Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

CD-R
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 09 Juun 2018, 22:04

Esimene tiir on juba tänaval tänase seisuga tehtud, küll pooliku seadega ja augutäiteks käega paar keeret kinni keeratud lambda andur jäi pärast tänavale maha. Viimati sai sõidetud mk1 jettaga 15+ aastat tagasi ema süles, seetõttu emotsioonid oli loomulikult laes. Vedrustuse poolest on väga tihe ja veereb nagu uus auto.
Nimekiri asjadest mis ei tööta täienes ka, spido ei tööta, temp näidik lõpetas töö ja ebays retro fancy tahokast sain vist ka kuidagi jagu, igastahes see enam ei tee midagi. Muutusid siis vahepeal mootori setup, sellega kolis ka aku pagassi, hetkel veel kinnitused tegemata. Kunagi Golfi peale mõeldud Vems aju saadi ka lõpuks korda, siis lappasin sellele autole ehitatud itb-de setupi Jetta vahele.Golfi vahel sissesõit ka ilusti ära tehtud, õli enam ei võta ja silindrites surved 15bar. Mootor siis raua poolest 2042cc stroker, surveaste 11.5, 272 kraadi nukad, porditud abfi kaas. Triggerid on vända simmeri küljes olev 58 hambaga primary ja jagajast tehtud secondary, hetkel siis järjestikku kütusepihustamine ja süüde. Süüteks on kasutusel TFSI süütepoolid, pihustid 391cc@3bar 4barise regulaatoriga. Õhku aitavad sisse saada Suzuki GSXR750 46mm-sed drosselid koos Pipercrossi õhufiltriga ja välja ajavad homemade torukolle mis inspireeritud G3 Vwmotorsport kit caride pealt. Toru läbimõõt on 2.25 tolli, kasutusel on hetkel G2 16v pütid millele tegin roostevabast uued otsad. Radiaator on honda civicult Spali ventikaga, sees 70 kraadine termostaat. Ma kardan et see radikas tuleb ikkagi millegi vähe suurema vastu välja vahetatada, hetkel küll kapott lahti tühikäigul tiksudes hoidis ventikaga 80-82 kraadi aga väljas oli üsna jahe, soojade ilmadega seistes läheb ilmselt keeruliseks.
Hetkel veel selle seadega väga proovida pole tahtnud, aga pöördesse käib küll väga usinalt ja kurja häälega.
PiltDSC_1624 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1625 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1627 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1646 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1652 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1623 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1653 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1527 by Silver errr, on Flickr

Post
Huviline
Postitusi: 392
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, Escort mk1, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas Post » 10 Juun 2018, 05:02

Meeldivalt haige kompott kapoti all :)
Stuck in the 70's

Kasutaja avatar
jojoonas
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 26 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas jojoonas » 11 Juun 2018, 14:50

Videot, Silver. Videot! :)

CD-R
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 12 Juun 2018, 23:05

Pole midagi head millega filmida, telefon ei suuda seda suurepärast sisselaske häält jäädvustada.

CD-R
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 17 Juul 2018, 21:01

Kuskil ~80km läbitud, korra maalt linna ja siis korra tanklast läbi hüpates tööle. Esialgu maalt linna sõites oli küttekulu ca 18L sajale. Hetkeseisuga on wideband lambda ära ühendatud ja küttesegust ca 35% kütet vähemaks võetud madal koormusel, põhjagaasil erilisi muudatusi pole teinud, segu lambda voltide järgi ca 0,6-0,7 põhjagaasiga ja süüde tagasihoidlikud 25 kraadi, aga liigub sellegi poolest juba päris viisakalt originaal 1.3-e kohta,mis vahele läks ikkagi,et kõik ilusti seaduslik oleks. 8)
Hetkel tegelen igast pisiasjadega mis ülevaatust takistavad, et youngtimeritele legaalselt jõuda, politsei onudele viimase kehtiva üv aeg väga ei meeldi mis on ca 12 aastat tagasi. Hetkel on vaja ühed viisakad 13 tolli rehvid leida/laenata 175/70 möödus et üv-ks alla panna ja üv punktis ette nähtud pööretel gaasid õigesse vahemikku.
Täna keerasin ka külge värskelt värvitud esilisa külge, augud ja mõrad remonditud terosoni stange liimiga.
Coilid ka väga ei meeldi hetkel, on vist vähe madalamale disainitud minu sõidukõrguse jaoks, hakkan raha kõrvale panema normaalse vedrustuse jaoks, mis võiks sisaldada bilstein b12 komplekti ja polü pukse.
Hetkeseisust siis mõned pildid ka.
Pildid eemaldatud
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
jojoonas

CD-R
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 06 Dets 2018, 17:50

Üle pika aja vaikus, auto on küll vaikselt edasi arenenud. Eelnevas postituses vingutud coilid asendusid suvel eibachi vedrude ja bilsteini amortidega. Vahetatud sai ka lõpupütt, olgugi et vana nägi äge välja ei olnud tema kvaliteet(plärises) ja mürasummutus piisav. Kokku sai sõidetud ilmselt umbes 4000km. Hetkel korjan ka juppe, et valmistuda tulevikus auto ülevärvimiseks, enamvähem viisakate uste ring on koos ja roostevaba kapoti sain ka. Hetkel veel tunnen puudust sirgest ja roostevabast tagaluugist, kolmest olemas olevast ei taha ühtegi külge panna. Armatuuri tahaks ka siis vanatüübi oma peale ringi teha, sattus näppu üks varajase gti armatuur koos spidoga, mis hetkeseisuga võiks autosse minna. Kapotialune on ka muutusi saanud järjekordselt. Üleüldiselt on suur muutus olnud "racecar-ist" väheke rahulikuma auto peale millega kannataks ka vajadusel pikemaid otsi teha.
Youngtimeritel sai autoga käidud:
PiltIMG_20180728_104110 by Silver errr, on Flickr
Vana ja uus:
PiltIMG_20180726_192947 by Silver errr, on Flickr
PiltIMG_20180726_192958 by Silver errr, on Flickr
PiltIMG_20180726_125144 by Silver errr, on Flickr
PiltIMG_20180726_125128 by Silver errr, on Flickr
Vedrustuse upgrade:
PiltIMG_20180818_175659 by Silver errr, on Flickr
PiltIMG_20180818_181224 by Silver errr, on Flickr
Mootor vähe originaalsema välimusega, roostevaba EFI latt.
PiltIMG_20181120_212853 by Silver errr, on Flickr
G2 õhufiltri korpus mida on plaanis kasutada.
PiltIMG_20181120_213046 by Silver errr, on Flickr
Vanatüübi armatuur, huvitav on kütusekulu näidik:
PiltIMG_20181120_181008 by Silver errr, on Flickr
PiltIMG_20181120_181024 by Silver errr, on Flickr
Ajastukohane makk:
PiltIMG_20181009_202543 by Silver errr, on Flickr

Vasta