis oleks Webaga aga valik on suht piiratud. Krm kui muud üle ei jää, siis tuleb võib-olla lasta järelpaigaldada :?
Oryx white - Mother of pearl effect:)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Nov 2018, 12:19

tobimarg kirjutas:
30 Okt 2018, 09:47
Kuda need ilma ahjuta vennad elavad ei saa aru :D
See on juba inimloomusesse sisse kirjutatud :) , kui oled mingit mugavat lisa proovida saanud, siis sellest ilma jäädes on uskumatult ja harjumatult selle mugavuslisa veel suurem tagaigatsus (kui pole proovida saanud, ei tea ka tahta :) ).
Mul näiteks eelmine nv andis jahis raadiojaam saba ja olin kui tumm leilis, sain reageerida vaid koera hääle peale, ei teadnud ma kust loomad vahepeal üle on läinud, kuhu ettesõita, jne., aga ilma koera GPS-ita ja raadiojaamadeta vanasti ainult jahte peetigi, kuid inimene on selliste mugavustega nii harjunud, et kui need ära võtta, siis vaat, et ei oska enam ollagi :lol:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 06 Nov 2018, 19:33

Juba autoostust saati keris peas mõte, et võtan kriimulised ja tuhmid tagatuled ette. Täna oli mahti.

Enne:

Pilt
Pilt
Pilt

Vahepeal:

Pilt

Pärast:

Pilt
Pilt
Pilt

Pastajäägid ja vesilihvi jäägid lähevad pessu.

Kasutaja avatar
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2366
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Touareg V6 176kw
Asukoht: Tallinn; Touareg; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 06 Nov 2018, 19:54

Nüüd vaja punast poleeri ka tervele ülejäänud autole! ;)
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B7 2.0 TDI 130 KW R-Line 4-motion 07/2013 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 06 Nov 2018, 20:06

MustVälk kirjutas:
06 Nov 2018, 19:54
Nüüd vaja punast poleeri ka tervele ülejäänud autole! ;)
Jep. Kevadel plaanis lasta kapott värvida ja veel mõned kohad ja siis poleer. (Poleeri värvil pole tähtsust 8) ).

Vasta