Golf mk2 Syncro 1.8 20vT - Markko

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

Golf mk2 Syncro 1.8 20vT - Markko

Lugemata postitus Postitas Markko »

Tere

Teen oma põhilisest "projektikast" ka teema, eelkõige enda motivatsiooni jaoks, et oleks midagi uut kirjutada peab vahepeal midagi tegema ka sellega :D Postitus on pikk ja põhiliselt ajalooteemaline heietamine, olen teid hoiatanud ja mind mitte süüdistada kui otsustate seda lugeda ja hea tüki oma elust hakkama panete :D

Algus
"Saaga" sai alguse peale mu esimese auto - Golf 2 Gti 8v - õnnetut lõppu. Ka see auto kujunes oodatust suuremaks projektiks, mis päädis kogu auto pulkadeks lahti võtmise, üsna suuremahuliste keretööde ja kõige kaasnevaga. See Gti sai küll sõitma, kuid valmis ei jõudnud ta saada, värvkate oli poolik jne. Sõitis ta kõigest napid pool aastat kui leidis oma õnnetu lõpu. Aga jäi kripeldama see auto mul, jäi justkui poolikuks ja kogu selle lahti võtmise kokku panemise ja lõpuks sõitmisega sai see putukas väga hingelähedaseks ja ei tekkinud kahtlust ka et see auto peab saama endale väärika järglase, või isegi pigem kurjema kaksiku. Aasta siis oli 2008 vist. :D

Katse 1
Sellest ajast olen vaikselt osasid kogunud ja ikka üritanud ennast ja autot käsile võtta aga senimaani pole eriti õnnestunud. Aastate jooksul on toorikute ja doonoritena mu käest läbi käinud ja kätte sattunud erinevaid keresid. Üsna varsti peale Gti lõppu veeres käru peal mu õuele üks üsna tühjaks rapitud Passat B3 G60 Syncro kere. Avariiline - esimesse vasakusse nurka kerge matsu saanud ja poolraam ja lansekas kõver. Mina ei oleks selle pärast seda autot osadeks teinud, aga minu kätte jõudes oli sealt juba pmts kõik eemaldatavad osad maha kruvitud, peale tagasilla, kardaani, paagi ja muu juuredekuuluvaga mis oli ka põhjuseks miks ta üldse toodud sai. Veidi peale seda sai toodud ka üks 3-ukseline ilma mootorita Golf 2 kere, mis osutus ka parajaks raipeks. Plaan oli siis need omavahel ristata, inspiratsiooniks agaralt kaido83 golfi teemat loetud aga nagu alapealkirjast eeldada võib siis sellest ei saanud erinevatel asjaoludel asja. Põhilisteks asjaoludeks oli, et olin vaene tudeng kes oli äsja liitunud tudengivormeli võistkonnaga ja seetõttu polnud ei aega ega finantsi oma projektiga tegeleda. Unistus küll ei kustunud kuid see projekt jäi vegeteerima. Hoidsin ikka varuosade kuulutustel silma peal ja kui kuskilt midagi põnevat silma jäi siis sai ikka juppe koju tassitud kui rahakott lubas. See viib ka selle jutu siin otse Katse nr 2 juurde.

P.S.
Kui Kellelgi peaks olema huvi nimetatud Passati kere vastu (dokumendid olemas), kas siis et see üsna haruldane isend suht nullist uuesti üles ehitada, või sealt syncr spetsiifilisi juppe saada siis võib ühendust võtta. Kere on üsna taastatav, mõned augud on põhjas ja poolraam kõver kuid kõva. Difri, ketastega silla õõtsad ja syncro "muhvi" jätan endale aga lisaks kerele on olemas paak, saab kaasa ka silla talad/abiraamid ja kardaani.

Katse 2
Varuosade kuulutusi sirvides jäi silma üks 5-ukseline Syncro kere (edaspidi "sinine kere") (oli ka juba jõutud enamuses tühjaks rappida ja osadeks müüa), sai see koju kärutatud ja uus plaan nägi ette passati juppide asemel kasutada sellelt kerelt pärinevaid osasid. 3-ukselise plaan säilis, varasemalt soetatud 3-ukselise golfi kere oli mäda just tagaosast ja plaan näis toimivat. Paraku sai ka selle plaani puhul saatuslikuks ajapuudus, kuigi kool sai läbi ja koos sellega ka karjäär vabatahtliku vormeliehitajana. Kõigepealt loobusin 3-ukselise plaanist ja otsustasin minna 5-ukselise teed ehk taastada see syncro kere. Vaja oleks olnud vahetada karbid ja üks poolraam oli ka kunagi väga oskamatu taastamise osaliseks saanud ning vajanuks vahetust. Ka see plaan ei realiseerunud, kuna jällegi kuulutusi sirvides leidsin järgneva loo peakangelase ehk täiesti sõitva syncro. Sinine kere on nüüdseks oma elu lõpetanud ja oma olulisemad osad doonorluse korras laiali jaganud. Kardaanitunnel elab oma uut elu Asko golfi all ja pagassi põhi ja tagasild läksid Rosco valdusse, tal vist oli ka mingi plaan nendega :D

Katse 3
Otsides sinisele kerele puuduvaid osasid, nagu syncro esimesed veovõllid jne leidsin hoopis sõitva ja ülevaatusega Syncro :D Müüja sõnul olevat auto eelmine päris omanik surnud, auto 10 aastat kuskil garaazis seisnud ja seetõttu ka passis Eestis registreerimise aeg 1 kuu enne seda kui ma sellega oma õuele sõitsin. Tegin ka paar hädist katset hinda kaubelda, aga müüja ilmselgelt teadis selle auto väärtust, ei aidanud ka see et auto ülevaatamisel selgus et see on üle elanud väikse esiosa kõksu ning poolraamid on kõverad. Vist oli 650 eurorubla ja auto oli minu. Minu esimene sõitev syncro, 1.8 karburaatoriga mootor ja 66 kW :D ja ka see oli juba väga ammu - 2014. Siis kasutati seda natuke aega asendusautona mu õemehe poolt ja nüüd jällegi seisma jäänud. Peale nende poolraamide tal midagi viga polegi, kere on kõva, karburaator soojana tühikäiku ei hoia, aga see mind väga ei morjenda ka, nagunii see mootor sinna ei jää.

Ajapuudus kummitab ikka ja selle teema põhieesmärk ongi motivatsiooni hoida ja loodan teie, kaasklubiliste peale, et ehk jagub teil aegajalt mõni hetk et küsida kuidas syncrol läheb vms, plass oleks ju vastata et olen räigelt laisk (mida ma ka olen tegelikult :D) ja aega ka pole ja pole midagi teinud. Selles "hirmus" ehk saab midagi reaalselt tehtud ka.

Enda kaitseks võin öelda et kuigi Syncro on veel täiesti ühes tükis ja sõitev, sisuliselt samas seisus mis tuues, siis viimased u poolteistaastat olen tegelenud ühe golfiga seotud side projectiga, aga sellest järmises postis.

Doonor
Mark: Volkswagen
Mudel: Golf
Esmane registreerimine: 1986
Registreerimine Eestis: 19.04.2014
Kere nimetus: luukpära
Kere värvus: Hall
Modifikatsioon: Syncro
Mootori töömaht: 1760 ccm
Mootori võimsus: 66 kW
Kütus: Bensiin

Kokku korjatud osad mis lähevad golfi külge:

Audi A4-lt pärinev AEB koodiga mootor (suurte portide ja tehase sepistatud kepsudega, pmts G4 Gti AGU mootor, ainult oli paigaldatud originaalis piki)
AGU Mootori kollektorid ja muud asjad mis AEB mootorist erinevad
Passat G60 Syncrolt pärit ketastega tagasilla osad (pidurid ja ketastega silla õõtsad)
Mingisugune Golf Countrylt vist pärit 02C käigukast, trossidega
Golf 3 VR6 hooratas
Corrado G60 280 mm esimesed pidurid
El peeglid
Kõrguse reguleerimisega esituled
esimesed elektri aknad (Gti pärandus)
Pika klaasiga uksed
Laiad stanged
OEM Gti küljeliistud
mitme auto jagu salongidetaile, Gti-st jäänud istmed jne
Audilt pärinevad K04S ja S2-he K24 turbod, ei ole veel otsustanud kumb panna, võibolla mõlemad, vb hoopis midagi muud :D
Üsna korralik heliprotsessoriga audiosüsteem ootab ka milla ta syncrosse tõstetakse
Mootorijuhtimiseks on olemas maxxECU race, tuleb ka PDM/PDU, ilmselt Ecumasteri tootevalikust.

Eks neid asju on veel, kõii ilmselt ei mäletagi enam, osad ei ole veel reaalselt käes (neid siia ei kirjuta enne kui käes).

Plaan on Golf G60 OEM+ välimus. See "+" seal tähistab seda et kindlasti tuleb auto madalam kui OEM G60, kuid mitte ka nii üleliia madal kui oli Gti ja nüüd on G3 ja teatud G60 osasid ei ole enam saada kuid neile on olemas vb visuaalselt isegi meeldivamad alternatiivid.

Pilte praegu ei pane, suht tavaline hall golf 2 näeb välja. Edaspidi asjade käigust teen pilte ka.

"Side projectist" syncro edasisest käekäigust kirjutan eraldi postitustes.

Tänan tähelepanu eest
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

Sellel teemal on 29 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”